-
Jakość obsługi klienta w marketach
... gorzej oceniano jednak możliwość identyfikacji pracowników. Identyfikatorów z imieniem i/lub logo firmy nie dostrzeżono w 50% hipermarketów, 52,1% supermarketów i w 55,6% dyskontów. W ... (96,4%). Którą sałatkę mogłabym Pani polecić? Odpowiadając na pytania kolejnej kategorii klienci testowi oceniali sposób prezentacji produktów i ich cen, ogólny ...
-
Europa: uzależnienie od Internetu rośnie
... rynek wyrównał się a klienci są nawet gotowi zainwestować więcej w komputer stacjonarny," powiedział Jochen Polster, AMD. "Klienci zaczęli postrzegać komputery stacjonarne, ... sprzedaży na poziomie 52% a klienci z Zachodniej Europy nie dają znaków by mieli zmniejszyć popyt, który generują. "European Connectivity Study" firmy AMD potwierdziło ten raport ...
-
Upadłości firm w Polsce w 2011 r.
... stale zmieniające się potrzeby klientów, a klienci wybierają coraz tańsze produkty i szukają tzw. okazji. Klienci odchodzą i będą odchodzić z supermarketów i sklepów osiedlowych do dyskontów ... których dane finansowe posiadał Coface, aż 42 proc. to firmy z obrotem do 5 mln złotych, a 52 proc. to firmy z przychodami pomiędzy 5 a 50 mln złotych. Duże ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce I-VI 2012
... aut firmowych. Mimo to, rynek notuje 4-5 procentową zwyżkę, a kolejne firmy decydują się na wydzielenie obszaru transportu specjalistom Rynek z perspektywy flot i klienta ... spółki KBC Autolease i Business Lease Poland. „Pod skrzydła” Business Lease Poland przeszli klienci spółki KBC i w efekcie Business Lease— wg danych PZWLP — zarządza flotą ok. 6 ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... Od 2012 polscy przedsiębiorcy mogą korzystać z serwisu miedzyfirmami.pl firmy Sage. To uniwersalna platforma i usługa sieciowa, która wspiera procesy wymiany ... klientów UPC, którzy zdecydowali się zastąpić dokumenty papierowe elektronicznymi. Ankietowani klienci UPC w 85 procentach oceniają pozytywnie e-Faktury. Również system elektronicznej faktury ...
-
Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA
... PlusBanku i liczne dodatkowe usługi wspierające biznes. Już od dziewięciu miesięcy klienci indywidualni mogą w ramach programu smartDOM łączyć produkty Plusa, Cyfrowego Polsatu i ... kilowatogodzina kosztuje 28,5 gr netto przy braku opłaty stałej (handlowej). Małe firmy mogą też skorzystać z oferty Plusa i PlusBanku. Za każde 500 zł wydane kartą firmową ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... 5-stopniowej skali ocen, średnia wyszła na poziomie aż 4,5. Co ważne, przebadani klienci deklarują również, że za wysoką jakość wykonanej usługi, zagwarantowanie bezpieczeństwa oraz ... ) jest doceniania przez klientów. Niebagatelne znaczenie ma również fakt, że badane firmy należą do Klubu Agencji Eventowych, który skupia agencje oferujące usługi na ...
-
Usługi w chmurze rozkwitają dzięki maruderom
... tego rynku były przede wszystkim małe startupy oraz średnie firmy. Obecnie motorem okazują się „maruderzy”. - Do pierwszych użytkowników, czyli do tych, którzy byli pionierami w adaptowaniu usług chmurowych (early adopters) dołączają właśnie więksi i bardziej mainstreamowi klienci, którzy dotychczas hołdowali postawie „poczekamy, zobaczymy” - mówi ...
-
Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?
... atrakcjami sportowymi dla całej rodziny. Podczas tego wydarzenia nasi Klienci mogli spędzić aktywnie czas, a jednocześnie skorzystać z wyjątkowych rabatów ... firmy. Aktualnie trwa budowa IV etapu Nowych Ogrodów przy ul. Miessnera 2 w Poznaniu, który cieszy się dużym zainteresowaniem. Być może jest to spowodowane faktem, że w okresie urlopowym klienci ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... w dzisiejszym świecie nie zawsze wystarczają, by przekonać do zakupu. Klienci wymagają dziś przede wszystkim zapewnienia spójnych i satysfakcjonujących doświadczeń w relacji z firmą ... pamiętać, że dla uzyskania pełnego 360-stopniowego obrazu klientów, firmy muszą sięgać po rozwiązania zdolne integrować, przetwarzać i udostępniać w wygodnych ...
-
3 kroki, które przygotują e-sklep na sezon świąteczny
... klienci i tak samo postąpić z adresami URL stron, nazwami plików ze zdjęciami i Alt tagami (tekstem alternatywnym opisującym, co przedstawia obraz). Należy używać opisów, które mają znaczenie – „Obraz123” nie wesprze lepszej pozycji naszej firmy ... po sezonie świątecznym. W wielu krajach klienci wyczekują styczniowych wyprzedaży. Oprócz promowania ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... przewagę konkurencyjną. Klient oczekuje innowacyjności Najmocniejsze marki rywalizują o zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, aby nie oddać pola konkurencji. Klienci oczekują, że firmy będą częściej dostarczać innowacyjne produkty i usługi (67% w stosunku do 63% w 2018 r.).Innowacyjność ma szczególne znaczenie dla nabywców biznesowych ...
-
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
... . Kluczowe w relacjach z klientami są działania spójne z deklarowaną misją i wartościami firmy oraz stawianie na równi interesów, zarówno banków, jak i klientów, dzięki ... życiowej. Warto zwrócić jednak uwagę, że personalizację najlepiej oceniają najmłodsi klienci, którzy korzystają ze stosunkowo najmniejszego pakietu produktów, które najłatwiej też ...
-
Showrooming i webrooming - rewolucja w handlu
... klienci bardzo często wolą dokonywać płatności „w realu” – choćby dlatego, że dzięki temu mogą mieć dany produkt od razu, bez czekania na przesyłkę. - Sklep stacjonarny zawsze będzie dawał więcej możliwości sprzedażowych – mówi Urszula Rąbkowska z firmy ... organizacji będzie wymagała placówka, w której klienci dokonują wielu zakupów – wtedy m.in. ...
-
Po 6 latach na plusie leasing hamuje. Dynamika rynku to -2,4%
... (poniżej 1%). Jak podaje ZPL, najliczniejszą grupę korzystających z leasingu (ok 71,4%) stanowili klienci o obrotach do 20 mln zł, do których zaliczają się mikro i małe firmy. 28,3% to klienci o obrotach powyżej 20 mln zł, a klienci indywidualni to 0,2%. Finansowanie sektora publicznego w dalszym ciągu pozostaje marginalne. ZPL przyjrzał ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... akcjach, to że nagroda jest zazwyczaj ściśle związana ze specjalnością danej firmy. Co prawda sieci fast-foodów mają na swoim koncie akcje, w których ... być rozpieszczany Organizując program lojalnościowy nie można zapominać o spersonalizowanej komunikacji. W najlepszych programach klienci informowani są o tym, ile punktów brakuje im, aby mogli wejść ...
-
Czy pandemia zmniejsza sprzedaż mieszkań?
... firmy Sky Investments Mimo tego, że zagrożenie epidemiologiczne bardzo utrudniło kontakty, to frekwencja spotkań nie uległa wielkiej zmianie. Staramy się dbać o komfort Klienta i jeśli preferuje spotkanie on-line, to oferujemy takie rozwiązania. Niemniej jednak nasi Klienci ... rezerwacyjnych, by zdecydowani klienci nie musieli czekać z dostarczeniem ...
-
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
... cyfrowy i fizyczny), stały się coraz bardziej powszechne. Zarówno firmy, jak i klienci pokładają największe nadzieje w technologiach, które dają pewność i bezpieczeństwo: od telemedycyny aż po płatności zbliżeniowe, zamówienia online, bezdotykowy odbiór przesyłek itp. Firmy, które chcą dostarczyć prawdziwie spersonalizowane doświadczenia, muszą ...
-
Pandemia …zmniejszyła lukę płatniczą
... Co więcej, firmy deklarują podjęcie dedykowanych działań, by przygotować się na nadejście recesji. W pierwszej trójce takich rozwiązań wdrażanych przez firmy z sektora MŚP znalazły się: obniżenie kosztów działalności, zachowanie większej ostrożności, jeżeli chodzi o zaciąganie zobowiązań finansowych w przyszłości, dbanie o to, by klienci płacili na ...
-
Czy jest popyt na lokale usługowe w nowych osiedlach?
... w samym sercu Warszawy. To idealne miejsce, by stworzyć azyl dla firmy i mieć udział w budowaniu lokalnej społeczności. Przestronne lokale usługowe mają potencjał ... mają służyć mieszkańcom. Ale nie tylko taka przestrzeń cieszy się zainteresowaniem. Klienci coraz większą wagę przykładają do otoczenia samej inwestycji, a szczególnie jej wyposażenia ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... . Agencjom ponownie zaczął doskwierać brak zamówień od klientów i wstrzymane bądź opóźnione płatności. Dziś klienci zalegają im w sumie 176,3 mln zł. Za tę kwotę sektor ... płatności w terminie. Średni dług firmy z branży reklamowej wynosi 26,4 tys. zł. Z kolei ich dłużnicy przeciętnie zalegają im 68 tys. zł. Łącznie klienci są winni agencjom aż ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... być bardzo głębokie. Inną zmianą wewnętrzną dotyczącą firmy i prowadzącą do zmiany opakowań jest zmiana filozofii samej firmy. Tego typu zmiany ostatnio możemy obserwować na ... znacznie się rozbudował. Zdarza się, że duża ilość produktów powoduje, że klienci z trudem odnajdują produkt skierowany do nich i dostosowany do ich potrzeb. Posłużenie się ...
-
Bankomaty - gdzie najniższe prowizje
... ich na klientów. Podobne problemy mają również Amerykanie. W Polsce banki korzystają z usług firmy Euronet, jednak największe z nich samodzielnie rozwijają sieć własnych bankomatów. Dzięki temu z ich usług mogą korzystać również klienci w mniejszych miejscowościach, chociaż zwrot z inwestycji jest często nawet kilkakrotnie dłuższy niż w dużym ...
-
Osobowość marki a social media
... marki, które mówi nam, jakie skojarzenia mają klienci myśląc o naszej marce. Wszyscy znamy najlepsze przykłady: Volvo - bezpieczeństwo, BMW ... klienci określają, kim jesteśmy i czym jest dla nich nasza marka. Dlatego trzeba być przygotowanym do rozmowy z nimi. A jak rozmawiać z kimś o sobie, gdy sami nie wiemy, kim jesteśmy? Dlatego dojrzałe firmy ...
-
Skuteczny przedsiębiorca: 10 wskazówek
... firmy. Ale gdy już zorientujesz się które produkty i usługi sprzedają się najlepiej (tj. które przynoszą ci wystarczająco pieniędzy na „locka”), to warto jest je wydzielić w oddzielną strukturę. Po co nierentowne produkty lub nierentowni klienci ...
-
Płynność finansowa: jak łatwo ją stracić?
... i jednego klienta głównego (20 tys. zł przychodu). Warunki płatności od odbiorców: Drobni klienci – płatność po 7 dniach od dostawy towaru, Główny klient – ... klienci, jak i główny odbiorca, opłacają swoje faktury w terminie. W przypadku głównego klienta oznacza, że przelew za fakturę na kwotę 20 tys. zł, wystawioną 6 marca, trafia na konto firmy ...
-
Ranking kredytów samochodowych VI 2014
... Przedmiotem obu umów jest finansowanie zakupu samochodów produkowanych przez wymienione powyżej firmy. Miejsce trzecie przypadło Santander Consumer Bankowi. W jego przypadku rata kredytu „ ... Okres spłaty 5 lat. Okres spłaty 5 lat. Klienci (rodzina 2+2) z miesięcznymi dochodami netto w wysokości 4257 zł netto. Klienci nie posiadają innych kredytów ani ...
-
Analiza SWOT: salon fryzjersko-kosmetyczny
... się cechy odnoszące się do firmy, czyli wszystko to, czym wyróżnia się od konkurencji, za co cenią firmę klienci, jaką oferuje jakość produktów i ofertę dodatkową - lub określa się brak tych rzeczy. Natomiast pola O (szanse) oraz T (zagrożenia) – to miejsca na cechy związane z otoczeniem zewnętrznym i czynniki niezależne od firmy ...
-
FireEye as a Service oraz FireEye Advanced Threat Intelligence
... producentów — w razie potrzeby FireEye oferuje obsługę firmy przez wykwalifikowanych partnerów ds. zarządzanych usług zabezpieczeń i może dostarczyć rozwiązanie FireEye as a Service za pośrednictwem tych partnerów. Dostęp do spersonalizowanych raportów z analiz — dzięki FireEye as a Service klienci uzyskują od działu analizy zagrożeń FireEye dostęp ...
-
Sprzęt AGD: co wybierali Polacy w I kw. 2015 r.?
... to ok. 1134 zł, klasa energetyczna A++ lub A+++, pojemność – 6 kg. W zdecydowanej większości klienci kupują pralki ładowane od frontu. Ich udział w TOP sprzedaży pralek wynosi ok. ... …oraz chłodziarka Wśród chłodziarek króluje model firmy Gorenje – NRK 6191 JX w promocyjnej cenie ok. 1499 zł. Klienci sklepu internetowego decydują się na chłodziarki o ...
-
Ile kosztuje miejsce postojowe w garażu podziemnym?
... klienci otrzymują jedno miejsce parkingowe, a dodatkowe mogą dokupić w cenie 5 tys. zł. Z założenia do każdego mieszkania należy zakupić miejsce parkingowe, ale istnieją od tej reguły wyjątki. Wojciech Stisz z firmy ... również miejsca naziemne w cenie 7 tys. zł. Szczególnie w Warszawie klienci chętnie kupują miejsca garażowe z uwagi na niedostateczną ...
-
Czy będzie trudniej o kredyt mieszkaniowy? Deweloperzy odpowiadają
... wkładu własnego już teraz spowodowała wzmożony ruch w naszych biurach sprzedaży. Nasi klienci potwierdzają, że w bankach okres oczekiwania na decyzję kredytową wydłużył się z powodu większej liczby złożonych wniosków. Magdalena Jańczuk-Zdunek z firmy Marvipol Z pewnością jest grupa klientów, która będzie chciała zdążyć z zakupem mieszkania ...
-
Sezon ogórkowy ominął sprzedaż mieszkań?
... firmy Mill-Yon Gdańsk Wakacje już od dawna nie są sezonem ogórkowym. Od początku lipca ruch w naszych biurach sprzedaży jest większy niż w poprzednich miesiącach. Klienci ... się promocje cenowe, dlatego atrakcyjna cena to wyróżnik całej naszej oferty. Klienci odwiedzający nasze biura sprzedaży mogą wynegocjować konkurencyjne warunki zakupu mieszkania, ...
-
Wypalenie zawodowe w sprzedaży: jak sobie radzić?
... w porządku, czy jego praca jest w pełni etyczna, bo przecież realizując cele firmy, namawia klientów na rozwiązania, które nie są do końca pewne i nie ... taką osobę i zmotywować do dalszej pracy? Warto uzmysłowić sprzedawcy, że to klienci ponoszą większą część odpowiedzialności za podejmowane decyzje zakupowe. Doradca jest jedynie pośrednikiem ...
-
User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?
... (CX). Na czym dokładnie polega zmiana, której właśnie jesteśmy świadkami? Klienci chcą współpracy Kulturę, w której przyszło nam żyć, socjologowie zwykli ... Wybór określonego rodzaju współpracy niekiedy determinowany jest przez przynależność firmy do danego sektora” — mówi Woźny. „Firmy wykorzystujące poufne dane swoich klientów, działające na ...