-
Brak zapłaty a przychód podatkowy firmy
... sprawie pomiędzy Spółką, a jej klientami występuje relacja zobowiązaniowa tj. Spółka zobowiązuje się do wyświadczenia usług telekomunikacyjnych na rzecz klientów, natomiast klienci zobowiązują się do zapłaty wynagrodzenia należnego wynikającego z zawartej umowy. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że w rozpatrywanym przypadku mamy do ...
-
Dobra niematerialne tworzą wartość firmy
... zwraca się do swoich działów finansowych. Zdaniem kadry zarządzającej, wartość firmy w największym stopniu tworzą klienci i pracownicy. Około 85 proc. ankietowanych stwierdziło, że relacje z klientami mają istotne znaczenie dla rozwoju firmy i, że to klienci będą dla nich najważniejszymi interesariuszami w przyszłości. Według 81 proc. badanych ...
-
Nie tylko koronawirus testuje firmy telekomunikacyjne
... z klientami, firmy telekomunikacyjne szukające oszczędności nie powinny myśleć o całkowitym wycofaniu swoich salonów z ulic i centrów handlowych. Obecność w tradycyjnych punktach handlu detalicznego jest ważnym kanałem sprzedaży nowych usług i sprzętu konsumentom coraz bardziej zainteresowanym technologiami, w tym Internetem Rzeczy. Klienci będą ...
-
Pożyczki: firmy pożyczkowe nie odczuwają skutków wojny?
... klienci intensywnie szukają finansowania w firmach pożyczkowych. Jednocześnie wielu klientów go nie otrzymuje. Liczba aktywnych firm W marcu liczba aktywnych podmiotów (tj. instytucji pożyczkowych, które w danym okresie udzieliły choć jednej pożyczki) uczestniczących w rozwiązaniu CRIF wzrosła o 2 podmioty, do 42 firm. 3 spółki to firmy działające ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... nie da się planować biznesu i tworzyć długoterminowe plany sprzedaży czy rozwoju firmy. Konsument też ewoluuje Rubikom podaje, iż w ostatnich latach większość marketerów w ... w marketingu. Rubikom radzi pamiętać, że 80% handlu odbywa się dzisiaj właśnie w galeriach. Klienci mimo, że mają swoje ulubione marki, są odporni na sugestywne reklamy i ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... się nim konkurencja. Budowanie lojalności często jest błędnie utożsamiane przez firmy z kalkowaniem prostych programów lojalnościowych – zakładaniem klientom kart i zbieraniem przez nich znaczków. Owszem – można pomyśleć nad wdrożeniem takiego programu, jednak dziś klienci stawiają znacznie wyższe wymagania. Aby o nich właściwie dbać, trzeba po ...
-
Klienci, inwestycje, oszczędności. Tego szuka produkcja i przemysł
... .) spodziewa się natomiast, że kondycja firmy pozostanie bez zmian - mówi Paweł Kałudow z Diners Club Polska. Nowi klienci i więcej inwestycji Jakie cele stawiają sobie ... Kałudow z Diners Club Polska. Mniej podróży służbowych w branży Jeden z obszarów, w którym firmy zamierzają ciąć koszty to delegacje. Spośród polskich MŚP najwięcej podróży ...
-
Klienci, innowacje, regulacje, czyli priorytety polskich CIO
... czas, w którym szef IT podążał za biznesem, a technologia pełniła funkcję służebną. Firmy i ich liderzy IT osiągający dzisiaj sukcesy to organizacje, w których technologia jest ... wydajność (55 proc.), podczas gdy w Polsce wskazało na nią 35 proc. badanych. Klienci w centrum uwagi Dyrektorzy IT byli również pytani, które z obszarów technologicznych ...
-
Klienci oczekują od firm walki ze zmianą klimatu
... się tak samo istotna jak jego cena i jakość. Okazuje się, że klienci są skłonni zapłacić więcej za artykuły przyjazne środowisku, a ich postawa nie zawsze ... z produktów firm niedbających o środowisko jest najbardziej widoczna wśród mieszkańców miast. Eko firmy zarabiają więcej Proekologiczne wybory konsumentów mają realny wpływ na zyski firm. ...
-
Dlaczego warto zadbać o ubezpieczenie OC firmy
... po szkodzie odpowiedzialność za wypłatę pieniędzy przejmuje na siebie ubezpieczyciel. - Gdy w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej ucierpią osoby trzecie, a więc zazwyczaj klienci, winę za zdarzenie ponosi w większości przypadków przedsiębiorca. Jeśli klient to udowodni, np. okazując paragon za zakup towaru, który wyrządził szkodę ...
-
Firmy sprzątające mają już 475 mln zł długów
... był trudny dla branży utrzymania czystości. Także teraz, w związku z kryzysem, klienci próbują oszczędzać na sprzątaniu. Poza tym z roku na rok utrzymanie biznesu ... świeci pustkami, dlatego nie ma potrzeby dbać o nie w takim stopniu jak kiedyś. Firmy, które przed pandemią utrzymywały się z ich porządkowania, dziś często pozostają bez źródła dochodu ...
-
Wartość firmy - oszustwa i manipulacje
... granicę, a klienci przestaną w końcu kupować na zapas. Ponadto po okresie „przejedzenia” przychodów przyszłych okresów spada rentowność sprzedaży. W skrajnych przypadkach może doprowadzić to do strat, co w długim terminie spowoduje spadek wartości firmy. Wydłużone terminy płatności również nie pozostaną bez konsekwencji dla kondycji firmy. Przełożą ...
-
Klienci MacroSoftu mogą korzystać ze środków funduszu Phare 2000
... można składać do marca 2003 r. Realizowane projekty muszą zakończyć się do końca czerwca 2003 r. Już teraz klienci i potencjalni odbiorcy rozwiązań MacroSoftu mogą zwrócić się do oddizałów firmy w celu uzyskania pomocy przy realizacji programu. Ocenia się, że dzięki udziałowi w programie Phare 2000 przedsiębiorstwa ...
-
Recesja - idealny czas na założenie firmy
... spełnić kluczowe obecnie wymagania rynku. W miarę, jak firmy dokonują cięć, wzrasta popyt na bardziej atrakcyjne cenowo alternatywy. Klienci rezygnują z dotychczasowych marek, poszukując tańszych odpowiedników. W obliczu recesji słabnie także potencjalna konkurencja, dzięki czemu nowe firmy mogą rozwijać swą działalność. W takich okolicznościach ...
-
Jak działają firmy windykacyjne?
... się jako klienci, ucywilizował się rynek. Profesjonalny windykator kulturalnie przypomina o spóźnionej racie, czasem tylko przebąkując coś o konsekwencjach prawnych. Unika natomiast słów, które w dłużniku wywołują dreszcze. Takie są standardy, których starają się dotrzymywać profesjonaliści. Czy zawsze? UOKiK na straży Renomowane firmy windykacyjne ...
-
Kawa, herbata i obiad a koszty podatkowe firmy
... sprzętu dla potencjalnych klientów oraz różnego rodzaju prezentacje, podczas których klienci ci są częstowani słodyczami czy też drobnym poczęstunkiem. Zdarza się także, ... organizująca spotkanie. A zatem ich charakter bezsprzecznie świadczy o kreowaniu pozytywnego wizerunku Firmy, czyli kształtowaniu lepszego postrzegania jej na zewnątrz. Mimo, że ...
-
Wizja firmy
... globalnego aliansu chcemy zdobyć pozycję wiodącej linii lotniczej w regionie” DHL: „Klienci mają zaufanie do DHL Polska jako wiodącego partnera, zapewniającego zintegrowane ... towarów lub usług, liczba pracowników i oddziałów) 2. Burza mózgów Określ wizję docelową stanu firmy za 3 do 5 lat, skupiając się na określonych w punkcie pierwszym obszarach ...
-
IoT rzuca inne światło na cyberbezpieczeństwo firmy
... (np. klienci, kurierzy, dostawcy usług) i łączące się z siecią firmową, ale także pracownicy korzystający każdego dnia z podłączonych urządzeń osobistych, w tym telefonów komórkowych, tabletów, urządzeń do noszenia na ciele (ang. wearables) i innych produktów IoT z niezliczoną liczbą aplikacji internetowych. Każda z tych osób reprezentuje dla firmy ...
-
Firmy IT: w kryzysie jedni tracą, inni liczą zyski
... zawsze reaguje cięciem kosztów, a część myśli perspektywicznie wyciągając wnioski z sytuacji. W naszym przypadku klienci np. integrowali dane, by w jednym miejscu mieć dostęp do ... PMI dla polskiego przemysłu spadał kolejny miesiąc, a nastroje menedżerów były kiepskie, firmy IT nie narzekały na brak zleceń. – Przez cały ubiegły rok dużo mówiło się ...
-
Firmy w pandemii. Jak sobie radzą? Gdzie trwa rekrutacja pracowników?
... z obszaru zarządzania magazynami i transportem. W ostatnich tygodniach nasi klienci poszukują osób m.in. na stanowiska: Transport Manager, Global Supply Chain ... in. ich oczekiwaniom będą chciały sprostać firmy rozwijające się w zakresie e-handlu. Mimo trudnych czasów, firmy podejmują decyzje o inwestowaniu w centra dystrybucyjne. Zapotrzebowanie ...
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy
... . Kolejne pozycje na liście wierzycieli zajmują hurtownie – 13 mln zł, kurierzy – 9,6 mln zł, operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy Internetu – 5,9 mln zł oraz firmy dostarczające oprogramowanie – 5,6 mln zł. Czarny Piątek zaczyna przedświąteczną gorączkę zakupową, podczas której czasami tracimy rozsądek i kupujemy więcej. Ale sklep trzeba ...
-
Małe firmy internetowe kupują w sieci
... "Na 62 proc. wszystkich zakupów dokonanych przez firmy drogą internetową miały wpływ znajomość marki lub internetowe albo poza internetowe długotrwałe relacje z dostawcą. Jednak comparison shopping wpływa także na prawie połowę dokonywanych przez małe firmy internetowe transakcji". Klienci korzystający z zestawień porównawczych produktów, wyszukują ...
-
Powierzenie składnika majątku firmy a koszty
... którego z uwagi na jego niską wartość nie zaliczył do środków trwałych firmy. Telewizor oddał do naprawy. W tym czasie rozpoczęto u niego kontrolę podatkową. Kontrolujący ... udostępnia maszyny klientom na czas określony do bezpłatnego używania, a biorący w używanie (klienci spółki) zobowiązują się do nabywania towarów od spółki. Maszyny przekazywane ...
-
Firmy deweloperskie nie cieszą się zaufaniem Polaków
... stabilność cen. Poza tym, najczęściej zakup mieszkania to transakcja dokonywana raz w życiu i brak nam porównania. Widzimy jednak, że klienci coraz bardziej weryfikują firmy deweloperskie, chociażby sprawdzając, czy przynależą do Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Nasza strona internetowa jest coraz częściej odwiedzana. Warto wspomnieć ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... klienci – zarówno ci obecni, jak i potencjalni? Dostrzeż powtarzające się tendencje w tym, jak opisują Cię media lub jak o Tobie piszą na forach czy mediach społecznościowych. Nie zapomnij też o analizie konkurencji. Określenie celów. Stwórz wizję wizerunku swojej firmy ... fraz brandowych (np. nazwy firmy) ze słowem „opinie”. Popularność takiego ...
-
Firmowa strona internetowa. Czego chcą klienci?
... wskazywały również, jakie funkcjonalności chcą wdrożyć na swoich stronach. Najczęściej oczekiwana była możliwość edytowania strony przez firmę (23%). W dalszej kolejności firmy wskazywały, że chciałyby, aby na stronie działał formularz kontaktowy (20% wskazań), 10% odpowiedzi dotyczyło możliwości rejestrowania się użytkowników, 8% – umożliwienia im ...
-
Kobiety wolą firmy pożyczkowe, a mężczyźni banki?
... zmianę modeli windykacji w tym roku. Pożyczki o wyższej wartości i z dłuższym terminem zwrotu w większym stopniu angażują kapitał pożyczkodawcy. Zatem kiedy klienci przestaną je spłacać, firmy pożyczkowe będą musiały szybciej przekazywać sprawy do windykacji – uważa Jakub Kostecki, prezes Zarządu Kaczmarski Inkasso. W dużym mieście w banku, a na ...
-
Opóźnione płatności problemem co trzeciej firmy. Najgorzej w handlu
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie firmy mają najwięcej niesolidnych płatników? Jakie działanie wobec dłużników podejmują firmy? Czy firmy korzystają z rejestru dłużników? Jak wspomniano ... ,7 proc.). Nieznacznie mniej, 28,6 proc. respondentów decyduje się na taki ruch, gdy klienci nie są skorzy do współpracy, nie chcą się polubownie dogadać, nie ...
-
Konto dla firmy działającej od roku: jakie najlepsze?
... „apetyt rośnie w miarę jedzenia”, a co za tym idzie, wraz z rozwojem firmy zwiększają się oczekiwania względem obsługi bankowej firmy. Zakładasz firmę? Porównaj oferty kont i znajdź ... , bezpłatne przelewy do US, ZUS oraz na rachunki prowadzone w Pekao. Klienci korzystający z tego Pakietu będą mieli dostęp do w pełni transakcyjnej bankowości mobilnej ...
-
Cyberprzestępcy wykorzystują firmy kurierskie
... klienci często martwią się, czy ich przesyłka dotrze do celu, i próbują śledzić jej status, czytając wszelkie powiadomienia pochodzące od firmy ...
-
Gdy pracownik odchodzi z firmy
... jeśli rozwiązanie to nie jest korzystne z punktu widzenia interesów firmy (np. konieczności zrekrutowania następcy w czasie okresu wypowiedzenia odchodzącego pracownika) – wyjaśnia ... się ponownie w relacjach zawodowych – jako współpracownicy, partnerzy biznesowi lub klienci. Dlatego niezależnie od tego, jakie są powody rozstania i która strona ...
-
Ukryte koszty, za niski standard hotelu. Na co narzekają klienci biura podróży?
... płatności szybko i bez żadnych problemów. Mail ze szczegółami dotyczącymi wyjazdu i hotelu. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Dostaliśmy tez miły upominek od firmy na początek sezonu przy zakwaterowaniu w hotelu. (Monika, maj 2015) Certyfikat jak parasol bezpieczeństwa Wybierając organizatora wycieczki, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę ...
-
Co bagatelizują firmy ubezpieczeniowe?
... dotychczasowa skuteczność może jednak stać się ich przekleństwem. Zbyt duży sukces skutkuje obserwowanym spadkiem jakości, w efekcie którego klienci mogą zechcieć migrować w produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które dają zdecydowanie szerszą ofertę placówek, a tym samym dostępność, co przecież w tym produkcie jest najważniejsze. Zmiana ...
-
Firmowa strona www. Czego oczekują klienci?
... , a tylko 9% chodzi o przebudowę już istniejącej witryny. Wśród najbardziej pożądanych funkcjonalności strony respondenci wymieniają przede wszystkim możliwość edytowania strony przez firmę. Firmy chcą nowych stron www Serwis Oferteo.pl postanowił przyjrzeć się, jakie wymagania wobec firmowych stron www formułują polscy przedsiębiorcy. Pod ...
-
Jakie ubezpieczenie dla firmy?
... powrót do codziennego funkcjonowania firmy. - Świadomość dotycząca tego typu produktów systematycznie rośnie ... firmy te chcą mieć zagwarantowane wyższe limity odpowiedzialności w przypadku wystąpienia takiej szkody. – Warto przypomnieć, że jeszcze kilka lat temu średnia wysokość sumy gwarancyjnej plasowała się na poziomie ok. 100 tys. zł. Dziś klienci ...