-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... swoich klientów jako równorzędnych partnerów. Nie wynika to tylko z większych możliwości krytyki, jakie mają klienci – użytkownicy social mediów. Klienci – fani naszej firmy lub marki – metaforycznie przypinając do klapy marynarki logo firmy (za pomocą opcji „Lubię to!”), oczekują szacunku. Przedstawiciele firm muszą o tym pamiętać, podawanie ...
-
Rebranding Biedronki
... klienci widzą w dalszym ciągu „swoją markę, z drugiej strony dla klientów bardziej wymagających firma zmienia się wraz z udoskonalaniem swojej oferty. Totalny rebranding firmy Każda nowa placówka firmy ...
-
Jakość obsługi klienta w 2011 r.
... ocenianie jest też ich zachowanie i wygląd (oczywiście mówimy tu o ogólnych zasadach prezentacji osobistej, a nie o urodzie). Transport i komunikacja na dnie Klienci najlepiej oceniają firmy, które oferują im produkty i usługi, związane z urodą i zdrowym stylem życia. Z obsługi firm z branży uroda, salony, perfumerie zadowolonych jest najwięcej ...
-
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... . 2. Zbadaj wypłacalność i zaplecze finansowe Najistotniejszym kryterium decydującym o funkcjonowaniu firmy, jaką jest biuro podróży jest naturalnie płynność finansowa biura ... wakacji i wycieczek. Wynika to przede wszystkim z dwóch kwestii. Po pierwsze, klienci stosunkowo często nie otrzymują zwrotu pełnej wpłaconej organizatorowi turystyki ...
-
Nowa oferta Netii dla MSP
... do 10 Mb/s + Telefon Firma 200 w promocyjnej cenie 122,80 zł miesięcznie). Ponadto, klienci w ramach nowej oferty telefonicznej mogą skorzystać z taryfy Firma 500 ... klienci mają możliwość skorzystania z 500 darmowych minut do sieci stacjonarnych lub 100 darmowych minut do sieci komórkowych. W ramach oferty telefonicznej Netii dla rynku SOHO, firmy ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... – ocenia Urbańczyk. Po zwrot kasy – do dużych Co ciekawe, choć brytyjscy klienci o swoje prawa walczą do upadłego, to jednak nie krytykują firm ... danej firmy i nie zostanie przez nią oszukany. W Polsce będzie on też najczęściej wręcz chwalił się i opowiadał znajomym o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Przedsiębiorcy powinni pamiętać, że klienci ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2013
... liczbę 3,3 mln recenzji w serwisie Opineo.pl na koniec 2013 r. A jak klienci oceniali internetowych sprzedawców? Mega–przetasowanie, czyli o głos od zwycięstwa W ścisłej ... miejsce w zupełnie nowym zestawieniu: Militaria i survival ― okupuje GunFire.pl. Klienci lubią oceniać Firmy działające w branży e–commerce mają teraz swoje złote żniwa, a ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... Firmy sprzedające w niskich cenach często skupiają się na jednym czynniku, czyli na cenie, i mają nadzieję, że na rynku istnieje wystarczająco dużo klientów, dla których nieważne są inne czynniki, takiej jak jakość, funkcjonalność, marka itp. Klienci ... pozytywnie zaskoczony jakością danego produktu. Klienci polecają dany produkt jeden drugiemu i ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... zwiększoną o 4 mln zł, zapewniającą 6% udział w wydatkach. W nowej reklamie Idea Banku jego klienci, właściciele małych firm, tańczą do piosenki „Happy” Pharella Williamsa. Przeróbki ... się scenariusz wejścia w fazę poważnej gry tematu BIG DATA. To firmy dysponujące wiedzą na temat konkretnych zachowań konsumentów będą w przyszłości rozdawać karty w ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
... spersonalizowanej strony internetowej widać od razu: Wyższy poziom konwersji oraz szczęśliwsi klienci. Skuteczne przeprowadzenie personalizacji wymaga jednak jasnej strategii. Bez niej, cały ... B2B, gdzie zakupy odbywają się często w oparciu o lokalizację lub wielkość firmy. Pomyśl o rekomendacjach lub case studies znajdujących się na Twojej stronie. ...
-
Zmiana dostawcy energii korzystna?
... mają klienci biznesowi i instytucjonalni (grupy ... firmy (dystrybutor). Co ważne, z wyborem nowego sprzedawcy nie trzeba czekać do terminu zakończenia obecnie obowiązującej umowy. Nową umowę możemy podpisać z terminem obowiązywania od wybranej daty w przyszłości (najczęściej z maksymalnie 2-letnim wyprzedzeniem), np. od sierpnia 2015 roku. Są klienci ...
-
Automat w call center irytuje
... dzwoniącego do zespołu posiadającego określone kompetencje bez uprzedniego angażowania pracowników danej firmy czy urzędu. Przy dużej skali działania prowadzi to do redukcji kosztów ... wynika, że z punktu widzenia klientów automatyczne call center mają niewiele zalet, a klienci skarżą się przede wszystkim na wady tej formy kontaktu z instytucjami. ...
-
Tajemnica bankowa odchodzi do lamusa, a banki tracą autorytet
... i Urząd Skarbowy, a dzięki podobnym wyrokom banki dołączają do tego grona. Klienci za to, zawłaszcza biznesowi, odwracają się od rodzimych banków. Nagonka polityczna związana z bankami ... władz naraża polskie banki na utratę wiarygodności na arenie międzynarodowej. Firmy, nasi klienci, coraz częściej boją się trzymać pieniądze w polskich bankach, nie ...
-
Branża telekomunikacyjna: nadeszły niespokojne czasy?
... telekomy są coraz mniej chętne, by dzielić się zyskami z akcjonariuszami. Firmy albo gwałtownie zmniejszyły dywidendy, albo w ogóle ich nie wypłacają. Z jednej strony operatorzy telekomunikacyjni muszą utrzymywać infrastrukturę i nieustannie ją unowocześniać. Z drugiej – klienci mają zdecydowanie większy wybór na rynku. Mogą kupić telefon w zwykłym ...
-
3 gorące trendy w e-commerce
... firmy, jej produktów i usług, dostawcy aplikacji muszą nie tylko zrozumieć, w jaki sposób klienci ... klienci spotykają się w poszczególnych kanałach, wpłynąć na lepszą ciągłość pomiędzy kanałami, a także lepszą segmentację klientów – także pod względem dochodów – oraz personalizację. Wszystko to w efekcie wpłynie na zwiększenie dochodów dla firmy ...
-
Pożyczki online szansą na wzrost kredytów
... musiały włożyć dużo pracy. – Coraz większe znaczenie będzie mieć również to, jaką opinię mają o kredytodawcy jego klienci, zarówno z perspektywy świadczonych usług, jak i ogólnie rozumianej działalności – obecności firmy w życiu społecznym, jej wpływu na otoczenie i środowisko. W przypadku bardzo podobnej oferty będą to faktyczne elementy ...
-
PZWLP: CFM w 2017 r.
... Zarządu PZWLP, Prezes LeasePlan Polska. – Branżę w coraz większym stopniu napędzają nowi klienci z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W najbliższych latach ich wpływ na wzrost ... podkreśla rangę dobrych relacji i współpracy firm flotowych ze środowiskiem dealerów samochodów. Firmy PZWLP kupiły łącznie ponad 114 tys. nowych samochodów osobowych ...
-
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... autodiagnostyki. Sami klienci mają wysokie oczekiwania co do tego, jak producenci będą wykorzystywać AI w przyszłości – 73% nabywców B2B oczekuje, że do 2020 r. firmy zaczną dostarczać produkty, które będą potrafiły samodzielnie diagnozować problemy i automatycznie składać zmówienia na nowe części i podzespoły. Obecnie firmy z grupy high ...
-
Czy rosnące ceny zwiększają podaż małych mieszkań?
... mieszkań niż dotychczas. Tego typu lokale pojawią się w najnowszym projekcie firmy Metro Park na pograniczu Bielan i Żoliborza, w pobliżu stacji Metro Słodowiec. Oferta ... , że mimo wzrostu cen klienci byli zainteresowani coraz większymi mieszkaniami. Kupowane teraz mieszkania są większe o około 10 proc. Klienci poszukają większych przestrzeni, które ...
-
Polisy ubezpieczeniowe generują coraz większe długi
... o tym ubezpieczyciela - mówi Jakub Kostecki, prezes Zarządu firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. Ponadto zdarza się, że klienci nie pamiętają, iż w pakiecie kupili dodatkowe ubezpieczenie ... , czy wszystko jest w porządku. Z doświadczeń Kaczmarski Inkasso wynika także, że klienci, którzy mają samochód, ale nie korzystają z niego, uważają, iż nie ...
-
Dzień Bez Telefonu Komórkowego, ale z długami za rachunki
... konsole i telewizory – wylicza Jakub Kostecki, prezes Zarządu firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso, która ... klienci ze Śląska (161,2 mln zł), Mazowsza (157,7 mln zł) i Dolnego Śląska (124,1 mln zł). Najbardziej rzetelnych płatników spotkamy z kolei w województwie podlaskim (19,3 mln zł), świętokrzyskim (22,9 mln zł) i opolskim (24,2 mln zł). Firmy ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... (dotyczy zarówno procesów online jak i offline); uważność skierowana na wizerunek marki w kontekście potrzeby transparentnego działania (tego wymagają klienci) oraz obszaru CSR – społecznego i proekologicznego zaangażowania firmy. Nierówna walka z platformami e-commerce Aż 79% kadry zarządzającej z sektora B2C uważa, że na ewolucję wymagań klientów ...
-
Jak przebiegać będzie transformacja cyfrowa 2020?
... gospodarkę w kontekście eksploatacji światowych zasobów naturalnych oraz potrzebie ograniczania emisji przez firmy. W 2020 roku inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju będą prawdopodobnie podejmowane przez wiele firm na świecie, klienci oraz akcjonariusze coraz częściej oczekują od przedsiębiorstw cyfrowych, że będą przodować i wprowadzać ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... niż pierwotnie zamierzało. Poznawanie produktów nie odbywa się wyłącznie w trybie offline. Klienci badają produkty osobiście, ale jednocześnie za pomocą telefonu sprawdzają w trybie online ... to właśnie oczekiwania młodszych pokoleń w tym względzie wywierają na firmy większą presję. Informacje o badaniu W ramach trzeciej edycji raportu „Connected ...
-
Wynajem długoterminowy i Rent a Car. Trudny rok zakończony sukcesem
... klienci indywidualni w większym stopniu odpowiadali za wzrost sprzedaży w salonach To jednak nie jedyna niespodzianka na rynku motoryzacyjnym w Polsce w 2019 roku. Pomimo, że więcej niż przed rokiem nowych aut osobowych nabyły zarówno firmy ...
-
COVID-19 a rynek nieruchomości: najgorsze już za nami?
... dostępności do kredytów hipotecznych. Uważam, że w takiej sytuacji klienci będą bardziej szacować swoje możliwości rozmyśle zaciągać kredyty na miarę swoich ... w najbliższych 6 miesiącach dla rynku lokali mieszkalnych w stolicy pogorszą się. Z raportu firmy doradczej Reas wynika, że oferta mieszkaniowa w Warszawie w 1 kwartale skurczyła się ...
-
Rynek mieszkaniowy oczami pośredników: jakie zmiany i perspektywy?
... . W chwili obecnej sytuacja powoli się stabilizuje, do zakupu nieruchomości wracają Klienci, którzy zwlekali z decyzją o jej nabyciu. W dalszym ciągu zakup nieruchomości uważany jest za ... do poziomów sprzed epidemii. Ostatni kwartał był dla naszej firmy niezwykle istotny. Bacznie obserwowaliśmy rynek mieszkaniowy, analizowaliśmy trendy i wyciągnęliśmy ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... reputacji firmy w internecie. Może też zintensyfikować falę negatywnych komentarzy, szczególnie bez odpowiedniego połączenia z działaniami buzz marketingu. 5. Zidentyfikuj i zwrócić się do zainteresowanych stron Należy zidentyfikować osoby, które muszą wiedzieć o sytuacji, takich jak pracownicy, interesariusze, partnerzy biznesowi, klienci i media ...
-
Które inwestycje mieszkaniowe są najbardziej zielone?
... nie wszystkie lokale i dbamy o różnorodną roślinność na terenie naszych osiedli. Chcemy, by nasi klienci mogli żyć w zacisznym, spokojnym otoczeniu, w zgodzie z otaczającą przyrodą. Anna Skotnicka-Ryś, Dyrektor Działu Handlowego firmy Profbud Klienci stają się coraz bardziej świadomi i stosunkowo często pytają zarówno o rozwiązania ekologiczne, jak ...
-
W Play dla Firm więcej internetu i drugi smartfon lub smartwatch w prezencie
... Centralka umożliwia stworzenie zapowiedzi głosowych dedykowanych dla firmy, przekierowanie połączeń czy tworzenie jednego numeru dla grupy pracowników. Obsługiwana jest w formie prostej aplikacji www, co pozwala na zarządzanie połączeniami w wygodny sposób o dowolnej porze. Dodatkowo klienci biznesowi Play mogą także włączyć usługę Play360 ...
Tematy: Play, oferta Play, internet Play, internet stacjonarny, Play dla firm, smartfony, smartwatch -
Programy lojalnościowe - trendy 2022
... wartości wskazanej w promocji np. w ciągu miesiąca, uprawnia do odebrania nagrody. A skoro tak, to klienci będą wracać do aplikacji, aby sprawdzić, jak daleko im jeszcze ... . Firmy coraz częściej angażują się w akcje charytatywne, ekologiczne oraz inne, które mają na celu wspomóc szczytny cel. W jednej z popularnych w Polsce sieci sklepów klienci ...
-
Branża przemysłowa w trudnej sytuacji
... z branży przemysłowej. Te kwoty byłyby zdecydowanie niższe, gdyby firmy przemysłowe z większą uwagą dobierały partnerów biznesowych, a przynajmniej dokładniej ich weryfikowały ... Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Przestają płacić stali klienci i ci z zagranicy Transakcje w branży przemysłowej opierają się w dużej mierze ...
-
Polacy ciągle wolą oszczędzanie niż inwestowanie pieniędzy
... polskim społeczeństwie wciąż tkwi potężny potencjał inwestycyjny. Jeśli polska branża maklerska podejmie wyzwanie, aby go uwolnić, zyskają na tym zarówno firmy, jak i ich klienci – komentuje Michał Bazarnik, Dyrektor Zarządzający, Accenture w Polsce. Polski inwestor ucieka z kapitałem Wraz z globalizacją rynków finansowych polskie podmioty zaczęły ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... wolą rozmowy telefoniczne niż wiadomości e-mail. W ubiegłorocznej edycji raportu Gladly’s klienci ocenili kanały, za pośrednictwem których kontaktują się z nimi sklepy ... etc. personalizują wiadomość i ofertę dla każdego klienta. Zatem voicebot wspiera firmy w realizacji oczekiwań i potrzeb prospektów. Dodając do tego personalizację oraz naturalną ...
-
Rynek hutniczy a kryzys
... kredytowe na poprzednich warunkach. A zatem spokojnie patrzymy w przyszłość. Zdaniem Wojdyny, firmy dystrybucyjne nie czekają z założonymi rękami na powrót hossy na rynku stali ... korzystne warunki. Producenci będą pracowali na pełnych zdolnościach produkcyjnych, a klienci będą płacili za dostarczane produkty. Wtedy jest szansa, by odreagować ...