-
Motocykle bardziej popularne, motorowery w defensywie
... niż przed rokiem - wynika z raportu firmy Samar, analizującej polski rynek motoryzacyjny. Na drogach przybywa motocykli, kosztem motorowerów, których sprzedaż ... pozycji jest Junak z 4 tys. 968 zarejestrowanymi motorowerami (wzrost o 55,1 proc.). Trzecie miejsce zajęła marka Zipp (4 tys. 414 sztuk, spadek o 20,58 proc.). Z zagranicy w okresie od ...
-
Mercedes Klasy B dla ekstrawaganckich
... flagowym produktem firmy ze Stuttgartu. W związku ze słabo popularnym segmentem mikrovanów nie święcił szczytów sprzedaży. Nie ... tysięcy złotych, co w połączeniu z wysokim spalanie stawi nikłe światło na logikę tego wyboru. Marka jednak kusi i gwarantuje niezawodność i niepodważalność jakości, co nie jest oczywiste w przypadku bardziej popularnej ...
-
Nie tylko samochody z Niemiec. Motocykle też
... granicy. Statystyczny Kowalski najchętniej sprowadza motor z Niemiec, gustuje w ścigaczach, a jego ulubiona marka to Honda. Sprowadzany motocykl tylko z Niemiec? Dokonana przez Clicktrans.pl ... ze stabilnym udziałem ok. 25% wśród motocykli, które są przywożone przez firmy transportowe do Polski - dodaje Michał Brzeziński z Clicktrans.pl. Wśród marek, ...
-
Fiat Ducato Furgon 2.3 Multijet II - dostawczak doskonały
... 2,6 milionach egzemplarzy. W przyszłym roku będzie obchodził 35. urodziny. A w ubiegłym, włoska marka wypuściła na rynek jego IV generację. Z zewnątrz… Co zmieniło się w porównaniu z ... Professional jest liderem sprzedaży samochodów dostawczych w Polsce. Dlatego oferta finansowa firmy jest bardzo bogata. W ofercie włoskiego producenta jest oczywiście ...
-
Smart ForFour 1.0 Proxy - jedyny w swoim rodzaju
... konstrukcja Mercedesa i szwajcarskiej firmy Swatch, oparta o pomysł z… 1974 roku. Ale, jak to w spółkach bywa, drogi partnerów ... ratą balonową i Credit&Drive z możliwością zwrócenia samochodu lub wydłużenia spłaty. Dla przedsiębiorców niemiecka marka przygotowała trzy opcje: klasyczny leasing, Lease&Drive Basic (pod koniec umowy zwrot pojazdu) ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... , to już budowanie trwałego zaangażowania użytkowników tych platform i dobrego wizerunku firmy wymaga przemyślanej strategii. Fakty są takie, że w Polsce mamy 13 milionów ... tajemnic – takiej jak np. Newcast. Pracownicy agencji przeanalizują, czego potrzebuje nasza marka i jak dotrzeć do nowych klientów oraz zażegnają pojawiające się czasem kryzysy ...
-
Polska: nieruchomości komercyjne zyskują na wartości
... pisze dział wycen międzynarodowej firmy doradczej JLL. Jeżeli wziąć pod uwagę wolumen transakcji, mieliśmy do czynienia z rekordem. Wartość ... obniżenie stóp kapitalizacji, co z kolei wpłynęło na wzrost wartości nieruchomości. Zdaniem Marka Jamro, Dyrektora Działu Wycen JLL w Polsce w nadchodzących miesiącach trend ten doczeka się kontynuacji ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... nowych marek. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa najnowsza analiza firmy doradczej JLL, w której dokonano podsumowania sytuacji panującej w minionym roku ... rozpoczęło 17 zagranicznych marek. Najgłośniejsze modowe debiuty minionego roku to: amerykańska marka Forever 21 (w łódzkiej Manufakturze), szwedzka & Other Stories i hiszpańska Uterqüe (obie ...
-
Centra handlowe: rok spektakularnych otwarć
... nazwać można rokiem spektakularnych otwarć - uważają eksperci firmy JLL. W nadchodzących miesiącach do użytkowania zostanie oddane przeszło pół miliona mkw. ... pierwszy pełnoasortymentowy sklep amerykańskiego giganta – Victoria’s Secret. W II kw. zadebiutuje rosyjska marka odzieżowa – befree, która na swoje pierwsze lokalizacje w Polsce wybrała centrum ...
-
Ciemna strona IoT (Internet of Things)
... ma podobne oczekiwania: niechęć do ryzyka i rolę jaką odgrywa marka produktu w procesie jego przyjęcia. Tradycyjnie „innowatorami” nazywamy pierwszą grupę przyjmujących, która ... oferują inteligentne kontrolery koncentratory, łączność wewnątrz obiektów i usługi w „Chmurze”. Od firmy Samsung, GE, Phillips, Apple do Google i Amazon – każdy próbuje ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki Wawel S.A.
... rynku polskim. Eksport stanowi mniej niż 10 proc. przychodów. Wiodące marki firmy to Danusia, Kukułki i Michałki. Analiza fundamentalna Iloczyn wskaźników C/Z oraz ... dość niski, co ważne - niższy niż średnia sektorowa (63%). Ocena: 4 Silna marka / rozpoznawalny produkt / ekspansja na rynki zagraniczne. Spółka generuje około 11% przychodów z zagranicy ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki Wielton
... Jest także w dziesiątce największych światowych firm w branży. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej ... ekspansji, ale zaszkodzić w momencie wzrostu stóp procentowych. Ocena: 2 Silna marka / rozpoznawalny produkt / ekspansja na rynki zagraniczne Spółka jest pierwszym w Polsce, ...
-
Facebook w Polsce kończy 10 lat
... życia jest tam aż 1,6 mln. Młodzi coraz więcej czasu spędzają na Instagramie, ale warto wspomnieć, że on także stanowi własność firmy Marka Zuckerberga. W 2017 roku Facebook otworzył swoje biuro w Polsce i planuje edukować dziesiątki tysięcy ludzi z wykorzystania jego możliwości, mając na celu grupy ...
-
Europejskie kluby piłkarskie - przychody 2017/2018
... To główne wnioski z 22. już edycji raportu „Football Money League” - cyklicznego opracowania firmy Deloitte. Miejsce w opracowanym przez Deloitte zestawieniu można było sobie zagwarantować ... Ligi Mistrzów. Dzięki temu rosły jego przychody z reklam, bo niemal każda marka chce być partnerem najlepszego klubu Europy – mówi Dan Jones. – Większość klubów ...
-
Mercedes-Benz X 350 d 4MATIC X Power
... marka premium, oferuje w Polsce pick-upa. Jak wyróżnić taki model na tle tańszych konkurentów? W końcu to auta o użytkowym charakterze... ... połowy) oraz 33/35/35 (wpłata 1/3 całej kwoty na początku i dwie pozostałe raty po 12 i 24 miesiącach). Firmy mogą natomiast liczyć na leasing z umową na okres od 24 do 60 miesięcy obejmujący także auta używane ...
-
SEAT Tarraco 2.0 TDI DSG 4Drive Xcellence
... marka krok po kroku rozwija swoją gamę modelową. Jej ważną częścią są oczywiście SUV-y, które ... 4 lata, oprocentowanie od 3,99%, wkład własny od 0%) lub Kredyt Moc Niskich Kosztów (0% wkładu własnego, 0% prowizji bankowej, 3,99% oprocentowania). Firmy zainteresowane leasingiem mogą liczyć na wpłatę wstępną od 0%, umowę na okres od 24 do 60 miesięcy i ...
-
Skąd pochodzą części samochodowe?
... do świadomości w zakresie konieczności wlewania paliwa, zmiany filtrów i doboru właściwych opon. Marka Bosch kojarzy im się ze sprzętem AGD, Delphi z językiem programowania, a ... są to np. Lauber, Valeo, BorgWarner, TurboTec i wiele innych. Niestety firmy te mają poważny problem. Muszą one sprowadzać rdzenie (core’y), czyli części używane ...
-
8 nowych obiektów handlowych w I kw. 2021
... - wynika z danych firmy doradczej Cushman & Wakefield. Dominują sklepy wolnostojące i małe parki handlowe. W I kwartale 2021 ... i szwedzka Duxiana, których sklepy z meblami pojawiły się w Warszawie i Krakowie. W kategorii „zdrowie i uroda” zadebiutowała włoska marka Dental Pro Clinic (Manufaktura Łódź), a swoją ekspansję na polskim rynku zapowiedziała ...
-
Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 6AT Platinum
Południowokoreańska marka odświeżyła swojego flagowego SUV-a i zastosowała w nim układ hybrydowy. Czy takie połączenie jest godne uwagi? Karoseria Hyundai Santa Fe prezentuje się bardzo okazale. Projektanci tej firmy już niejednokrotnie udowodnili, że świetnie sobie radzą z różnymi nadwoziami. Jednocześnie, trudno mówić o unifikacji, która mogłaby ...
-
Marki odzieżowe i obuwnicze na celowniku hakerów
... i obuwnicze m.in. Nike, Puma, Asics, Vans czy Adidas. Sytuację komentuje ekspert z firmy ESET. Według zespołu Bolster, który odkrył kampanię, cyberprzestępcy zarejestrowali co najmniej ... witryn miesięcznie. Adresy stron internetowych są zgodne ze schematem, którego używa dana marka. Pojawia się tam nazwa danej marki oraz miasto lub kraj. Adres kończy ...
-
Najpopularniejsze marki i modele samochodów. Jakie auta ubezpieczamy najczęściej?
... wskazać najbardziej popularne wśród polskich kierowców auta. Czym najczęściej jeździmy? Okazuje się, że marka najpopularniejsza wśród nabywców nowych samochodów wcale nie jest tą, która jest najczęściej ubezpieczaną. Z ... liczba lat za kierownicą, czy historia szkodowości. Dopiero po analizie tych wszystkich aspektów firmy ubezpieczeniowe ustalają ...
-
Mercedes-Maybach S 580 e 4MATIC, wszechstronny i wyjątkowy
... pożądania klientów. Z kolei układy konwencjonalne ulegają eliminacji dokonywanej przez urzędników. Marka ze Stuttgartu proponuje więc pewien kompromis. Czy hybrydowy Maybach to właściwy wybór ... Wiem, że spalanie limuzyny nie jest najważniejsze dla prezesa dużej firmy, ale może świadczyć o podejściu, które w biznesie ma znaczenie. Krótko mówiąc, takie ...
-
Budowanie osobistej marki
... i interesuje ją ich satysfakcja. Pracownik pracuje dla pracy i płacy. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że wszystko przechodzi przez finanse. Pracuje ... nauczyć. Przy okazji możesz zostać zauważony i doceniony. Organizuj prezentacje wewnątrz firmy i poza nią. Prowadź wykłady na konferencjach i spotkaniach networkingowych. Dziel się podsumowaniami ...
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
... rozwiązań, jakie mogą zastosować firmy. Jeżeli „A” to nazwa firmy przejmującej a „B” przejmowanej, najczęściej po fuzji znika marka słabsza, czyli „B”. Bardzo rzadko mniejsza firma pozostawia swoją markę. Tak jednak było po przejęciu przez firmę Legrand dużej włoskiej firmy Beticino. Czasami nie wielkość firmy, a siła marki decyduje o przyjętym ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
... 16 proc.). Pierwsze dwie to firmy z długoletnią, rzemieślniczą tradycją. Najstarszą jest Bytom – działa na polskim rynku od 1945 roku. Druga marka, Vistula, rozpoczęła swoją działalność jako część Krakowskich Zakładów Przemysłu Odzieżowego i z dumą wiąże swoją tradycję z dwudziestoleciem międzywojennym. Firmy te, choć powszechnie rozpoznawane przez ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... na szczycie tabeli. Według obliczeń firmy Millward Brown Optimor, będącej częścią grupy WPP, od roku 2006 marka Apple zwiększyła swoją wartość o 859% i obecnie ... marka branży motoryzacyjnej – Ranking BrandZ Top 100 pokazuje także, że silne marki są zdolne do podnoszenia się nawet z najtrudniejszych sytuacji spowodowanych nadwątleniem reputacji firmy ...
-
Markowe wydarzenia
... zastrzeżony znak firmowy określający producenta wyrobu, nazwę firmy lub nazwę handlową określonej grupy towarów"2. We współczesnym ujęciu marka obejmuje poza kombinacją produktu fizycznego, nazwy, ... na wszystkim, na czym tylko się da"12. Błąd ograniczenia Czasem firmy zapominają, że marka niesie ze sobą dużo więcej niż tylko graficzne ujęcie (logo). ...
Tematy: -
Jak zdetronizować lidera rynku?
... rynku, nie koncepcja niszy czy stworzenia własnej kategorii), historia lub specyfika firmy pozwalają pozycjonować markę jako realną alternatywę względem lidera, firma prezentuje bardziej ... : „a my robimy to zupełnie inaczej”. Na przykład marka Pepsi od lat chce być postrzegana jako marka ludzi młodych (Pepsi Generation), co ma stanowić opozycję ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... z metką Old Navy. Niewątpliwie marka stanęła w obliczu konieczności przeprowadzenia istotnych strategicznych zmian. Rebranding x 2 – w japońskim wydaniu Uniqlo Dobrym przykładem kierunku zmian, które odpowiadają współczesnemu mindsetowi modowego zakupowicza, jest rebranding japońskiej firmy Uniqlo, przed repozycjonowaniem nazywanej często ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2008
... marka wprowadzona przez Kan, Mohito – nowa marka firmy Artman, Cosimo Martinelli – marka wprowadzana przez Gino Rossi, Companys, Soaked in Luxury oraz Bianco Footwear – kolejne marki wprowadzane przez IC Companys. Jennyfer, Spring, Cortefiel i Bodique to nowe marki w portfelu EMF oraz Massimo Dutti – kolejna w Polsce marka firmy ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... firmy starają sią się zbudować unikalną historię a ramach namingu produktów historyczną nazwę. Tak powstała nazwa koniaku Hennessy Paradis Imperial. Jas Hennessy & Co., lub prościej Hennessy, to znana na świecie marka koniaków. Marka ... nazwą lesbijki. Zamiennie w tych krajach stosowana jest marka Quatro. Grafika opakowań, smaki i wzornictwo butelek ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... firmy. Niestety, powódź powszechnej zmiany zatopiła już wiele marek, więc i ta ostoja pewności i komfortu zdaje się dożywać swych dni. Kto wie, może za kilkadziesiąt lat żadna marka nie będzie już traktowana jako wymierna pieniężnie wartość, a samo słowo „marka ... mogła budzić zainteresowanie i przyciągać. Aktywna marka powinna pączkować, otaczać się ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... emeryturę Roba Pridaya, tchnie nowe życie w korporację i przeprowadzi zwrot w strategii firmy, odnawiając portfel marek i budując silne relacje z klientami. Przed nowym prezesem trudne zadanie ... Grupy Żywiec – piwo Warka . Podium zamyka Tyskie – flagowa marka Kompanii Piwowarskiej (marka odnotowała ponad 40% spadek inwestycji, co pociągnęło za sobą ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... marka ta nie jest już synonimem technologii w życiu konsumentów ze względu na brak przełomowych premier produktów tej marki. Z kolei lider branży B2B, czyli IBM, utrzymał swoje 3. miejsce, z wartością marki na poziomie 108 mld USD. Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający firmy ... stwierdził Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający firmy Millward Brown Optimor. „ ...
-
Mundial 2014 a ceny sprzętu RTV
... kupić już za niecałe 700 zł (Manta, Hyundai). Telewizory LED-owe zdominowała marka Samsung, co wynika prawdopodobnie z najbogatszej oferty produktowej. Firma Toshiba ... popularnością cieszą się te marki BenQ (1 i 2 miejsce). Trzecią pozycję zajął projektor firmy Optoma. Informacje o badaniu Statystyki do raportu pochodzą z bazy danych serwisu ...