-
Mundial 2014 a ceny sprzętu RTV
... kupić już za niecałe 700 zł (Manta, Hyundai). Telewizory LED-owe zdominowała marka Samsung, co wynika prawdopodobnie z najbogatszej oferty produktowej. Firma Toshiba ... popularnością cieszą się te marki BenQ (1 i 2 miejsce). Trzecią pozycję zajął projektor firmy Optoma. Informacje o badaniu Statystyki do raportu pochodzą z bazy danych serwisu ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... to powszechny temat, więc może następnie utrudnić oczyszczenie reputacji firmy w internecie. Może też zintensyfikować falę negatywnych komentarzy, szczególnie bez odpowiedniego połączenia ... zjadali detergenty i publikowali filmy ze swoich prób w mediach społecznościowych. Sprawiło to, że marka znalazła się w ogólnokrajowym centrum uwagi ze wszystkich ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... marki nie przekraczała 16%, a w tym roku dynamika wzrostu sprzedaży oscylowała w okolicach 20%. Kolejna marka ze stajni GM radząca sobie nieźle na polskim rynku to Chevrolet. ... na jesieni. Niemal pewne jest, iż w obliczu zahamowania popytu na nowe samochody firmy położą większy nacisk na promocję i reklamę w celu przyciągnięcia klientów do salonów. ...
-
Storytelling w biznesie
... wspomagającej prezentację biznesową, wystąpienie podczas konferencji branżowej, prezentację najnowszej strategii firmy, pomocne będzie posłużenie się sprawdzoną metodą stosowaną przez filmowców: powiedz jednym zdaniem, a najlepiej jedną frazą, o czym mówi Twoja marka, produkt, firma? Każdy z nas zna wiele brandów, które z pełną świadomością ...
-
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
... Pamiętaj, by newsletter wiosenny tryskał pozytywną energią i wyrazistymi kolorami. Doskonałym przykładem nietuzinkowego mailingu jest soczysty newsletter firmy J.Crew, informujący o wiosennej wyprzedaży. Marka ta wykorzystała w kampanii ruchomy gif, który przedstawia rozcinanego, soczystego grejpfruta. Grafika opatrzona jest dodatkowo chwytliwym ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... marka może być postrzegana jako chwiejna, zmienna, niestabilna. Największym ryzykiem niepowodzenia obciążona jest marka wprowadzana na rynek przez nowo powstałą firmę, która dopiero rozpoczyna działalność. Zazwyczaj nie ma ona możliwości skorzystania ze wsparcia renomy firmy ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... liczy się konsekwencja, spójność i przede wszystkich pomysł na markę. Tymczasem marka w polskich realiach budowana jest najczęściej przez pryzmat napompowanych budżetów reklamowych. Kampanie, ... Przy dziesiejszych możliwościach, narzędziach czy „neuromarketingowych” sztuczkach firmy mogą bardzo obniżyć ryzyko strat. Dlaczego zatem tak ...
-
Polacy wybierają polskie marki
... Firmy takie jak PZU, Winiary, Orbis czy PKO BP obsługują już kolejne pokolenia rodaków, a w PRL nie miały na rynku zbyt dużej konkurencji. Zasada ogólna jest taka: im wcześniej jakaś marka ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... pozycji z budżetem ponad 8 mln zł pierwsza marka pochodzenia polskiego Hoop Cola firmy Kofola. Trzy kolejne marki Schweppes, Fanta i Tymbark z budżetami od 5 do 6 mln zł starają się konkurować z liderami segmentu na poziomie kilkakrotnie niższym. Na pozycji nr 7 znalazła się marka ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... internetowej, wizytówkach, logo i innych materiałach, którymi będziemy się identyfikować jako marka? Slogan: czy posiadamy jedno zdanie, które najlepiej określałoby naszą markę? Czy w ... w sieci jest monitoring social mediów. Taką usługę oferują największe polskie firmy zajmujące się monitoringiem mediów. Monitorujmy również to, co dzieje się w naszej ...
-
BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019
... firmy. Na przestrzeni ostatnich sześciu lat wyniki Nike, jeżeli chodzi o zaufanie klientów, opowiadanie się za wartościami, uczciwość i odpowiedzialność, nieustannie pną się w górę. Adidas, marka ... produkcji, transportu i sprzedaży produktów jednorazowego użytku. Levi’s, legendarna marka dżinsów, weszła do rankingu marek odzieżowych na miejsce ...
-
Rebranding Biedronki
... ma osiągnąć pułap 3000 jednostek handlowych. Obecna pozycja firmy to niewątpliwy sukces. Dlaczego marka chce zmieniać to co przynosi jej tak ... firmy Wzrost ilościowy nie jest kluczowym celem firmy. Celem rebrandingu jest wzrost jakościowy, poszerzenie grupy klientów o tych lepiej sytuowanych. Celem jest zabranie rynku nie dyskontom, na którym marka ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... doświadczenia z marką). Marka w miarę możliwości będzie mogła ulec modyfikacji na życzenie, ale klient nie powinien oczekiwać, że zostanie dla niego całkowicie przeobrażona. Poznaj! Klienci chcą posiadać wiarygodną wiedzę o realnej wartości, wyjątkowości konkretnej marki czy oferty. Akceptacja wartości firmy, wyznaczników markowości, staje ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... firmy biżuteryjne Apart i W.KRUK, marki wódek Chopin i Belvedere, WITTCHEN znany ze sprzedaży galanterii skórzanej, jak również marka kosmetyczna Dr Irena Eris. Co ciekawe ankietowani zamożni i bogaci Polacy często wskazywali również firmy ... takiego charakteru. Z kolei polska marka to taka, która jest własnością firmy z przewagą kapitału polskiego lub ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... Stworzone wyłącznie z materiałów recyklowalnych buty Adidas x Parley wiążą marketingowe decyzje firmy z walką o oczyszczanie oceanów z odpadów z tworzyw sztucznych. Te buty to czysta idea ... wypierane jest przez „wisebrand”, ponieważ mądra marka może przywiązać do siebie konsumentów o wiele silniej niż marka wyłącznie „modna” lub „fajna”. I chociaż ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... społecznej o zazwyczaj dużym zasięgu, która reprezentuje wartości danej populacji. Mniejsze firmy mają niewątpliwie trudniej. Powinny przede wszystkim w określonej grupie odbiorców, wyrobić ... . Także internetowi klienci chcą doświadczać najlepszej obsługi i widzieć, że marka rozumie ich potrzeby. W natłoku reklamowych przekazów i dużej konkurencji ...
-
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
... ją uczuciem i w momencie, kiedy uczucie to zaniknie, zniknie z nim również marka. Marka jest coraz bardziej uczłowieczana, posiada swój system wartości, osobowość, wg niektórych ... się do błędów, wierz we własne siły. Kultywuj integralność – swojej firmy, personelu, systemów, produktów, usług, a przede wszystkim swoją. Bierz na siebie odpowiedzialność ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... (umożliwia przekazanie precyzyjnej informacji, czym jest nasza marka), dostarcza konkretnych wskazówek na temat słów, jakimi powinniśmy się posługiwać, mówiąc o naszej marce, o produktach (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o czym mówi dział marketingu). Tak ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... i przewodzenia, który stworzoną przez siebie marką Virgin rozwiał wieloletni spór, czy jedna marka może "obsłużyć" produkty z zupełnie różnych branż, w swojej autobiografii napisał: " ... że satysfakcja w sposób bezpośredni, wręcz liniowy, wpływa na rezultaty finansowe. Badania firmy doradczej Forum wskazują, że aż 80 proc. klientów, którzy zmienili ...
-
Najpopularniejszy sprzęt RTV i AGD XII 2012
... Skąpiec.pl wykazała, że najchętniej zaopatrzyliby się oni w lodówkę firmy Samsung, Bosch lub Electrolux. Najbardziej pożądanym rodzajem urządzeń były te z ... %) internautów, którzy w ostatnim czasie szukali odkurzacza, najważniejszym kryterium wyboru była jego marka. Niecałe 24% potencjalnych kupujących interesował przede wszystkim typ urządzenia, a ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... 100 za rok 2016. Wyniki rankingu zostały podane do wiadomości przez firmy WPP i Millward Brown. Wartość Toyoty wzrosła o 2% do 29,5 mld USD, ... , gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Przykładem jest chińska marka Huawei (nr 50, +22%), która błyskawicznie się zglobalizowała i odebrała część udziałów rynkowych ...
-
Najlepsze marki samochodów okiem dealerów. Mazda i kto jeszcze?
... obejmuje natomiast ocenę samego importera jako funkcjonującej na polskim rynku firmy - podmiotu, który zatrudnia konkretnych ludzi na określonych stanowiskach, prowadzi ... które w całości przypadło markom z Japonii. W najbliższym sąsiedztwie podium uplasowała się koreańska marka KIA, zaś miejsce 5., podobnie jak rok wcześniej powtórzył Mercedes, ...
-
Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji
... droga dla dwóch marek Opracowanie „Candidate Experince” nie pozostawia wątpliwości - marka pracodawcy oraz marka samego produktu to system naczyń połączonych. Z jednej bowiem strony już co piąty kandydat, który jest niezadowolony z rekrutacji do danej firmy, deklaruje rezygnację z zakupu jej produktów i usług. Z drugiej – o zainteresowaniu ofertą ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe i luksusowe w czasach pandemii
... 88%, odnotowało Uniqlo. Marka ta zawdzięcza tak ... marka ta należy w Chinach do grona dóbr luksusowych, choć jest zwykle słabo rozpoznawalna w pozostałych częściach świata. Wzrost wartości Moutai sugeruje, że jesteśmy być może świadkami pojawienia się kolejnej dużej luksusowej marki z Chin” – komentuje Nathalie Burdet, Dyrektor Marketingu firmy ...
-
Reklamy powinny być cool
... w jednoznaczny i łatwy do przewidzenia sposób, a jest to ważniejsze niż biura firmy i zakłady, które przecież zawsze można odbudować. Dużo trudniej zapanować nad ... poszukiwali – symbolu luzu i nonkonformizmu. Efekt był z pewnością silniejszy niż typowej reklamy telewizyjnej. Marka stawała się sławna, a buty Nike okazywały się chodliwym towarem. ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... w swojej książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) wyróżnili 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to: marka, kategoria produktu, personel firmy, miejsce zakupu, społeczność wokół marki, organizacja. Opisy obiektów pochodzą z ww. książki. Wykorzystanie za zgodą Wydawcy. Lojalność względem marki ...
-
Osobowość marki a social media
... nich pożądanego wizerunku. Nasz Fan page przecież jest odzwierciedleniem naszej firmy. Założenia a rzeczywistość W firmie pada pomysł: uruchomimy Fan page na Facebooku. ... nich nasza marka. Dlatego trzeba być przygotowanym do rozmowy z nimi. A jak rozmawiać z kimś o sobie, gdy sami nie wiemy, kim jesteśmy? Dlatego dojrzałe firmy tworzą strategie ...
-
Raport Specjalny Skąpiec.pl: Sprzęt RTV i AGD
... 16:9. Jeżeli chodzi o konkretny model urządzenia to internauci najchętniej zaopatrzyliby się w telewizor UE40ES6800 firmy Samsung. Jakimi kryteriami kierowali się konsumenci poszukujący kina domowego? Zdecydowanie najważniejsza była dla nich marka sprzętu, jednak dużą wagę przykładali oni również do systemu głośników i rodzaju urządzenia. Najmniej ...
Tematy: -
Kupno laptopa: preferencje konsumentów
... producentów na jakie tylko możemy sobie pozwolić. Z tego właśnie powodu to marka budząca powszechne zaufanie oraz cena, niestanowiąca zbyt dużego obciążenia dla ... wiąże się z renoma jego marki. Tak dzieje się w przypadku urządzeń firmy Apple – postrzeganych często jako pewnego rodzaju wyznacznik statusu materialnego i po prostu modnych. ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... stosunkowo niewielki koszt uruchomienia i prowadzenia sklepu online. – Firmy kosmetyczne z Polski powinny się jednak liczyć z tym, że samo postawienie strony internetowej nie wystarczy, aby posypały się zamówienia z Wysp – podkreśla ekspertka The Biz Mentor. – Nowa marka musi najpierw zdobyć zaufanie konsumentów, prezentując swoje doświadczenie ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... z wysoko pozycjonowanych stron pozytywnie wpłyną na pozycję danej firmy, a docelowo powinny poprawić także wyniki sprzedażowe. Outreach sprawia, że marka jeszcze bardziej „rozprzestrzenia” się w Internecie! Trudno zaprzeczyć, że bez względu na branżę, rozmiar firmy czy rodzaj prowadzonej działalności, każde przedsiębiorstwo potrzebuje marketingu ...
-
Kärcher - lider w technologii czyszczenia i rekordzista Guinnessa REKLAMA
... potwierdziła swoją pozycję światowego lidera, zdobywając jako najlepiej sprzedająca się marka myjek wysokociśnieniowych na świecie. Sprzedaż osiągnęła imponujący wynik 1 828 483 ... awariom i korozji. Transport i automotive Warsztaty samochodowe, myjnie oraz firmy transportowe korzystają z myjek Kärcher do utrzymania pojazdów w nienagannym stanie ...
Tematy: -
Najlepsze marki świata a kryzys
... silniejszy”, czy też „Jesteś podporą swej rodziny, firmy, społeczności… a ja cię w tym wesprę”… Robi to Chrysler, marka Chrysler Group, którą przed bankructwem uratowała ... etos podnoszącego się amerykańskiego przemysłu samochodowego, robotniczego Detroit, wreszcie – Ameryki. Marka sama się zmienia, zarazem pisząc manifest powrotu do zapomnianych ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... najcenniejszych marek Ameryki Łacińskiej BrandZ pierwsze miejsce w regionie zajmuje Corona (marka piwa z Meksyku). Większość ludzi widziała reklamy piwa Corona, w których ... już znaczny zasób wiedzy na temat „konsumenta wielokanałowego” i na tej podstawie firmy starają się zapewnić jak najlepsze doświadczenia konsumenckie we wszystkich punktach ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... linię komunikacyjną konkurencji zdecydowanie przykuło uwagę wielu, dzięki czemu marka zadebiutowała na rynku w wielkim stylu, szybko utrwalając się w świadomości konsumentów ze szczerym ... femvertisingu sprawia, że kobiety jeszcze bardziej oczekują, że firmy wyjdą naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom. Przykłady przedstawionych reklam mogą ...