-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... czekoladowe o szczególnych zaletach - mówi Marcin Cichoń, dyrektor ds. rozwoju rynku z firmy Bahlsen, jednego z dominujących na polskim rynku producentów ciastek. - Istnieje ... Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych POLBISCO Marka Przeździaka, najwięcej kłopotów przysparza firmom produkującym ciastka podatek VAT ...
-
Opel nadal w rękach General Motors
... wskazuje na to, iż Opel pozostanie w rękach Amerykanów. Wywodząca się z Niemiec marka samochodów, mimo ciągłych narzekań, co do jakości produkowanych aut cieszy ... . W związku z tym wytwarza się szereg zależności, w tym społeczności lokalnej od firmy. Rezultatem jest moralny obowiązek przedsiębiorstwa do dbania o społeczeństwo, w którym dane jest mu ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... ewidencji), jak i dane teleadresowe (nazwa firmy, adres siedziby, telefon kontaktowy, e-mail). O konieczności zamieszczenia szczegółowych informacji o sklepie przekonanych jest 63% badanych. Bardzo nieliczni (1%) stwierdzili, że takie dane są niepotrzebne. Mniejsze znaczenie dla kupujących ma marka sklepu. Najwięcej (60%) respondentów odpowiedziało ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... zastosowaniu inteligentnych rozwiązań technologicznych, aby zapewnić klientom lepsze doznania. Przykładowo marka Burberry (wzrost o 21% do 4 mld USD) stworzyła wirtualny świat, w którym ... wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W rankingu brane ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... firmy odpowiadają za 60,2% całości inwestycji sektora; Napoje i alkohole – największy wpływ na tak wysoki wzrost inwestycji w sektorze miała kampania reklamowa Foodcare (promocja Frugo) oraz inwestycje firm w kontekście EURO 2012 – Carlsberg jako sponsor oraz Tyskie jako marka ... inwestycje to marka H&M; Media/książki/CD/DVD – inwestycje firm z ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... mediów społecznościowych nie odpowiada już dostawca usługi. To po stronie firmy, instytucji bądź osoby zlecającej i korzystającej z monitoringu i badań realizowanych na jego ... linii człowiek – marka. Gdy w proces komunikacji, który dotychczas w naturalny sposób odbywał się między dwiema osobami, wchodzi dziś byt trzeci – marka – należy zadbać, by ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015 i 2016
... roku – ustąpiły miejsca stylowi zarządzania i kulturze organizacyjnej firmy (41%). „Wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna oraz wysokość wynagrodzenia bardzo często wskazywane są jako główne motywatory do zmiany pracy przez specjalistów i menedżerów. Znana marka pozwala odczuć pracownikowi, że został doceniony jako ...
-
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... , ponieważ intensywne inwestycje w tym zakresie prowadzą firmy takie jak Alphabet, Apple i Samsung. Alphabet zmienił nazwę swojej firmy aut autonomicznych na Waymo i prowadzi ... w rankingu firma Adidas wprowadziła druk 3D w produkcji obuwia, a z kolei tradycyjna marka fastfoodowa Domino’s Pizza oferuje klientom możliwość śledzenia zamówienia w czasie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... perspektywy nie są optymistyczne... Volkswagen to także znakomita niemiecka marka od lat obecna praktycznie na całym świecie. Przemiany na rynkach ... . polskich przedsiębiorstw, z czego jedną trzecią (ok. 37 proc.) stanowią duże firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników. Dla porównania z chmury korzysta ponad połowa przedsiębiorstw w ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... z nimi doświadczeniami dzielą się w czasie rzeczywistym. Z tego też względu firmy muszą przykładać coraz większą wagę do relacji z kandydatami, ... firmy, z którą łączą go negatywne doświadczenia rekrutacyjne. Ponadto 59% kandydatów zmieni nastawienie do dostarczanych przez nią produktów i usług. To istotny dowód na fakt, że marka pracodawcy oraz marka ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... na serwer i zmiana stron internetowych lub kradzież danych osobowych naszych użytkowników z pewnością nie świadczy najlepiej o polityce bezpieczeństwa zaatakowanej firmy. Im bardziej rozpoznawalna marka uległa działalności hackerów, tym większym odbija się to echem w internecie. Prócz wyciągnięcia wniosków z bolesnego doświadczenia, pozostaje nam ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... nierozpoznawalną markę mają nikłe szanse na powodzenie. A właśnie marka i rozległa sieć lojalnych klientów to, element decydujący w największym stopniu o sukcesie wirtualnego operatora komórkowego. Stąd też w Europie Zachodniej działalność MVNO prowadzą z powodzeniem takie firmy jak brytyjski Virgin posiadający ugruntowaną pozycję na rynku ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... poprzez zwolnienia to w dłuższej perspektywnie odbiorą to jako oznakę zatrzymania rozwoju firmy, a tego nikt nie popiera. Długofalowa strategia obliczona na wypracowanie ... firmie. Prestiż, jako ważny atrybut pracodawcy zaznaczyło 33% przebadanych osób – dodaje Anna Macnar. Marka Google jest znana na całym świecie. Jak jednak podają autorzy raportu, w ...
-
Polski e-konsument 2010
... Martini (9,2% i 7,8%). E-konsumenci wybierają najczęściej kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji ... marek finansowych. Dla blisko 6% e-konsumentów istotny jest produkt najtańszy, marka jest obojętną. Nieliczni badani niezależnie od marki kupują produkt ...
-
Naming na eksport
... tak niefortunnie nazwać? To nowy model szosowego motocykla Husqvarna. To marka szybkich motocykli, które wielokrotnie tryumfowały na mistrzostwach w crossie i enduro. Motocykl ... nazw. Pytanie tylko, czy właściciele hotelu korzystali z usług profesjonalnej firmy od kształtowania wizerunku? Polak potrafi wszystko zrobić sam, a czasami rezultaty ...
-
Franczyza w Polsce: gastronomia 2012
... oferty franczyzowej. Innym powodem jest brak znalezienia odpowiednich franczyzobiorców. Firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej – przykładowo Pijalnie Czekolady E. Wedel, czy cukiernie A. Blikle, ... sieć gastronomiczną, w której działają zarówno punkty własne jak i franczyzowe – Olimp. Marka Lovit też ma być rozwijana przez franczyzę. Prawdziwa inwazja ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne ... 63 mld USD. Sektor ten skorzystał na rosnącej sprzedaży w Ameryce Łacińskiej i Chinach. Globalna marka Heineken zajmuje trzecie miejsce na świecie pod względem wartości (8 mld USD). ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, radiu i prasie firmy z branży dziecięcej przeznaczyły o 100 mln zł mniej niż przed rokiem. W ... produktów żywnościowych, na których promocję w 2014 roku przeznaczono największe nakłady, była marka posiłków Bobovita (Nutricia). Łączny koszt emisji reklam w telewizji, radiu i ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking IX 2015
... większych zmian w stosunku do wyników z sierpnia 2015 r. Znaczący awans zaliczyły tylko firmy Ergo Hestia (4 pozycje wyżej w rankingu OC) oraz Proama (4 pozycje wyżej w rankingu ... punktów uzyskały te same firmy, które zajmują pierwsze pozycje we wrześniowym zestawieniu. Ich wyniki przedstawiają się następująco: You Can Drive (marka Ergo Hestia) – ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... firm chińskich na rynku e commerce świadczy obecność firmy JD.com w pierwszej dziesiątce rankingu dla sektora handlu detalicznego. Marka ta, która po raz pierwszy weszła do ... rankingu firma Adidas wprowadziła druk 3D w produkcji obuwia, a z kolei tradycyjna marka fastfoodowa Domino’s Pizza oferuje klientom możliwość śledzenia zamówienia w czasie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2018
... trafiają do krajów ojczystych. Wg PE sytuacja musi się zmienić, a te firmy też muszą płacić podatki. Zdaniem szefa PE Antonio Tajaniego utrzymywane ... To samochód wyjątkowy, tworzony tylko w jednym egzemplarzu, tego nie proponuje żadna inna marka – przekonuje Karolina Szulęcka. Za możliwość samodzielnego wyboru części wnętrza trzeba sporo zapłacić, ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking X 2018
... marka handlowa Benefia utraciła pierwszą pozycję. Wspomniany ubezpieczyciel ostatecznie zajął trzecią lokatę i musiał ustąpić miejsca marce You Can Drive. Nie zmieniła się natomiast pozycja firmy ... - spadek średniej składki OC o 8,7% Powyższe informacje dobrze wyjaśniają, dlaczego w październiku 2018 r. marka You Can Drive znacząco poprawiła swoją ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... czasach przed rewolucją internetową choćby marka Marlboro, pierwotnie stworzona z myślą o kobietach. Kojarzona z męskim, niezależnym i niezłomnym kowbojem marka na samym początku ... 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking XI 2018
... jakie były najważniejsze zmiany klasyfikacji rankingowej. Kluczowy jest między innymi awans firmy Aviva na pierwszą pozycję rankingu pakietów OC + AC. Wspomniany ubezpieczyciel, który ... warto jednak nadmienić, że wynik YCD jest efektem mniejszej liczby uwzględnionych kalkulacji. Marka You Can Drive kieruje bowiem swoją ofertę do młodych kierowców ...
-
Opel Grandland X Ultimate 2.0 CDTi - nowoczesny konserwatyzm
... W Oplu cała przemiana własnościowa przebiegła nietypowo, bo niemal od razu po oficjalnym przejęciu firmy możemy doświadczyć jak zmienił się Opel pod skrzydłami Francuzów. ... się fanom nowinek technologicznych, Citroen stawia na niecodzienny design i komfort, DS to marka premium, a Opel? Opel moim zdaniem spodoba się konserwatystom. Tym, którzy lubią ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Asos) w oczach klientów wygrywa szerokim wyborem produktów, niskimi cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co ... potwierdza, że zaniedbanie obszaru troski o środowisko oraz społeczeństwo przez firmy handlowe może mieć poważne konsekwencje dla ogólnego postrzegania marki w ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... też takie, które słyną z wysokiej jakości. Zestawienie dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen ...
-
Nowe władze TPSA
... Marka Józefiaka dokonała też następujących zmian w składzie Zarządu TP. Na stanowiska członków Zarządu Firmy ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka Nike zaangażowała się globalnie w promocję biegania, to oni naprawdę biegają, mówią o tym ... firmie. Marketing kreuje potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy. Zatem wszyscy pracownicy powinni być świadomi współtworzenia i współodpowiadania za dobry i ...
-
KIG a sytuacja gospodarcza
... ich wykorzystania. Przeszkodą jest także brak dobrze przygotowanych ofert współpracy dla firmy ze strony świata nauki, słaba znajomość realiów biznesu i mała wrażliwość ... z Instytutem Marki Polskiej oraz ówczesnym rządem przygotowań do rozpoczęcia marketingu narodowego, marka Polska ma szansę trafić do elity 25 najmocniejszych marek narodowych świata ...
-
Czym jest branded content?
... połączeniu z Facebookiem jego aktywność widoczna jest również na osi czasu. Marka współpracuje także z blogerami kulinarnymi, rozszerzając tym samym zasięg swojej komunikacji ... odpowiadać na problemy klientów, co pozwoli zbudować zaufanie i lojalność do firmy. Użytkownicy powinni chcieć rozmawiać na serwowane tematy – komentować, dyskutować na forum ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Nielsen. Za 60% spadkiem wydatków w kategorii herbaty stoi znacząca redukcja wydatków firmy Unilever (-19,6 mln zł) i mimo zwiększenia wydatków ... firmy z Ustronia – Mokate, która jeszcze rok temu pozostawała poza podium, a w tym roku została wiceliderem zwiększając wydatki na promocję swoich marek ponad 3 - krotnie. Motorem tego wzrostu jest marka ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... projekt „Style Zdrowia Polaków”, który jest nowatorskim programem dla firmy farmaceutycznej. Stara się zdiagnozować style zdrowia Polaków i zainspirować ich do ... Dopiero na 3 pozycji znalazła się marka należąca do Reckitt Benckiser – Nurofen, której dynamika wzrostu przekroczyła 8%. Opokan – marka Aflofarmu z najsilniejszym wsparciem reklamowym w ...
-
Superauta z lat 90: Ferrari F40 drożeje najszybciej
... . Znał ją od podszewki, miał bowiem sporą kolekcję przedwojennych modeli firmy, a w roku 1987, za namową Ferrucio Lamborghini, nabył prawa do nazwy. ... od uruchomienia produkcji seryjnej, marka Bugatti zbankrutowała. Później odrodziła się raz jeszcze - prawo do nazwy przejął Volkswagen, który 10 lat po bankructwie firmy Artiolego zaprezentował nowe ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... łatwo wykorzystać do promocji własnej działalności. Jeśli chcesz, żeby Twoja marka czy usługa zaistniała na Instagramie, pozwól, żeby inni użytkownicy pomogli ci w promocji ... jej wizualną identyfikację, na wszystkich kanałach społecznościowych. Za nazwę użytkownika przyjmij nazwę firmy, a jako obraz profilowy ustaw jej logo. Możesz też zdecydować się ...