-
Internet - wymagające medium
... typów rich media wciąż najszybciej rozwija się reklama wykonana w technologii Flash firmy Macromedia. W reklamie internetowej ciągle obserwujemy spadek wskaźnika CTR (stosunek bannerów ... większe szanse powodzenia komunikatu. To, że internauta używa pewnej kategorii, a marka jest pozycjonowana właśnie dla niego, nie znaczy, że reklama w internecie ( ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... . Statystyka ukazuje liczbę opublikowanych reklam i informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. ... , Pani, Świat Kobiety, Twój Styl, Uroda, Wysokie Obcasy (dodatek Gazety Wyborczej). Marka L’Oreal była bezkonkurencyjna pod względem obecności na łamach tych mediów ( ...
-
Rynek cukierków rośnie
... ponieważ cukierki zawsze stanowiły ważną część oferty naszej firmy - mówi Tomasz Walczak. Według badań firmy Nielsen, do lipca 2008 r. sprzedaż cukierków twardych spadła w ciągu ... cukierków Brando i Kukułek, zdobywając 15 proc. rynku. Tuż za nią uplasowała się marka Storck z flagowym Brandem Nimm2, zajmując 11 proc. rynku. Van Melle, producent m.in. ...
-
Rośnie rynek mrożonek w Polsce
... się wytwórców mrożonek należą Hortex Holding (kontroluje ponad połowę tego rynku), firmy: Hortino (marka Poltino), Bonduelle, Chłodnia Olsztyn, Frosta, Nordis i Oerlemans Foods ... marka: d’aucy, obecna wcześniej w siedemnastu krajach. Jej właścicielem jest grupa CECAB (Centrale Coopérative Agricole Bretonne). Do Polski trafiła za pośrednictwem firmy ...
-
Aplikacja do pracy przez Facebook nie dla studentów
... pracowników firmy oraz systemów poleceń pracowniczych bazujących na zaufaniu w relacjach ze znajomymi – zauważa Barbara Zych, ekspert Employer Branding Institute. 78% respondentów odrzuciłoby ofertę pracodawcy, który ma złą opinię wśród znajomych respondentów! Niezwykle wyraźnie zaznacza to dwie ważne prawdy. Po pierwsze, marka pracodawcy ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... ciekawe kobiety nie tylko są smakoszkami piwa, ale same je wytwarzają. Zdaniem Marka Suligi już 10 proc. piwowarów w Polsce to panie. Wśród nich jest ... koźlakach – uważa Dorota Chrapek. Co więcej, jak wskazuje brytyjskie badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Bittersweet mężczyźni wolą kobiety, które na pierwszej randce zamawiają piwo od tych, ...
-
Preferencje konsumentów: aparaty cyfrowe
... profesjonalnej lustrzance Nikon D600 body, a podium zamyka kompaktowy model DSC-RX100 firmy Sony. Na co zwracają uwagę internauci? Spośród bogatego asortymentu ... danych porównywarki cen wynika, że najważniejszą kwestią dla prawie połowy internautów była marka aparatu. Z filtra „Producent” w analizowanym okresie korzystało aż 42,86% internautów. ...
-
Centrum handlowe Dekada Brodnica: budowa rozpoczęta
... salon o powierzchni ponad 450 mkw. otworzy marka NEONET, jedna z wiodących w Polsce sieci sprzedaży detalicznej sprzętu ... firmy Air Projekt i Atelier.com, a generalnym wykonawcą robót jest firma ERBUD. Otwarcie Dekady Brodnica zaplanowano w II połowie 2014 r. DEKADA DEKADA to sieć galerii i centrów handlowych typu convenience. Na rynku polskim marka ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... ostatnia trójka odnotowała wzrosty odpowiednio o 97%, 68% i 46%, natomiast poprzednie trzy firmy zmieniły swoją wartość o +21%, +19% oraz 1%. Nowymi uczestnikami pierwszej setki ... nawet do samochodów. Najszybszy wzrost w tym roku ma na swoim koncie chińska marka internetowa Tencent, która może pochwalić się imponującym skokiem wartości aż o 97% do ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking III 2015
... poniższe tabele). Kolejne miejsca za Link4 zajęli czterej inni ubezpieczyciele: Ergo Hestia (marka: You Can Drive), Liberty Ubezpieczenia, Aviva oraz AXA Direct. Nina ... czołowych miejscach (poza Link4) zawsze znajdziemy czterech ubezpieczycieli. Są to firmy: Ergo Hestia (marka: You Can Drive), Liberty Ubezpieczenia, Aviva oraz AXA Direct. W ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... ogłoszenia z ofertami pracy. Snapchat jest też również bez wątpienia platformą, na której firmy mogą pokazać mniej profesjonalną, za to ludzką twarz swoim użytkownikom. Aplikacja ... prowadzące od ukrytych biletów na Boiler Room. Akcja zakończyła się sukcesem, zaś marka cieszyła się wyraźnym wzrostem fanów. W wielu przypadkach sięga się po zabawne ...
-
Jaguar XF jako auto flotowe?
... marki to jakość pojazdów i udogodnienia dla przedsiębiorstw, jak choćby trzyletnia gwarancja serwisowa bez limitu kilometrów. Marka posiada od niedawna globalną komórkę marketingu flotowego – już to świadczy, że firmy będą dla niej coraz ważniejszym klientem. - Chcemy zaistnieć we flotach i w tym celu opracowujemy różne ...
-
Dobry event, czyli jaki? Poznaj 5 jego cech
... światem konsumenta. Na Przystanku Woodstock właściciel marki Play organizuje strefę ładowania komórek, co pozwala na „pozytywne podkręcenie” wizerunku firmy, postrzeganej, jako „społecznie pożyteczna”. Marka mody męskiej „Grindr” wprowadza w Londynie nową kolekcję. Co robi w związku z tym? Pokaz mody transmitowany online (livestream), a wszystko po ...
-
Luksus kocha dzieci
... niedawno, najwyżej kilkanaście lat temu. Pionierem przed laty była marka Christian Dior, której historia linii Baby Dior sięga 1976 r., gdy ... 1 320 zł Luksus w hossie Według raportu „Bain Luxury Study 2017 Spring Update” firmy Bain & Company, wiodącego doradcy światowego przemysłu luksusowych towarów, wartość globalnego indywidualnego rynku dóbr ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... w sprzedaży do klienta prywatnego – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Jakub Góralczyk z firmy SEAT. Polska stała się jednym z dziesięciu największych rynków dla SEAT-a. ... tys.). – SEAT bardzo silnie się rozwija w sensie geograficznym. Do tej pory marka była obecna przede wszystkim w Europie, a w najbliższych latach będziemy obecni również ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... rzeczy, że dostrzegła mnie duża i znana marka”. Pytaj o zdanie! Chociaż podobne podejście wymaga włożenia sporej ilości czasu i stałej czujności, firmy także na tym stałym ... które produkty mogą okazać się potencjalnym sprzedażowym hitem. Wystarczy, że marka przestrzegająca reguł komunikacji z pokoleniem Z zamieści post z prośbą o ocenę czy wybór, aby ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 43/2019
... najlepszych światowych marek. I tym razem okazało się, że w tej grupie dominują firmy technologiczne. Apple, Google i Amazon ponownie znalazły się na szczycie tego rankingu. ... to jak postrzegana jest na świecie; jaką wartość marka ma dla firmy; jakie plany na przyszłość ma marka. Przygotowując swój werdykt firma oblicza później "ogólny zwrot ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... firmy telekomunikacyjne wydają znacznie więcej na reklamę telewizyjną i radiową niż przeciętna marka – w 2020 roku przeznaczyły na telewizję i radio 42% swoich budżetów, podczas gdy przeciętna marka ... uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy telekomunikacyjne okazały się być cichymi bohaterami pandemii, przenosząc ...
-
Bentley Continental GT V8, czyli luksusowa katapulta na czterech kołach
... . I trudno się temu dziwić, skoro potrafi tak skutecznie łączyć piękno, komfort oraz osiągi. Brytyjska marka jest wierna tradycji i widać to gołym okiem. Ta sylwetka jest niczym logo prestiżowej firmy symbolizujące tożsamość. Tożsamość stylistyczna, rzecz jasna. Dyskretna czerń? Nie tym razem. Nawet ciemna ...
-
Zrównoważony rozwój w e-commerce: jak duże ma znaczenie?
... ). Warto więc, by firmy inwestowały w bycie ... marka. Bez tych informacji e-konsumenci po prostu mogą nie zdecydować się na zakupy w danym e-sklepie. O badaniu: Badanie zostało zrealizowane przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej w październiku 2021 roku, na grupie ponad 1530 konsumentów i 54 osób, które reprezentują firmy ...
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... 4 Polaków wciąż dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy[3]. Z tego powodu tradycyjna skrzynka pocztowa staje się coraz bardziej konkurencyjna ... LavOnline zajmująca się pielęgnacją garderoby. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców, marka rozesłała przesyłki, które przypominały białą koszulkę. W środku umieściła pomidora, ...
-
Najpopularniejsze marki sieci detalicznych w Polsce 2023: Rossmann, Lidl i Biedronka
... , Media Expert oraz CCC. Ranking TOP 5 Improvers prezentuje firmy, które znacząco poprawiły swój wynik w porównaniu z poprzednim rokiem. Na pierwszym miejscu znalazła się marka Action, która zanotowała wzrost wskaźnika YouGov BrandIndex o 4,4 p.p. ... tego powodu lista Top Improvers obejmuje jedynie 5 sieci. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy ...
-
Używane samochody elektryczne: czy to się sprzedaje?
... elektrycznych NaszEauto? Jaka część używanych elektryków to auta importowane? Która marka używanych elektryków jest w Polsce najbardziej popularna? Od początku lutego w Polsce ... samochodów (ponad 70% transakcji to sprzedaż do biznesu), zdominowany przez firmy, floty i wypożyczalnie, jest wrażliwy na dopłaty tylko w kontekście decyzji kosztowych, a ...
-
Idea GSM pod marką Orange
... bardzo dobrego wyboru, zwłaszcza w kontekście długofalowej strategii rozwoju naszej firmy” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny Polskiej Telefonii Komórkowej ... całej Grupy TP” – mówi Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A. Marka Orange została wprowadzana po raz pierwszy na rynek brytyjski w kwietniu 1994 ...
-
Nokia szóstą marką na świecie
... firmy Interbrand Corporation. Przy ocenie najbardziej wartościowych marek świata branych jest pod uwagę wiele czynników. W celu równej kwalifikacji firm każda marka powinna mieć wartość powyżej 1 USD miliarda, z czego 1/3 tej wartości powinna być zarabiana poza granicami kraju pochodzenia marki, oprócz tego marka ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... marka numer dwa o wartości 76.2 miliardów dolarów. Coca-Cola zajmuje trzecią pozycję przy wartości 67.6 miliardów dolarów. “W obecnej sytuacji przy zmniejszającej się wartości wielu firm, wzrosło znaczenie marek, które mogą pomóc firmom przetrwać trudny okres” - mówi Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor. - “Firmy ... się marka Vodafone (+45%). ...
-
Polski branding narodowy w powijakach
... nowoczesna komunikacja, taka która by wiązała emocjonalnie z marką. Generalnie brakuje odwagi. Mało która marka skutecznie wykorzystuje narzędzia Web 2.0, jeżeli już któraś inicjuje takie działania, zwykle szybko one ... Polakach pozytywne mniemanie za granicą. Tymczasem takie plany zamierzają zrealizować na naszym terenie zagraniczne firmy finansowe ...
-
Jak powinna być oznakowana żywność?
... Oto przykłady dobrowolnych deklaracji i informacji znajdujących się na etykietach: Marka produktu Marka produktu pojawia się niemal na wszystkich etykietach, jako element ... między wersją „lekką” a standardową jest niewielka różnica lub wersja „light” produktu jednej firmy zawiera tyle samo tłuszczu, co wersja pełnotłusta innego producenta. Jedynie ...
-
Jak budować lojalność klienta?
... związanych z kłopotami wynikającymi z rozwoju współczesnego świata. W krajach rozwiniętych istnieją firmy pomagające wybrać najlepszego operatora, bo porównanie wszystkich istniejących planów ... z marką. Im bardziej marka jest przystępna i pozwala włączyć się do swojego życia, tym bardziej czują się z nią związani. Jeżeli marka zapewnia swoim ...
-
ARSS: salony kosmetyczne i fryzjerskie 2010
... marka dają im większe poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza że w Polsce na franczyzę postawiły przede wszystkim sieci zagraniczne, które w różnych krajach mają już kilkaset, a niekiedy nawet ponad 1000 salonów. Polska kontra Francja ARSS podaje, iż palma pierwszeństwa należy jednak do polskiej firmy ... Professionnel Salon Express (marka dla sieci ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... poszczególnych producentów telewizorów LCD był używany rzadziej niż parametr Tuner DVBT-MPEG4. Wyjątek stanowiła marka Sony, w przypadku której chętniej korzystano z filtra czas reakcji. ... telewizory LCD Sony wybierało ponad 9% przeglądających produkty tej japońskiej firmy. Dla innych marek popularność strony z najniższymi cenami nie przekraczała 2%. ...
-
Nowoczesne usługi biznesowe w Polsce 2012
... Średni staż pracy wynosi około 3 lat i z roku na rok rośnie. Firmy zaczynają konkurować o ekspertów, którzy mają nie tylko doświadczenie w danym obszarze biznesowym ... ). W ten sposób, po raz pierwszy w naszej historii, pojawi się nasza narodowa specjalizacja i marka biznesowa, oparta na wiedzy i innowacji. - Do Polski będą nadal napływać nowe projekty ...
-
Sprzęt elektroniczny na wakacje 2012
... .pl wynika, że najistotniejszymi kwestiami podczas wyboru aparatu cyfrowego są: marka oraz rodzaj urządzenia. Użytkownicy porównywarki najczęściej szukali lustrzanek i aparatów kompaktowych firm ... do 1200 złotych. Najpopularniejszym modelem okazał się być HDC-SD90 firmy Panasonic, który ma możliwość (po zamontowaniu opcjonalnego obiektywu) ...
-
Nowa fabryka Newell Rubbermaid we Włocławku
... , co udało się w pełni osiągnąć dzięki współpracy z doskonałym wykonawcą i nadzorcą – mówi Sławomir Maciejewski dyrektor produkcji i członek zarządu firmy Newell Poland Production Sp. z o.o. teutonia to marka wysokiej klasy wózków dziecięcych, która powstała w 1947 r. w niemieckim regionie Westfalii. Obecnie należy do koncernu Newell Rubbermaid ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... do poziomu 17,7 mld USD. Marka ta awansowała o 17 miejsc i obecnie ... firmy – chodzi o tę część wartości, która opiera się wyłącznie na sile samej marki. W tym sukcesie można doszukać się trendów typu cross-category, dotyczących troski konsumentów o własne zdrowie, zainteresowania ofertami niszowymi oraz świadomości ekologicznej. Premię cenową marka ...