-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... dla produktów rodzimych. W 20 kategoriach produktów (na 26 przebadanych) chińskie firmy zanotowały wzrost sprzedaży o 8,4 proc., zaś ich zagraniczni konkurenci o zaledwie 1,5 proc. Z ... się już zagranicznymi produktami i nie wystarczy już sama globalna marka by przyciągnąć coraz bardziej wymagającego chińskiego konsumenta. Rodzimi producenci ...
-
Sprzedaż nowych samochodów I-VI 2018
... jest to najwyższy czerwcowy rezultat, jaki udało się osiągnąć od wielu lat. Siłą napędową sprzedaży pozostają firmy, które odpowiadają za 74,2% wszystkich zakupów. Klienci indywidualni to 25,8% nabywców. Liderami wśród najchętniej kupowanych marek ... Pozycją nr 1 w całej Unii Europejskiej ze wzrostem na poziomie ponad 9% r/r może pochwalić się marka ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking VIII 2018
... takich skrajnych wyników punktowych. Od 1 do 31 sierpnia, najlepiej ocenione firmy ubezpieczeniowe uzyskały następujące wyniki: Benefia - 4,03 pkt. w rankingu polis OC Benefia - 3,85 ... oraz firmy Gothaer (kategoria: OC + AC + NNW). Wspomniani ubezpieczyciele awansowali o dwie pozycje względem lipca 2018 roku. Trzeba zwrócić uwagę, że marka You ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking IX 2018
... porównywarki wskazują, że od 1 września do 30 września 2018 r. następujące firmy lub marki ubezpieczeniowe otrzymały najwięcej punktów: Benefia - 4,17 pkt. w rankingu polis OC Aviva ... ranking nie przyniósł dobrych informacji dla firmy Compensa TU VIG, czyli właściciela marki Benefia. W rankingu pakietów OC + NNW, marka Benefia spadła bowiem o jedno ...
-
W marnowaniu żywności jesteśmy liderami UE
... zakresie, a firmy wdrażają ... Marka KFC zarządzana przez firmę, wprowadziła program Harvest, polegający na przekazywaniu nadwyżek produktów organizacjom społecznym przy współpracy z bankami żywności. Do tej pory przekazaliśmy aż 280 ton jedzenia, co daje około miliona posiłków dla potrzebujących – mówi Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager z firmy ...
-
Jak wykorzystać live streaming w biznesie?
... na żywo, ale tylko i wyłącznie w Internecie. Teatr został założony przez Borysa Szyca, Marka Maślankę i Jarosława Kuźniara. Za sobą ma już pierwszy premierowy spektakl. ... radzić sobie z tym problemem. Na całe szczęście w naszym kraju są już firmy świadczące usługi transmisji online, które w czasie rzeczywistym monitorują sygnał, blokując dostęp ...
-
Rozszerzona rzeczywistość - rozszerzone możliwości
... ich funkcjonowania. – komentuje wyniki Grzegorz Kosiński, CEO Audience Network, firmy specjalizującej się w data consultingu. Sprzedawaj doświadczenia, nie produkty AR to jeden ... oni ceną czy specyfikacją, a korzyściami i wartościami jakie ma do zaoferowania marka.” - analizuje Marcin Filipowicz, wiceprezes Audience Network. Trzej muszkieterowie ...
-
Jaki był marketing mobilny 2018?
... Ogonowski z SMSAPI. 2. Pogawędki z chatbotami Chyba nikt już nie dziwi się, gdy marka “odpisuje” na jego mailowe czy social mediowe zapytanie w kilka sekund ... i gadżeciarskie tokeny - zauważa Michał Kuliś z SMSAPI. 4. Dłuższy czas spędzony z urządzeniami mobilnymi Z danych firmy Gemius wynika, że 2018 był dla polskich marketerów tym wyczekiwanym ...
-
5 nieznanych faktów o koreańskich samochodach
... miejscu Raportu Jakości tygodnika Auto Świat już drugi raz z rzędu. - Raport firmy J.D. Power oraz najnowsza analiza tygodnika „Auto Świat” to obiektywne potwierdzenie faktu ... zdobyła aż trzy nagrody „iF design” i dziewiąty rok pod rząd, w którym koreańska marka otrzymała nagrodę „iF design”. „iF Design Award” to jeden z najbardziej liczących ...
-
IoT, czyli nowe urządzenia i stare metody
... urządzeń m.in. dzięki etycznym hakerom. Tak było w przypadku analityka firmy MWR Infosecurity, Marka Barnesa, który w 2017 r. jako pierwszy znalazł sposób na włamanie się do Echo. Na rynku ciągle jest jednak ogromna liczba urządzeń podatnych na ataki – ostrzega konsultant firmy ...
-
Mobile first, czyli o plusach i minusach posiadania smartfona
... dobierając każdy aspekt podróży. Takie możliwości daje nam na przykład marka Click&Go. To Internetowe biuro podróży dzięki systemowi dynamicznego pakietowania usług ... bardzo duży potencjał, by otwierać przed nami wielkie możliwości. Nieustannie powstają nowoczesne firmy upraszczające wykonywanie różnych czynności, które dotychczas mogły być nieco ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... zmiany pokoleniowej, rosnących oczekiwań konsumentów i błyskawicznego postępu technologicznego. Firmy i marketerzy chętnie wykorzystują globalną sieć w kontaktach z konsumentami ... , żeby wygrać 1000 zł. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, ponieważ piwna marka idealnie dobrała kanał dotarcia do swoich klientów. Dla millenialsów Messenger to ...
-
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje
... ekspert, kluczowym czynnikiem sukcesu jest umiejętne zaprojektowanie takich działań, by marka zaistniała w danym świecie w sposób wiarygodny dla odbiorców. – Świat ... natywne kampanie w sieci, sponsoring jego ulubionej drużyny czy pojawienie się firmy w kontekście turnieju esportowego. – Zaangażowanie w esport i gaming to nie tylko dotarcie do ...
-
Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata
... skojarzeniach i emocjach. Stworzona przez Philipa Kotlera definicja, w świetle której marka sprzedaje obietnicę odnośnie cech produktu nie traci zatem na ... marki krokiem stał się employer branding. - Marki należą do najcenniejszych aktywów firmy więc dostrzeżenie potencjału brandingu w zarządzania zasobami ludzkimi, kolejnego supercennego ...
-
Najtańsze ubezpieczenie samochodu. Ranking IX 2019
... lokata MTU24 w najważniejszej kategorii wrześniowego rankingu (polisy OC). Ta marka ubezpieczeniowa Ergo Hestii we wrześniu br. awansowała o jedną pozycję i zastąpiła ... ubezpieczycieli w trzech poprzednich miesiącach okazuje się, że najlepiej zostały ocenione następujące firmy oraz marki ubezpieczeniowe: w rankingu polis OC: You Can Drive - 12,04 ...
-
Nissan X-Trail 1.7 Blue dCi Xtronic 4x4 dla spokojnych kierowców
... daje też... zestaw audio. Jako fan muzyki wielu gatunków, doceniam porządne "granie" firmy Bose. Podobnie, jak w wielu innych SUV-ach, napęd tylny jest tu aktywowany automatycznie, ... zł. To naprawdę bardzo konkurencyjna, jak na topowy wariant. Japońska marka oferuje oczywiście różne możliwości finansowania. W przypadku kredytu klient może liczyć na ...
-
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
... wartość dla użytkownika. Kryterium reklamy natywnej spełniają treści, w których promocja naszej firmy czy produktu jest zaznaczona bardzo subtelnie. Zdecydowanie większą uwagę ... swoją wiedzą. Takie potraktowanie potencjalnego klienta przekonuje go dużo bardziej, niż sama marka czy agresywne formy reklamy. W ten sposób budujemy pozytywną więź między ...
-
Sklepy stacjonarne wracają do łask. Jak zatrzymać klientów?
... komunikaty głosowe oraz system digital signage, które mogą informować kupujących o środkach, jakie marka przedsięwzięła, by stworzyć higieniczne warunki zakupów. Sklepy oraz lokale muszą ... . Spowalnianiem zakupów w celu wydłużenia czasu przebywania w sklepie i przeglądania towaru, firmy powinny zacząć się zajmować wówczas, kiedy będzie już po ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... Google Moja Firma. Jak to zrobić? Bezpośrednio na profilu firmy utwórz ofertę z datą rozpoczęcia i zakończenia promocji, linkiem, warunkami oferty i oczywiście kodem. Oprócz ... oferty albo robią to regularnie. Mogą to być pojedyncze osoby czy firmy, z którymi Twoja marka zbudowała długotrwałą relację i które chcesz wyróżnić, kierując do nich ...
-
Jak polski rynek mieszkaniowy wypada na tle innych krajów?
... wyjścia był wskaźnik z 2014 r, który wynosił 363. Natomiast w 2020 r. osiągnął on już poziom 393. Są to szacunki firmy doradczej Deloitte, bo Eurostat nie publikuje tego typu statystyk dla całej UE. Można je jednak ... tylko Francja i Niemcy. Jednak w przeliczeniu na 1000 mieszkańców lepsza była tylko Austria i Rumunia. Materiał opracowany przez Marka ...
-
Wrocław liderem rankingu miast atrakcyjnych dla inwestorów
... najlepiej postrzeganą marką miejską w kraju. Dynamiczny rozwój gospodarczo-infrastrukturalny, silna marka miasta, numer jeden w kategorii miejsca do życia w rankingu miast branych pod ... miejskim w Polsce ma na celu opis rzeczywistości biznesowej, w jakiej funkcjonują firmy. Materiał pozwala spojrzeć na polski rynek z perspektywy biznesu i wskazać ...
-
Postępowanie o przestępstwo karne skarbowe a opieszałość skarbówki
... newralgiczne z punktu widzenia prowadzenia biznesu kwestie, takie jak dobre imię, marka czy wiarygodność handlowa przedsiębiorcy. Ponadto wstrzymywane zwroty VAT i odmowa prawa do odliczeń czy wreszcie zawyżone domiary podatkowe mogą zachwiać płynnością finansową firmy i ostatecznie doprowadzić na skraj bankructwa. Dlatego w takich sytuacjach warto ...
-
Prywatne akademiki z potencjałem na rozwój
... 11-procentowym wzroście podań o przyjęcie na studia składanych przez obcokrajowców. Z najnowszego raportu firmy Savills pt. „European Student Housing” wynika, że według danych Oxford ... podmiotów – na początku bieżącego roku na polskim rynku zadebiutowała marka Milestone. Swój pierwszy akademik nabył też Zeitgeist. Spodziewamy się kontynuacji tego ...
-
Jak zainwestować w Niemczech? Niemieccy eksperci bezpłatnie pomagają polskim firmom
... mniejsze niż inwestycje niemieckie u nas, ale z roku na rok polskie firmy coraz skuteczniej „rozpychają” się u naszych sąsiadów. Dlaczego? Jak już wspomniano, sam rynek ma z ... Europy Zachodniej. W przypadku działalności produkcyjnej nie bez znaczenia jest również sama marka „Made in Germany”, która na całym chyba świecie jest synonimem jakości. ...
-
Internauci nawołują do bojkotu firm wciąż działających w Rosji
... użytkowników i wygenerował 400 komentarzy. Liczba dyskusji na temat firmy wzrosła o 630 proc., a jej Brand Health Index wynosi aktualnie aż 0,66. Leroy Merlin - najpopularniejsza marka w kontekście bojkotu Francuski hipermarket budowlany był najczęściej wymienianą ... Index na poziomie 0,65. Teraz wynosi on 0,31, a większość rozmów na temat firmy ...
-
Majonez Winiary zdominował dyskusje w sieci, ale w kontekście bojkotu
... od bojkotu związanego z trwającą wojną, w przypadku majonezów Internauci zwracają uwagę przede wszystkim na to, czy dana marka ma polski, czy zagraniczny kapitał. Argument o polskim pochodzeniu firmy w rekomendacjach wymieniany jest jednym tchem ze smakiem i dobrym składem produktu. W rozmowach o składzie majonezów widać rosnącą świadomość ...
-
Dziś Światowy Dzień Mediów Społecznościowych. Jakie błędy popełniamy?
... dokonywanymi za pośrednictwem tych platform - mówi Wojciech Głażewski, Country Manager firmy Check Point Software. Firma Check Point Software Technologies wskazuje na cztery ... zechcą). Ostatnio LinkedIn po raz pierwszy zdominował raport Brand Phishing firmy Check Point, wg którego marka odpowiadała za ponad połowę (52%) wszystkich prób phishingu w ...
-
Euro w Polsce: szansa na sukces czy porażka?
... linia obrony, szczególnie w czasie zawirowań gospodarczych. Tymczasem ekonomiści pokroju Grabowskiego czy Marka Belki powinni zdawać sobie sprawę, że przeciwnicy odejścia od ... sobie markę i silną pozycję eksportową byłby przejmowane przez bogatsze firmy zachodnie w sytuacji, gdy atut w postaci amortyzacji walutowej zostałby bezpowrotnie utracony. ...
-
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
... Potrykus, Country Manager Poland & Baltics w Mood Media Polska. Ostatnio Metarverse stał się bardzo popularny dzięki projektowi firmy Meta, która planuje stworzyć swoją własną wirtualną przestrzeń. Według Marka Zuckerberga, Metarverse stanowi przyszłość Internetu, ponieważ łączą w sobie wiele różnych technologii, takich jak wirtualna rzeczywistość ...
-
Tesla i Volvo na medialnym szczycie
... prasowy Volvo Car Poland. Nvidia medialnym liderem wśród rozwiązań technologicznych Marka Nvidia specjalizuje się w tworzeniu chipów do pojazdów autonomicznych i sieciowych, a jej ... ekspozycji wskazuje, że w powyższym kontekście w mediach pojawiają się także inne firmy technologiczne. Są to kolejno Google/Waymo, Xiaomi, Foxconn, Mobileye oraz ...
-
Kolizja z cudzoziemcem. Jak ubiegać się o odszkodowanie?
... się m.in. informacje o ubezpieczeniu OC sprawcy (nazwa zakładu ubezpieczeń, nr polisy), marka auta i numery rejestracyjne. Bardzo ważny jest opis okoliczności zdarzenia: data, godzina ... gdy auto sprawcy należy do wypożyczalni, należy zajrzeć do umowy użyczenia pojazdu. Firmy najmowe wymagają z reguły, żeby do kolizji wezwać policję – tłumaczy Monika ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... Gospodarki Elektronicznej. Sprzedaż transgraniczna to ogromne korzyści Wszystkie badane firmy, które e-sprzedają transgranicznie potwierdziły, że ich sprzedaż wzrosła. Dodatkowo prawie co ... e-kierunku. Dane pochodzą z badania i raportu e-Izby: „Cross-border e-Commerce. Marka bez granic” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez ...
-
Brand phishing w I kw. 2024. Cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb
... firmy technologiczne oraz media społecznościowe. W I kwartale roku dołączył do nich serwis Airbnb umożliwiający wynajmowanie lokali od osób prywatnych. Zdaniem ekspertów wpływ na to miały święta wielkanocne oraz zbliżający się okres urlopowy. Marka ... środowiskach pracy – punktem wejścia do aktywów firmy. Przejęcia danych logowania stwarza więc jeszcze ...
Tematy: ataki hakerów, phishing, ataki phishingowe, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, Google, DHL, Amazon, LinkedIn, Airbnb -
Brand phishing w II kw. 2024. Cyberprzestępcy coraz częściej podszywają się pod Adidasa
... marek znalazły się Apple z 10% udziałem i LinkedIn z 7% prób ataków. Jak wynika z najnowszych danych firmy Check Point Research na liście marek wykorzystywanych przez hakerów znalazły się ostatnio nowe pozycje: ... i informacji osobistych. Eksperci Check Point Research ostrzegają również przed atakami „na Instagram”, którego marka pojawiła się w kilku ...
Tematy: brand phishing, phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, LinkedIn, Apple, Amazon, Google, Adidas -
Najcenniejsi medialnie liderzy biznesu 2024
... zainteresowania rozwijaną marką. To zjawisko podkreśla, że obecność w mediach – choć nie zawsze zamierzona – może wzmacniać pozycję rynkową firmy i jej właściciela. W przypadku Biernackiego, to same wyniki biznesowe oraz strategia ekspansji sprawiają, że jego nazwisko i marka Dino pozostają w centrum uwagi opinii publicznej – podsumowuje ekspert.