-
Skuteczny merchandising usług bankowych
... że zewnętrzna powierzchnia oddziałów bankowych pozostaje niedocenianym środkiem komunikacji marketingowej. Na 9 przebadanych banków najpełniej powierzchnię zewnętrzną wykorzystywał ... i korzystania z merchandisingu w oddziałach banków" zostało przeprowadzone w maju br. na zlecenie firmy PMT Marketing System przez Instytut Badania Opinii i Rynku " ...
-
Marketing internetowy bardziej popularny
90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... BizOn to akronim wyrazów „biznes” i „online”. Nazwa odzwierciedla specjalizację firmy: nastawiamy się na stricte biznesową grupę docelową. Będziemy działać głównie ... BizOn media jest posiadanie kompleksowej i komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... Dlatego też od momentu, kiedy zaczęły powstawać fora i grupy dyskusyjne, firmy zaczęły szukać możliwości skorzystania z opinii obecnych lub potencjalnych użytkowników ... klientów (użytkowników serwisu) do przesłania innym użytkownikom informacji marketingowej, stwarzając tym samym okazję do lawinowego rozprzestrzeniania i oddziaływania komunikatu ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... ." Sylwia Szmalec, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Gemius SA - "Wrażliwość społeczna internautów bywa niedoceniania, tymczasem wyniki badania wskazują na potencjał, jaki kryją w sobie działania fundacji i stowarzyszeń w internecie. Raport przygotowany na prośbę SOS WD jest jednym z elementów programu firmy Gemius pt.: „Internet dla ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... Gdy produkt lub usługa nabiera cech masowości na skutek nieodpowiedniej polityki marketingowej, wówczas na dobre zamyka mu się drogę do bycia obiektem pożądania. ... zwiększania skuteczności reklamy, rozumianej jako wzrost sprzedaży danego produktu czy usługi. Firmy mogą, więc odnieść podwójną korzyść w postaci zmniejszenia nakładu finansowego na ...
-
Gadu-Gadu uruchamia kolejne komunikatory
... społecznościowych. Do tej pory spółka nie prowadziła akcji marketingowej mającej na celu rozpowszechnienie komunikatora na Ukrainie, jednak zanotowano już ... połowy ubiegłego roku, a przychody wzrosły o 73 proc. do 9,3 zł. Przedstawiciele internetowej firmy poinformowali, że ponad dwukrotny wzrost zysku netto w porównaniu z pierwszym półroczem 2006 ...
-
Firefoks vs Internet Explorer: rywalizacja trwa
... niecałe 34 proc. wizyt na stronie Internet Explorera. W najbliższej przyszłości Mozilla zamierza wprowadzić zmiany w swojej strategii marketingowej, aby skłonić użytkowników do stałego korzystania z Firefoksa. Z danych firmy wynika bowiem, że internauci pobierają przeglądarkę z sieci, ale i tak używają potem Explorera. Aż połowa użytkowników ściąga ...
-
Pozycjonowanie marki - koncept
... i po co jest nasza marka), jest podstawą tworzenia planów aktywności marketingowej dla marki, które powinny realizować ideę zawartą w koncepcie strategicznym ... (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o czym mówi dział marketingu). Tak przygotowany i przetestowany ...
-
Drukarki Konica Minolta magicolor EN
... 5650EN i magicolor 5670EN umożliwiają samodzielne tworzenie wizytówek, firmowych raportów, prezentacji, wykresów i literatury marketingowej w biurze. Urządzenia zostały wyposażone w ręczny podajnik, który zapewnia możliwość korzystania z różnych formatów ... i są dostępne w delegaturach terenowych Konica Minolta oraz u partnerów handlowych firmy ...
-
Czym skuszą letnie oferty deweloperów?
... firmy. Może niektórzy deweloperzy zastosują podczas wakacyjnych miesięcy specjalne akcje promocyjne obejmujące nowe lokale? Coraz częściej jesteśmy świadkami niestandardowych działań deweloperów. I nie ma w nich niczego złego, ale dla klienta najważniejsza jest cena mieszkania i o niej przede wszystkim należy pamiętać w strategii marketingowej ...
-
Fundusze unijne: banki wsparciem w absorpcji
... rozpropagowanie informacji o możliwościach uzyskania wsparcia wśród potencjalnych beneficjentów, również poprzez zasięgnięcie fachowej opinii. Firmy takie dysponują odpowiednim zapleczem aby nie tylko wybrać odpowiednie działanie dla danej ... konkurencyjnej na rynku unijnym - podsumowują eksperci. Autor: Iwona Polok Dyrektor Komunikacji Marketingowej ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2009
... wzrost ofert odnotowano również w przypadku przemysłu chemicznego (o 34%) oraz w branży marketingowej i medialnej (o 23%). ZAWODY: Do obsługi klienta potrzebny od zaraz Raport podaje ... IT. Kryzys dotyka różne branże w różnym czasie. Widać, że firmy z branży dotychczas umiarkowanie dotkniętej kryzysem, w III kwartale mocno ograniczyły rekrutacje. ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... kiedyś. Przy dziesiejszych możliwościach, narzędziach czy „neuromarketingowych” sztuczkach firmy mogą bardzo obniżyć ryzyko strat. Dlaczego zatem tak mało ... , gdzie wyniki sprzedaży? – pytają wtedy bezradnie niefortunni inwestorzy. Tymczasem projektowanie strategii marketingowej to proces, który umożliwia bardzo dokładne określenie faz ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... na głoda”, wykorzystywanego od kilku lat w reklamach produktów Danone. Konkurentami firmy w segmencie serków homogenizowanych przez długi czas były niemal wyłącznie okręgowe ... protestach m.in. Związku Podhalan i starosty powiatu tatrzańskiego hasło przestało być używane w komunikacji marketingowej piwa. Cepr na górala pozować może, ale nigdy nim nie ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... w Polsce badania dotyczącego marketingu ukierunkowanego na płeć. Dotychczas polskie firmy realizujące działania z zakresu gender marketingu oraz marketingu ... gender marketingowych” – mówi Agnieszka Strzałka, Psycholog, Badacz komunikacji Marketingowej. Trzecia część badania poświęcona marketingowi ukierunkowanemu na płeć i marketingowi kobiecemu, ...
-
Reklama i zmysły
... ma bezpośredni związek z emocjami. Użycie ich wszystkich lub choć większości z nich w komunikacji marketingowej daje potężny efekt. Wzrok Siłę tego zmysłu podkreśla fakt, że ... gdy demonstrowano wszechstronność produktów Tupperware, pomysłowa Brownie Wise, wiceprezydent firmy, dostrzegła siłę tkwiącą w sprzedaży podczas domowych prezentacji. Ta metoda ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... ubiegłego wieku. Jeżeli menedżerowie niemieckiej sieci możliwie szybko nie pojmą sensu marketingowej zasady „Act globally think locally” będą zmuszeni pomyśleć o zastosowaniu ... również jakości prowadzonych działań, wystawia dobre świadectwo działowi marketingu tej firmy. Sieć Netto nie jest tak widoczna w mediach ogólnopolskich. Jednakże działania ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... raz pierwszy od 5 miesięcy zmalała natomiast całościowa suma depozytów lokowanych przez polskie firmy – o 4,4 mld zł (do 172,5 mld zł), co może być spowodowane ... było to 32,8 proc.). Jak zaznacza Marcin Sawicki, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w LUKAS Banku, prawdopodobnie jest to najwięcej wśród głównych reklamodawców w branży. ...
-
Debiut XSystem SA na NewConnect
... nowych maszyn do serwisowania; zwiększanie świadomości marki i skuteczności marketingowej poprzez wykorzystanie narzędzi internetowych (zarejestrowanych domen, sklepów internetowych, ... o produkty innych producentów; restrukturyzacja wewnętrzna dostosowująca zasoby firmy do nowej strategii i usprawniająca procesy i zarządzanie kosztami w Spółce ...
-
E-commerce daje pracę
... do działów e-commerce reprezentuje branżę handel i sprzedaż, ale na drugim miejscu są podmioty z branży reklamowej i marketingowej. Sporo osób szuka również sektor telekomunikacji i zaawansowanych technologii, firmy produkujące oprogramowanie i świadczące usługi komputerowe, jak również instytucje z rynku finansowego. Pracę w elektronicznym handlu ...
-
Targi branżowe w Polsce 2011
... , praca na dwóch terenach przez pewien czas i naturalnie aktywizacja działalności marketingowej, na którą pozwala NCT – dodaje Bogusław Zalewski. Rok 2012 – jaki będzie? ... i również na targach. Są to jednak działania krótkowzroczne. W kryzysie utrzymują się firmy, które właśnie wtedy inwestują w promocję, bo wydatki na nią należy rozumieć jak ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... strategii marketingowej i sprzedażowej. – dodaje Maja Mandela. Polacy do ubezpieczycieli: „Nie dbacie o lojalnych klientów” Z badania Ernst & Young wynika, że Polscy konsumenci ubezpieczeń czują, że ubezpieczyciele niewystarczająco dbają o stałego klienta. 52% badanych klientów TUŻ w naszym kraju (najwięcej na świecie) uważa, że firmy z innych ...
-
Urządzenia przenośne a ataki hakerskie
... chętnie korzystają z tych nowych możliwości - ze szkodą dla użytkowników. Globalne badanie firmy Kaspersky Lab ujawniło, że przeciętna polska rodzina posiada więcej niż 3 ... końcowych” – wyjaśnia Aleksander Jerofiejew, szef marketingu strategicznego i komunikacji marketingowej, Kaspersky Lab. „Jeżeli posiadasz kilka urządzeń, zakup zintegrowanego ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... ograniczenia w prowadzeniu komunikacji marketingowej okazały się niewielką przeszkodą. Na EURO 2012 na razie wygrywają ci, którzy mają oryginalny pomysł, niezależnie od formalnego statusu sponsora imprezy – podkreśla Janusz Sielicki, Dyrektor ds. Badań IIBR. Szczegółowe informacje na temat tego, które firmy przodują w promowaniu swoich ...
-
Decyzje zakupowe polskich kobiet
... same za siebie i nie należy ich lekceważyć przy planowaniu strategii marketingowej dla swoich produktów. Jak zatem będzie się zachowywać klientka przyszłości? ... P&G, A.G. Lafley zadeklarował w ‘Wall Street Journal’, że kobiety są sercem nowej strategii firmy. Informacje o badaniu Ankieta „Zakupy na obcasach” została przeprowadzona przez serwis www ...
-
Utrata pracy: jak odbudować pewność siebie?
... pracę najlepiej, jak mogłem/osiągnęłam wiele sukcesów w pracy/zrobiłem dla tej firmy wiele wartościowych rzeczy”, łatwiej będzie nam utrzymać wiarę we własne kwalifikacje ... robienia bilansu, pracy na bazach danych czy opracowywanie strategii marketingowej). Wypisz też swoje miękkie kompetencje np. umiejętność pracy w zespole i budowania relacji, ...
-
Jakie prezenty dla kobiet?
... się wybrać najwspanialszy prezent dla ukochanej osoby. Informacje o badaniu Badanie zostało przygotowane we współpracy serwisu Mamo Pracuj i Streetcom Polska - agencji marketingowej i firmy badawczej. Streetcom przeprowadził w dniach 15 – 22 października 2012 roku ogólnopolskie badanie metodą CAWI na grupie 3269 kobiet.
-
Tethering to duże zużycie danych
... systemów mobilnych korzystający najczęściej z udostępniania internetu. Raport „Mobility Report” firmy Ericsson wskazuje, że przeciętnie 3,5 proc. posiadaczy smarfonów z systemem ... internetu mobilnego na wielu urządzeniach – powiedziała Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson.– Przewidujemy, że w 2016 roku ponad 25 ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... dwucyfrowego wzrostu (10%), nie pociągnęła za sobą całości sektora komunikacji marketingowej. Aby rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ... analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ...
-
Zmiana pracy: ważna inteligencja marketingowa
... do zaangażowania w pracę również nad tym aspektem CV. Innym przykładem braku odpowiedniego poziomu świadomości marketingowej jest zróżnicowany stosunek do czegoś pozornie tak oczywistego, jak przygotowania do rozmów rekrutacyjnych. ... skutkuje profesjonalizmem, który jest tak poszukiwany przez pracodawców. Jacek Zimnicki, Senior Consultant firmy ...
-
Dotacje dla firm: nowy program PARP dla start-upów
... projekty w początkowej fazie istnienia. W związku z tym, zgodnie z wyjaśnieniami PARP, przed właścicielem firmy stawiany jest m.in. wymóg przedłożenia “umowy z co najmniej ... opisywanego projektu, powinien on dotyczyć wdrożenia innowacji produktowej, procesowej lub marketingowej. Co zrobić, aby rozpocząć procedurę ubiegania się o pomoc w ramach ...
-
Big Data w firmie
... . Pamiętajmy, że nasze działy marketingu czy nawet patrząc szerzej – nasze firmy, to nie NSA, CIA i inne trzyliterowe organizacje, a my nie musimy ... Poza tym, gdziekolwiek możesz, wykorzystuj personalizację. Zwłaszcza w swojej komunikacji e-mail marketingowej nie może zabraknąć tego kluczowego elementu. Jeżeli prowadzisz działania e-commerce’owe ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... ogół przez internet, ale sklep będzie niezastąpioną przestrzenią komunikacji marketingowej, a zwłaszcza udostępniania informacji o produktach. Powoli sprzedawcy będą się zmieniać w ... mogliby w ciągu kilku miesięcy połączyć swe siły w jeden portal. A wtedy kolejne firmy podczepiałyby się pod ten wspólny format, w krótkim czasie tworząc wielki ...
-
Umowa o zachowaniu poufności
... Obowiązujące przepisy prawne chronią przedsiębiorców w sposób niewystarczający. Zakres tajemnicy firmy na gruncie przepisów o ochronie uczciwej konkurencji ... wyłącznie dla potrzeb sformułowania oferty czy przeprowadzenia negocjowanej jednorazowej kampanii marketingowej). Powinna również określać obowiązki związane z zabezpieczeniem informacji przed ...