-
Marketing internetowy - reklama natywna
... głośno zrobiło się o reklamie natywnej, która wpisuje się w modny ostatnio trend w komunikacji marketingowej, czyli Content Marketing. Reklama natywna to komunikat reklamowy, który nie nosi ... promowane i targetowane tweety w serwisie Twitter. To zwykłe tweety, za którymi stoją firmy. Pomimo że takie komunikaty są jasno oznaczone jako „promowane”, to ...
-
Zagrożenia internetowe 2014 wg Fortinet
... Android są zmuszeni szukać nowych rynków zbytu dla systemu operacyjnego firmy Google. Wśród wielu potencjalnych możliwości można wymienić rynek tabletów, przenośnych ... . Klienci już nie muszą akceptować samonakręcającej się marketingowej spirali zapewnień o „systemach informatycznych chronionych opatentowanymi zabezpieczeniami”. Producent będzie ...
-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... ). Partnerskie, gdyż element partnerskiej współpracy coraz silniej eksploatowany jest przez firmy tworzące takie programy. Czym się różnią programy dla b2b od ... udział w imprezie sportowej. Taka nagroda bardzo często jest głównym driverem komunikacji marketingowej, motywuje uczestników do zaangażowania, stanowi silny bodziec. Właściwe mechanizmy Dobry ...
-
Dotacje unijne dla małych i średnich firm czyli Instrument MŚP
... u kadry zarządzającej i rozwijania wewnętrznych umiejętności coachingu, opracowanie strategii marketingowej czy też konsulting w zakresie pozyskania zewnętrznego finansowania ... faz może najefektywniej przyczynić się do wypracowania strategii międzynarodowego rozwoju firmy poprzez innowacyjne rozwiązanie. Tak jak wspomniałem, Instrument MŚP obejmie ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... in. wiatr, biomasa i woda. Po przejęciu Elkop Energy S.A. zmienił nazwę firmy na G-Energy S.A. (13 lutego) Należąca do funduszu inwestycyjnego Highlander Partners spółka ... będących pracownikami spółki. JWT Warszawa sp. z o.o. jest częścią grupy marketingowej WPP. Lemon Sky sp. z o.o. S.K.A. zatrudnia obecnie 70 osób w dwóch biurach w Warszawie ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
... że bardzo ważną rolę w działaniach związanych z marketingiem treści odgrywa utrzymywanie regularnego kontaktu z potencjalnymi klientami. Firmy prowadzące działania z zakresu „lead nurturing” (nieustannego budowania relacji z konsumentami, dzięki dostarczaniu im przydatnych ... i pomyśl nad tym, jak możesz je zastosować w kolejnej kampanii marketingowej ...
-
Historia Czerwonej Torebki
... . Trzeba przyznać, że potrafi ł to robić. Alior dzięki widowiskowej akcji marketingowej zebrał sporo depozytów, w grudniu 2012 r. ponad 2 mld zł zarobił z debiutu na giełdzie, ... o prawników i sądy. A Świtalski nigdy nie szczędził wydatków na prawników, dział prawny jego firmy jest bardzo silny. Udziałowcem Czerwonej Torebki (posiada ponad 4 tys. akcji ...
-
Agent 007 w fikcyjnym samochodzie
... które można kupić w salonie. Jest to kolejny ruch marketingowy ze strony firmy z Gaydon w oczekiwaniu na lepsze. Aston Martin jest bowiem jedynym producentem samochodowym ... oraz normom spalania które są wymagane na tych obu rynkach. Producent używa marketingowej zasłony dymnej prezentując limitowane serie samochodów, które nie spełniają tych norm, ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... kompetentny sprzedawca – to nawet o kilkadziesiąt procent lepsza sprzedaż). Wyraźnie widać, że firmy globalne, obecne również na naszym rynku, są coraz bardziej świadome znaczenia ... określić mocne i słabe punkty sklepu oraz prowadzonej w nim komunikacji marketingowej. Firma otrzymuje konkretne dane na temat efektów funkcjonowania swojej placówki ...
-
Kierownik sklepu
... i motywowanie ich nadzór nad realizacją planów sprzedażowych budowanie pozytywnego wizerunku firmy dbałość o wysoki poziom obsługi klienta organizacja procesu sprzedaży, zarządzanie ... z dostawcami ustalanie cen produktów oferowanych przez sklep kreowanie polityki marketingowej sklepu i jego promocja nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów ...
Tematy: kierownik sklepu -
Sales Manager, kierownik sprzedaży
... monitorowanie rynku i działań konkurencji pozyskiwanie nowych rynków zbytu nadzór nad prawidłowym zawieraniem umów współpraca z innymi działami firmy tworzenie i realizacja polityki marketingowej realizacja celów budżetowych szkolenie pracowników pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji z obecnymi doradztwo w zakresie oferowanych produktów ...
Tematy: Sales Manager, kierownik sprzedaży -
7 rad dla planujących przygodę ze start-upem
... , zapełnia lukę i jest odpowiedzią na dany problem. Mateusz Ojdowski z Movade, firmy budującej rozwiązania mobilne, radzi młodym przedsiębiorcom planującym własny biznes, by weryfikowali ... do której aspirujemy. Jak zaznacza Piotr Bucki, coach biznesowy, ekspert od komunikacji marketingowej i wystąpień publicznych, liczy się to, by pozyskać wiedzę, a ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... platformy e-commerce, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz personalizacji komunikacji marketingowej składają się na budowanie pozytywnego doświadczenia konsumenta, który tym ... tylko w jednym kanale, uzyskują ok. 5-10 proc. mniejsze zyski niż firmy korzystające z wielu kanałów sprzedaży. 5. Magia promocji i okazji Promocje i wyprzedaże w handlu to ...
-
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... kadry i agencje reklamowe muszą sprostać wyzwaniom, dysponując zasobami, które posiadają. Firmy sektora komunikacji zmuszone są do dalszego poszukiwania źródeł zwiększania ... Generalnie można jednakże mówić o ogólnej stagnacji płac na rynku komunikacji marketingowej. Stawki godzinowe Badanie SAR obejmuje również określenie wartości stawek cennikowych ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... spogląda na ekran telefonu nawet 240 razy dziennie. Dla branży marketingowej, której coraz trudniej utrzymać uwagę szybko konsumującego treści klienta, jest to niezwykle ... wykorzystać do optymalizowania bieżącej kampanii pod kątem konkretnych odbiorców. Firmy chcące dotrzeć ze spersonalizowanym przekazem do użytkownika mobilnego i korzystające ...
-
Jak wybrać najlepszy program antywirusowy?
... odpowiedniego antywirusa. Wyniki testu zamiast marketingowej nowomowy Każdy producent uwypukla najlepsze cechy swojego oprogramowania. W większości wypadków są to marketingowe slogany, które należy traktować z przymrużeniem oka. Inną wartość przedstawiają wyniki testów przeprowadzanych przez niezależne firmy badawcze AV-TEST czy Virus Bulletin ...
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
... ceny w sklepach stacjonarnych do tych, które proponują sprzedawcy internetowi. Zgodnie z danymi firmy Google, ilość wyszukiwań w kanale mobile związanych z zakupami wzrosła w zeszłym roku o 120 ... a Sylwestrem na przygotowanie ciekawej, angażującej kampanii e-mail marketingowej, skierowanej do użytkowników, którzy planują zrobić w tym czasie prezent ...
-
Rok 2017 - sprawdzian dla VR
... bez konieczności zakładania go. Z kolei IKEA skorzystała w swojej komunikacji marketingowej z technologii AR (rzeczywistości rozszerzonej) i stworzyła aplikację na smartfony ... serial korzystając z tej technologii. – W walce o uwagę konsumenta, firmy zauważyły potencjał marketingowy w wykorzystaniu virtual reality. W przeciwieństwie do tradycyjnych ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... skłania do bezzwłocznego pozyskania wiedzy odnośnie lokalizacji danego miejsca np. restauracji, firmy czy sklepu znajdującego się w okolicy („I want to go”), trzeci to ... jak największej rzeszy klientów. Aby wyprzedzić konkurencję, warto w swojej strategii marketingowej poświęcić sporo miejsca działaniom w kanale mobilnym. Mobile stale, choć powoli, ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... chce, sprzedawcy muszą wznieść się na wyżyny marketingowej góry. Bo sama oferta produktowa i cena to już teraz zdecydowanie za mało. Ze względu na wzrost wymagań konsumentów mechanizmy promocji muszą zostać zmodyfikowane zgodnie z obowiązującymi trendami. Firmy, które nie korzystają z rosnącej popularności kanału mobile ...
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
... do innych firm bez ich zgody w wysokości do 3% przychodu rocznego całej firmy, w sytuacji gdzie odpowiedzialność finansowa pracownika działu sprzedaży wysyłającego oferty ... Słowem kluczowym jednak, które warunkuje prawidłowe podejście do komunikacji e-mail marketingowej, jest „zgoda”. Prowadzenie działań e-mail marketingowych w oparciu o zasadę ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... Duży wpływ na nasze postrzeganie świąt mają również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, którą w 1939 ... bożonarodzeniowej tradycji mieszkańców tego kraju. W 1974 roku za sprawą dobrze przeprowadzonej kampanii marketingowej „Kentucky na Święta Bożego Narodzenia”, która była również odpowiedzią ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... stolicy. Na koniec 2017 roku w Warszawie, zgodnie z danymi międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, funkcjonowało prawie 500 nowoczesnych budynków biurowych, z czego ... przyszłe biuro. Taką powierzchnię można oczywiście wykorzystać również w komunikacji marketingowej, na przykład przy prowadzeniu prezentacji sprzedażowych, czy kampanii w ...
-
E-commerce wymaga pracy w terenie
... przewagę konkurencyjną” — twierdzi Jim Hilton, dyrektor ds. strategii marketingowej, produkcji, transportu i logistyki w firmie Zebra Technologies. KLUCZOWE WNIOSKI ... o 54 proc. Urządzenia te umożliwią precyzyjną obsługę zapasów, przesyłek i zasobów, dzięki czemu firmy mogą liczyć na wzrost przychodów. Kluczowym czynnikiem wpływającym na ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... dla danej marki. – Ważne by określić kim jest klient mojej firmy, jaki jest jego profil demograficzny i ustalić, jakie są jego preferencje. Warto obserwować ... działaniami SEO PR. – Chodzi o podanie treści pod ściśle ukierunkowane założenia strategii marketingowej - tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace – Opinie o tym, że same działania SEO lub sam ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... email marketingowych jest sprzedaż, a nie działania wizerunkowe i zwiększające rozpoznawalność naszej firmy oraz produktów, to warto zwrócić również uwagę na ROI, czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej akcji marketingowej. Aby obliczyć ROI ze swoich działań mailingowych, musimy podliczyć koszty ...
-
Czy tytuł magistra to przepustka do kariery?
... na znaczeniu i po prostu przestaje być wyróżnikiem" – wyjaśnia Sebastian Popiel, współzałożyciel firmy People. „Dlatego też współcześnie tak duże znaczenie ma nie ... . Specjaliści od IT są niezwykle pożądanymi pracownikami w firmach z branży marketingowej, w mediach, przedsiębiorstwach e-commerce, ale także m.in. w bankach i instytucjach finansowych, ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... dokonanie akcji bezpośrednio z reklamy na YouTube, sporo zmienił w planowaniu strategii digital marketingowej oraz optymalizacji obecnych działań dla klientów z większym budżetem. W tym roku ... . Personalizacja dotyczy już nie tylko newsletterów, ale także ofert na stronie firmy, opisów produktów czy tekstów blogowych. Call to Action – wezwanie do ...
-
Czego od pracy wymaga pokolenie Z?
... jak stracić "zetkę"? W dobie niżu demograficznego i niedoboru talentów w wielu branżach, coraz częściej to firmy muszą przyciągać uwagę kandydatów, a nie kandydaci – firm. Jakie atuty mogą się okazać skuteczne w ... technologii. Co interesujące, na szczycie tej listy znalazły się stanowiska w branży marketingowej - według deklaracji badanych, junior ...
-
IAB Polska krytykuje nowe przepisy dot. plików cookie
... obsługowych, co wiąże się z uruchomieniem dodatkowych zasobów organizacyjnych i kosztowych. Dodatkowo firmy nie mogą podjąć przygotowań już teraz, bowiem projekt wciąż jest w ... zakres takiej komunikacji, jednocześnie niwelując ryzyko nadmiernej i niezamówionej komunikacji marketingowej. Z kolei ograniczenia związane z komunikacją marketingową powinny ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... lub restrukturyzowano je poprzez kierowanie większej ilości budżetów na działania w obszarze digital. Firmy musiały dostosować się do nowych wzorców zachowań konsumenckich, przenosząc się na ... . Współpraca ponad granicami CANual Report to unikalny raport branży marketingowej obejmujący aż 15 rynków Europy Środkowo-Wschodniej. To materiał stworzony ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... ze sztuczną inteligencją), konkurenta znanego ChatGPT od Open AI. Specjaliści SEO i firmy chcące zyskać widoczność w wyszukiwarce po prostu muszą dostosować się do zmian ... i AI, czyli przyszłość SEO i content marketingu Kierunków rozwoju branż SEO jak i content marketingowej może być wiele, ale już teraz jesteśmy w stanie wymienić kilka trendów, ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... swoim urządzeniu mobilnym, a tylko 37% na komputerach i laptopach. Brak strategii marketingowej uwzględniającej małe ekrany to błąd nie tylko ze względu ... internetowego. Mariya Kallagova, dyrektor marketingu w Rozetka.pl, polskim oddziale największej firmy e-commerce w Ukrainie Retencja – moim zdaniem słowo to będzie hasłem przewodnim e-commerce’u ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... jesteśmy też gotowi zapłacić więcej niż w sieciówce – mówi Agnieszka Borek z agencji marketingowej Fika. To dobry znak dla restauratorów i tendencja, którą już zauważają. ... najbardziej – przyznaje Diana Sadłowska (Woosabi). Dyrektor zarządzający partnera raportu, firmy Rational, Maciej Wroński podkreśla, że technologia nie tylko usprawnia obsługę ...
-
Jak optymalizować stronę na WordPress, aby zwiększyć liczbę klientów?
... pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) jest jednym z fundamentów skutecznej strategii marketingowej. Skorzystanie ze wtyczek SEO, takich jak Yoast SEO czy Rank Math ... pozwala na ciągłą optymalizację i wprowadzanie poprawek, które zwiększą efektywność strony. Firmy, które regularnie analizują dane użytkowników, osiągają średnio o 20% wyższą ...