-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... i analizować przynoszone przez nie efekty. W 2018 r. reklamodawcy pójdą o krok dalej i zaczną kwestionować rolę mediów cyfrowych w całym ekosystemie mediowym. Agencje mediowe, wydawcy i firmy badawcze muszą przygotowywać odpowiedź na ten dylemat. Zwrot z inwestycji (ROI) w media stanie się drogą do celu: W 2018 r. rzeczywisty zwrot z inwestycji ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
... miasteczka. Do tego popularne banki organizują w metaświecie koncerty rockowe, a wielkie firmy techowe warzą w cyfrowym browarze kraftowe piwa. Jak podaje raport #RegionyNEXERY2022 ... Ten format odniósł bezwzględny rynkowy sukces, dlatego kolejne platformy social mediowe i streamingowe zaczęły wprowadzać u siebie podobne kreacje. Zjawisko znane jest ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... traci swoje wpływy. Ośmiolatki przechodzą swoistą ewolucję. Poszerzają horyzonty mediowe, w wyniku czego na znaczeniu zyskują dla nich komputery z dostępem ... jego praca dyplomowa z wykorzystaniem klocków Lego została zauważona przez przedstawicieli firmy. Samuel Johnson, którego dziecięce marzenia zostały potraktowane poważnie, został zatrudniony ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami firmy zajmujące się komunikacją marketingową, uwzględniając między innymi agencje reklamowe, interaktywne, domy mediowe. W tym roku po raz pierwszy przeprowadzone zostało badanie oceny obsługi klientów firm eventowych. W badaniu ...
-
Jaki był marketing mobilny 2018?
... Chyba nikt już nie dziwi się, gdy marka “odpisuje” na jego mailowe czy social mediowe zapytanie w kilka sekund po wysłaniu wiadomości. Przyzwyczailiśmy się, że na pierwszej ... gadżeciarskie tokeny - zauważa Michał Kuliś z SMSAPI. 4. Dłuższy czas spędzony z urządzeniami mobilnymi Z danych firmy Gemius wynika, że 2018 był dla polskich marketerów tym ...
-
Co 2. Europejczyk nie rozumie jak działają nowe technologie
... Co ciekawe, około 58 proc. europejskich konsumentów uważa wręcz, że firmy śledzą i podsłuchują swoich klientów za pomocą urządzeń mobilnych – komentuje Stanisław Bochnak, strateg ... Choć sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain to bardzo popularne mediowe wytrychy, większość społeczeństwa nie posiada wystarczającej wiedzy na ich temat. ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... IAB Polska, branża reklamy w internecie mocno odczuwa konsekwencje epidemii koronawirusa. Firmy notują spadki w przychodach, zmieniają plany budżetowe i ograniczają zaplanowane inwestycje. ... przede wszystkim firmy członkowskie IAB Polska, wśród których znajdują się najwięksi wydawcy i sieci reklamowe (23 wywiady) oraz agencje i domy mediowe (24 ...
-
IAB w nowym składzie
... internetowym, technologicznym i reklamowym od przeszło 3 lat. Wśród członków IAB Polska znajdują się portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny tej branży. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia IAB Polska jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie ...
Tematy: iab -
Europejskie standardy reklamy online
... rynku internetowym, technologicznym i reklamowym od przeszło 3 lat. Wśród członków IAB Polska poza portalami znajdują się sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny tej branży.
-
CRM dla mediów
... agencje reklamowe, Public Relations czy domy mediowe także potrzebuje narzędzia, które usprawniłoby codzienną pracę z Klientem. Tak, więc pakiet ma za zadanie z jednej strony wspomagać kształtowanie pozytywnych relacji z kontrahentami, z drugiej zaś usprawniać codzienną pracę firmy, dając możliwość zautomatyzowania czasochłonnych i uciążliwych ...
-
Podcast w służbie B2B
... proc. przedstawicieli biznesu i IT słuchało podcastów przynajmniej raz, 13 proc. regularnie pobiera i odsłuchuje tego rodzaju nagrania - wynika z badania firmy KnowledgeStorm i domu mediowego Universal McCann. Prawie co trzeci badany przyznał, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wzrósł czas jaki poświęca na ...
-
Internauci a stare i nowe media
III fala badania Etnomedia firmy Izmałkowa Consulting zrealizowana została na zlecenie domu mediowego PanMedia Western. Każda fala etnomediów przeprowadzana jest w celu lepszego zrozumienia zjawisk mediowych. ...
-
Platinium Business Park V
... sukcesu. Cieszę się, że z oferty GTC nadal chętnie korzystają kolejne renomowane firmy polskie i międzynarodowe. Postępy w wynajmie piątego budynku, przekonały nas do rozpoczęcia budowy ... Saatchi & Saatchi, Communication Unlimited, Artegence, Leo Burnett oraz domy mediowe: Starlink i Zenith Optimedia. Budynek Platinium Business Park V będzie ...
-
Wyniki spółek giełdowych I kw. 2011
... (o 48 proc.) oraz zysku netto (o 49 proc.). Najlepszą dynamikę sprzedaży zanotowały firmy wchodzące w skład indeksu WIG20. W tym przypadku wzrost przychodów rok do roku ... Ciech, która nie potrafiła wykorzystać cyklicznie dobrej koniunktury. Słabe wyniki pokazały spółki mediowe. TVN stracił w I kwartale 2011 roku 40,5 mln zł, podczas gdy pierwszy ...
-
Wynagrodzenia członków zarządu spółek giełdowych
... z wielkością spółki mierzoną wartością aktywów lub przychodów, o tyle zarówno spółki mediowe, jak i telekomunikacyjne nie odbiegają pod względem wielkości od firm z ... wynagrodzenia członków zarządu nie bez znaczenia jest struktura właścicielska firmy. Największy jej wpływ można zaobserwować w przypadku podmiotów z dużym udziałem Skarbu Państwa ...
-
Zachowania konsumentów: codzienne zakupy Polaków
... : właściciele serwisów www, podmioty oferujące usługi związane z reklamą internetową - domy mediowe, agencje interaktywne, podmioty rynku e-commerce, inwestorzy oraz bezpośredni reklamodawcy. Projekt badawczy uruchomiono pod koniec maja 2016, a na początku czerwca 2016 firmy Gemius i PBI opublikowały wyniki pierwszego wspólnego pomiaru.
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... aż 7,7%. Prognozy wskazują, że do 2021 roku dynamika wzrośnie do +4,9%. Przewidywania firmy Zenith zakładają, że w bieżącym roku, po raz pierwszy w historii, udział lokalnych ... papierowych gazetach i magazynach spadną w tym okresie o 6% i wyniosą 69 mld USD. Platformy social mediowe staną się w tym roku trzecim co do wielkości kanałem reklamowym, z ...
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... ubiegłym roku 18 mld dolarów i stanowił niemal trzy czwarte całego zysku firmy. Na rynku amerykańskim liderem pod względem skali i poziomu zaawansowania usług ... , informacje o lokalizacji czy używanym sprzęcie. Unikalną korzyścią, jaką mogą zaoferować kanały mediowe detalistów, jest szczegółowa ocena zwrotu z inwestycji – nie tylko w postaci liczby ...
1 2