-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... trójka odnotowała wzrosty odpowiednio o 97%, 68% i 46%, natomiast poprzednie trzy firmy zmieniły swoją wartość o +21%, +19% oraz 1%. Nowymi uczestnikami ... dotychczasowych kategorii” – zauważył Peter Walshe, Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. Mimo iż niektóre marki technologiczne przeżywają trudniejszy okres, „Technologia” pozostaje ...
-
Finansowanie działalności z własnej kieszeni, czyli stąpanie po kruchym lodzie
... budżetem przedsiębiorstwa może zaowocować dość przykrymi konsekwencjami. Jak wynika z badania, które Millward Brown przeprowadził na zlecenie BIG InfoMonitora, aż 59 proc. mikrofirm, ... i wiąże się też z dodatkowym kosztem np. na przygotowanie biznesplanu. Problemy firmy mogą zepsuć historię kredytową właściciela jako osoby prywatnej Wzajemne ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... wartość swojej marki wprost gigantycznie – aż o 859%. Peter Walshe, Global Brands Director w firmie Millward Brown, skomentował ten wynik następująco: „Apple zawdzięcza wzrost wartości swojej marki wizjonerskiemu przywództwu firmy i innowacyjnym produktom, które nieustannie odpowiadają na potrzeby konsumentów. Apple odniósł sukcesy dzięki kolejnym ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... na rynek produkty bez charakterystycznego logo LV. Anastasia Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor EMEA podkreśla, że okres recesji spowodował zmiany w nastawieniu konsumentów ... ich wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W rankingu brane są ...
-
Świadczenia pozapłacowe w górę. Wydatek czy jednak inwestycja?
... , zaplanowana i oparta na konsekwentnych działaniach inwestycja. Dlatego od kilku lat firmy zwiększają budżety na motywowanie pracowników. Czytaj także: - Benefity dla pracowników ... badania potencjału rynku benefitów pracowniczych, które przeprowadził niezależny instytut Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services w styczniu ...
-
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... poszerzyła, ponieważ intensywne inwestycje w tym zakresie prowadzą firmy takie jak Alphabet, Apple i Samsung. Alphabet zmienił nazwę swojej firmy aut autonomicznych na Waymo i prowadzi szeroko ... Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Kantar Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami ...
-
Doradca klienta walczy o prestiż
... . Ponieważ to właśnie doradcy klienta są wizytówką firmy i generują jej zyski, powinni dbać o rozwój swoich pracowników, inwestować w szkolenia oraz wysoko promować kierowanie się wysokimi standardami etyki w działaniu. Informacje o badaniu Badanie Sprzedawcy oczami konsumentów zrealizował instytut Millward Brown dla PNSA w czerwcu 2014 roku ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... wartości wszystkich graczy z zestawienia BrandZ Top 100. Doreen Wang, odpowiadająca w Kantar Millward Brown za globalny ranking BrandZ, skomentowała wyniki następująco: “Marki odnoszące największe sukcesy w czasach marketingu opartego na inteligencji to firmy takie jak Amazon czy Tencent, które we wszystkich swoich działaniach koncentrują ...
-
Skąd biorą się niezapłacone rachunki i długi Polaków?
... innego W trzeciej i jednocześnie ostatniej już części badania przygotowanego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów BIG, spytano naszych rodaków o przyczyny ... że piętnujemy także nierzetelnych kontrahentów, bo to właśnie z ich winy firmy mają później kłopot z wypłatą wynagrodzeń. A zatem generalnie mamy świadomość zatorów ...
-
Polacy otwarci na głosowanie przez Internet
... badaniu Badanie, przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego w domach respondentów przy użyciu komputera (CAPI), zostało zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC w dniach 28 lipca – 1 sierpnia 2011 r. na zamówienie firmy D-Link Polska w ramach D-Link Technology Trend. Partnerami merytorycznymi przedsięwzięcia są Home.pl oraz Stowarzyszenie Polska ...
-
Ochrona środowiska Polsce to iluzja
... pomagające chronić środowisko naturalne nie przynoszą żadnych korzyści ekonomicznych (por. „Zachowania i postawy ekologiczne Polaków” SMG/KRC Millward Brown dla Unilever Polska, 2012). Starszych ludzi do zachowań ekologicznych motywuje portfel i możliwość ... się nie tylko w życiu codziennym, ale także w biznesie." – przekonuje Anna Kozerska z firmy ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2013
... na pozycję 9 z 5. Na pozycji 8 uplasowała się nienotowana w poprzednim zestawieniu witryna firmy.net. Witryna mywebseraech.com spadła na pozycję 14 z 11. Grupa ... . Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2013
... 26,98 proc. uplasowała się witryna szukaj.com – spadek z miejsca drugiego. Witryna firmy.net awansowała na pozycję 8 z10. Grupa Interia.pl awansowała na ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward ...
-
Kariera i dziecko? Niekoniecznie. Dyskryminacja kobiet ciągle żywa
... nie tylko dla samych zainteresowanych, ale i dla całej gospodarki. Jak pokazuje badanie, które instytut Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A., więcej niż co piąty ... rola matki pomaga im odkryć nowe kompetencje. Jak podkreśla, należy promować te firmy, które dokładają wszelkich starań, aby poprawiać sytuację kobiet na rynku pracy. ...
-
Polska w oczach Ukraińców. Mamy sporo do poprawy
... zostało przeprowadzone przez Kantar Millward Brown metodą CATI Ad Hoc. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Wywiady z pracodawcami ...
-
Działalność gospodarcza najtrudniejsza a Kielcach i Lublinie
... się województwa: pomorskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie, dolnośląskie oraz opolskie, w których działa ponad 36 proc. polskich firm. Firmy przekazują problemy dalej Wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie BIG InfoMonitor pokazują jak znaczące problemy z uzyskiwaniem płatności, przekładają się na działalność własną, jak ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... zgodnie z deklaracjami, będą największe spośród badanych firm, które w ciągu najbliższego roku chcą zwiększyć zatrudnienie o 5 osób, firmy średnie z kolei rozważają zatrudnienie 2 osób. Informacje o badaniu SME Capex Barometer to cykliczne ... oraz Wielkiej Brytanii i została przeprowadzone w dniach od 1 marca do 3 kwietnia br. przez firmę Millward ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... małe i średnie przedsiębiorstwa z Wielkiej Brytanii, wśród których ten odsetek wynosi 54 proc. – Małe i średnie firmy to znacząca siła polskiej gospodarki – reprezentują zdecydowaną większość wszystkich przedsiębiorstw działających w Polsce, odpowiadają za ... Brytanii i została przeprowadzona od 13 stycznia do 14 lutego br. przez firmę Millward ...
-
Działalność B+R potrzebuje przyspieszenia
... rezultaty badania, którego przeprowadzenie firma Ayming Polska zleciła agencji badawczej Kantar Millward Brown. Jego autorzy poszukiwali informacji na temat prowadzonej przez rodzime ... , że w badaniu wzięły udział firmy z branż, w których badania i rozwój są integralnym elementem działalności. Czy jednak firmy faktycznie nie prowadzą działań B+R ...
-
Mazowsze: pracownicy optymistyczni
... fragment raportu z badania zrealizowanego przez Wyższą Szkołę Zarządzania Personelem i Millward Brown SMG/KRC w ramach projektu „Trendy gospodarcze a zmienność mazowieckiego rynku pracy” w końcu sierpnia 2009, na próbie N=946 respondentów. Do badania dobrano firmy należące do trzech kluczowych dla rynku branż: przemysłu ciężkiego i lekkiego ...
-
Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
... organizatorów Internetowej Rewolucji po roku badania, zrealizowane przez Millward Brown SMG/KRC, pokazują co prawda, że polskie firmy coraz aktywniej działają w Internecie i w stosunku ... 15%). Zapytane o to, co zachęciłoby je do założenia strony internetowej, polskie firmy są pragmatyczne - 41% potrzebowałoby tylko kogoś, kto mógłby się tym zająć, ...
-
Bezpieczeństwo IT w polskich firmach
... w ciągu ostatnich lat. Zarówno duże korporacje, jak również niewielkie firmy muszą stawić czoło wielu współczesnym wyzwaniom. W badaniach „Komputery w fi rmach“ w ramach D-Link Technology Trend, zrealizowanych przez Millward Brown SMG/KRC, skupiono się na tym, jak firmy dbają o bezpieczeństwo, jak planują o nie dbać w przyszłości, jakie ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców: pracodawcy nie mają oporów
... S.A. przez instytut Millward Brown S.A. w okresie 20-24.07.2015 r. Próbę pracodawców N=300 dobrano w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa - miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Badanie zostało ...
-
B+R w Polsce. Czy to w ogóle działa?
... , o którym mowa we wstępie, to projekt zrealizowany przez Kantar Millward Brown dla Ayming Polska. Jego celem było podsumowanie 11 miesięcy obowiązywania ulgi B+R. Ankieterzy zebrali dane na temat działalności badawczo-rozwojowej podejmowanej przez polskie firmy, świadomości odnośnie funkcjonowania ulgi B+R oraz planów co do skorzystania ...
-
Wielka Brytania kusi, Brexit nie przeraża
... . marketing i sprzedaż lub produkcję. Jedynie 4 proc. myśli o przeniesieniu głównej siedziby firmy i tylko 3 proc. rozważa przeprowadzkę zaplecza organizacyjnego. W majowym raporcie Ernst ... Wyspach. Jak pokazuje badanie „Migracje Zarobkowe Polaków” przeprowadzone w tym roku przez Millward Brown, 58 proc. badanych myślących o Wielkiej Brytanii ...
-
Pracownicy z Ukrainy już deficytowi?
... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Personnel Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracodawców – ... oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby N=300 to +/- 4,2%, a dla klas ...
-
Rynek pracy: masowe rekrutacje i podwyżki
... employer brandingowej, wpisującej się w całościową strategię firmy – podsumowuje Jarosław Jurak, Prezes Zarządu Danwood S.A. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy IX zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie ...
-
Polecenie zapłaty: czym jest i dlaczego nie cieszy się popularnością?
... 56 dni kalendarzowych) od daty obciążenia rachunku, a prowadzący działalność gospodarczą i firmy – do 5 dni roboczych od daty obciążenia rachunku. Nie ma o tym ... , jak pokazuje badanie „Zachowania Polaków związane z nieopłacaniem rachunków” wykonane przez Millward Brown na zlecenie BIG InfoMonitor, z polecenia zapłaty korzysta zaledwie 3 proc. ...
-
Odroczony termin płatności albo śmierć?
... odpowiedzi udzieliła niemal połowa badanych. W zależności od branży i wielkości firmy ankietowani wyrażali obawy, że brak elastyczności zaowocowałby odpływem od 24 ... fakturowania – mówi Mariusz Hildebrand. Informacje o badaniu Badanie Kantar Millward Brown zrealizowano w formie wywiadów telefonicznych (CATI - wywiady telefoniczne wspomagane ...
-
Praca szuka pracownika
... nawet po osiągnięciu wieku emerytalnego. Świadczą o tym wyniki ostatniego badania Kantar Millward Brown, z których wynika, że plany takie ma blisko 54 proc. Polaków ... Towarzystwa Ekonomicznego. – Ale może to i dobrze, bo ten potencjał ludzki przejmą firmy lepiej zarządzane, będące w stanie więcej inwestować w innowacyjne rozwiązania obniżające koszty ...
-
Podwyżki, nadgodziny i Ukraińcy. Co na brak pracowników?
... instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie pracodawców (N=300) dobranych w kwotach dla wielkości zatrudnienia, po 100 wywiadów dla firm małych (10-49 pracowników), średnich (50-249 pracowników) oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd ...
-
Rynek pracy: czy ktoś się jeszcze boi bezrobocia?
... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: • Pracowników: Badanie ... oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Nie masz terminala? Szykuj się na utratę 60% klientów
... na wybrany typ, stacjonarny czy przenośny, firmy mogą liczyć na nowoczesne modele. Santander Bank Polska wprowadził terminale, które są bardziej intuicyjne, mają kolorowe, dotykowe wyświetlacze i pozwalają sprawnie realizować transakcje. Metodologia badania: Badanie przeprowadzone przez Kantar Millward Brown na zlecenie Santander Bank Polska ...
-
Agencje PR w Polsce
... wizerunku firmy. Interesujące dane na temat wykorzystania internetowych społeczności przez branżę PR opublikowała pod koniec 2010 roku firma badawcza Millward Brown SMG/KRC ... - Ponadto wciąż prawie 6 procent badanych kojarzy ten termin z reklamą produktów firmy. Uzyskane dane są niepokojące, ponieważ pokazują na jak podatny grunt nadinterpretacji i ...
-
Długi weekend majowy 2014 najchętniej na pikniku
... obejmuje również nadzieje i obawy związane z oceną własnej sytuacji finansowej. Tegoroczna edycja badania dotyczącego wielkanocnych wydatków Polaków zrealizowana została na zlecenie firmy Provident Polska przez firmę Millward Brown SMG\KRC, w 2014 roku, metodą CATI, na próbie losowej 371 klientów firmy Provident.