-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... rośnie z roku na rok" – komentuje wyniki Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A. i autorka badania. "W ramach projektu „Polski Rynek Mieszkaniowy – popyt i ... Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w ...
-
Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie
... źródłem informacji na temat rzetelności firm - to pierwszy wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta" przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Z kolei te przedsiębiorstwa, których produkty lub usługi łączą w sobie wysoką jakość w przystępnej cenie, są najchętniej wybierane przez ...
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
... nieuczciwym dostawcą towarów lub usług - to kolejny wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa. Według badania, ze zjawiskiem ...
-
Mama w pracy: które firmy przychylne?
... urlopu /Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim/. Do konkursu mogły zgłaszać się zarówno małe i średnie firmy (do 50 pracowników), jak i duże (ponad 50 pracowników), które wypełniły formularz zgłoszeniowy dostępny na stronach internetowych. Akcję współorganizuje dziennik „Rzeczpospolita", partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC.
-
Firmy turystyczne i gastronomiczne weryfikowane w sieci
... ciągu ostatniego roku Polacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Internet jest też wykorzystywany przez konsumentów do sprawdzania usług finansowych oraz ofert sklepów detalicznych i hurtowni. Tylko 4 proc. badanych nie szukało ...
-
Polskie firmy budowlane 2012
... badania „Polskie firmy budowlane 2012. Badanie poziomu dojrzałości zarządzania projektami budowlanymi” była analiza poziomu dojrzałości zarządzania projektami budowlanymi w spółkach realizujących terminowe kontrakty budowlane w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone w marcu i kwietniu 2012 r. na zlecenie Deloitte przez firmę badawczą Millward Brown ...
-
Firmy europejskie i marketing
... Millward Brown ogłosiła wyniki europejskiego badania EuroMedia Trends 2005 na temat skuteczności mediów ... do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu (tzw. trial & repeat); • Firmy europejskie koncentrują się silniej na osiąganiu krótkofalowych celów sprzedażowych niż na długofalowym budowaniu wartości swoich marek; • W ...
-
Brak pracowników hamuje rozwój co trzeciej firmy
... kadrowe mają swoje negatywne konsekwencje, wśród których wymienić można chociażby zahamowanie rozwoju firmy. Problem jest na tyle poważny, że branża budowlana postuluje nawet o ... 2017 r. **Badanie „Zatory płatnicze w mikro, małych i średnich firmach” przeprowadzone przez Kantar Millward Brown na zlecenie BIG InfoMonitor, wywiady telefoniczne ...
-
Za granicą nie tylko praca. Polskie firmy wolą płacić tam podatki
... zmieniających miejsce rejestracji biznesu, ale dane o migracjach dostarczane przez firmy doradcze, tak jak w przypadku emigrantów indywidualnych, wskazują stały wzrost. W ... lub dopiero wchodzących na rynek pracy. Dokładnie w tych 1,25 mln Polaków z badania Millward Brown, którzy zamierzają opuścić kraj w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Początkowo ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... com wskazują 6 mitów o PR, w które najczęściej wierzą firmy. Mit 1. – PR nam ... Millward Brown, w ciągu najbliższych lat rola Public Relations w firmach ma wzrosnąć o 27 proc. Mit 3. – PR ma sprzedawać. Najlepiej od razu PR to nie reklama, nastawiona na szybkie skłonienie konsumentów do nabycia określonych towarów lub skorzystania z usług firmy ...
-
Jak firmy dbają o work-life balance?
... fundamentem przyjaznego i efektywnego środowiska pracy. Za poprawę jakości życia pracowników odpowiadają m.in. coraz częściej wdrażane przez firmy programy well-being oraz work-life balance. Badanie opracowane przez Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2016” dowodzi, że już ponad połowa ...
-
Niedobór pracowników blokuje rozwój firmy
... ” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 14-27 lipca 2017 r. Badanie ... dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Firmy i kandydaci pogubieni na rynku pracy
... marnowaliby czasu na rozmowy kwalifikacyjne z osobami, na które ich nie stać. Co więcej, firmy powinny w otwarty sposób komunikować więcej informacji o sobie, ale nie tylko na poziomie ... pomiaru dla całej próby pracujących to +/-4,4%. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut Kantar Millward Brown S.A. za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów ...
-
Rośnie liczba internautów
... firmy Millward Brown SMG/KRC wynika, że w Polsce przybyło internautów. Według sondażu 37,7 procent Polaków korzysta z Internetu. ... kilka razy w tygodniu lub raz na tydzień (10,6 procent). 1,4 procent ankietowanych surfuje w sieci raz w miesiącu. Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało zrealizowane w okresie marzec-maj 2006 na próbie ...
-
Internet w Polsce VIII 2013 - X 2013
... firmy Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego ... Polska oraz Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Wrzuta z 15,60 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od sierpnia 2013 do ...
-
Internet w Polsce I-XII 2013
... firmy Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. ... Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Ceneo z 19 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... staje się coraz ważniejszym elementem w planowaniu kampanii w mediach elektronicznych. Dzięki łatwiejszej dostępności pomiarów tego typu przekazów (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... . „Prowadzone przez nas szacunki wartości marek to potężne narzędzie określające, w jakim stopniu poszczególne firmy są w stanie budować autentyczną i trwałą wartość dla akcjonariuszy” – stwierdziła Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek. „Dzięki dbałości o własną markę oraz nieustannym innowacjom Apple może ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... odporne na recesję. Silne marki dowodzą swojej odporności na recesję – wynika z opublikowanych wyników piątego dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor BrandZ Top100 Most Valuable Global Brands). W okresie, gdy większość głównych wskaźników finansowych spadała, wartość ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... możliwości zmiany tej sytuacji. Typowy weekend a długi weekend Przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC w maju 2012 roku reprezentatywne badanie Omnibus dowodzi, że spędzanie czasu wolnego ... Grillowanie jest popularnym sposobem spędzania wolnego czasu Wielu Polaków zakłada własne firmy i pracuje na własny rachunek Wielu Polaków wyjeżdża na wakacje ...
-
Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem
Nowe badanie TrustR firmy Millward Brown wskazuje, że w Polsce największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji cieszy się marka Nokia. TrustR to nowy wskaźnik wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką. Nowe wyniki badań konsumenckich opublikowane przez firmę Millward Brown wskazują, że głównymi ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
... łącza deklaruje 67,1 proc. ankietowanych. Ciekawostką jest fakt, iż do modemu przyznaje się tylko 6,2 proc. badanych. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2006 roku na próbie 4547 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z internetu ...
-
Profil polskiego internauty 2007
... Millward Brown SMG/KRC w 2007 roku wynika, iż użytkownicy Internetu stanowili 41,5 proc. mieszkańców Polski, najczęściej ... . Na ostatniej, 10 pozycji z 14,5 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2007 roku na próbie 19 398 osób, które w ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... trzecim Onet.pl z 61 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 13,7 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie listopad 2007 roku - styczeń 2008 roku na próbie 5029 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... nasza-klasa.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 17,1 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2008 roku na próbie 5262 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... nasza-klasa.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Orange z 16,5 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2008 roku na próbie 5014 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... Onet.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 16 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie wrzesień - listopad 2008 roku na próbie 5644 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Orange z 15,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2008 - luty 2009 roku na próbie 5928 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Zumi z 15,0 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie maj - czerwiec 2009 roku na próbie 5990 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2009 roku na próbie 5747 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 15,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie październik-grudzień 2009 roku na próbie 6044 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce I-XII 2009
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2009 roku na próbie 24 182 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce II-IV 2010
... Onet.pl, Wirtualna Polska oraz Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję, zajął również portal Orange z 14,9 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2010 roku na próbie 6313 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Zablokować hazard online?
... Millward Brown, aż 75% Polaków deklaruje, że strony internetowe oferujące nielegalny hazard powinny być zablokowane na ... do budżetu państwa, nie mogą działać na rynku polskim” – mówi Grzegorz Kowalczyk, senior consultant z firmy Millward Brown. Nielegalni operatorzy gier losowych online stanowią 91% polskiego rynku zakładów wzajemnych. Ile traci na ...
-
Internet w Polsce II-IV 2014
... przez firmę Millward Brown na próbie 6 833 Polaków, pozwala śledzić zmiany w liczbie osób posiadających dostęp do Internetu na terenie ... drugiej pozycji znalazł się YouTube (65 proc.), na trzeciej – Allegro (61,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku na ...