-
Internet w Polsce IX–XI 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki z ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie wrzesień - listopad 2014 roku. Okazuje ... drugiej pozycji znalazł się YouTube (62 proc.), na trzeciej – Allegro (60,9 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od września do listopada 2014 roku na ...
-
Internet w Polsce I-XII 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, ... pozycji znalazł się YouTube (64,3 proc.), na trzeciej – Allegro (61,4 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do grudnia 2014 roku na ...
-
Internet w Polsce I-III 2015
... Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - marzec 2015 roku. Zgodnie z nimi, w ... znalazł się serwis aukcyjny Allegro (73,8 proc.), na trzeciej – YouTube (60,8 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do marca 2015 roku ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2015
... wyszukiwarki. Na drugiej pozycji znalazł się serwis aukcyjny Allegro (73,4 proc.), na trzeciej – YouTube (64,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie lipiec - wrzesień 2015 r. na próbie 3 820 osób w wieku 15+
-
Zakupy online: mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach
... aktywności w przestrzeni wirtualnej. Na jego podstawie reklamodawcy planują kampanie internetowe. W październiku populacja polskich internautów wynosiła 21,1 mln (za badaniem NetTrack firmy Millward Brown).
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... ludzkich wartościach autentycznie związanych z marką, a w ostatecznym rozrachunku są czynnikiem warunkującym ponadprzeciętny wzrost. Analiza przeprowadzona przez Millward Brown Optimor pozwoliła na stwierdzenie, że firmy skupiające się w swojej działalności na realizacji określonych ideałów, osiągały trzy razy wyższe wskaźniki wzrostu niż ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... , z wartością marki na poziomie 108 mld USD. Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający firmy Millward Brown Optimor, skomentował pozycję lidera rankingu następująco: „W ostatnim roku Google ... wzrost w całej setce” – stwierdził Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający firmy Millward Brown Optimor. „Widać, że Europa kontynentalna również skorzystała na ożywieniu ...
-
Ulgi podatkowe tylko dla rzetelnych płatników?
... wliczania w koszty podatkowe faktur przeterminowanych o ponad 30 dni, a możliwość naliczania odsetek ustawowych zastąpić nakazem – wynika z badania Millward Brown wykonanego na zlecenie BIG InfoMonitor. Firmy przebadane przez Millward Brown na zlecenie BIG InfoMonitor nie mają wątpliwości, że kontrahenci, którzy za nic mają termin płatności ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... ubezpieczeniowej w biznesie” – zauważa Eileen Campbell, prezes Millward Brown. „Mimo długiego już ... firmy posiadające silne marki są w stanie zapewnić swoim akcjonariuszom większe zyski. Ranking BrandZ uwzględniający sto najpotężniejszych marek na świecie (BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... Millward Brown Corporate, stwierdził: Firmy działające w sektorze B2B zaczynają zwracać dużą uwagę na swoje marki, ponieważ widzą, że taka polityka pomogła firmom z segmentu B2C w osiągnięciu znacznych wzrostów wartości. Firmy ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... te są większe niż zyski związane z markami sprzedawanych przez te firmy produktów. Oznacza to, że robienie zakupów stało się czynnością "markową". Na ... oraz ich dynamiki z punktu widzenia potencjalnych klientów," - mówi Andy Farr, dyrektor wykonawczy Millward Brown Optimor sprawujący kierownictwo merytoryczne nad badaniem. "Wyniki dowodzą, że ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... pomiarów poziomu zwrotu z inwestycji. Przed nami najnowsza z cyklicznych publikacji Kantar Millward Brown, której autorzy corocznie formułują prognozy dla rynku mediów tradycyjnych ... : W ostatniej dekadzie ton w marketingu cyfrowym nadają firmy posiadające najciekawsze algorytmy. Choć z pewnością firmy te utrzymają swoją pozycję również w ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Ranking najcenniejszych marek 2009
... pomóc firmom przetrwać trudny okres” - mówi Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor. - “Firmy wciąż inwestujące w marki będą lepiej przygotowane do rozwoju biznesu ... Informacje o badaniu Badanie BRANDZ zamawiane przez WPP i corocznie prowadzone przez Millward Brown, mierzy kondycję tysięcy marek konsumenckich i business-to-business. Ranking BRANDZ ...
-
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
... ”, komentuje Rob Hernandez. „Konsumenci nie lubią chwytów reklamowych i oczekują, że firmy będą uczciwie mówić o swoich produktach i usługach. Wielu z naszych respondentów ... mieszkańcy Indii są w trakcie zmiany preferencji w świecie mediów społecznościowych. Respondenci Millward Brown stwierdzili, że uznany serwis Google Orkut zestarzał się, zbyt ...
-
Domowe wydatki Polaków w trudnych czasach
... wydatkami? Odpowiedź na to pytanie przynosi najnowsze badanie wykonane przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Grupy KRUK. Wysokie bezrobocie i zapowiedzi ... nasi rodacy chcą je jak najszybciej spłacić. Aż 58% ankietowanych oczekiwałoby od firmy zarządzającej wierzytelnościami, że dług zostanie rozłożony na raty, które osoba zadłużona będzie ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... reklamę telewizyjną oraz… na torpedowanie reklam konkurencji! W ubiegłym roku w swoich prognozach firma Millward Brown przewidywała, że meshing (równoległe oglądanie powiązanych ze sobą przekazów ... przypominających swoim stylem treści na platformach Vine czy Instagram. Firmy, które decydują się na korzystanie z mediów mikrowideo, powinny zdawać sobie ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... graficzny, meshing, stacking, shifting to według raportu opracowanego przez Millward Brown główne trendy, z jakimi spotkają się w bieżącym roku media tradycyjne i ... Istnieje już znaczny zasób wiedzy na temat „konsumenta wielokanałowego” i na tej podstawie firmy starają się zapewnić jak najlepsze doświadczenia konsumenckie we wszystkich punktach ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... na reklamy o 1,6 mld USD więcej” – powiedział Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown Optimor. „Mimo rosnącej konkurencji na rynku ... firmy osiągają wzrost udziału rynkowego i większe zyski, ponieważ za silne marki można żądać premii cenowej. Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... oraz China Life znalazły się na szczycie tegorocznego rankingu najcenniejszych ubezpieczeniowych marek świata BrandZTM sporządzonego przez instytut Millward Brown. Okazuje się zatem, że chińskie firmy ubezpieczeniowe potrafią budować głębsze i silniejsze więzi z konsumentami niż ich zachodni rywale. Na rynku, na którym historia ubezpieczeń ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... 100 za rok 2016. Wyniki rankingu zostały podane do wiadomości przez firmy WPP i Millward Brown. Wartość Toyoty wzrosła o 2% do 29,5 mld USD, co ... musi sobie radzić – skomentował wyniki Peter Walshe dyrektor globalny ds. rankingu BrandZ w firmie Millward Brown. – Grupy kapitałowe mające w swoim portfelu silne marki będą miały najlepsze możliwości ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... raz pierwszy przyniósł wzrosty we wszystkich kategoriach. Firmy działające głównie bądź całkowicie w branży rozrywkowej przyczyniły się do rekordowego wzrostu wartości marek w najnowszym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 opublikowanym przez WPP oraz Kantar Millward Brown Wśród marek zajmujących się wyłącznie rozrywką ...
-
Przerwa na papierosa, czyli 31 mln zł dziennie
... Millward Brown dla Work Service 24% Polaków codziennie pali papierosy w miejscu zatrudnienia. To, co jednak dla palaczy jest czymś normalnym dla pracodawców jest ogromnym obciążeniem finansowym. Każdego dnia z powodu przerw na papierosa firmy ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... + brand) bazuje na nowym narzędziu badawczym instytutu Millward Brown SMG/KRC. Jest to narzędzie uwzględniające badanie ... Millward Brown wskazują, że badanie Cebra może być wykorzystane w wielu sytuacjach, jak na przykład wykorzystanie potencjału znanych osób dla podniesienia znajomości marki lub zmiany jej profilu. Łowcy talentów, a także firmy ...
-
Polacy a energooszczędność
... . Badanie Energooszczędność w moim domu przeprowadziła pod koniec stycznia 2013 roku firma Millward Brown SMG/KRC na zlecenie przedstawicieli branży budownictwa zrównoważonego: IRA, NSG Group, Philips, Rockwool, Skanska Residential Development i Velux. Firmy te zainicjowały też kampanię o tej samej nazwie, która ma podnieść świadomość społeczną ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - handel detaliczny
... już dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Ten detalista osiągnął wzrost wartości swojej marki o 34% (45,7 mld USD ... 6,7 mld USD, polegał na osiągnięciu jednego z najwyższych wskaźników udziału marki w wartości firmy – chodzi o tę część wartości, która opiera się wyłącznie na sile ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... konsumentów dotyczące miejsca i sposobu robienia zakupów. Firmy te myślą globalnie o budowaniu wartości bez względu na kanał sprzedaży, odpowiadając na potrzeby konsumentów zmagających się z niedoborem czasu i gotówki” – skomentował Peter Walshe, Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. „Rozwój wielu detalistów hamują ich własne ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... firmy telekomunikacyjne (trzy pozycje), choć zwycięzcą została spółka technologiczna SAP z wartością marki na poziomie 38,2 mld USD. Deutsche Telekom zajął miejsce drugie, z kolei trzecie należy do Louis Vuitton. Badanie realizowane jest przez WPP oraz Millward ... stanowisko Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. Wśród kontynentalnych ...
-
Praca w niedziele? Jak najbardziej
... tygodnia. To główne wnioski z badania, które Millward Brown przeprowadził na zlecenie Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Badanie Millward Brown pokazuje również, że dla 43 ... sektorów, które wymagają pracy w niedzielę, np. gastronomia, usługi, również handel. Firmy zatrudniają studentów, dla których praca w niedziele jest kluczowa z uwagi ...
-
Sytuacja finansowa Polaków: dobrobyt i tarapaty
... dłużników – mówi Jakub Kostecki, prezes Zarządu firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. – Według deklaracji Polaków w badaniu Kantar Millward Brown, Polacy po 60. roku życia ... Raport został przygotowany na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na reprezentatywnej grupie Polaków. Prócz danych pochodzących z badania ...
-
Rynek biurowy w Warszawie 2008
... plany na później. Już dzisiaj firmy mają duży kłopot ze znalezieniem dla siebie nowego lokum" – przewiduje Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A., autora i współorganizatora badań. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez firmę Nowy Adres i instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC techniką CATI (wywiad ...
-
Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm
... z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najwięcej przypadków niesolidnego postępowania konsumenci odnotowali w handlu detalicznym i hurtowym. Doświadczenia Polaków pokazują, że firmy nadal mają problemy z terminowym wywiązywaniem się ze swoich zobowiązań ...
-
Polacy a firmowe strony www
... produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa, tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firm - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn ...
-
Co kupujemy w Internecie?
... zakupów w sieci. Informacje o badaniu Badanie „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.
-
Polska mama narzeka na brak udogodnień w pracy
... , a także znacząco wzmacniają wizerunek firmy. Reprezentantka jednej z nagrodzonych firm zauważyła, że posiadany tytuł laureata konkursu Mama w pracy stanowi ważny element motywacyjny dla nowych pracowników. Informacje o badaniu Badanie na potrzeby V edycji konkursu Mama w pracy zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC w październiku 2011 roku ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... na nasilającą się „konsumeryzację” technologii informatycznych. Robin Headlee, wiceprezes Millward Brown Optimor, stwierdził: „Ludzie korzystają z prywatnych urządzeń do celów zawodowych, a z urządzeń służbowych do celów osobistych, a z kolei firmy znajdują szanse biznesowe w konsumenckich serwisach internetowych. Technologia i telekomunikacja ...