-
Dojazd do pracy? Połowa z nas przemierzy maks. 15 km
... przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: 1) Pracowników – Badanie ... oraz dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Kupno nieruchomości - plany Polaków 2009
... obraz mieszkaniowych zakupów w tym roku wyłania się z raportu "Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Co roku firma Nowy Adres S.A. wraz z niezależnym instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC przeprowadza ponad 1500 ankiet telefonicznych i 1500 wywiadów face-to-face z osobami w wieku 25-65 lat ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami firmy ... ) jest doceniania przez klientów. Niebagatelne znaczenie ma również fakt, że badane firmy należą do Klubu Agencji Eventowych, który skupia agencje oferujące usługi na ...
-
Sytuacja finansowa Polaków 50+: brak oszczędności i zaciskanie pasa
... Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biur Informacji Gospodarczej. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown wynika, że bardziej aktywni zawodowo są mężczyźni, niż ... korzyści odniosłaby cała gospodarka – mówi Maciej Ameljan, wiceprezes Rzetelnej Firmy. W badaniu zapytano również o wysokość dochodu, jakim miesięcznie dysponują osoby w grupie ...
-
Nie brakuje chętnych na pożyczki online
... wyjątkiem. Potwierdzeniem tego może być chociażby badanie zrealizowane przez Kantar Millward Brown dla firmy Wonga, z którego wynika że już blisko 6 na 10 Polaków przy wyborze pożyczki ... na zakup sprzętu RTV i AGD. W badaniu zleconym przez Wonga firma Kantar Millward Brown przyjrzała się, jakie znaczenie przy zaciąganiu pożyczek ma internet. Pożyczki ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2007
... wysokim poziomie. Sukces odniosą te firmy, które umiejętnie wykorzystają duży potencjał i będą w stanie dostosować się do nowych realiów. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres Sp. z o.o. przy współpracy z Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
... dorocznego badania stu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100 realizowanego przez Millward Brown. Jak wynika z badania, wartość marki Amazon wzrosła o 37% do 37,6 mld ... ich wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W rankingu brane są ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
... biznesowym na pozostawanie w stałym kontakcie ze światem. Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown Optimor, zauważył: „Technologia przenika wszystkie sfery naszego życia, a nowe ... jak Apple, skoncentrowanym na kliencie indywidualnym. Można stwierdzić, że rozwój firmy IBM, która świętowała w ubiegłym roku swoje stulecie i może pochwalić się ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja
... w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost ... spadek o 7%. Peter Walshe, dyrektor Millward Brown odpowiedzialny za BrandZ, stwierdził: „Toyota odbudowała swoją reputację rzetelnej firmy, wykorzystując swoją zawsze silną ...
-
Poszukiwanie pracy po polsku
... najważniejszym powodem takiego kroku jest brak perspektywy awansu - wynika z badania, które Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A. Zbyt niski poziom wynagrodzenia ... (60%) niż podstawowe i zawodowe (30%). Pracodawcy zdają się na siebie Firmy, które planują w najbliższym czasie rekrutacje pracowników, najczęściej będą je prowadzić ...
-
Rynek pracy: na zachodzie optymizm
... którzy w najbliższym czasie spodziewają się podwyżki wynagrodzeń - wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. Zdaniem ekspertów czynnikami wpływającymi ... . Mam tutaj na myśli np. ponoszenie kosztów dowozu pracowników przez firmy nawet do 75 km. Tego zjawiska nie ma w północno-wschodniej i wschodniej części ...
-
Rynek pracy: niskie wynagrodzenia motywują do zmiany pracy
... niektórych branżach trend ten jest już mocno widoczny. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. wynika, że czynnikiem w największym ... nie pracodawcy. Z jednej strony jest to następstwo rosnącej liczby rekrutacji prowadzonych przez firmy w Polsce, i to zarówno na pracowników wykształconych, jak i tych najsłabiej ...
-
Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim nie jest łatwy
... choroby dziecka czy innej nagłej sytuacji – mówi Ewa Misiak, Prezes firmy opiekuńczej People Care z grupy Work Service oraz Doradca ds. Prorodzinnych w zespole ... balance – dodaje Ewa Misiak. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Millward Brown w terminie 15-18.05.2015 na próbie N=528 osób pracujących, przebywających ...
-
Nowe samochody nie dla Polaków?
... stoją w garażach Polaków? Najczęściej używane. Z badania "AUTOwybory Polaków" - projektu opracowanego przez instytut Millward Brown na zlecenie Exact Systems S.A. - wynika, że 77% czterech kółek to ... Europejskiej. Żeby zmienić decyzje zakupowe, zarówno polscy konsumenci jak i firmy, potrzebują wsparcia od rządu. Co mogłoby skłonić Polaków do zakupu ...
-
Naprawa samochodu. Zobacz, co psuje się najczęściej?
... że za większość zakupów w salonach odpowiedzialne są nie osoby indywidualne, a firmy. Widać również skłonność do sprowadzania samochodów dość starych, dziesięcio-, ... ” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Exact Systems S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób potrafiących odpowiedzieć na ...
-
Sektor BPO w Polsce zyskuje coraz większe znaczenie
... , na którą składają się: przepisy prawne, kultura, obyczaje oraz mentalność klientów. To naturalne, że największą wiedzą w tym zakresie dysponują lokalne firmy, dzięki temu mogą oferować przedsiębiorcom rozwiązania „uszyte na miarę”, uwzględniające wszelkie subtelności niezauważalne przez dostawców zagranicznych – przekonuje Anna Zawadzka, Dyrektor ...
-
Certyfikat Rzetelności to nie tylko wizerunek
... Potwierdzają to zarówno wyniki badania znajomości marki przeprowadzone przez Millward Brown, jak i rosnące z roku na rok zainteresowanie tym, ... w myśl takich wartości jak: praworządność, rzetelność, przejrzystość i odpowiedzialność. Rzetelne Firmy to firmy uczciwe i wiarygodne – dodaje. Wspólnota interesów Jednak programy promujące rzetelność ...
Tematy: -
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Google Polska. Dlaczego małe i średnie firmy nie chcą mieć strony internetowej? 36% twierdzi, że ich ... i reklamę w internecie (63%). Jednocześnie firmy, które próbowały już reklamy w internecie, uważają internet za najbardziej skuteczną formę reklamy. Małe i średnie firmy uważają już ...
-
Polacy chcą pracować w polskich firmach
... oceniamy przeciętnie. Niechciani Rosjanie i "Południowcy" Bardzo złe oceny zebrały firmy włoskie, hiszpańskie i francuskie. Uważamy, że źle traktują sowich pracowników, ... z powodu wielu różnic kulturowych. Wśród najgorszych pracodawców wymieniane są także firmy rosyjskie, ale obawy oparte są raczej na wyobrażeniu, a nie rzeczywistym doświadczeniu, ...
-
Spłata długu w modzie
... (93% respondentów) mając duże zaległości płatnicze próbowaliby wspólnie z konsultantem firmy windykacyjnej szukać najlepszego sposobu na wyjście z sytuacji. Takie są najważniejsze wyniki z badania społecznego przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy KRUK S.A. Badanie pokazało, jak zmienia się nastawienie Polaków do kwestii ...
-
Pokolenie Y a rynek pracy 2014
... swoimi umiejętnościami przywódczymi. „Aby przyciągnąć i utrzymać młodych pracowników firmy muszą wyjść naprzeciw ich potrzebom. Kluczowym jest zrozumienie wizji świata, jaką ... badaniu: Badanie zostało przeprowadzone przez Deloitte we współpracy z brytyjską firmą badawczą Millward Brown. W okresie od 10 października do 11 listopada 2013 roku ...
-
Czego sektor MSP oczekuje od ustawodawców?
... i średnich firmach” przygotowanego na zlecenie BIG InfoMonitor przez Millward Brown spytaliśmy m.in. o to, jakie działania powinni podjąć polscy ustawodawcy, by prowadzenie działalności gospodarczej było łatwiejsze. Wśród ankietowanych znalazły się zarówno firmy posiadające, jak nieposiadające zatorów płatniczych. Oczekiwania ze strony biznesu ...
-
Rynek pracy: rekordowa rekrutacja pracowników
... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: 1) Pracowników – Badanie ... dużych (250+ pracowników), z uwzględnieniem województwa – miejsca prowadzenia działalności oraz branży firmy. Maksymalny błąd pomiaru dla całej próby to +/- 4,2%, a dla ...
-
Rejestr dłużników: co wiemy o BIG?
... BIG. Dużo więcej informacji o problemach jakie mogą mieć zadłużone osoby i firmy mają sami dłużnicy - wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC we współpracy ... się w rejestrze dłużników. Wysoka jest świadomość konsekwencji wpisania danych firmy do BIG. Dla największej liczby przedsiębiorców (72%), najpoważniejszym skutkiem ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... . tego samego modelu firmy o stabilnych perspektywach i niewielkich wymaganiach produktowych, finansującej się z własnych środków, jak i firmy z dużym potencjałem rozwojowym, nastawionej ... Instytucji Finansowych Deloitte. Badanie Deloitte zrealizowane przy wsparciu Millward Brown sprawdzało preferencje i oczekiwania firm w zakresie korzystania z ...
-
Pokolenie Y stawia na innowacyjność
... stanowiska menedżerskie uznają nowatorskie rozwiązania nie tylko za czynnik napędzający rozwój firmy, ale także panaceum na rozwiązanie najbardziej palących problemów społecznych” – wyjaśnia ... Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Ankieta została przeprowadzona przez firmę Millward Brown w okresie od 19 listopada do 19 grudnia 2012 r. na grupie ...
-
5 sposobów na bezstresowy powrót do pracy po urlopie
... Warto w tym czasie skorzystać z pomocy bliskich lub profesjonalnej niani. Z danych firmy Baby&Care wynika, że apogeum zapytań dotyczących zatrudnienia niani przypada na koniec sierpnia ... wszystkim recepta na zdrowie. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono przez instytut Millward Brown na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków ...
-
Wakacje na kredyt - żniwo dla windykatora
... kolei, którym banki pożyczyć nie chcą, "pomocną" dłoń wyciągają firmy specjalizujące się w chwilówkach. Dane Millward Brown dowodzą, że wakacje na kredyt spędza już 7 ... dłużnicy przestają spłacać kolejne raty wakacyjnego kredytu – tłumaczy Kamil Karpicki z firmy windykacyjnej Kredyt Inkaso – z doświadczeń naszych pracowników wynika, że wiele osób ...
-
Przed nami kumulacja. Opóźnień w platnościach
... Millward Brown, nie pozostawiają złudzeń - nadchodzące miesiące mogą nie być dla polskich firm najłaskawsze. Okazuje się ... 43 proc. wskazuje, że kłopoty pojawiąją się najczęściej na przełomie grudnia i stycznia. Niestety są też firmy, w przypadku których trudny okres piętrzenia się zaległości rozpoczyna się w listopadzie, a kończy dopiero w marcu. ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... uważa obecną sytuację za złą i bardzo złą. 63% badanych oceniło, że obecnie firmy nastawione są na rozwój. Respondenci mówili o spadającej na rynku konkurencji (o 8% w porównaniu z poprzednią falą) oraz o tym, że firmy coraz chętniej nastawione są na redukcję kosztów (o 14% w porównaniu z poprzednią falą). Jednocześnie ...
-
Sieci komputerowe u niemal połowy Polaków
... (44%) posiadających w domu dostęp do Internetu stworzyła domową sieć komputerową - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Sieci domowe najczęściej są tworzone przez mieszkańców dużych miast. Najpopularniejszym łączem w Polsce jest ADSL, z którego korzysta 37 ...
-
Przedświąteczny okres a zakupy online
... trzecia (36%) wszystkich zakupów online w Polsce ma miejsce w okresie przedświątecznym - wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Największym powodzeniem cieszą się kosmetyki, odzież, książki i filmy, biżuteria, płyty oraz sprzęt i oprogramowanie komputerowe. W mijającym 2007 ...
-
Internauci a serwisy społecznościowe
Niemal co trzeci Polak aktywnie korzysta z internetowych serwisów społecznościowych - wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Wirtualne społeczności służą nam głównie do podtrzymania znajomości i zaspokojenia własnej ciekawości. W nowym badaniu D-Link Technology Trend ...
-
Europa Środkowa: łącza ADSL przodują
... Internetu w krajach Europy Środkowo-Wschodniej odbiega dość znacznie od średniej europejskiej - wynika z badania D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonego na zlecenie firmy D-Link przez instytut Millward Brown w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Obecnie w regionie 44% gospodarstw domowych ma dostęp do Internetu, podczas gdy w całej Unii ...
-
Piractwo internetowe w opinii Polaków
... stanowi o atrakcyjności Internetu. Do takiego procederu przyznaje się 23% ankietowanych w najnowszych badaniach z cyklu D-Link Technology Trend, przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC. Najnowsze badania D-Link Technology Trend przynoszą dane na temat stosunku Polaków do zjawiska tzw. „piractwa sieciowego”. Tylko ...