-
Polscy internauci a usługi turystyczne
... dokonania zakupu przez Internet, jest więc warunkiem dalszego rozwoju branży turystycznej w Internecie. Adam Kwaśniewski z Google tak podsumowuje wyniki raportu: „Raport ... silniejsze”. Informacje o badaniu Badanie na zlecenie Google zostało zrealizowane za pośrednictwem firmy Gemius w dwóch turach: w 2006 roku i w 2007 roku. Do analiz wybrano takich ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... nie interesują. Po trzecie, gdy liczba niechcianych reklam od danej firmy zaczyna drażnić użytkownika, to nawet stały klient rezygnuje z usług nachalnego spamera ... za szybko – problem z dobraniem właściwego momentu dotarcia do klienta widać szczególnie w branży turystycznej. Klientów kupujących wycieczki można podzielić na tych, którzy kupują w ...
-
Wakacje 2017: znowu Egipt?
... o ceny wycieczek w analizowanym okresie, ale również mówi o sytuacji panującej w branży turystycznej. I. Ważne wydarzenia ostatniego tygodnia w turystyce wyjazdów Bardzo wysoka ale ... wysoce efektywni liderzy turystyki „dwóch prędkości” oraz mniejsze i niszowe firmy turystyki egzotycznej. Ryanair sam będzie również wysoce efektywnym graczem drugiej ...
-
Świąteczny plan urlopów. Pracujemy czy odpoczywamy?
... . Odpoczywających jest jednak jeszcze więcej, ponieważ – jak deklaruje 8% badanych – ich firmy w okresie od świąt do końca grudnia nie pracują w ogóle. ... specjalizacji ma swoją konkretną specyfikę. Na przykład, w branży handlowej, eventowej czy turystycznej to oczywiście czas wzmożonej pracy i zainteresowania klientów niemal przez cały miesiąc, ...
-
Ożywienie w budownictwie w II połowie 2021 roku?
... komfortowa, w porównaniu np. w firmami z branż turystycznej, rozrywkowej czy gastronomicznej. W perspektywie pierwszego półrocza, więcej powodów do zmartwień mają małe i średnie podmioty budowlane, często pełniące funkcję podwykonawców. Dużo spokojniej w przyszłość mogą patrzeć największe firmy wykonawcze. Zagregowany portfel zamówień wiodących ...
-
Rekordowe święta
Firmy Goldman Sachs, Harris Interactive i Nielsen/NetRatings opublikowały wspólny raport dotyczący sprzedaży ... %. Inna firma analityczna - ComScore - poinformowała, że w okresie świątecznym do 29 grudnia na zakupy w Sieci (bez uwzględnienia branży turystycznej) wydano 13,8 mld USD, czyli o 27% więcej niż pod koniec roku 2001. Z kolei Jupiter ...
Tematy: świąteczna sprzedaż internetowa -
Amadeus z Extranetem
... podróży, w Polsce dostarcza system rezerwacyjny dla 500 klientów z branży turystycznej. Na bazie platformy web kameleon - dostarczonej przez poznańską firmę gammanet - uruchomiono ... się z najnowszymi informacjami dotyczącymi zarówno oferty handlowej, jak i samej firmy. Użytkownicy systemu extranetowego mają również dostęp do dokumentacji systemowej, ...
-
Wakacje.pl docenione
... wzięło udział ponad 120 firm, zarówno serwisy internetowe, touroperatorzy, agenci, jak również firmy, które łączą obie ostatnie działalności. Portal Turystyczny w/w rankingu zajął drugie ... wyjazdów wakacyjnych, wczasów, miejsc noclegowych w Polsce oraz bilety lotnicze. Branży turystycznej poświęca się coraz więcej miejsca w Internecie. Szacuje się, ...
Tematy: portale turystyczne, wakacje.pl -
Optymalny Model Sprzedaży
... motoryzacyjnej, turystycznej, elektronicznej. Można go z powodzeniem stosować na rynku B2B i B2C, zarówno w sprzedaży produktów/ usług do bazy własnych klientów, jak również do rynku pierwotnego. Punktem wyjścia do planowania strategii sprzedaży w ramach OMS jest określenie bazy danych potencjalnych odbiorców. W pierwszej kolejności firmy powinny ...
Tematy: -
Bezpieczeństwo obrotu gospodarczego I kw. 2012
... wzrósł o 5,76 pkt. i wynosi obecnie 11,12 pkt. Polskie firmy coraz lepiej oceniają zdolność kontrahentów do regulowania bieżących zobowiązań. ... zamówień. Największe oczekiwania związane ze wzrostem zamówień mają przedstawiciele branży turystycznej (26%). Z kolei największymi pesymistami, którzy oceniają że w trakcie mistrzostw Euro 2012 poziom ...
-
Ubezpieczenie na narty i snowboard - porady
... uwagę przy zakupie ubezpieczeń turystycznych, radzą eksperci firmy AIG. Zdecydowana większość narciarzy i snowboardzistów pamięta o tym, aby dobrze przygotować się do zimowego wypoczynku. Oprócz zadbania o kondycję i sprzęt narciarski, warto pamiętać o zakupie odpowiedniej polisy turystycznej. Miłośnicy białego szaleństwa mają do dyspozycji szeroki ...
-
Malware wakacyjny już atakuje
... informuje, że w branży turystycznej mocno rozpoczęło się promowanie oferty letniej; oszuści również podążają za tym trendem, wykorzystując ... rezerwacji. Przeczytaj ich komentarze i opinie o usługach tej strony. Postaraj się skontaktować z przedstawicielem firmy, który może dostarczyć ci jak najwięcej informacji o rezerwacji lub miejsca na urlop. Nie ...
-
Jakie ubezpieczenie na narty?
... dobrać ubezpieczenie do własnych preferencji i oczekiwań? – podpowiadają eksperci Travel Guard firmy ubezpieczeniowej AIG. Na satysfakcję z zimowego wyjazdu składa się wiele czynników. Właściwe ... planów – może on bez przeszkód zrezygnować z biletu lotniczego, imprezy turystycznej lub noclegu, otrzymując zwrot tych kosztów” – dodaje Anna Wieconkowska ...
-
Ubezpieczenie na narty: jak dobrać odpowiednią polisę
... dedykowane miłośnikom sportów zimowych? – wyjaśniają eksperci Travel Guard firmy ubezpieczeniowej AIG. Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, touroperatorzy ... istotny element, czyli ubezpieczenie kosztów rezygnacji z biletu lotniczego, imprezy turystycznej lub noclegu. Polisa obowiązuje wówczas, jeśli nieprzewidziana i poważna sytuacja zmusza ...
-
Znajomość języków obcych a zarobki w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
... miesięcznie. Natomiast co drugi pracownik, który nie znał żadnego języka obcego, otrzymywał poniżej 2,5 tys. PLN – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń firmy Sedlak & Sedlak. W turystyce, gastronomii i hotelarstwie co najmniej komunikatywna znajomość języka obcego jest raczej normą. Aż 84% zatrudnionych deklarowało znajomość angielskiego ...
-
Wakacje 2016: turystów mniej niż rok temu?
... więc w okresie tzw. wysokiego sezonu. Zawarte w nim dane potwierdzają, że sytuacja w branży turystycznej nie jest zła, ale do ideału jeszcze jej daleko. Prognozy wskazują, ... analitycy KE nie pomieszali czasem ekonomii z polityką właśnie (dane za raportem firmy doradczej Sedlak & Sedlak). Media – wszystko źle i do bani… Przykładów retoryki typu ...
-
Wakacje 2017: sierpień lepszy niż lipiec
... o ceny wycieczek w analizowanym okresie, ale również mówi o sytuacji panującej w branży turystycznej. I. Ważne wydarzenia ostatniego tygodnia w turystyce wyjazdowej PIT przedstawia swoją ... działalności powtarzalnej, która wyznacza dominującą część wartości niemal każdej firmy. Warto zauważyć, że Rainbow osiągnął dobre wyniki finansowe, i to pomimo ...
-
Warszawa - wschodząca gwiazda rynku
... oraz infrastrukturę i wkroczyło dumnie w nowy wiek, stając się niezwykle interesującym punktem turystycznej i inwestycyjnej mapy Europy. Dowodem na to są chociażby coraz ... na tle innych europejskich rynków, gdyż, jak wynika z analiz międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, Warszawa, obok Moskwy i Stambułu, w ciągu najbliższych pięciu ...
-
Na rynku centrów handlowych wyraźna polaryzacja
... poszczególnych miastach i krajach okazuje się zróżnicowana - czytamy w najnowszym opracowaniu firmy doradczej Cushman & Wakefield. Zanotowana w I półroczu bieżącego roku nowa ... dobre wskaźniki takie jak wzrost wydatków konsumpcyjnych i solidne wyniki branży turystycznej. Dobra koniunktura gospodarcza przekłada się na rosnącą w ostatnim czasie ...
-
Koronawirus a kłopoty z płynnością finansową. Jak sobie radzić?
... że koronawirus wpłynie na wypłacalność wielu przedsiębiorców, zaczynając od branży przewozowej, turystycznej, hotelarskiej, rozrywkowej, organizacji eventów oraz innych branż. Skutki odczują ... gdy część branż spotka się ze znaczną redukcją przychodów w sytuacji, gdy firmy już na poczet osiągnięcia tych przychodów poniosły koszty spowoduje problemy z ...
-
Oszustwo "na Booking". Cyberprzestępcy wabią atrakcyjną pracą
... użytkowników telefonów autorzy nowego oszustwa SMS-owego, które wykorzystuje bezprawnie znane marki z branży turystycznej, takie jak m.in. Booking, Hilton, Four Seasons, Accor czy Marriott. ... się z nim przy użyciu danych dostępnych na oficjalnej stronie internetowej firmy. Uważaj na wszelkie prośby, wykraczające ponad standardową rekrutację. Nikt nie ...
-
Gwarna 5. Archicom buduje nowe mieszkania we Wrocławiu
... właśnie w tej lokalizacji powstają nowe mieszkania z portfolio firmy Archicom. Tym razem deweloper postawił na niewielkie przestrzenie, które mogą się ... Rynek i skorzystać z uroków kawiarni, restauracji, galerii sztuki oraz oferty handlowej, rozrywkowej i turystycznej. To także idealny punkt startowy do dalszych podroży ponieważ 3 minuty pieszo ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... kontynuowałem badanie piechotą. Gdy dotarłem do wejścia do stadionu, spotkałem pracownika firmy budowlanej, który nie pozwolił mi wejść dalej informując, że stadion ... austriackimi i szwajcarskimi. Punkty informacji turystycznej państw-gospodarzy Jak już wspomniano wyżej, w przypadku badań w placówkach informacji turystycznej wyniki z 2008 roku ...
-
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... działalności. 2. Zbadaj wypłacalność i zaplecze finansowe Najistotniejszym kryterium decydującym o funkcjonowaniu firmy, jaką jest biuro podróży jest naturalnie płynność finansowa biura. ... : pokrycie kosztów powrotu klientów z imprezy turystycznej do miejsca wyjazdu lub planowanego powrotu z imprezy turystycznej w wypadku gdy organizator turystyki ...
-
Wakacje 2016: Turcja bez szans na powodzenie?
... czwarta) oraz giełdowego Rainbowa (szósty). Zaskoczenie może być o tyle duże, że firmy turystyczne nie kojarzą się zanadto inwestorom z wartością i dużymi jej ... giełdy zazwyczaj wyprzedzają zmiany w koniunkturze gospodarczej – oraz o jej przełożenie na sytuację w branży turystycznej. Nasza giełda ma się w tym roku jednak o niebo lepiej, a spadek ...
-
40% Polaków ma plany na wakacje po pandemii. Uratują turystykę?
... firmy turystyczne w trudnej sytuacji. A branża istotnie czeka na wsparcie, gdyż z powodu epidemii jej sytuacja się pogarsza. Na koniec stycznia długi branży turystycznej ...
-
BIG InfoMonitor: zaległości rosną, czy polska turystyka doczeka lata?
... branż łącznie – mówi Sławomir Grzelczak, prezes BIG InfoMonitor. Bardziej ucierpiały duże firmy Liczba firm z problemami w terminowym regulowaniu zobowiązań między marcem 2019 r. a marcem 2020 r. spadła z 919 do 904, a odsetek niesolidnych dłużników w turystycznej branży obniżył się z 5,9 do 5,5 proc. Potem nastąpiła wyraźna zmiana wynikającą ...
-
Co sprawdzić przed zawarciem umowy z biurem podróży?
... ; termin powiadomienia klienta na piśmie o ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej lub usługi turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń, jeżeli realizacja usług ... wycieczki warto mieć przy sobie dane kontaktowe lokalnego przedstawiciela firmy ubezpieczeniowej. Pamiętajmy również, że zarówno w ofertach promocyjnych first minute, jak i ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... proc. melduje się w miejscach wypoczynku na Facebooku, Foursquare. To duże wyzwanie dla całej branży turystycznej. 46 proc. internautów zamieszcza bowiem recenzje hoteli, w których mieszkało, 40 proc. ocenia restauracje, w ... być w związku z tym także narzędziem do pozyskiwania atrakcyjnych treści, które można wykorzystać w ramach działaności firmy ...
-
Wybierasz internetowe biuro podróży? Sprawdź, jakie prawa ci przysługują
... jednego organizatora, natomiast u drugiego nabywa przelot, a obie firmy organizujące wypoczynek są ze sobą powiązane – wymienia Rafał Stępniewski z Rzetelnyregulamin.pl. – Należy też pamiętać, że konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej wycieczki turystycznej kupionej przez internet, choć może zostać to przewidziane ...
-
Wakacje 2017: Turcja znowu na fali
... 2016 a wrześniem 2017, pokazał, że dynamika wzrostu najważniejszych z punktu widzenia branż turystycznej wycieczek lotniczych zdołała osiągnąć poziom 57 procent. To bardzo dobry wynik i ... i bardzo mocną pozycję. W zwykłym scenariuszu osłabiło by to pozycję firmy i spowodowało przynajmniej okresowe trudności biznesowe. Wielkość Itaki polega jednak ...
-
Turystyka w Europie: bez szans na ożywienie w ciągu kolejnych 2 lat
... konsumenci prawdopodobnie ograniczą wydatki na wyjazdy turystyczne. Podsumowując, pandemia Covid-19 może położyć kres „zglobalizowanej” turystyce i podróżom na długi czas, zmuszając firmy działające w branży turystycznej oraz związanej z podróżami do zmiany ich modeli biznesowych. Marc Livinec, Starszy doradca Loid Adjiman, Asystent badawczy
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... wakacji. To powoduje, że firmy działające w szeroko rozumianym biznesie turystycznym coraz częściej inwestują w reklamę mobilną i marketing mobilny – zwłaszcza w oparciu o dane geolokalizacyjne”. Według badania IAB/PwC AdEx, w którym biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie ...
-
Hotelarze i biura podróży chcą po wakacjach spłacić długi
... firmy doradcze, zajmujące się badaniem rynku lub reklamą oczekują na 1,6 mln zł. Ponad 1,1 mln zł to długi touroperatorów wobec firm telekomunikacyjnych. Jeśli chodzi o regiony, to najwięcej do spłaty, podobnie jak w przypadku hoteli, ma Mazowsze, w którym firmy z branży turystycznej ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... się ukryć, że rewolucja cyfrowa odcisnęła swe piętno także w turystyce. Jak podkreślają eksperci z firmy Deloitte, autorzy raportu „Travel Consumer 2015. Engaging the empowered holidaymaker” i raportu poświęconego cyfrowym kanałom w branży turystycznej pt. “Social? That’s for consumers. For travel companies, social media means business ...