-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... kategorię produktu, są coraz bardziej popularne. - W przypadku branży FMCG, obejmującej artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty higieny osobistej i chemię gospodarczą, więcej niż połowa internautów chociaż raz w przeciągu ostatnich 6 miesięcy takie zakupy zrobiła właśnie w internecie - mówi Karolina Flaht - Soroka, Client Business Partner w firmie ...
-
GfK: 6 na 10 Polaków spodziewa się 2. fali pandemii
... , decyzjach i zachowaniach zakupowych na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług, w tym usług i produktów bankowych.Czwartą falę badania zrealizowano w dniach 8-11 maja metodą CAWI (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na losowo-kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo, ogólnopolskiej ...
-
GfK: Polacy coraz mniej boją się o zdolność spłaty rat kredytu
... , decyzjach i zachowaniach zakupowych na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług, w tym usług i produktów bankowych w trakcie pandemii. Piątą falę badania zrealizowano w dniach 5-8 czerwca metodą CAWI (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na losowo-kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo ...
-
Zawody, które opierają się kryzysom: inżynier
... 4.0”, który na zlecenie Agencji Rozwoju Przemysłu przygotowało Stowarzyszenie „Miasta w Internecie” wynika, że specjalistów na rynku pracy i przemysłu można obecnie ... - o 12%. 1) Inżynier produkcji/procesu w działach technologii przemysłowej (szczególnie w takich sektorach, jak FMCG i farmacja). Z naszych danych wynika, że walka o kandydata trwa ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... e-commerce. Badanie ASM Sales Force Agency obejmuje porównanie cen analogicznych produktów FMCG (tych samych marek i o tych samych gramaturach) z rożnych kategorii, w ... przeznaczona dla przedsiębiorców i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu; Dyskont ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 13% niż rok temu
... przeanalizowano ceny przykładowego koszyka zakupowego, w którym znalazły się najpopularniejsze artykuły FMCG z podstawowych kategorii (tj. nabiał, mięso, wędliny i ryby, napoje, słodycze ... dla przedsiębiorców i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu ...
-
Social media w różnych branżach
... tę sieć społecznościową, należy się zarejestrować. Innym ważnym źródłem informacji w Internecie na temat branży energetycznej jest: CIRE- centrum informacji na temat ... wydawnicze. Łączą one ekspertów branżowych oraz publikują ich blogi, np. z branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... FMCG, w którym zbadano dwie emisje promujące słodycze, poprzez telekomy, usługi finansowe, a kończąc na motoryzacji (pierwszy z nich generuje 6% wydatków na reklamę online, trzy ostatnie natomiast wspólnie pozyskują 40% tortu – AdEx’2011H1). Wszystkie oceniane kampanie telewizyjne znalazły swoje odpowiedniki w postaci reklam video w Internecie ...
-
Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?
... tutaj banki nie wyróżniają się na tle graczy z innych branż (takich jak FMCG, motoryzacja czy moda). W tej kategorii tylko 28% postów to informacyjne o treści ... informowały w Internecie o swoich nowych rozwiązaniach (muszą się jednak liczyć z tym, że internauci mogą je publicznie skrytykować). Większość banków aktywnych w Internecie odrobiło tę ...
-
6 kwestii istotnych dla e-commerce
... się najczęściej weekendy. Z drugiej strony, dla sklepów tradycyjnych, dotychczas nieobecnych w internecie, zmiany w prawie mogą okazać się dodatkową motywacją do rozważenia ... rzeczywistość) dotychczas należało głównie do największych graczy e-commerce, w szczególności z obszaru FMCG. Na przykład Ikea stworzyła aplikację opartą na AR, pozwalającą ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
... a zbliżające się święta zwiększają popyt na wiele produktów. Branże FMCG oraz handlu detalicznego również rozpoczęły intensywne przygotowania do sezonu świątecznego ... . Z drugiej strony ciągle duża jest liczba ogłoszeń pochodzących z tej branży w internecie, ponieważ pracodawcy z tej branży poszukują pracowników najczęściej tą właśnie drogą. ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... stopa bezrobocia pozostanie bez większych zmian. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w grudniu w internecie w poszczególnych portalach: - topjobs - 350 - jobs.pl - ... 2004 ta tendencja się utrzyma. Do pierwszej trójki wróciła w grudniu branża FMCG – ogłoszenia z tego sektora stanowiły prawie 12% wszystkich ofert. ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004
... w ostatnim kwartale roku. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w styczniu w internecie w poszczególnych portalach: - topjobs - 400 - cv.online - 94 ... pozycja lidera wydaje się być niezagrożona. Drugą pozycję utrzymała branża FMCG – ogłoszenia, które zamieścili pracodawcy z tej branży stanowiły podobnie jak ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
... największa od ponad trzech lat. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w styczniu w internecie w poszczególnych portalach: topjobs - 400 cv.online ... produkcyjno-przemysłowy z wynikiem 16%. Za nim uplasował się sektor FMCG, który zmniejszył swój udział w rynku ogłoszeń do 9,2% (z 11,8% w styczniu). Trzecie miejsce ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
... prognozy szybko się sprawdzą. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w styczniu w internecie w poszczególnych portalach: - topjobs - 400 - cv.online - 221 - ... wszystkich ogłoszeń. Najwięcej ofert skierowanych do tej grupy zamieścił tradycyjnie sektor FMCG. Relatywnie dużo ogłoszeń było przeznaczonych do specjalistów ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2004
... przez inwestorów coraz lepiej. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w czerwcu w internecie w poszczególnych portalach: - Jobs.pl - 1124 - Jobpilot - 1552 - ... w maju. Po dwa punkty procentowe straciły: IT & Telecom, usługi, motoryzacja oraz FMCG. Sektor usług skorygował tym samym wzrost ofert z ubiegłego miesiąca. ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2004
... budowlanym i ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym). Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w czerwcu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 1461 - Jobs.pl ... o 20%. W omawianym okresie pojawiło się więcej ofert z branży FMCG. Było ich 40 więcej niż przed miesiącem. Sektor dóbr szybkozbywalnych ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2004
... mechanicznych, przyczep i naczep. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w lipcu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 1461 - ... sukurs hotelarzom i restauratorom przyjdą święta oraz Sylwestra. Niewielkie spadki zanotowały - FMCG (o 13 ogłoszeń mniej niż we wrześniu), media i reklama (12 ogłoszeń ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2004
... tysięcy używanych aut. Praca w internecie: Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w listopadzie w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 1412 - Jobs. ... październikowego poziomie pozostała liczba ogłoszeń pochodzących z mediów i reklamy, FMCG, elektroniki, hotelarstwa i gastronomii, edukacji oraz sektora publicznego. Praca ...
-
Reklama internetowa 2004 wg IAB
... do promocji i sprzedaży swoich produktów. Liczba przedsiębiorstw reklamujących się w Internecie wzrosła w 2004 roku o 45%. Obecnie już kilka tysięcy firm korzysta z tej ... reklamę w Internecie jest branża finansowa (27% całości wydatków na reklamę online), na drugim miejscu znajduje się branża telekomunikacyjna (20%), a na dalszych pozycjach FMCG (15 ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2005
... kolejnych 500 pracowników. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się we wrześniu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 1516 - Jobs.pl - 1758 ... i sygnalizuje coraz lepsze oceny dotyczące koniunktury. Wzrost odnotowały także branża FMCG oraz farmacja. W obu tych sektorach liczba ofert zwiększyła się o 53 ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2005
... tej kwestii optymistami. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się we wrześniu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 2172 - Jobs.pl - ... ogłoszeń pochodzących z firm usługowych nieznacznie się zmniejszyła i wyniosła 230. Sektor FMCG zamieścił 204 ogłoszenia i znalazł się na trzecim miejscu wśród badanych ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2005
... polskim rynku pracy. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się we wrześniu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 2658 - Jobs.pl - 1932 ... a innymi krajami Unii przepływ usług jest znacznie swobodniejszy. Podobnie branża FMCG zamieściła w marcu mniej ofert niż przed miesiącem. Pochodziło z niej 123 oferty ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2005
... oraz wyrobów włókienniczych. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w maju w internecie w poszczególnych portalach: • Aaaby.pl - 2655 • Jobs.pl - 1724 ... w zestawieniu. Na podobnym do majowego poziomie kształtowała się liczba ofert w FMCG i elektronice. Stanowiska Czerwcowy popyt na poszczególne stanowiska nie zmienił ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2005
... produkcja budowlana zwiększyła się o 17,4%. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w lipcu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 2412 - Jobs.pl - 1937 ... się z drugiego na trzecie miejsce. Czwarta pozycja przypadła branży FMCG, która przesunęła się z szóstego miejsca w czerwcu i osiągnęła 9,5% udział w ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... artykułów spożywczych, napojów i wyrobów tytoniowych. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w sierpniu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 2290 - Jobs.pl - ... ) oraz budownictwa i nieruchomości (5% wskazań). Niewielka tendencja spadkowa objawiła się w branży FMCG, ale branża ta pozostała w sierpniu w ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2005
... 44.6 mld euro. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się we wrześniu w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 2756 - Jobs.pl - 2011 ... które odnotowały we wrześniu wzrost liczby ogłoszeń znalazł się sektor FMCG, który najwyraźniej rozpoczął wstępne przygotowania do okresu przedświątecznego i związanego z nim ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2005
... na spadek liczby bezrobotnych w Polsce. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w październiku w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 3298 - Jobs.pl - ... . Mniej ogłoszeń niż w październiku zamieścili pracodawcy z sektora FMCG. Spadek wyniósł około 20 ofert, a w jego wyniku udział procentowy tej branży ...
-
Mapa Rynku Pracy - Październik 2005
... wzrosła ona aż o 6,4% w ujęciu rocznym. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w październiku w internecie w poszczególnych portalach: - Aaaby.pl - 2858 - Jobs.pl - ... Największy spadek liczby ogłoszeń - o 186 - zanotowała branża FMCG, która w związku z tym spadła z pierwszej piątki pracodawców rekrutujących ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2006
... z innymi firmami działającymi w strefie. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w listopadzie w internecie w poszczególnych portalach: - Praca.gazeta.pl - 8541 - Jobs.pl ... ,6%) oraz miejsce branży usługowej pojawił się sektor FMCG (10,6%). Systematycznie wzrasta ilość ogłoszeń zamieszczanych z sektora IT&Telecom, ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2007
... kolejnych miejscach uplasowały się inżynieria i technologia (12,2%), media (11,0%), FMCG, handel i sprzedaż (11,0%), hotelarstwo i turystyka (9,2%). Najczęściej wskazywana w zeszłym roku ... 1/3 ankietowanych chciałaby związać się z firmą na stałe. Informacje poszukiwane w Internecie Kolejnym nowym elementem wprowadzonym do badania w III edycji Rankingu ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... marek, dlatego jest to najlepsze miejsce by podpatrywać trendy marketingowe. Żadne FMCG (oparte na telewizji i promocjach sprzedaży), żadne B2B (oparte na rekomendacjach i ... wiedza o świecie i zachodzących w nim wydarzeniach. Co prawda fani wymieniają się w internecie informacjami o coraz to nowo odnalezionemu zapożyczeniu lub aluzji, ale i tak ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... to sektory wciąż generujące prawie 40% wydatków na reklamę online. Artykuły FMCG, zgrupowane na podstawie poniższej klasyfikacji, stanowią łącznie niemal jedną siódmą ... wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na ...
-
Cyberprzestępczość coraz groźniejsza
... technologii (szczególnie tam gdzie posiadają one unikalny know-how) oraz branżę FMCG.”- wyjaśnia Jakub Bojanowski. Jak pokazuje globalne badanie Deloitte „2012 GFSI ... Breaking Barriers” jest ósmą publikacją Deloitte, która jest poświęcona ochronie danych w Internecie. Przebadano ponad 250 największych organizacji finansowych na świecie (m.in. banki ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... , motoryzacja i handel wygenerowały 42% wydatków na reklamę online. Artykuły FMCG, zgrupowane na podstawie poniższej klasyfikacji, stanowiły łącznie 11%, podczas ... Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu ...