-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... Upright Group). - Pod względem doświadczenia klienta znalazł się pomiędzy rynkiem FMCG, który osiągnął wskaźnik najwyższy, a sieciami komórkowymi, ocenionymi w naszym badaniu ... na pewno nie zniknie. Banki Spółdzielcze na topie, mimo że najsłabiej w Internecie Analiza poszczególnych wskaźników dla 7 najpopularniejszych wśród respondentów banków ...
-
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
... reklamowych w polskiej sieci dotyczy turystyki, sprzętu IT i multimediów (2 proc.). – Branże FMCG oraz telekomunikacyjna plasują się niezmiennie od kilku lat w czołówce branż pod ... markę – wymusza to stałą obecność w mediach, w tym w dużej mierze w Internecie. Dodatkowym czynnikiem, jest często zmieniająca się egzekucja reklamy, prześciganie się w ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... sportowego na miarę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016 Wydatki na reklamę w internecie podniosły się o 110,6 mln zł Mobile to już przeszło 1/3 (35,5%) rynku cyfrowego. ... zł (dynamika -9,8%). Jest to w głównej mierze efekt cięć budżetów dużych koncernów FMCG, między innymi Unilevera, Mondeleza i Maspeksu. Sektory, które podobnie jak żywność mocno ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... dotyczących medialnego wizerunku outsourcingu sił sprzedaży (w branży medycznej, farmaceutycznej i FMCG) przynosi część raportu, którą dla Grupy NDG opracowała firma PRESS-SERVICE ... w tej kwestii. Choćby dlatego, że o outsourcingu mówi się przede wszystkim w internecie – głównie na portalach branżowych i Facebooku – nie pojawia się on natomiast jako ...
-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... Internecie. Obecnie, dla zdecydowanej większości firm operujących online, celem numer jeden stał się rozwój w segmencie e-commerce. Taka strategia nikogo już nie dziwi, tym bardziej że według raportu Nielsena, zakupy internetowe mogą zwiększyć swój udział w sprzedaży FMCG ... Według Gemiusa, zakupy w Internecie realizuje 73% naszego społeczeństwa. W ...
-
Kto znajdzie pracę przez Internet?
... jest dla nich. REGIONY Aż co trzecia oferta pracy dostepna w internecie dotyczy Warszawy lub okolic! To tu rozlokowane są centrale większości przedsiębiorstw ... nie jest dla nikogo zaskoczeniem. Podobnie z będącym na drugim miejscu sektorem FMCG (chemia gospodarcza, kosmetyki, słodycze, napoje i inne dobra codziennego użytku). Zaskoczeniem jest dopiero ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2003
... nie przewidują, żeby w najbliższych miesiącach sytuacja mogła radykalnie się zmienić. Praca w internecie: topjobs - 350 jobs.pl - 1091 cv.online - 66 jobpilot - 633 pracuj.pl ... . Spadła także liczba rekrutowanych w trzecim najbardziej aktywnym sektorze - FMCG. Tu najwięcej ofert pracy czekało tradycyjnie na sprzedawców, oraz na pracowników produkcji ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2003
... 2,2 % - znacznie więcej niż przewidywali to ekonomiści, którzy oczekiwali wzrostu o ok. 1,2%. Praca w internecie: - topjobs - 350 - jobs.pl - 1091 - cv.online - 66 - jobpilot - 633 - pracuj.pl - ... stosunku do marca kształtuje się liczba ofert pochodzących z branży FMCG - stanowiły one w kwietniu 12,9% wszystkich ogłoszeń. Po niezłym marcowym wyniku, ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... po dużym kwietniowym spadku, wzrósł w maju do 87,6 punktów. Praca w internecie: - topjobs - 300 - jobs.pl - 328* - cv.online - 127 - jobpilot - 443 - pracuj.pl - 922 ... , która w tym miesiącu odnotowała wzrost do 15,9 % wszystkich ogłoszeń, oraz FMCG , gdzie liczba ogłoszeń pozostaje na stabilnym poziomie 12,7%. Zgodnie z przewidywaniami w maju ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2003
... niedźwiedzia" może oznaczać utrzymanie ożywienia gospodarczego również w naszym kraju. Praca w internecie: - topjobs - 300 - jobs.pl - 195* - cv.online - 69 - jobpilot - 1470 - pracuj.pl - 831 ... z tej branży spadła do 15,3%. Nie zmieniła się pozycja branż FMCG i handlu detalicznego – ich udział w rynku ogłoszeń, podobnie jak w lipcu wyniósł ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... Obserwujemy tam wzrost inwestycji i zwiększony popyt, związany z polepszeniem nastrojów konsumentów. Praca w internecie: - topjobs - 300 - jobs.pl - 1185 – (Liczba ofert pracy które zostały ... w tej branży stabilizuje się. Spadła również ilość ogłoszeń pochodzących z branż FMCG oraz handlu detalicznego. Spadek ten jest jednak niewielki i ...
Tematy: -
E-gospodarka w Polsce 2003
... i to zarówno w relacjach B2B, jak i B2C. W 2003 roku wartość transakcji w Internecie sięgnęła 3 mld zł, co stanowi ok. 50% wzrost w porównaniu z ... wypracowano kolejne standardowe wzory dokumentów elektronicznych wykorzystywanych w relacjach biznesowych w branży FMCG (produktów szybko zbywalnych); 6. na rynku zaistniały pierwsze podmioty oferujące ...
-
Czas na integrację
... ), że tylko do końca 2006 roku liczba łączy szerokopasmowych w polskim internecie ukształtuje się w granicach 2,5 miliona. Umożliwia to rozwój dotychczas nie wykorzystywanych, z uwagi ... komórkę, którą za pomocą SMAILME oferował swoim konsumentom producent z branży FMCG. Nowatorskie na polskim rynku rozwiązanie idealnie wpisuje się w ramy zyskującego ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
... ogromne przede wszystkim dzięki wydatkom branż FMCG. Według najnowszych prognoz ZenithOptimedia Igrzyska w Pekinie przełożą się na dodatkowy wzrost wydatków telewizyjnych zwłaszcza w Chinach i krajach sąsiadujących. Po raz kolejny analitycy ZenithOptimedia podnieśli również prognozy dla wydatków reklamowych w Internecie. W tym roku wzrosną one o 29 ...
-
Public relations - rynek pracy VII-IX 2008
... . We wrześniu do redakcji PRoto nadesłano 67 ogłoszeń, 63 znaleziono w Internecie, a 14 – w prasie. W trzecim kwartale 2008 roku portal PRoto stał się, ... branży media/marketing. We wrześniu było to 57 ogłoszeń. 13 ofert pochodziło z branży FMCG, po 8 – finansowej i IT. Aż 5 ofert pochodziło z branży administracyjnej. Informacje o badaniu Analiza ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2008
... względem liczby ofert pracy było również w sektorze farmaceutycznym oraz w branży FMCG. Ilościowy spadek ofert zanotował także sektor budownictwa i nieruchomości, który w ... z faktu, że duże firmy, które najczęściej poszukują praktykantów poprzez ogłoszenia w Internecie, proces rekrutacji do swoich programów stażowych zamknęły przed wakacjami. Jeśli ...
-
Public relations - rynek pracy VII 2009
... dla osób działających w branży można było odnaleźć w prasie i Internecie. To aż o 40 ogłoszeń więcej (39 proc.) niż w czerwcu tego roku i niewiele ... z agencji PR-owskich. Sześć ofert pochodziło od pracodawców działających w branży FMCG, po pięć zaś zamieścili pracodawcy związani z branżami finansowo-ubezpieczeniową, handlem i pośrednictwem ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... Sporo ofert można było również znaleźć w przemyśle lekkim oraz sektorze FMCG. Pracuj.pl podaje, iż w zdecydowanej większości pracodawcy poszukiwali specjalistów – 2085 ofert, ... w niej działań. - Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się różnymi obszarami działań w Internecie - od marketingu w wyszukiwarkach (SEM, SEO) przez reklamę displayową, e-mail ...
-
Będzie praca dla handlowca
... dobrego końca roku. Pozytywne scenariusze dotyczą różnych sektorów w tym FMCG, odzieży i obuwia, sprzętu RTV i AGD, samochodów, chemii gospodarczej, karmy ... specjalistów, coraz mocniej konkurują między sobą. Walka trwa nie tylko w Internecie. Propozycje dla przedstawicieli handlowych to niejednokrotnie najliczniejsze i najbardziej wyeksponowane ...
-
Rynek pracy - prognozy 2011
... znalezienie dobrze płatnej pracy będą mogli liczyć również specjaliści od marketingu w Internecie, przede wszystkim osoby mające dużą wiedzę na temat mediów społecznościowych. Duże ... pensji mogą liczyć przede wszystkim pracownicy z takich branż jak bankowość, FMCG oraz telekomunikacja. W najbliższym roku, w związku z pewnym pobudzeniem gospodarczym, ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... o jego wyborze. Równie ważna stała się dostępność, możliwość obejrzenia i porównania cen w Internecie i wreszcie różnorodność wyboru. To klient decyduje gdzie kupi przedmiot, którym jest ... – tłumaczy Antoine de Riedmatten. Jak wynika z listy TOP 250 sektor FMCG stanowi ponad 50 proc. wszystkich detalistów w zestawieniu. Dominuje on także w ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... na osoby z doświadczeniem w tym sektorze. SPRZEDAŻ W 2015 r. producenci z branży FMCG optymalizując budżety przeniosą swoją uwagę na komunikację w punkcie sprzedaży, ponieważ to ... zmieniających się przyzwyczajeń zakupowych klientów. Sprzedaż produktów z tej kategorii w Internecie nie jest jeszcze tak spopularyzowana. ADMINISTRACJA Ze względu na ...
-
Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?
... najbardziej atrakcyjnych dla siebie okazji, korzystają z promocji, studiują gazetki i surfują w internecie. Drugą co do wielkości grupą konsumentów w Polsce są Konsumenci ... – coraz częściej sięgamy po produkty wyższej jakości, nie tylko w branży FMCG – mówi profesor Uniwersytetu SWPS dr hab Alicja Grochowska, zastępca dyrektora Instytutu Psychologii ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... w tym roku branże modowa oraz akcesoria, który wynosił 7,7 proc. Dla porównania w przypadku FMCG było to 5 proc. Nadal najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda i akcesoria ... było w poprzednich latach. Dla jednej czwartej detalistów w TOP 250 sprzedaż w Internecie stanowi jeden z wiodących obszarów wzrostu, a dla 12 proc. firm był ...
-
Zarobki w HR, czyli 1700 zł podwyżki
... miarę kandydata i dostosowaną do jego potrzeb – mówi Katarzyna Sołtysiak, consultant FMCG, Antal Sales&Marketing. Online marketing na topie Joanna Kuzioła z Antal Sales&Marketing ... rynku. Prognozuje się, że w 2017 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą większe niż wydatki na reklamę w telewizji – mówi Joanna Kuzioła, Team Manager, Antal ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... , niezależnie od tego, czy ostateczna sprzedaż odbywa się w sklepie czy w Internecie. Jak wskazuje raport powiązanie zakupów stacjonarnych z internetowymi pomaga nadrabiać ... wzrostu przychodów, ale pozostała najbardziej dochodowym sektorem. Z kolei detaliści FMCG to zdecydowanie największe firmy (średnie przychody detaliczne sięgające prawie 21,7 ...
-
Śledzimy zachowania konsumentów z Ukrainy
... wybierają osobisty kontakt z pracownikiem banku niż samodzielne poszukiwanie informacji w Internecie. Najmniej popularnym źródłem kontaktu jest infolinia. Wśród badanych istnieje ... właśnie na kredyt. Patrząc na zachowania zakupowe Ukraińców w zakresie produktów FMCG, to najpopularniejsze miejsca dokonywania tych zakupów są takie same jak w przypadku ...
-
Branża handlowa vs zakaz handlu. Jest 1:0?
... ). – Branża FMCG niewątpliwie jest w bardzo dobrej sytuacji, a pamiętajmy, że odpowiada ona za 35 proc. sektora handlu detalicznego. Powodów do niepokoju nie mają również sprzedawcy sprzętu elektronicznego. Specyfika tego sektora sprawia, że zakupów sprzętu AGD i RTV dokonujemy zazwyczaj w tygodniu i coraz częściej w internecie. W weekendy ...
-
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
... „z polecenia”? Czemu nie! Wizerunek a popularność branży outsourcingu Wiele firm nadal traktuje aktywność w internecie, w mediach społecznościowych i tradycyjnych, wyłącznie jak kłopotliwą konieczność, tymczasem może ona w ... & Johnson. W tym roku świętuje swoje 20-lecie. Grupa NDG prowadzi też usługi outsourcingowe dla branży FMCG - za obsługę tego ...
-
Narzędzia cyfrowe w HR - jak zoptymalizować rekrutację?
... przez LHH wśród pracodawców 1 należą do nich w Polsce branża produkcyjna, energetyczna, farmaceutyczna/medyczna, FMCG, centra usług wspólnych oraz finanse i bankowość – a taką deklarację złożyło 48 ... pracy, ale też zamieszczenia wszystkich informacji o firmie, jakich będzie szukał w Internecie kandydat. Dobrze, aby znalazły się wśród nich oceny firmy ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... stanowiące największą część polskiego koszyka zakupowego (27 proc.) produkty FMCG. Okazuje się, że nawet ten sektor odnotował w kwietniu spadek o 14,9 ... handlu detalicznego powinny dostrzec szansę, którą niesie ze sobą obecność przedsiębiorstwa w Internecie, więc to inwestycje w e-commerce będą w najbliższym czasie budować przewagę konkurencyjną. ...
-
Potrzebne magazyny miejskie i obiekty obsługi ostatniej mili
... w dalszej kolejności przez lekką produkcję, przemysł motoryzacyjny i FMCG. Podczas pandemii odnotowaliśmy większe zainteresowanie najemców z sektora e-commerce oraz operatorów logistycznych oferujących swoje usługi sprzedawcom detalicznym i firmom handlującym w Internecie. Wzrost zapytań o powierzchnie SBU/LML jest również konsekwencją tego trendu ...
-
Nastroje Polaków niezmiennie złe
... . Możemy jednak oczekiwać, że tuż po Świętach w handlu, zwłaszcza w sektorze FMCG, znów zagości większa wstrzemięźliwość. Polacy będą musieli wyrównać świąteczną nadwyżkę ... CAWI (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo, ogólnopolskiej próbie n= ...
-
Nastroje polskich konsumentów lekko w górę
... inflacji, w handlu nie widać twardych oznak załamania. Biznes, zwłaszcza w sektorze FMCG, ma się przyzwoicie – choć warto podkreślić, że ilościowo kupujemy wyraźnie mniej produktów ... (wspomaganych komputerowo wywiadów z respondentami z wykorzystaniem ankiety umieszczonej w internecie) na kwotowej, reprezentatywnej przedmiotowo, ogólnopolskiej próbie ...