-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... skuteczny marketing. Jednak, gdy klient odwiedzi już e-sklep, by skutecznie zachęcić go dłuższego pozostania, a finalnie ... tylko ograniczał się do jednej wizyty. Podsumowanie Internauci mają dzisiaj wiele możliwości, aby przez internet nabyć interesujące ich produkty i usługi. Należy więc jak najbardziej uprościć im skomplikowaną i długotrwałą ścieżkę ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... tego. Niewielka część firm deweloperskich korzysta z usług agencji SEO/SEM Drugie pytanie zadane respondentom brzmiało: „W jaki sposób reklamujecie się Państwo w sieci Internet?”. Chodziło o sprawdzenie, czy branża developerska ma specyficzne preferencje wobec form reklamy w Internecie, a także o to, czy firmy same zajmują się tymi ...
-
Gdzie po pożyczki online?
... pojawiły się na koncie bankowym pożyczkobiorcy. Firmy oferujące zobowiązania krótkoterminowe przez internet starają się jak najlepiej dopasować do potrzeb potencjalnych ... szybkie zobowiązanie. Tak właśnie działa odpowiedzialne pożyczanie – zwraca uwagę Łukasz Kuleta, Marketing Manager z Ekspres Kasa (Ferratum Bank Ltd.). Zgodnie z zestawieniem Loan ...
-
Egzotyczne wakacje zimowe
... znajdują się zarówno wycieczki objazdowe, jak i pobyty stacjonarne, w ramach których chętni mogą skorzystać z proponowanych wycieczek fakultatywnych – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager Fly.pl. W latach 2010-2012, w okresie jesienno-zimowym, poza wczasami w Egipcie czy na Wyspach Kanaryjskich, to właśnie oferta egzotyczna znajdowała się ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... ją sprawdziło)? Jeśli opinia zamieszczona na forum jest zdawkowa i zawiera link do jakiejś strony, to z reguły jest to typowy buzz marketing i nie warto wierzyć w takie posty. Spece od tego typu marketingu tworzą często sztuczne dyskusje, utrudniając nam rozpoznanie takich podstawianych komentarzy ...
-
Smartfony - chleb powszedni
Już 44% Polaków posiada smartfony. Tak wynika z najnowszego badania TNS Polska, którego wyniki zostały udostępnione w raporcie jestem.mobi “Marketing mobilny w Polsce 2013/2014”. Tym samym Polska osiągnęła już poziom średniej dla Europy z 2013 roku pod względem penetracji smartfonów. Od dwóch ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... decyzji o zakupie. Materiały informacyjne zamieszczane w serwisach branżowych, forach czy nawet na własnej stronie internetowej pomogą w podjęciu decyzji. Content marketing to koncepcja oparta na udostępnianiu potencjalnym klientom wartościowych treści w różnych formach (m.in. e-booki, nagrania wideo, artykuły, poradniki, webinary). Udostępnione ...
-
Social Video - witamy w erze post-YouTube
... w sposobie korzystania z tych serwisów. To także szansa i wyzwanie dla firm, które stawiają na mobilny marketing. Firmy i marki będą mogły jeszcze szybciej i skuteczniej docierać do odbiorców z komunikatami reklamowymi. Internet – więcej widzów niż czytelników Socjologowie Internetu wskazują, że powiększa się grupa internautów, która przedkłada ...
-
Rynek usług turystycznych: prognozy 2014
... atrakcje. Dlatego też wciąż szukamy nowych miejsc, które mogą odwiedzać turyści, czego przykładem jest rozrost oferty Grecji – mówi Kacper Daszke, Marketing Manager FLY.PL. Bardzo istotnym trendem zarysowującym się już od kilku lat jest rosnąca popularność internetowych biur podróży. Rynek usług ...
-
Polacy chcą otrzymywać SMS-y o promocjach
... SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich skłonić do odwiedzenia strony internetowej sklepu lub punktu usługowego w celu bliższego zapoznania się z ofertą. „Direct marketing nie jest już novum, jednak wciąż wielu marketerów ma z tą dziedziną styczność po raz pierwszy. Szczególnie jeśli chodzi o mobilną komunikację ...
-
Sektor bankowy stawia na zdalne kanały komunikacji
... i jej współpraca z już ponad 400 bankami m.in. z Bank of America. Całe rozwiązanie oparte zostało o umiejętne połączenie narzędzi RTM (Real Time Marketing) oraz mechanizmy „big data”, czyli rozwiniętą analitykę biznesową opierającą się już nie tylko o analizę transakcji klienta na koncie, ale również ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... IAB, sieć staje się coraz ważniejszym narzędziem umożliwiającym dotarcie do klienta. Tylko w zeszłym roku marketerzy wydali o 10,2 proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 ...
-
Polskie e-sklepy najlepsze?
... opinii były dla nas wskazówką i podpowiadały, jakie zmiany należy wdrożyć w serwisie, aby przyspieszyć i ułatwić proces obsługi klienta” – komentuje Katarzyna Górska, Marketing Manager w Motoricus.com Informacje o badaniu W badaniu satysfakcji zrealizowanym przez Trusted Shops przeanalizowane ponad 2 miliony opinii klientów spośród 12 974 sklepów ...
-
Handel zagraniczny online mocno do przodu
... udało się stworzyć dobrze prosperujący sklep na lokalnym rynku, to 90% pracy ma już za sobą” - tłumaczy Paulina Wardega Chief Marketing Officer w PIXERS i dodaje - „Sprzedaż w swoim kraju i za granicą, różni się tylko kilkoma kwestiami, z których najważniejszą i jednocześnie najłatwiejszą do rozwiązania, jest ...
-
Wystartowały Ekomersy 2014 - zachęcamy do głosowania
... .com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych m.in. Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), blogerzy m.in. Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Michał Górecki (michal-gorecki.pl) przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska ...
Tematy: Ekomersy, Targi eHandlu -
Reklama leków nie trafia w target?
... to odbiorca słysząc ją w radiu automatycznie przypomina sobie spot telewizyjny), jednak, aby to zjawisko wykorzystać trzeba dobrze zaplanować całą akcję, Internet – medium, które zyskuje na znaczeniu w tej kategorii, ale nadal w większości przypadków nie jest wykorzystywane, a szkoda, bo ma dwie duże zalety ...
-
Nowy serwis eurobank online
... , w której najważniejsze z punktu widzenia klienta informacje są zawsze „pod ręką” – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu Euro Bank S.A., odpowiadający m.in. za marketing, rozwój biznesu i IT. W ramach nowego serwisu wszystkie produkty eurobanku będą widoczne w jednym miejscu, na jednej stronie, od razu po zalogowaniu ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... ten cel mniej przeznaczają nawet Niemcy, 4,9 mld euro. Polskie firmy na promocję w sieci przeznaczyły w ubiegłym roku 315,2 mln euro. Jednak marketing internetowy nad Wisłą ciągle się rozwija. – Roczne tempo wzrostu szacowane jest na nawet 20 proc., co przy uwzględnieniu mniejszych proporcjonalnie ...
-
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
... w gazetach. „Badanie pozwoliło zaobserwować ogólny trend, zgodnie z którym młodsi konsumenci są bardziej ufni w stosunku do reklam powiązanych z nowymi technologiami jak internet, mailing, czy reklama w kinie, zaś u starszych większe zaufanie budzą prasa i programy z produktami lokowanymi” – podsumowuje Weronika Niżnik, Digital Research Manager ...
-
To Twoja Firma. 12 kroków do sukcesu
... gospodarczej, poprzez pozyskiwanie kapitału, inwestowanie nadwyżek finansowych, zarządzanie ludźmi, marketing, networking i sprzedaż. Książka jest już dostępna w księgarniach w całej Polsce ... odbiorców. Jak uniknąć błędów? Wszystko w jednym miejscu Mówi się, że Internet jest skarbnicą wiedzy, ale trzeba poświęcić wiele godzin na znalezienie ...
Tematy: -
Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?
... uchybień znalazły się: niepozyskanie poprawnej zgody na przesyłanie informacji drogą elektroniczną (44%), połączenie zgody na wysyłkę informacji ze zgodą ma marketing (22%) i domyślne zaznaczanie klauzuli zgody (15%). Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013 r. poz ...
-
Najlepsze linie lotnicze według podróżujących
... najlepiej spisujące się firmy, ale także pomóc usprawnić usługi tym liniom, które nie znalazły się na liście – mówi Magdalena Greloff, marketing manager Skyscanner Informacje o badaniu W rankingu pod uwagę brane były linie, które w ciągu miesiąca przewiozły ponad tysiąc pasażerów korzystających ze Skyscanner ...
-
Przelew przez kod QR: szybko i bezpiecznie
... badania wskazują niezwykle dynamiczne wzrosty w tym segmencie i właśnie teraz należałoby działać, aby w pełni wykorzystać potencjał mCommerce i własnego biznesu. Grzegorz Świerniak, Marketing Communication Manager w , ekspert
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
... stylu, trzeba także nauczyć się korzystać z możliwości, jakie w tym względzie dają nowe media . Przypomnijmy, że głównie dzięki datkom zbieranym przez Internet oraz spotom na Youtube z poparciem celebrytów w 2008 r. Barack Obama uzyskał przewagę nad Hilary Clinton – dodaje CEO Prime Time PR. A o tym ...
-
Spółka SARE S.A. debiutuje na GPW
... Inne rynki notowań: 25.03.2011 r. - debiut na NewConnect Przedmiot działalności: Grupa SARE działa w branży komunikacji, marketingu i wsparcia sprzedaży w sieci Internet, koncentrując się na segmencie e-mail marketingu. IPO/ publiczna sprzedaż: oferta publiczna do 543.478 akcji serii C, przydzielono 31.741 akcji ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... , że skuteczność takich działań promocyjnych marki jest łatwa do zmierzenia. Siła dobrego contentu Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Stąd też przemyślane działania content marketingowe są ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... banner przedstawiający wspomniane modele okularów przeciwsłonecznych. Niedługo potem, otrzymuje wyczekiwaną premię i postanawia wydać ją na planowany zakup. Przeglądając internet, napotyka na spersonalizowany banner z oglądanym wcześniej modelem okularów przeciwsłonecznych wraz z informacją o limitowanej czasowo promocji. Dysponując gotówką i mając ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... kontaktu klienta z firmą, ale również te odpowiedzialne za sprzedaż. Mobilny klient Podstawą we wprowadzaniu omnichannel w e-sklepie jest dostosowanie kanałów wykorzystujących internet do obsługi przez urządzenia mobilne. W tym celu należy zastosować technologię responsywną (RWD) lub stworzyć specjalną aplikację sklepu. Jest to niezwykle ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... jako natrętnych i niechcianych rozmówców. Media branżowe częściej aniżeli inne przedstawiały zawód jako dobrą podstawę do przyszłej kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem informacji o call center Na temat branży call center w roku 2015 opublikowano 7299 informacji. Największy udział w przekazie miały publikacje ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... przychody e-biznesu poprzez aktywizację tej grupy? Prawdopodobieństwo sprzedaży danego produktu stałemu klientowi wynosi od 60 do 70 proc – wynika z danych Marketing Metrics. Z kolei w przypadku użytkownika, który odwiedza sklep po raz pierwszy wynosi ono od 5 do 20 proc. Jak podkreślają eksperci z Sociomantic ...
-
Czy e-payment to już norma?
... płatności e-payment oraz którzy oferenci są najczęściej przez nich wybierani. O komentarz do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku. E-payment w 82% polskich sklepów Powodów, dla których konsumenci tak chętnie ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... po prostu zarezerwować domenę dla siebie i przekierować ją na główny adres w celu zwiększenia ruchu na stronie, jak to zrobił sprawny.marketing czy gastop.group. Zmiana postrzegania domeny Co to wszystko oznacza dla zwykłych użytkowników Internetu? Pojawiające się nazwy z nowymi domenami zmuszają ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... doskonałe przykłady na media służące obsłudze klienta lub informowaniu konsumentów o nowych okazjach i funkcjach sklepu. Z social media wiąże się również content marketing, który także może być ważną wartością dodaną dla konsumentów. W nieznacznym stopniu może on zwiększyć zaufanie klientów. Według 3% konsumentów o wiarygodności sklepu ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... internetowych komentatorów, dają solidną podstawę do wykorzystania programu w komunikacji mediach społecznościowych: choćby przez działania marketingu w czasie rzeczywistym i związany z tematem programu marketing treści. Czytaj także: - Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe? - Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... są traktowane na równi z otrzymaniem prezentu tradycyjnego, a często nawet jako coś bardziej atrakcyjnego ─ wyjaśnia prof. Grzegorz Mazurek, kierownik studiów podyplomowych marketing w internecie w Akademii Leona Koźmińskiego. Grudniowe zakupy rok temu Jak pokazują dane Gemiusa, w ostatnim miesiącu 2015 roku niemal trzy czwarte użytkowników ...