-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... zarówno fiskusowi (urząd skarbowy właściwy dla zagranicznych przedsiębiorców niemających siedzi w Polsce), jak i usługodawcy. Niestety kupując zagraniczne usługi (zwłaszcza przez internet) obciążone podatkiem u źródła nabywca najczęściej nie ma możliwości potrącenia z należnej usługodawcy kwoty podatku u źródła. W efekcie podatek ten płaci z reguły ...
-
32 bezpłatne prezentacje! Przyjdź na XII Targi Ehandlu.
... Cisek, Kaliop Poland Co łączy perspektywę administratora i końcowego użytkownika sklepu internetowego, czyli jak zadbać o obie grupy ● Ireneusz Klimczak, GetResponse 4 filary marketing automation, dzięki którym spersonalizujesz komunikację ● Dr Sohrab Kazemahvazi, Stora Enso E-commerce Packaging: What consumers think and what e-tailers want Godz ...
Tematy: targi eHandlu, e-commerce -
Call center walczy o dobre imię
... (451), mazowieckim (397) i kujawsko-pomorskim (373), najmniej – w lubuskim (59), opolskim (74) i świętokrzyskim (107). Zdecydowanie najpopularniejszym źródłem informacji był internet – 84 proc. Najczęściej monitorowano materiały w branżowych mediach call center: Forumcallcenter.pl, Ccnews.pl i Outsourcingportal.eu. - W dalszym ciągu najwięcej ...
-
RODO: słodko-gorzkie ciasteczka
... jak najbardziej możliwa sytuacja ponieważ przetwarzanie danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego jest działaniem w uzasadnionym interesie, bez widocznego rozróżnienia na marketing własny i cudzy. Informacja czy zgoda? Sprawa zgody na ciasteczka póki co nie ma jednoznacznego stanowiska prawnego. Główny Inspektor Danych Osobowych ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... Internet rzeczy, Big Data, cyfryzacja i w końcu sztuczna inteligencja to terminy, bez których trudno mówić o codzienności. ... takich jak rozpoznawanie mowy, identyfikowanie obrazów lub tworzenie prognoz). Motoryzacja, medycyna, HR, IT, finanse, marketing, e-commerce, retail, handel - niemalże w każdej branży AI może pomóc rozwijać biznes. Uczenie ...
-
4 sposoby na Boże Narodzenie bez finansowego kaca
... głodni. Wtedy kupimy bowiem zdecydowane więcej niż, gdy wcześniej zjemy posiłek. Dobrym sposobem na zakupy świąteczne jest też kupowanie przez Internet. Po pierwsze unikniemy tłumów i kolejek do kas. Poza tym, nawet jeśli zapłacimy za dostawę, to nierzadko i tak wydamy mniej. Chodząc ...
-
Fake news nie tylko w social media
... twórca czytanych przez nas treści. Powód jest prosty – często to, w co wierzymy, tłumaczy sposób, w jaki rozumiemy świat. Karolina Matyska, Content Marketing Manager w
-
Phishing: czym jest, jak mu zapobiec i co robić, gdy się nie uda?
... stronach i unikanie otwierania podejrzanych linków. Dzięki temu phishing może być problemem, którego uda się nam uniknąć. Marcin Zmaczyński, Head od Marketing CEE w
-
Zwrot towaru. Jak rozumieć przepisy?
... jest w dostarczeniu, obowiązują te same zasady. Klient ma prawo odstąpić od umowy, a produkt zwraca na swój koszt - wyjaśnia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. Uszkodzona przesyłka - kto jest winien? Kolejną kwestią, nurtującą właścicieli e-sklepów, jest kwestia odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki. Jeden z e-sprzedawców ...
-
Chmura obliczeniowa zyska narodowość? Rządy podejmują działania
... się do myśli, że Internet jest jedną wielką, globalną wioską, to co raz częściej dostajemy dowody na to, że takie wyobrażenie nie zawsze jest prawdziwe. ... Strategia multicloud może pozwolić uniknąć problemów z dostępem i bezpieczeństwem danych jednocześnie umożliwi dostęp do unikalnych oferowanych usług. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing CEE w ...
-
Świat żegna pliki cookies. Co nas czeka bez ciasteczek?
... także mieć sieci reklamowe oferujące reklamę kontekstową, a także specjalistyczne serwisy internetowe, które ów kontekst do wyświetlanie reklam będą dostarczać. Content marketing stanie się więc bardziej istotny nie tylko jako element działań „typowego” SEO, rozumianego wąsko, jako pozycjonowanie w wynikach organicznych, ale także ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... dla sklepów internetowych dość wymagającym okresem ze względu na obowiązujące od maja 2018 roku rozporządzenie RODO. Jak podkreśla Oliwia Tomalik, Marketing Manager w Shoper: – Unijne przepisy wymusiły na sprzedających podjęcie realnych kroków, zwiększających bezpieczeństwo i komfort kupujących. Jak to wszystko wpłynęło na sprzedaż ...
-
Jakie informacje o konsumentach i kontrahentach na stronie www są dopuszczalne?
... tej osoby, do czasu, gdy uzyskanie zgody będzie możliwe. Za prawnie usprawiedliwiony cel, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, uważa się w szczególności: marketing bezpośredni własnych produktów lub usług ; dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Niezależnie od powyższego należy podkreślić, iż zastosowanie będą miały ...
-
Proptech. Jak będzie wyglądała przyszłość rynku nieruchomości?
... a także ułatwiają koegzystowanie w nich. Na blogu agencji Nowodworski Estates na temat technologii wykorzystywanych przez branżę nieruchomości wypowiada się Maciej Putniorz, Marketing Manager firmy S-Labs. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań zyskuje każdy, od dewelopera, który jest w stanie szybciej i bezpieczniej zrealizować inwestycję, po ...
-
Zakupy na raty popularniejsze niż przed pandemią. Dlaczego?
... . potwierdziło, że co dziesiąta osoba w ciągu ostatnich dwóch miesięcy kupowała coś na raty. Co siódma osoba dokonała swoich zakupów przez internet, tylko 3% badanych wybrało się w tym celu do sklepów stacjonarnych. Najwyraźniej zakupy online to trend, za którym podąża coraz więcej konsumentów ...
-
TSUE unieważnił Tarczę Prywatności. Co to oznacza dla sklepów internetowych?
... działa zdecydowanie na jego niekorzyść. Dobrze więc wcześniej czy później sprawić, by kwestie prawne zostały formalnie uregulowane - wyjaśnia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. Jak dostosować sklep do nowych przepisów? Realnie znalezienie innej podstawy prawnej oznacza odszukanie wciąż ważnych przepisów, na które ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... pozór jeszcze prostsze w obsłudze). Reklama z algorytmami w tle Niejako po drugiej stronie spektrum względem SEO znajduje się SEM, czyli Search Engine Marketing. Pierwotnie oba pojęcia były bardzo wyraźnie odseparowywane, ponieważ technologie reklamy internetowej były na tyle jednowymiarowe, że w żaden sposób nie mogły ...
-
Komunikatory internetowe: szczyt popularności już za nimi?
... też ze sobą integrować. Nawet Meta (dawniej Facebook), mimo zapowiedzi, nie wprowadziła wysyłania wiadomości z Messengera na Instagramie - zauważa Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI. Zwykłym użytkownikom już teraz trudno spamiętać wszystkie miejsca, gdzie mogą czatować, biznesy mają jeszcze trudniej, bo w obecność w każdym ...
-
Odroczone płatności elementem rozwoju e-commerce
... na takich samych zasadach, jak w przypadku transakcji online, jest narzędziem, które już wkrótce zoptymalizuje wielokanałowość innowacyjnych rozwiązań płatniczych. Agata Lejman Marketing Manager
-
Kryptowaluty w sieci 2022: o czym mówią internauci?
... narodem na świecie. Influence Score, który wskazuje najbardziej wpływowe treści w Internecie, wyniósł w tym wypadku 10/10 - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Połowa wypowiedzi dotyczy Bitcoina Kryptowalutą, o której w polskim Internecie mówi się najwięcej, jest zdecydowanie Bitcoin, którego dotyczyła co druga wypowiedź ...
Tematy: kryptowaluty, Bitcoin, inwestowanie w kryptowaluty, Ethereum, Twitter, Facebook, TikTok, social media -
Czy transparentność wynagrodzeń wpływa na reputację firmy?
... nie tylko ważne z punktu widzenia obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu twierdzą, że zbudowanie wizerunku godnego zaufania zmniejszy koszty przeznaczane na marketing i stanie się podstawą reklamy w niedalekiej przyszłości. W końcu zadowoleni klienci stanowią najlepsze źródło promocji. Dla kandydatów z kolei reputacja firmy jest ważnym ...
-
Zawody poszukiwane na rynku pracy. To warto studiować
... 8 – 12 000 PLN brutto, a social media menedżerowie 7 – 12 000 zł brutto - dodaje Maryla Aftanasiuk – Lisiecka, Business Unit Director Antal, Sales & Marketing. Planowanie płynności finansowej przedsiębiorstwa - kontroler finansowy Kontrolerzy finansowi odpowiadają za zaawansowaną analizę sytuacji finansowej firmy oraz zagrożeń, przed jakimi stoi ...
-
Twórcy internetowi stawiają na lifestyle i media społecznościowe
... jest też podróżników relacjonujących w mediach społecznościowych swoje wojaże. Rośnie również grupa profesjonalistów, dzielących się w wiedzą ze swojej branży, takiej jak marketing i sprzedaż czy rozwój biznesu online. Zróżnicowanie tematyczne tworzonych treści pokazuje, że aby wybić się w gąszczu internetowych treści nie trzeba, a być ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... zaległości, tj. 43,3 mln zł, mają również wobec banków, firm leasingowych i ubezpieczeniowych. Ponadto nie zapłaciły 12 mln zł za telefon, Internet i telewizję. Co istotne, agencje nie uregulowały zobowiązań wobec partnerów z własnej branży – uzbierało się tu ok. 10 mln zł wzajemnych długów ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... proces zakupowy, oferując natychmiastowe odpowiedzi na pytania kupujących oraz przedstawiając spersonalizowane rekomendacje produktów. Sztuczna inteligencja w połączeniu z marketing automation pozwoli na tworzenie w pełni zautomatyzowanych, ale jednocześnie spersonalizowanych ścieżek zakupowych. Sprzedawcy, którzy zaimplementują te rozwiązania ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Europejski Akt o Dostępności - jak nowe przepisy zmienią zakupy online?
... dla klientów z niepełnosprawnościami, którzy do tej pory napotykali liczne bariery utrudniające wygodny dostęp do zakupów online. - wyjaśnia Bogusława Chilińska-Lis, Product Marketing Manager w Shoperze. Kogo dotyczy dyrektywa? Europejski Akt o Dostępności (EAA) nakłada obowiązki na producentów, importerów, dystrybutorów oraz usługodawców, w tym ...
-
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
... do czynności prawnych” (np. osoba dorosła). Zgody zbierane przez Internet Zgody zbierane przez Internet prezentowane są najczęściej obok formularza, w którym podaje się dane ... zgodę właściwie się godzi – czy chodzi tylko o marketing własnych towarów i usług, czy o marketing towarów i usług wzmiankowanych podmiotów, czy też może o udostępnianie ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... w jego kręgu zainteresowań, tylko go poirytuje i sprawi, że zainstaluje w przeglądarce adblockera. Marketing masowy jest dziś nie tylko technologicznym archaizmem, lecz także marnotrawieniem ... 30 GB nowych danych. Mniej więcej tyle „ważył” cały Internet blisko 20 lat temu. W ciągu kwadransa Internet rozrasta się średnio o 20 biliardów bitów danych ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Najbardziej skuteczna jest realizacja różnych działań promocyjnych równolegle. Marketing internetowy ma dla nas ogromne znaczenie, ponieważ internet jest kanałem komunikacji, dzięki któremu możemy bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. E-mailing, social media ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... smarfonów i tabletów sprawia, że rosną także inwestycje w mobile marketing. Zwiększają się również budżety na kampanie w social media, w szczególności na ... przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 68% wzrostu ...
-
Opinie internautów a decyzje zakupowe
... w częstszym zadawaniu pytań o interesujące ich marki, produkty, czy usługi (31 proc.). Marketing szeptany, czy koleżeńska pomoc Internauci, którzy kupują w sieci są w bardziej podatni ... prawdziwości tych komentarzy osobiście. Internet i co więcej Prawie 85 proc. badanych użytkowników sieci zaznaczyło internet jako miejsce, gdzie szukają informacji o ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... reklama desktopowa będzie rosła w tempie 10% rocznie. Globalne wydatki na mobile marketing osiągnęły w 2012 roku wartość 8,3 mld USD, co stanowi 9,5% wydatków na reklamę ... całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 66% wzrostu ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... przykładu, koncern IKEA zapowiedział w czerwcu br., że umożliwi zakupy przez Internet we wszystkich krajach, w których posiada stacjonarne sklepy. Również kilka dużych ... Szymula, regional director EE w Tradedoubler, członek Rady e-Izby. ANGAŻUJĄCY MARKETING TREŚCI Krzysztof Jagliński, wiceprzewodniczący Rady e-Izby, zwraca uwagę na rosnące z ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... Dzięki nim cyfrowe dane stają się rzeczywistym kapitałem firmy, zaś Internet ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy ... przeprowadzonym przez Infogroup, 62 proc. marketerów na całym świecie twierdzi, że stosuje marketing z wykorzystaniem danych (Big Data), zaś kolejne 26 proc. planuje w ciągu najbliższych 2 ...
-
Bezpieczny import z Chin w 3 krokach
... tzw. know how; posiadanie sprawdzonych partnerów na każdym z etapów importu. 1.2. INTERNET Internet jest najłatwiej dostępnym i zarazem najbardziej ryzykownym sposobem wyszukania ... również koszty przewalutowania z uwagi na dużo niższe spready.” radzi Milena Getek, Marketing Manager Xchanger.pl Warto zwrócić uwagę na jakość i szybkość korespondencji ...