-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... . Strategie i narzędzia targetowania B2B, takie jak marketing oparty na koncie (Account Based Marketing) wykorzystujący segmentację oraz pozycjonowanie, umożliwia firmom dotarcie ... zmian, które następują w przepisach i umożliwiają pacjentom zakup sprzętu przez Internet, ale również cały czas prowadzą działania z zakresu public affairs zmierzające ...
-
Jak w czasach pandemii zmieniło się szukanie pracy?
... to właśnie branża PR i marketing, po ogłoszeniu restrykcji związanych z pandemią, zaliczyła największy spadek w ilości publikowanych w Internecie (i zebranych na Adzuna.pl) wakatów. Jak zmienił się przekrój wieku osób szukających pracy przez Internet? W analizowanych miesiącach za poszukiwanie pracy przez Internet zabrały się głównie osoby między ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... i stworzyć procesy, które będą rozwiązywać wspólne problemy różnych interesariuszy. 5. Marketing konwersacyjny Klienci, gdy kontaktują się z firmą, nie chcą długo czekać ... , kiedy potrzebne jest uzupełnienie zapasów, co zapobiega marnowaniu zasobów Internet Rzeczy - IoT integruje inteligentne czujniki z platformami zarządzania bazami danych ...
-
Ceneo najpopularniejszą platformą e-commerce wg internautów
... mediach? Która platforma sprzedażowa cieszy się największą sympatią internautów? Zakupy przez Internet robi 77 proc. polskich Internautów, jak wynika z raportu Gemius, ... Taką samą zależność zauważyliśmy w ubiegłym roku - komentuje Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne - Natomiast jeśli chodzi o sympatię Internautów, to zdecydowanym ...
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
W latach 2016-2017 wśród polskich użytkowników internetu wyraźne dostrzegalna stała się popularność adblocków - wynika z opracowanego przez IAB Polska raportu "Zjawisko blokowania reklam". W ostatnim czasie tendencja ta straciła jednak na sile - blisko 9 na 10 osób stosujących bloker reklam akceptuje jednocześnie różne formy komunikacji ...
-
Ankieter zbada profile i preferencje
W dniu 22 lutego spółka ARCHmedia znana z hostingu internetowego 4me.pl uruchomiła nowy serwis internetowy przeznaczony dla webmasterów oraz specjalistów od e-marketingu. Jest nim Ankieter, profesjonalne narzędzie do badania profili użytkowników odwiedzających dany serwis, w tym ich zainteresowań i preferencji. Za pomocą można budować bardzo ...
-
Nowy serwis o PR
Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. "Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z najlepszej strony", mówi Agnieszka ...
Tematy: pr, wizerunek.com -
Największe badanie Internautów
Firma badawcza Global eMarketing (GeM), specjalizująca się w badaniach Internetu, rozpoczęła na zlecenie Polskich Badań Internetu (PBI) największe dotychczas badanie użytkowników Sieci w Polsce. Projekt ten jest bezprecedensowy na polskim rynku ze względu na skalę prowadzonej akcji rekrutacyjnej oraz zamierzoną, docelową wielkość panelu, który ma ...
Tematy: badania internautów -
Przez satelitę do sieci
Firma Global eMarketing SA zbadała niedoceniany do tej pory w Polsce rynek satelitarnego dostępu do Internetu. W wyniku analizy powstał raport pt."Szerokopasmowy satelitarny dostęp do Internetu - możliwość implementacji na rynku polskim", którego celem jest ocena szans dalszego rozwoju tego typu usług. Przeprowadzona przez Global eMarketing SA ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... PRESS, Kraków 2002 Drygas P.: "Lojalność klienta w wirtualnym biznesie", http://www.e-marketing.pl/artyk/artyk29.php Nowakowski W.: "Znaczenie zaufania klientów w transakcjach on-line", Internet 1/2003 http://www.blitz.pl/index.php?i=2&menu=ebiz&text=btxt/ecommerceissues Kwarciak B.: "56,7 kilobajtów zaufania na sekundę", Modern Marketing, 11/2001
-
Konkurs na najlepszą reklamę
Już tylko niespełna 4 tygodnie pozostały polskim firmom i agencjom marketingu internetowego, aby zgłosić się do międzynarodowego konkursu na najlepszą kampanię internetową AD:TECH Awards. Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie firmy, które mogą pochwalić się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel ...
-
Co Polacy kupują w internecie?
Według badań ARC Rynek i Opinia - firmy badającej marketing internetowy wynika, że Polacy chętnie kupują przez internet bowiem aż 50% z nas przynajmniej raz na dwa miesiące sięgnęło po towary z sieci. Połowa z badanych internautów w Polsce przyznaje się, że w ...
-
Domeny .eu w październiku
W Polsce dobiega końca etap prerejestracji domen internetowych Unii Europejskiej - .EU. Według przedstawicieli firm internetowych zainteresowanie ze strony rodzimych przedsiębiorstw i instytucji jest duże. Upatrują one w tym poważną szansę marketingową na zaistnienie na rynku Wspólnoty. Od lipca br. trwa okres prerejestracji, czyli składania ...
-
Strategia błękitnego oceanu
... perspektywy czasowej może okazać się trudniejsze niż omawiane wcześniej sposoby. Każda branża podlega pewnym trendom – internet, telefonia komórkowa, spa, agroturystyka itp. Do utworzenia błękitnych oceanów w tej materii konieczne jest ... z nich skorzystały i odniosły sukces, warto spróbować. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2007
... : "jak szukasz pracy?" ponad 1/3 ankietowanych powiedziała, że przez Internet. Ważnym źródłem poszukiwania są znajomi i rodzina (odpowiednio 18% i 6%). Wśród ... najwięcej znajdowało się na kierunku technicznym - 16,3% oraz zarządzanie i marketing -15,5%, a najmniej na medycynie, pielęgniarstwie, rehabilitacji (1,8%). 61% respondentów stanowiły kobiety ...
-
Wynagrodzenia w działach marketingu w roku 2007
Już po raz czwarty portal wynagrodzenia.pl przy współpracy z pracuj.pl, gazeta.pl, wp.pl, infopraca.pl, jobpilot.pl, bankier.pl przeprowadził Internetowe Badanie Wynagrodzeń (IBW). Jest to największe w Polsce pozarządowe badanie płac. Uczestniczyła w nim rekordowa liczba 80008 osób. W obliczeniach uwzględnia dane 72111 osób. Niniejszy artykuł jest ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... pod hasłem „Ostatni wyskok” i użyła do tego celu m.in. medium, gdzie młodych ludzi jest najwięcej – internet. W Polsce po tak radykalne tematy, jak śmierć, kalectwo i choroby częściej sięgają twórcy kampanii społecznych niz ... stwo, jeśli tylko da to możliwość dotarcia do konsumenta. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Spam a prawo
... CAN-SPAM Act (Controlling the Assault of Non-Solicited Pornography and Marketing Act). Ustawa ta wymaga odpowiedniego oznaczenia niechcianych wiadomości komercyjnych. Na przykład, ... innych państw w 2006 roku Chiny wprowadziły ustawę antyspamową pod nazwą ‘Internet Email Service Policing Methodology’. Zawiera ona kilka interesujących nowych zapisów: ...
-
Konto dla dziecka na nowy rok szkolny
... korzystać: wpłacać i wypłacać pieniądze, płacić kartą, wykonywać przelewy, w tym także przez Internet. W niektórych bankach będzie nawet mogło korzystać z produktów oszczędnościowych. Może to być ... konto, czy jakimi hasłami kusi się młodocianych klientów. To tylko marketing, a z punktu widzenia posiadacza konta istotna jest jakość usług i ich cena. ...
-
Jakie oferty pracy w VII-VIII 2010?
... pracodawców, poszukujących pracowników przez Internet. „Pracodawcy chcą być po prostu tam, gdzie ich potencjalni pracownicy, a Internet jest obecnie najszybszym, najwygodniejszym ... programistów. Jednak liczba ofert w innych działach niesprzedażowych, takich jak marketing czy HR, rośnie zdecydowanie wolniej”. Mimo bardziej optymistycznych wieści, ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... Korei Południowej. Można jednak przypuszczać, że w następnych latach technologie łączące Internet i TV będą zyskiwały na znaczeniu kosztem tradycyjnych rozwiązań. Duże znaczenie ... na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia reklamy ...
-
Agencje PR w Polsce
... Norbert Ofmański, prezes On Board PR. - Trzy marki, czyli Ciszewski Marketing Sportowy, Ciszewski Financial Communications oraz Ciszewski PR zostały połączone jednym ... z Imagine PR. - Potwierdzają to także same strategie, w których to Internet zaczyna warunkować pozostałe kanały komunikacji, stanowiąc coraz częściej punkt wyjścia do pozostałych ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... Polem działalności Spółki jest Internet – najszybciej rozwijające się i obecnie największe medium na świecie. Ze względu na swoją specyfikę Internet jest najtańszym i najlepiej ... SEM, analitykę ruchu sieciowego, budowanie stron internetowych, monitoring mediów, marketing wirusowy, katalogowanie, pozycjonowanie SEO. O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... i technologiczne. Na przykład mBank powstał dzięki przełomowej innowacji, jaką stał się dla bankowości internet, a Sphinx skorzystał z trendu społecznego – coraz częstszej skłonności Polaków do spożywania posiłków poza domem. Poza ... przestrzeni rynkowej, która stanowi swoisty błękitny ocean. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... bankowych. Obawa przed mniejszymi wpływami znajduje odzwierciedlenie w cięciach wydatków na marketing i reklamę. „Porównanie sumy wydatków reklamowych branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje ... 52,5% inwestycji, pomimo spadku o 18 mln zł. Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie 27%. Co ciekawe, w ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... źródłem wiedzy. Internet, a w szczególności dr Google to towarzysz wielu osób w poszukiwaniu rozwiązań problemów zdrowotnych i konkretnych produktów. Dlatego nie wolno zaniedbać tego kanału komunikacji z potencjalnymi nabywcami suplementów. Nie chodzi tylko o kanały social media, ale przede wszystkim o content marketing i działania prowadzone ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... rozwiązań, które pozwolą na monitorowanie i analizowanie odczuć klientów związanych z kupowaniem przez Internet oraz zapewnią, że już pierwszy kontakt ze sklepem internetowym danej marki ... i zainteresowanie marką zmaleje, co potwierdzają np. dane zebrane przez WOW Local Marketing. 52 proc. osób biorących udział w badaniu zadeklarowało, że są mniej ...
-
Debiut R22 S.A. na GPW
29 grudnia br. do grona emitentów warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączyła spółka R22 S.A. To czternasty debiut na tym rynku w 2017 roku. Spółka zarządza holdingiem spółek prowadzących działalność związanych z rejestracją domen internetowych, hostingiem serwisów www, świadczeniem usług w zakresie reklamy internetowej oraz marketingu ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... . 62% proc. z nas wymaga od sprzedawców jasnej i przyjaznej polityki zwrotów. Przez Internet najchętniej kupujemy ubrania, kosmetyki i elektronikę. Wykorzystujemy też platformy e-commerce ... 27% z nich uważa te sugestie za istotne. Sprzedający muszą stosować marketing kontekstowy, wykorzystywać analitykę i algorytmy uczenia maszynowego, aby przewidywać ...
-
Nowych mieszkań szukamy coraz bardziej świadomie
... krótkoterminowy, a co za tym idzie – kalkulujący wyższy zysk. Ewa Skibińska, marketing manager Nowa Papiernia, dyrektor marketingu RED Development Zwiększyła się w ... EBF Development Zdecydowanie tak, a wśród kluczowych czynników możemy wymienić Internet, programy telewizyjne (w stacjach o tematyce budowlanej), zmiany w ustawie deweloperskiej, ...
-
Jakie udogodnienia oferują nowe inwestycje mieszkaniowe?
... tworzyły kompletne kawałki dzielnic i miast wzbogacając ich infrastrukturę. Ewa Skibińska, marketing manager grupy BY MADE Legnicka 60C to projekt stworzony w odpowiedzi ... dla dzieci. Ponadto oferujemy opłacony z góry roczny abonament na telewizję, internet i telefon oraz podstawowy system inteligentnego domu z możliwością rozbudowy we własnym ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... być tam, gdzie nasi klienci. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub przez internet – mailowo czy przez serwisy społecznościowe. Prezentujemy naszą ofertę w różnych miejscach w internecie: ... czy domu, współpracując w tym zakresie z ekspertami finansowymi. Ewa Skibińska, marketing manager BY MADE W obecnej sytuacji wprowadzamy szereg udogodnień i ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... zdalnej pracy i nauki, a także elementy wyposażenia wnętrz. Zainteresowanie zakupami przez Internet niezmiennie rośnie - obecnie dokonuje ich 84% internautów. Taki wynik w raporcie ,,Omni-commerce ... wykorzystywać nowoczesne metody płatności, takie jak P24NOW"- mówi Magdalena Grablewska, Marketing Manager Przelewy24. To, na co trzeba też zwrócić uwagę ...
-
PIT freelancera. Jak rozliczyć podatek dochodowy?
... wszystkich freelancerskich zarobków z całego roku – wyjaśnia Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie upraszczającej rozliczenie na linii klient-freelancer. Deklarację ... szkoły. Wysokość ulgi zależy od liczby posiadanych dzieci. ulga na internet – z ulgi mogą skorzystać wyłącznie podatnicy rozliczający się na formularzach PIT-36, ...
Tematy: freelancer, własna firma, umowa zlecenia, umowa o dzieło, samozatrudnienie, wolny strzelec, umowa B2B, umowa zlecenie między osobami fizycznymi, umowa o dzieło między osobami fizycznymi, freelancing, umowa zlecenie, jak rozliczyć PIT, PIT-37, PIT-36, PIT/ZG, PIT/O, rozliczenia z urzędem skarbowym, rozliczenia podatkowe, zeznanie podatkowe, dochody z zagranicy -
HP i i-flex: wspólna oferta
HP zawarł z i-flex solutions umowę o wspólnej sprzedaży i marketingu rozwiązań sprzętowych i oprogramowania dla instytucji finansowych. Rozwiązania te służą do świadczenia zarówno podstawowych usług bankowych w czasie rzeczywistym, jak i całodobowych usług bankowości telefonicznej, transakcji bankomatowych, bankowości internetowej i innych. HP i ...
Tematy: i-flex solutions, systemy typu mainframe