-
WirtualneMedia.pl katalogują media
... uruchomił katalog firm medialnych. Dostęp do bazy danych jest bezpłatny. Katalog został podzielony na sześć działów: media tradycyjne, Internet, komputery i telekomunikacja, reklama i marketing, film i muzyka oraz inne podmioty. WirtualneMedia.pl jest serwisem informacyjnym poświęconym telewizji, radiu, prasie, internetowi oraz reklamie. Pojawiłsię ...
Tematy: katalog firm medialnych, wirtualnemedia.pl -
Nowy sposób badania e-skuteczności
Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest połączeniem audytu internetowej kampanii reklamowej realizowanej z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizy postaw ...
-
Po co mi w firmie to IT?
... produktu samego w sobie ma sens tylko w przypadku firm typu ISP (Internet Service Provider), ale nie ma sensu w przypadku sklepu internetowego. Sklep ... Dobry szef informatyki to strateg rozumiejący cele realizowane przez firmę, rozumiejący marketing oraz rozumiejący potrzeby kolegów z działów marketingu i sprzedaży, nie zapominając oczywiście o ...
Tematy: it -
Interaktywna prezentacja Volvo
Prezentacje multimedialne i serwisy www są integralną częścią działalności e-marketingowej K2 Internet. Wykonana przez agencję interaktywno-multimedialna prezentacja nowego samochodu Volvo XC90 jest wysokiej jakości produktem informacyjno - wizerunkowym. Pierwszy efekt pracy agencji K2 ...
-
Win 98 i IE 5.x najpopularniejsze
Twórcy stron internetowych powinni projektować serwisy z myślą o dwóch najliczniejszych grupach internautów odwiedzających polskie witryny: użytkownikach Windows 98 i IE 5.x oraz użytkownikach Windows XP i IE 6.x. Łącznie te dwie grupy stanowią połowę internautów goszczących na polskich witrynach (odpowiednio: 26% i 23%) - wynika z analizy ...
-
ComArch Liderem eksportu
... w 12 krajach świata na 4 kontynentach. Klientami firmy na rynkach zagranicznych są m.in. Terra Telecommunications, USA; Nokia, Finlandia; Deutsche Telefon und Marketing Services, Niemcy; Dubai Internet City; eTel, Irandia.
-
Czym jest CRM?
... finansowy. Można również kierować oferty do konkretnego klienta – czyli prowadzić marketing relacji (kampanie skierowane do pojedynczego klienta, w sposób indywidualny, oparty na analizie ... polem popisu w aspekcie obsługi klienta jest możliwość kontaktu z firmą przez Internet. Często zdobycie informacji na stronie www może być szybsze niż wykonanie ...
Tematy: -
Powiększone IAB Polska
... o.o., agencje interaktywne OS3 s.c., Webservice Sp. z o.o. (Grupa SOLIDEX) oraz Agencja Interaktywna Internet Designers Sp. z o.o. z Wrocławia. Ponadto w poczet członków zwyczajnych przyjęto 11 osób ... Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes Zarządu IAB odpowiedzialny za marketing, nowe stanowiska w strukturze IAB Polska przyczynią się do ułatwienia ...
Tematy: iab polska, iab -
No i gdzie jest ten UMTS?
... opinii większości obserwatorów, WAP poniósł klęskę. W moim przeczuciu klęskę poniósł marketing (ogromne nakłady, znikomy przychód) natomiast technologia nie zawiodła. WAP był od ... do surfowania WWW (taniej z wyłączonymi obrazkami, ale co to za Internet.). Napiszmy jednak trochę o technologii. Maksymalna prędkość transmisji w 'warunkach próżniowych' ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
... momencie, gdy firmy i marketerzy szukają skutecznych form dotarcia do klientów i konsumentów Internet jest doskonałym kanałem interakcji. Jednak samo stworzenie przyjaznej dla internauty i funkcjonalnej witryny nie gwarantuje jej sukcesu rozumianego poprzez ilość odwiedzin i ...
-
Właściwy kurs na rynku WLAN
Rynek usług związanych z szerokopasmowym mobilnym dostępem do Internetu zacznie przynosić poważne zyski tylko wtedy, kiedy jego główni gracze dokonają korekt w swojej dotychczasowej strategii marketingowej - wynika z raportu na temat przyszłości technologii WLAN/ Wi-Fi w Polsce, który przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Według DEMO ...
-
E-biznes w Polsce 2005
Brak ograniczeń związanych z czasem przesyłania komunikatów, relatywnie niski koszt obsługi działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe oblicze internetu 2005. Ocena i prognozy". Materiał powstał przy wykorzystaniu ...
-
Reklama z probówki
Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego. Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych. Przedstawiciele firmy ...
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej ...
-
Przyszłość pracownika biurowego
... „Dzień pracy ulega zasadniczym zmianom w miarę zwiększania się wydajności pracowników” - mówi Iwona Chmielek, Marketing & Communication Specialist. „Nowe technologie umożliwiają pracę w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Dla niektórych oznacza to ... Anglii, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Austrii oraz Polsce. Sposób prowadzenia wywiadu: przez Internet ...
-
Handel detaliczny w UE
... do dalszego rozwoju rynku wewnętrznego UE, ponieważ 57% detalistów twierdzi, że Internet jest jednym z ich kanałów sprzedaży. Jednak aż 2/3 z nich oferuje swoje ... itp.). Postawie i oczekiwaniach sprzedawców (przygotowanie do sprzedaży zagranicznej, marketing). Przeszkodach w sprzedaży zagranicę (praktyczne bariery, różnice w przepisach dotyczących ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... nowych klientów, uzyskiwać ich poparcie dla ważnych spraw i problemów, szerzyć marketing szeptany oraz wzmacniać lojalność wobec marki.” Rolą rzeczników jest wpływanie ... spraw i problemów, oraz marek i produktów – jednak dla rzeczników największe znaczenie ma Internet. Media drukowane i elektroniczne mają największy wpływ na opinie i działania wśród ...
-
Ochrona własności intelektualnej z HASP SRM
... opcje dają vendorom wsparcie w modelowaniu procesów bezpiecznej dystrybucji ich oprogramowania, włączając w to planowanie sprzedaży gotowych rozwiązań informatycznych przez Internet lub np. w oparciu o marketing szeptany. HASP SRM oparty jest na koncepcji „Zabezpiecz raz – Dostarczaj Wiele Razy”, zgodnie z którą zabezpieczenie oprogramowania jest ...
-
Telefonia komórkowa: rośnie popyt na multimedia
Multimedialne wiadomości i komunikacja Internetowa sukcesywnie wypierają podstawową funkcję telefonu komórkowego jakim jest prowadzenie rozmów - taki wniosek przyniosło najnowsze badanie "Anytime, Anyplace" na temat mobilnych platform, contentu i komunikacji marketingowej przeprowadzone przez Universal McCann. Dzisiaj przeciętnie użytkownicy ...
-
System monitorujący NewsPoint UGC
Firma NetSprint wprowadziła na polski rynek rozwiązanie NewsPoint UGC - system monitorujący blogi i fora internetowe. Aplikacja została przeznaczona dla specjalistów marketingu i public relations, prowadzących działania komunikacyjne w internecie, którzy chcieliby poznać opinie odbiorców swoich produktów i usług bez konieczności przeprowadzania ...
-
Usługi maklerskie 2009
... najnowszy raport biur maklerskich przygotowany przez Invest24.pl. Inwestorzy wybierają Internet Invest24.pl podaje, iż rynek jest niecały rok po zakończeniu ... Invest24.pl podaje, iż przezwyciężenie sytuacji kryzysowej to również nacisk na marketing położony przez biura maklerskie w ostatnim okresie. Pięć podmiotów w ramach promocji zrezygnowało w ...
-
Apple - najbardziej innowacyjna marka
... już całą dekadę. Kolorowy model iMaca był jasnym i czytelnym komunikatem dla otoczenia. I w nazwie oznacza internet. A Apple chce być centrum cyfrowego życia. Po iMacach przyszły iBooki. Wybrane nazewnictwo podkreślało, że firma ... na świecie. Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości? Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak budować lojalność klienta?
... z okolic. Dla nich nie są ważne informacje ze świata - od tego są inne gazety, TV czy internet. Dla nich liczy się tylko i wyłącznie to, co się dzieje na miejscu. Jeden z redaktorów lokalnego wydania w ... słowami określającymi dążenie do lojalności - im więcej dajesz, tym więcej dostajesz. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... dość kosztowne. Natomiast wiele informacji, które mają kluczowe znaczenie biznesowe jest dostępna publicznie w ogólnodostępnych mediach takich jak prasa czy internet. Dlaczego zatem analiza mediów jest wciąż jeszcze niedocenionym narzędziem wsparcia biznesu? Szum informacyjny Stosy gazet, codzienna porcja newsletterów branżowych, nieograniczony ...
-
Zdjęcia znalezione w Internecie a prawa autorskie
Wiele firm uatrakcyjnia swoje codzienne działania marketingowe czy promocyjne wizualizacjami zamieszczonymi w Internecie. Czy mogą one dowolnie korzystać w ramach prowadzonej działalności gospodarczej np. z fotografii i obrazków znalezionych w sieci? czy np. w firmowym newsletterze można swobodnie wykorzystywać małą grafikę ilustracyjną z ...
-
Praktyki i staże dla studentów: więcej ofert
... dla studentów opublikowali pracodawcy na stronach największych internetowych serwisów rekrutacyjnych. Oferty pochodzą od firm z takich branż jak HR, IT, Marketing, Produkcja, Sprzedaż, Telekomunikacja oraz e-Commerce. Nie brakuje także propozycji z sektora usług medycznych, administracji biurowej, budownictwa, inżynierii czy hotelarstwa. Ponad ...
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... bardzo zróżnicowana: jedni są „social media freakami” z kontami w kilkunastu serwisach, dla innych cały internet zamyka się w słowach Nasza-Klasa, dla jeszcze innych – społeczności to groźba utraty anonimowości i prywatności. ... problem przywództwa, a nie polityki komunikacji w społecznościach”. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Preferowana sprzedaż mieszkań bez pośredników
Sprzedaż nieruchomości w obecnych warunkach rynkowych nie należy do łatwych przedsięwzięć. W 2007 roku wystarczyło zamieścić ogłoszenie w jednym serwisie internetowym lub w prasie i po kilku dniach można było podpisywać umowę. Teraz potrzeba na to kilkunastu tygodni, a nawet miesięcy oraz szeregu zabiegów marketingowych - wynika ze wspólnego ...
-
CorelDRAW w wersji Small Business Edition
Firma Corel Corporation wprowadziła na rynek wersję Small Business Edition pakietu CorelDRAW Graphics Suite X5. Najnowszy pakiet jest przeznaczony dla małych oraz rozpoczynających działalność firm i zawiera wszystkie narzędzia niezbędne do tworzenia profesjonalnej grafiki i przyciągających wzrok materiałów reklamowych: od niepowtarzalnych logo i ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
Skąd najczęściej osoba poszukująca pracy czerpie wiedzę o pracodawcy? W XXI wieku, podstawą jest strona internetowa firmy. Pracodawcom w Polsce wydaje się jednak nie zależeć na sprawnej komunikacji z potencjalnymi pracownikami - świadczą o tym wyniki raportu badającego kondycję zakładki "kariera" na stronach 50 największych pracodawców w Polsce, ...
-
Synergia działań marketingowych
... właśnie na wiele kanałów i aktywności komunikacyjnych, w tym także na działania online. To prawda, że internet rządzi się nieco innymi zasadami niż pozostałe media, ale skoro o synergii działań mowa, to nie ... są programy lojalnościowe, kluby konsumenckie, promocje sprzedażowe, eventy… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... nich sprawy - popularność marek w tym serwisie odzwierciedla raczej ich popularność w rzeczywistości. Pół roku temu Internet Standard, a następnie Jacek Gadzinowski, pisali o kupowaniu fanów na Allegro. O ile IS ostro skrytykował ten proceder ... page - strona - brak. Stracone pieniądze - 20 zł. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Kapitalne konto osobiste w Banku BPH
... w Polsce, realizację przelewów, dostęp do konta przez Internet; oszczędzanie – bezpłatne i wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe; usługi assistance – pomoc ... gwiazdek – powiedział Grzegorz Jurczyk, Wiceprezes Zarządu Banku BPH, odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i zarządzanie produktami. Miesięczna opłata za Kapitalne konto wynosi 9,99 ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... ale także do jego osobistych preferencji (wolę dzwonić, wolę pisać, liczy się dla mnie internet w telefonie). Tym sposobem organizacje zadowalają szersze grono klientów, które może utożsamić się z hasłem sloganu ... człowieka - potrzeby adaptacji, komunikacji, interakcji z drugą osobą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... przez Internet kojarzy się z niższymi cenami. Lokalizacja może również oznaczać, że konkurencja praktycznie nie istnieje. Na przykład piwo i inne napoje sprzedawane na pokładzie samolotu są droższe niż w sklepie czy pubie. Oddziaływanie Cena ma związek z marketingiem. Im wyższa cena, tym bardziej wyrafinowany marketing ...