-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... na rynek, promowanie, okres dojrzałości, następnie spadek zainteresowania, wprowadzenie innowacji do produktu itd. Internet jest bardzo dynamicznym medium, dlatego zaniedbany i nie rozwijany serwis WWW szybko popada w niełaskę grupy ... Webservice sp. z o.o. e-mail: tkarolak@webservice.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Darmowe seminarium o CMS
... funkcjonalności CMS, zarządzanie treścią w praktyce); - część narzędziową (rodzaje CMS i różnice między nimi, case studies, rekomendacje). Seminarium prowadzić będą eksperci K2 Internet S.A. Jako główny prelegent wystąpi Tymoteusz Chmielewski, Dyrektor Rozwoju K2. Jest on absolwentem Wydziału Zarządzania AE w Katowicach i od 6 lat zajmuje się ...
Tematy: cms, k2 internet -
Koniec pop-upów?
... większymi obawami oczekuje zapowiadanej na lato "łaty" Service Pack 2 dla Windowsa XP. Doda ona możliwość blokowania pop-upów do standardowych opcji Internet Explorera. Reklama internetowa przeżywa trudne chwile: coraz więcej krajów (w tym Polska) stosuje prawne obostrzenia dotyczące rozsyłania reklam pocztą elektroniczną, a Internauci ...
-
Hoopla.pl planuje debiut giełdowy
... w postaci błyskawicznego wzrostu wartości polskiego rynku e-commerce szacowanego przez Internet Advertising Bureau Polska na 5 mld złotych w 2006 roku (1,9 mld złotych ... wykorzystać do poszerzenia asortymentu, wdrożenia nowych systemów informatycznych usprawniających marketing, sprzedaż oraz obsługę klientów. Planujemy również dokonywać akwizycji ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... firmy: finanse i księgowość, logistyka (która zarządza magazynem i transportem), sprzedaż i marketing. Wszystkie elementy modelu, to jest zarząd, działy logistyki, sprzedaży i marketingu ... jest zbudowany według innego schematu. W jego centrum znajduje się internet, to on jest łącznikiem, elementem wspólnym dla klientów, działów firmy, samej firmy ...
-
Problemy Polaków w Internecie
... elektronicznej – zakładaniu i obsłudze internetowego konta bankowego oraz robieniu zakupów przez Internet. Na przygodę z globalną siecią nigdy nie jest za ... przedmiotami jak: modele i technologie biznesu internetowego, procesy operacyjne handlu w sieci, marketing internetowy czy koordynacja projektami e-biznesowymi. Podobna specjalność istnieje ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom ... za pośrednictwem tego medium wzrosną tylko o niecały miliard dolarów. W Polsce internet rośnie najszybciej U nas, podobnie jak w USA, wydatki na reklamę prasową w 2011 ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... zamówień na monitoring i analizę zawartości mediów internetowych. Z perspektywy uczestników każdej branży na rynku, pytanie zmienia się zatem „czy” i „dlaczego” monitorować internet w „jak” i „co” monitorować, by odnieść z tej usługi jak największe korzyści, a cały proces uczynić bardziej efektywnym oraz dostosowanym do konkretnych potrzeb ...
-
T-Mobile wprowadzał klientów w błąd
... Inni obiecują Ci wszystko bez limitu. PROSTUJEMY! Jak wszystko? Skoro tylko rozmowy, a na Internet masz ograniczenia i limity. A w Heyah na abonament PIERWSZY PRAWDZIWY NO LIMIT ... swoich praktyk. Podpisałeś umowę w ramach oferty Pierwszy prawdziwy no limit na Internet, rozmowy, sms-y i mms-y do wszystkich dostępnej w pakiecie SMART XL przeznaczonym ...
-
Czy młodzi Polacy muszą iść na studia?
... decyzja, której znaczenia młodzi ludzie często do końca nie rozumieją. Odpowiedzią na powyższe problemy jest platforma Yep.Academy, która łączy internet, najbardziej naturalne źródło zdobywania wiedzy o świecie przez młodzież, z profesjonalnym systemem doradztwa zawodowego. Umieszczone na niej narzędzia i treści mają pomóc w planowaniu ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... pieniężne – wszelkie koszty zmienne, takie jak wynagrodzenia, wydatki na marketing, nowe technologie, utrzymanie procesów oraz inne wydatki, które nie ... detaliczny został w dużej mierze sparaliżowany i wielu klientów poszukuje możliwości zaopatrywania się przez Internet. Od początku ogłoszenia stanu epidemicznego nie tylko znacznie wzrosła ilość ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
... Karolak jest dyrektorem zarządzania projektami w Agencji Interaktywnej WebService Sp. z o.o. Grupa SOLIDEX.. e-mail tkarolak@webservice.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
-
K2 dla motoryzacji
... . Firma Michelin podjęła decyzję o powierzeniu K2 Internet większości swoich działań internetowych w Polsce nie objętych międzynarodową centralizacją. Na mocy ... Orły. W ramach obsługi stałych klientów, szczególnie ważna w ostatnich tygodniach była współpraca K2 Internet z Volvo Auto Polska. Za obsługę e-marketingową tej firmy K2 odpowiada od końca ...
-
Skuteczność reklamy online
... rozmówca, zintegrowany z reklamą typu brandmark. "Kampania "Pomelo do celó" udowodniła, iż poza uzyskaniem bezpośredniego efektu internet skutecznie buduje świadomości marki i wpływa na zwiększenie zainteresowania zakupem produktu" – skomentował wyniki projektu Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska, odpowiedzialny za marketing i komunikację.
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... kampanii. Dlatego właśnie tak wiele firm, chcąc dotrzeć do specyficznych grup odbiorców, wy-biera internet jako medium reklamowe. Wartościowe serwisy www przynoszą swym właścicielom wymierne korzyści. Obniżają koszty działań ... interaktywnej Janmedia Interactive, kontakt: tkarwatka@janmedia.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Polska potęgą e-bankowości?
... szukać przyczyn tego stanu? Jest ich wiele. Za najważniejszą należy uznać agresywny marketing banków. Za tą sytuacją nie podążyła niestety zmiana formy zbierania i prezentacji ... ROR przez Internet. W ciągu ostatnich pięciu lat na polskim rynku bankowym dokonała się prawdziwa rewolucja finansowa. Dostęp do rachunku przez Internet stał się czymś ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... przy wspomaganiu komputerowym w badaniach telefonicznych (CATI), badaniach facet-to-face, (CAPI), a także badaniach poprzez internet (CAWI). Z tego faktu można wysnuć dwie tezy: Istnieje względnie łatwa możliwość skrócenia dostępu do ... Sp. z o.o. kontakt: krystian.krawczyk@cron.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Bezpieczeństwo w sieci wg MySpace
... Szacuje się, że w 2006 roku marketerzy wydadzą 280 milionów dolarów na reklamę i marketing na stronach serwisów społecznościowych w USA, a dodatkowe 70 milionów dolarów na rynkach ... proc. rodziców uważa Internet za niebezpieczny dla ich dzieci. Jednocześnie ta sama grupa rodziców zgadza się co do tego, że Internet dostarcza dzieciom wiele możliwości ...
-
Popularność serwisów wideo
... - to tylko wybrane dane z pierwszego w Polsce badania użytkowników Web 2.0, zrealizowanego przez firmę Gemius SA na zlecenie agencji marketingu młodzieżowego Yoof. Internet pełni w życiu młodych ludzi ważną funkcję. Jest narzędziem komunikacji, źródłem informacji oraz rozrywki. Wraz z rozwojem Internetu zmieniają się obyczaje internautów ...
-
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
... Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ... elektrycznej będzie się kierowało standardami obsługi klienta oraz jakością i szerokim wachlarzem usług (np. Internet w gniazdku). 16,1% badanych twierdzi, że pozostanie przy dotychczasowym usługodawcy. Doświadczenia innych krajów, w ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... częściej zlecane są badania typu mystery shopping, czyli tajemniczy klient, regularnie wzrasta liczba badań przeprowadzonych przez telefon (CATI) oraz przez Internet w porównaniu z bardziej kosztownymi badaniami bezpośrednimi PAPI. B2B – terra incognito O ile badania na rynku B2C, czyli business-to-consumer są od kilku lat ...
-
Piractwo internetowe: Polska na 6 miejscu
... jaką można ich dokonywać. W jednym przypadku środki z kont finansowych zostały wypłacone przez Internet do niemożliwych do ustalenia lokalizacji w ciągu niespełna 15 ... , przedsiębiorczy i posiada dobre umiejętności interpersonalne Edukacja: Biznes / Marketing, Informatyka Osobowość: Zorientowany na biznes, pewny siebie i arogancki Rozwiązanie: ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... nie powinni się całkowicie wycofywać ze społeczności internetowych", powiedziała Debra Aho Williamson - senior analyst w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż ...
-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
... r., wspierany przez trzech głównych niemieckich inwestorów – Otto Group, Holtzbrinck Ventures oraz Samwer Brother’s Rocket Internet. Są to firmy, które wcześniej z powodzeniem zainwestowały w m.in. takie portale, jak Facebook, LinkedIn czy ... grupowe będą trzecią falą Internetu również w Polsce. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... do robienia zakupów, natomiast w Indiach spodziewany jest rozwój zakupów biletów przez Internet, dzięki czemu internauci unikają długich kolejek na dworcach. W wymiarze globalnym ... ) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako „fajny dodatek”, lecz staje ...
-
Zmiany w Google w 2010
... wynikach wyszukiwania. Także według pierwszych analiz podsumowujących te zmiany, możemy powiedzieć, że marketing w Google i z Google będzie „nieco” droższy. Czy skuteczniejszy, to się okaże w ... wprowadza zdjęcia do reklam – Product Ads W 2010 roku Google zrozumiało, że Internet to świat obrazu. Poza już wyżej opisywanym podglądem stron w wynikach ...
-
Google Plus goni Facebooka
... firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie wszystko (A. Małkowska – Szozda, Prawo monopolisty, Media & Marketing Polska, Nr 07-08/2011, s. 61-63.). Niedawno FB dopasował swoje własne zasady do lokalnego prawa polskiego. Reguły prowadzenia działań komercyjnych na platformie ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... w tzw. realu – czyli poznaliśmy osobiście. To również ludzie, których znamy poprzez Internet. Czytamy prowadzone przez nich blogi, wymieniamy się informacjami w serwisach społecznościowych ... lub wpisów. 17% używa jedynie pseudonimów w trakcie Internetowej komunikacji. Przemysław Bemben, marketing developer w Praca.pl zwraca uwagę na to, że pseudonimy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... być kontynuowany. Internet od dłuższego już czasu jest tym medium, które napędza wzrost całej branży mediowej w Polsce. W pierwszej połowie 2011 internet odpowiadał za ... w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz e-mail (7%). Wszystkie typy reklam ...
-
Warto dbać o wizerunek w sieci
... również wyszukiwarka Google” – wylicza Rafał Dąbkowski, Manager Sales & Marketing Division w Michael Page International. „Jednak zawsze są to informacje ... od social media, grafik, czy projektant stron internetowych powinni wykorzystywać Internet do możliwie jak najszerszego prezentowania swoich umiejętności” – podkreśla Paweł Wierzbicki. ...
-
Znane marki a SEO
... , to jednocześnie prestiż. W przypadku przedsiębiorstw, których zasadniczym kanałem sprzedaży nie jest Internet, pierwsza pozycja to głównie prestiż. Należy pamiętać, że w Internecie firmy nawet ... . SEO to niezbędny element każdej kampanii marketingowej dla firm, które Internet traktują jako główny kanał sprzedaży. Ale nie tylko. SEO pomaga ...
-
Targi Warsaw Build 2013 - budowlane święto
... swoją firmę w internecie i dotrzeć z ofertą do grupy docelowej (architektów wnętrz) Aleksandra Lechwar-Szwarc, ArtCada Marketing wielokanałowy przepisem na sukces firmy w Internecie Blue Vision Internet Marketing Cement romański jako materiał konserwatorski Krzysztof Jaroń, Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych 11.09. – Budownictwo ...
Tematy: -
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dlatego usługi cyfrowe uczyniliśmy jednym z naszych priorytetowych celów. Stąd takie ... potrzebny do załatwienia spraw – dodaje. Najmniej skorzy do załatwiania spraw przez Internet są mieszkańcy wsi, jednak i w tej grupie prawie połowa badanych jest ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... ? Cóż, wciąż jeszcze czekamy na powszechny system szybkich i bezpiecznych mikropłatności, zwłaszcza przez telefon. Wciąż jeszcze internet w urządzeniach mobilnych jest na tyle słaby i chwiejny, że zniechęca do zawierania transakcji tą drogą. ... z tym w biznesie czasem jest właśnie najtrudniej. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Szybkość Internetu przyczyną frustracji
... okazały się być stabilniejsze. Po podłączeniu wielu urządzeń do jednego łącza najwolniejszy internet mieli Hiszpanie i Włosi. Taki stan rzeczy wywołał irytację odpowiednio u ... w satysfakcję stosując intuicyjne i proste w konfiguracji routery Wireless AC – mówi Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager z D-Link Polska. - Umożliwiają one nie tylko szybsze ...