-
Ranking newsletterów
... zostaną nagrodzeni rocznymi licencjami SARE, pierwszego polskiego narzędzia sprzedawanego w modelu ASP, które wspomaga e-mail marketing. - Chcieliśmy wyróżnić tych, którzy świadomie i skutecznie wykorzystują e-mail marketing w swojej strategii marketingowej. SARE jest doskonałą nagrodą, dzięki której zwycięzcy będą mogli udoskonalać swoje ...
Tematy: ranking newsletterów, newslettery -
Dostępność - walor niezbędny witryny
... medialne. BADANIE DOSTĘPNOŚCI DLA ISP Nie tylko firmy świadczące usługi przez internet powinny być zainteresowane badaniem dostępności, ale także dostawcy usług internetowych, ... . Wręcz przeciwnie, wymaga on synergii działania między informatykami a osobami odpowiadającymi za marketing. Nierzadkie są sytuacje, gdy e-projekt pali na panewce albo ma ...
-
Czas na integrację
... i danych, a środowiskiem idealnym do tego typu zastosowań – internet. Z miesiąca na miesiąc poprawia się dostęp Polaków do tego medium. Jeszcze do niedawna szerokopasmowy internet w domu był rzadkością, dziś szacuje się (Interactive ... Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama internetowa skierowana do dzieci
... tego typu gier. Ponadto, 64 proc. stron internetowych wykorzystuje tzw. marketing wirusowy (marketing zachęcający dzieci do rozmowy z rówieśnikami na tematy dotyczące danych produktów), a ponad połowa stron daje dzieciom dostęp do reklam telewizyjnych przez Internet. Z danych Nielsen NetRatings wynika, że badane strony internetowe tylko ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... sądowych i kar z tego tytułu. Wypowiedź Piotra Waglowskiego, członka Rady Informatyzacji, autora serwisu VaGla.pl Prawo i Internet nt. wolności i ograniczeń wynikających z prawa do informacji: "Jeśli prawdą jest, że czeka nas informacyjna ... i właściciel firmy Bluerank. m.galecki@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
... internet urasta do roli najważniejszego źródła informacji, może się wydawać, że portale internetowe i ... , to opinie naszych znajomych i rodziny. Innymi słowy, największy wpływ na decyzje dzisiejszych konsumentów wywiera marketing szeptany, znacznie przewyższając swoją skutecznością wpływ telewizji, dzienników, czasopism czy internetu. 30 proc. ...
-
Najpopularniejsze blogi w polskim Internecie
... wyszukiwarki Google. Informacje o Tomaszu Karwatce i jego blogu webusability.pl pojawiają się głównie w serwisach marketingowych: Marketing Przy Kawie, Marketing w Praktyce i Mediafm.net. Z kolei Artur Kurasiński najczęściej wymieniany jest w Internet Standard, Gazeta.pl oraz przez innego blogera - Macieja Budzicha (blog.mediafun.pl), który z kolei ...
-
Sklep internetowy a ochrona danych osobowych
... przez Internet z wykorzystaniem sklepów internetowych. Jest to dużo wygodniejsza, a przede wszystkim tańsza forma prowadzenia ... zapytani o podstawę prawną upoważniającą do przetwarzania danych i w przypadku takich zbiorów jak marketing, newsletter czy program lojalnościowy, podstawą do ich przetwarzania będzie wyrażenie zgody przez osoby ...
-
Zakupy online - typy klientów
... jej zakupem. Przynajmniej w danym czasie. Wiemy przecież, że nakłady na marketing prowadzony w internecie przekładają się na sprzedaż zarówno offline, jak i online. ... może już niedługo pójdziemy do galerii handlowej, aby kupić coś przez internet. Rozwijające się technologie rozpoznawania ruchu sprawiają, iż wystawy sklepowe zamieniają się w ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... większą wagę do takich zagadnień jak analityka danych i technologie informacyjne. Firmy starają się sprostać oczekiwaniom rosnącej liczby “e-konsumentów”, dla których internet i urządzenia mobilne są kluczowym kanałem zdobywania wiedzy i nabywania produktów. Dla wielu firm nowoczesne technologie są zarówno szansą, jak i wyzwaniem: ponad ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... więcej spadły wydatki na najbardziej popularną reklamę w sieci (-41%). Najwięcej (5 mln zł) w marketing zainwestowało Zalando. Ta imponująca kwota jest jednak sporo ... branża e-commerce? Tutaj bez zaskoczeń. Ulubionym medium branży e-commerce pozostaje Internet. Wydatki na promocję w sieci pochłonęły 61% całościowych budżetów reklamowych. To jednak ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... i chętnie przeszliby cały proces zakupowy na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... system obsługi płatności Dotpay. "Internet 2k10" to pierwsza edycja raportu Internet Standard o kondycji finansowej polskiego e-biznesu. Raport składa się z czterech części. W pierwszym rozdziale zaprezentowano ranking polskiego e-biznesu w czterech głównych grupach: "Serwisy i usługi internetowe", "Marketing i reklama internetowa", "E-commerce ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... w telewizji, to znaczy, że on w ogóle nie istnieje. Internet w takich sytuacjach (założenie jednoczesne co do grupy docelowej i kategorii ... Internet jest dobry przy jednych kategoriach, a przy innych - lepiej sprawdza się coś innego. Przecież nieważne, co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... , po godziny nocne. Potrzeby, które zaspokaja w tej współpracy Internet dzielą się na cztery grupy: komunikacja, newsy, informacje dotyczące zainteresowań oraz rozrywka. Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... możliwość łatwego budowania wizerunku firmy i więzi z otoczeniem. Witryny WWW są również doskonałym sposobem na dostarczenie otoczeniu maksymalnej ilości informacji o firmie. Internet jest obecnie najczęstszym źródłem informacji do którego sięgają dziennikarze. Tworząc witrynę firmową należy dokładnie określić jakie zadania strona ma spełniać ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... z klientem. Właściwie wykorzystane, stanowią kopalnię nowych idei dla firmy. Sprzedaż i marketing Zespoły sprzedażowe na całym świecie szukają potencjalnych klientów na portalach ... Śledztwo policyjne CSI w Internecie! Sieci to wspaniałe narzędzie w rękach policji. Internet nie jest anonimowy – każda nasza obecność w sieci zostawia swój ślad - ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... do prowadzenia działań PR. I do takich działań w większości jest wykorzystywany. Marketing na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie ... Tutaj też najczęściej, jeszcze nieoficjalnie, podawane są informacje o nowych sklepach. Internet to najszybszy kanał komunikacji, dlatego nadaje się świetnie do informowania klientów o ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... wieku od 25-34 lat. Kwota przeznaczona na jednorazowe e-zakupy dokonywane przez Internet jest dość wysoka w porównaniu do codziennych zakupów w tradycyjnych sklepach i mieści się najczęściej ... sieci. W przypadku sklepu internetowego dochodzą oczywiście koszty związane z jego promocją (marketing, pozycjonowanie, itp.), ale te nie są na tyle wysokie, ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... rzeczywistość i równocześnie do promocji takiego tematu. Po raz kolejny można się przekonać, że internet separuje od świata realnego tych, którzy zdecydują się na pasywność, „przyrośnięcie do komputera”. Natomiast ... się zabawa, oryginalność, spontaniczność i ucieczka z przetartych szlaków. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... reklamodawców do tej formy reklamy. W 2012 roku przeciętne wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych i agencji interaktywnych deklaruje przeznaczanie ...
-
E-sklepy wybierają SEO i SEM
... prowadzi działania promocyjne na rzecz e-sklepu. Ich najpopularniejszą formą okazało się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, a w dalszej kolejności umieszczanie wizytówek w internetowych katalogach i marketing szeptany. Szczególnie zaskakują statystyki pytań o sieci afiliacyjne. Okazuje się, że z tym pojęciem nigdy nie zetknęło się aż 38% respondentów ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... efektów promocji i odwiedzin e-sklepu, brak analizy własnych danych o klientach, niespersonalizowanie reklamy, niezautomatyzowanie działań reklamowych oraz brak rozwiązań mobilnych. Pozycjonowanie (SEO) i marketing w wyszukiwarkach (SEM) to już niemal chleb powszedni, jeżeli chodzi o formy promocji e-sklepów, które wybiera aż 83 proc. z nich, jak ...
-
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
... należy czekać od 3 do nawet 6 miesięcy. Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich dobrze jest stronę najpierw zoptymalizować. 2. SEM SEM, czyli Search Engine Marketing, to wszystkie działania e-marketingowe, podejmowane w celu jak najlepszego wypromowania danej strony w wyszukiwarce. Mało tego – strona powinna pojawiać się wysoko w wynikach ...
-
Moc personalizacji w wideo marketingu
... są chociażby Millenialsi, pokolenie ludzi, którzy chcą przekazu wnoszącego jakąś wartość, skierowanego tylko do nich. Dlatego istotną kwestią stał się marketing spersonalizowany, szczególnie spersonalizowane treści wideo. Dla marketerów najważniejszą kwestią musi być poznanie swoich odbiorców i dopasowywanie contentu do wieku, płci, wykształcenia ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja zmieniła się diametralnie. Dziś można powiedzieć, że oba kanały się ... zmian odnaleźć, a przecież dotykają one całej organizacji: od sprzedaży, poprzez marketing, a na sposobie organizacji pracy kończąc (lean/agile management, turkusowe zarządzanie ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... . Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych inwestycji polecają naszą firmę znajomym i rodzinie. Internet i social media są też oczywiście doskonałym narzędziem dotarcia do nowych klientów. Świetną okazją do ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... najwyższego szczebla zarządzania, 63% spodziewało się zwiększenia nakładów na marketing online w 2008 r. Tylko 14% zamierzało je ograniczyć. Najnowsze badanie z ... mediów miażdżącym ciosem?" Powodów jest siedem: Internet jest z natury bardziej wymiernym i wytłumaczalnym medium niż te tradycyjne. Internet pozwala na lepsze i bardziej bezpośrednie ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... jedna trzecia badanych zdecydowała się na taką opcję. Podobnie jak w Polsce, drugą najczęściej wybieraną kombinacją był triple play – telefonia stacjonarna, Internet oraz telewizja. Najczęściej pakietyzowaną usługą był dostęp do Internetu – stanowił element 90% zakupionych ofert. W przypadku telefonii stacjonarnej wskaźnik ten oscylował ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... obsługę dla tej grupy klientów mogą liczyć na najlepszy szeptany marketing na świecie. Prym w tej kategorii wiedzie sklep SuperKoszyk.pl, który uzyskał ogólną ocenę ... sobie sklep Strefakierowcy.pl. Kategoria "Zegarki i Biżuteria" Sprzedaż zegarków i biżuterii przez Internet jest niełatwym zadaniem. Przeważnie są to towary o wysokiej wartości, a to ...
-
Personalizacja w Internecie
... . Według badań psychologów społecznych, większość społeczeństwa to odtwórcy, tylko niewielka części ludzi to innowatorzy. Dla tych pierwszych spersonalizowany Internet to marzenie, dla tych drugich Internet stanie się miejscem utrapienia. Na dodatek w tej pierwszej grupie jest wiele osób, które personalizację traktują jako wyróżnienie ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... obserwować można również w Polsce - przekonuje Arkadiusz Chłopik, A&P & Strategic Marketing Manager, Xerox Polska. Eksperci z branży nowych technologii zalecają ... IT. Internet wszechrzeczy Według ekspertów Gartnera Internet wszechrzeczy (Internet of Everything), czyli sieć łącząca przedmioty, dane, procesy i ludzi, zastąpi Internet przedmiotów. ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... , który ostatecznie kupią przez Internet. Standardem stanie się „Ratailtainment”, czyli ... marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż jest słabą stroną polskiego e-commerce. Dlatego zunifikowane przepisy, które będą obowiązywać od przyszłego roku (w tym m.in. wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... z reklamy. Najczęściej ma przez to na myśli polecanie przez znajomych (marketing szeptany - 93% reklamujących się), drukowane książki teleadresowe (69%) i reklamę w internecie (63%). Jednocześnie firmy, które próbowały już reklamy w internecie, uważają internet za najbardziej skuteczną formę reklamy. Małe i średnie firmy uważają już sam ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... w przypadku sektora motoryzacja (mniej o 0,7% wobec 2020 r.) oraz produkty do użytku domowego (dynamika -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy wolumenu ...