-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... Internet jest płaskim medium, coraz częściej kojarzonym z fake factami, których nie weryfikujemy. Trend ten oczywiście nie jest nowy, ale w dzisiejszych czasach zyskał nowe znaczenie, które być może będzie się pogłębiać, więc warto bacznie go obserwować – powiedział Adam Sanocki, Partner Zarządzający Attention Marketing ... Marketing, podział ten i ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... przez serwis Statista wynika, że w minionym roku zakupów przez Internet dokonało 1,79 miliarda osób, a prognozy zakładają, że w nadchodzących latach ... Jak podaje raport Ascend2 „Marketing Technology Trends”, osoby odpowiedzialne za marketing w firmach, za najbardziej efektywną technologię uznają obecnie właśnie content marketing (51%). Eksperci ...
-
Projektowanie stron WWW: co irytuje internautów
... publikacji dotyczących e-marketingu. PRZYPIS: [1] Bouch A., Kuchinsky A. and Bhatti, N., Quality is in the eye of the beholder: Meeting users’ requirements for Internet quality of service, CHI 2000. ŹRÓDŁA: Internet Standard, „Internet – nie dla idiotów” Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
E-marketing coraz popularniejszy
... 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy trend - 9. na 10 ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... po prostu sztucznym barwnikiem. A wobec takich reklam internauci są bezwzględni. Internet, choć subiektywnie, jednak w bardzo skuteczny sposób kształtuje obraz marki. Opinie, ... to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... gazetę w realnym świecie, a internet nie jest autonomicznym ... Internet S.A. kontakt: www.k2.pl Jacek Szafader, jest niezależnym konsultantem e-marketingu. kontakt: www.k2.pl PRZYPISY: [1] Jakob Nielsen, www.usability.com [2] MwP nr 7 (77) 2004 „Testowanie funkcjonalności serwisu www” str. 29-30 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... wskazuje rozwijający się rynek i potrzeby funkcjonujących na nim odbiorców, będzie kształtowało marketing i sposób myślenia o markach w ciągu najbliższych lat. Im mniej musimy się ... jest niezmierzony potencjał nowych mediów, bazujących na możliwościach, jakie daje internet, SMS. Tworzenie społeczności wokół marki Społeczności wokół marek nie tworzą ...
-
Branża budowlana a social media
... , wykonawców i architektów. Z przeprowadzonych badań wynika, że Internet jest wykorzystywany przez 80,3% osób związanych z branżą budowlaną ... z dziesięciu menadżerów reprezentujących producentów i dystrybutorów branży budowlanej zgadza się ze stwierdzeniem, że marketing internetowy nie sprawdza się w sektorze budowlanym to jednak sama branża ...
-
Formy marketingu farmaceutycznego
... oni do czynienia. Następna grupa to wszystkie kanały komunikacji wykorzystujące Internet. Raport wskazuje, że 84% lekarzy słyszało o otrzymywaniu niezamówionych informacji marketingowych ( ... zapamiętywania przekazywanych informacji. Nowoczesne strategie marketingowe typu Closed Loop Marketing (CLM) – wykorzystują one połączone siły nośników ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Internet - poza nieco ... jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień. ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... klientów na poszczególnych rynkach" - mówi Tomasz Ebbig, Brand Marketing Manager Zalando na Polskę i Wielką Brytanię. Rynek polski preferuje raczej produkty o ... różnią się od "stacjonarnych"? Sposoby dokonywania zakupów ulegają ciągłym zmianom. Internet mobilny zrewolucjonizował e-zakupy: technologie mobilne pozwalają na robienie zakupów w dowolnym ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... Internet można kupić wszystko - na świecie działają miliony sklepów internetowych o różnych profilach ... powstać w technologii responsywnej (RWD). Już na etapie projektowania naszego sklepu warto skorzystać z narzędzi z kategorii Marketing Automation – w prosty i automatyczny sposób pomogą one w bardzo wielu kwestiach. Dzięki nim będziemy w stanie nie ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... powód blokowania treści reklamowych. Ten fakt nadaje dyskusji ciekawy wymiar - marketing internetowy stał się bowiem synonimem braku prywatności i nadużycia w kwestii ochrony ... jakości treści oraz witrynach typu cashback i voucher code. Adblocking i marketing afiliacyjny Funkcjonujące na stronach banery i linki prowadzące do stron partnerskich muszą ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... przypadku sprzedaży detalicznej przez Internet odnotowano wyższą wartość w cenach bieżących (o 8,2%) w porównaniu z sierpniem br. Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży „ogółem” zwiększył ... , Deputy Head of Sales w Blue Media oraz Maja Wiśniewska, Marketing Manager z SMSAPI dzielą się swoimi spostrzeżeniami w obszarze e-commerce w ostatnim ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... produkt komercyjny. Firmy działające bardzo intensywnie poprzez direct marketing bardzo często wykorzystały już z różnym skutkiem komercyjne bazy danych i ... firmy A zainteresowani ofertą firmy B zgłaszają to w uzgodniony sposób (w czasie kontaktu telefonicznego, przez internet, poprzez SMS, inaczej) i tym samym przechodzą już do bazy prospektów firmy ...
Tematy: -
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... z pomysłów. Podobnie zresztą jak pozbawiony sensu jest marketing, który zupełnie nie zwraca uwagi na najświeższe trendy. Poniżej przedstawiamy rozwiązania, dzięki którym marketerzy mogą ułatwić sobie pracę, zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... oceny wartość nie będzie wyświetlać się użytkownikom. Jest to prosty sposób na wzbudzenie zaufania potencjalnych klientów i zwiększenia ruchu na stronie. 3. Marketing i seo Marketing i promocja to narzędzia pozwalające na rozwinięcie biznesu. Niezależnie od wielkości sklepu internetowego warto inwestować w te obszary. Szczególnie ważne są ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... i partnerom biznesowym, że jesteśmy ekspertami w danym obszarze, a jednocześnie przyciągamy uwagę. Marketing treści pozwala wzbudzić zaufanie, edukować klientów, budować relacje z potencjalnymi kupującymi, a przy okazji, wykorzystać niedrogie możliwości, jakie daje internet, do skutecznej promocji. 5) Wydarzenia online to kolejny krok na drodze do ...
-
Co nowe prawo komunikacji elektronicznej oznacza dla e-commerce?
... m.in. dlatego, że obejmują wymogi prawne dla działań marketingowych (tj. e-mail marketing, czy reklama internetowa wykorzystująca pliki cookies) oraz procesów zdalnej ... zgodami na komunikację marketingową. Co istotne, nowe przepisy obejmują również marketing w relacjach B2B,” — wyjaśnia Beata Zalewska, Inspektorka Ochrony Danych Osobowych w ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... dużej liczby firm – osiąga relatywnie mniejszy udział w całkowitym ruchu. Branże takie jak marketing, sprzedaż czy e-learning przyciągają najwięcej odwiedzin, co pokazuje, jak duży ... optymalizacja działań – udział w raporcie komentuje Justyna Dzikowska - Head of Marketing w Brand24. Opinie i porady czołowych ekspertów Ranking powstał dzięki owocnej ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... internetowych głównymi źródłami przychodów były sprzedaż powierzchni reklamowej oraz handel produktami i usługami poprzez Internet. Doprowadziło to do wyodrębnienia dwóch głównych celów kampanii reklamowych - generownia ruchu na serwisie ... że cookies identyfikuje komputer, a nie użytkownika Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Jest praca w mediach społecznościowych
... nie będzie odwrotu”, dodaje. Blisko 90 proc. spośród wszystkich ofert dotyczących mediów społecznościwych opublikowali pracodawcy z takich branż jak marketing, public relations, IT, Internet, e-Commerce czy sprzedaż. Zaledwie jedna dziesiąta to oferty pochodzące bezpośrednio od firm poszukujących wewnętrznych specjalistów w tej dziedzinie. „Media ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... książki lub po prostu nic nie robić. Łączą się z Internetem głównie tylko przez komputer/laptop, czyli w sposób tradycyjny. Tuńczyki płyną z nurtem. Internet wykorzystują głównie w celu załatwiania konkretnych spraw – sprawdzają pocztę prywatną, pogodę, załatwiają sprawy finansowe, czytają portale informacyjne. Często korzystają z serwisów ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... Wyprodukowanie poprawnego spotu jest dzisiaj możliwe również drogą amatorską. Wystarczy dobry pomysł. To wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji uważane było za pewnego rodzaju mezalians. Przedsiębiorcy internetowi traktowali ...
-
Barometr e-commerce 2016
... – predictive marketing, attribution i reklama natywna Handel transgraniczny Dostawa tego samego dnia (Same-Day Delivery) Social commerce Software as a service (SaaS) AdBlock 3) Niskie ciśnienie – stymulatory istotne, jednak w najmniejszym stopniu wpływające na wzrost wartości rynku e-commerce oraz przychodów e-sklepów: Beacony Internet Rzeczy (IoT ...
-
E-commerce czyli jak założyć sklep internetowy?
... będziemy pisać niżej) i określić: przedmiot sprzedaży - czyli co będziemy sprzedawać przez internet grupę docelową - czyli komu. Gdy jednak do tej pory ... biznesu. Przykładem będą powiązania z programem do fakturowania, księgowości, magazynu, ale także wspomagające marketing - SEO, czy rozliczenia płatności i dostaw. Obecnie nikt już nie inwestuje we ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... również sklepy internetowe, ponieważ rzesza tych, którzy na miejsce zakupów wybierają internet, rośnie z roku na rok. E-sprzedawcy powinni być na to solidnie przygotowani ... Ma to swoje uzasadnienie. Jak bowiem tłumaczy Joanna Kosiorek, SAP Customer Experience Marketing Manager, CEE MU. Niezależnie, czy wchodzimy do sklepu stacjonarnego czy odwiedzamy ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... w Polsce powinien być wart 190 mln złotych. Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM w Polsce oraz perspektywy jego wzrostu ... na to, ze Polska powoli dołącza do krajów Europy Zachodniej, gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... stanowi poważne wyzwanie. Budowa i zarządzanie własną listą adresową Dla firmy wysyłającej korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji takich wiadomości, wpisali się na listę wysyłkową, a co najważniejsze wyraziły zgodę ...
-
Sklepy internetowe a promocje świąteczne
... Co ciekawe, obecność w porównywarkach cen pod kątem świąt zadeklarowało tylko 8% właścicieli e-sklepów. W przypadku wyboru najskuteczniejszych narzędzi bezkonkurencyjny okazał się email marketing, na który głosowała aż 1/4 badanych. Dlatego też, aż 32% właścicieli e-sklepów zadeklarowało, że w okresie świątecznym wysyła znacznie więcej newlsetterów ...
-
Reklama online - trendy 2015
... się zrozumieć zachowań klientów oraz zwiększać ich lojalności wobec firm i ich produktów. Według ekspertów, którzy wystąpili na pierwszej konferencji „Digital Marketing Heroes”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, nadchodzący rok upłynie przede wszystkim pod znakiem nowoczesnych technologii. Jednak nie chodzi tu o klasyczną reklamę ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... już ok. 1/3 internautów czerpie tę wiedzę z materiałów wideo, czy konkursów organizowanych przez marki i tym podobnych działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych formach kontaktu z odbiorcą - konkursach, testach produktów ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... gdzie automatyka procesu jest wrodzona np.: ssanie kciuka przez dzieci. Dlatego marketing, choć postrzegany jako nienamacalny, staje się receptorem, kreującym określoną odpowiedź w ... umożliwią automatyzację oraz analizę danych w czasie rzeczywistym. Współczesna sieć Internet nie przypomina swojego protoplasty. Sama w sobie staje się „Internetem ...
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... w 2020 roku, https://www.uke.gov.pl/akt/raport-o-stanie-rynku-pocztowego-w-2020-roku,385.html [3] ARC Rynek i Opinia, E-mail marketing w Polsce, https://www.redlink.pl/raport/ [4] Sumo, 3 Direct Mail Marketing Examples For Ecommerce Businesses, https://sumo.com/stories/direct-mail-marketing-examples [5] Wdmonline, Ten Brilliant Examples of Unique ...
-
Współpraca z influencerem: jak ją sformalizować?
... korzyści finansowe. Natomiast blogi, podobnie jak czasopisma, podlegają ustawie prasowej, co zobowiązuje do jasnego wskazywania reklam – wyjaśnia Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń freelancerów, w tym influencerów. Jak firma może zabezpieczyć swoje interesy? Zgodnie z polskim prawem oraz wytycznymi Prezesa ...