-
Branża hotelarska stawia na Internet
... ̨ jakości obsługi gości”, a 26 proc. „rozwój obecności w Internecie”. 18 proc. obiektów ma zamiar zwiększyć „wydatki na reklamę i marketing”, 12 proc. myśli o rozbudowie – zwiększeniu liczby pokoi/łóżek, a 11 proc. chce „zwiększyć poziom sprzedaży/przychodów”. Tylko 3 proc ...
-
E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?
Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów. To natomiast daje podstawy do uznania kampanii za niezgodną z prawem. W efekcie przedsiębiorcom grożą wysokie kary sięgające nawet 10 ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
Jedynie 22 procent konsumentów ma zaufanie do maili wysyłanych przez firmy, a jeszcze mniejsza rzesza ufa reklamom, które pojawiają się na witrynach internetowych - to tylko niektóre z wniosków płynących z najnowszych badań zrealizowanych przez Forrester Research. Z drugiej strony ufność internautów wzbudzają opinie innych. Nadeszły ciężkie czasy ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 Zikmund W.G., d'Amico M.: "Marketing. Creating and Keeping Customers in an e-commerce Worl"d, South - Western College Publishing, Thomson Learning, Cincinnati, Ohio 2001 Chaffey D., Mayer R., Johnston K., Ellis-Chadwick F.: "Internet Marketing. Strategy, Implementation and Practice", Financial Times, Prentice Hall ...
-
Polscy internauci a ochrona prywatności w sieci
... trzecia respondentów jest zdania, że to rząd winien być odpowiedzialny za nasze dane osobowe w sieci – mówi Luca Sartoni, Social Media & Internet Marketing Team Leader w 123people. Użytkownicy różnie postrzegają też kwestię utraty pracy wskutek treści upublicznionych w serwisach społecznościowych. O ile w Polsce czy w Holandii tylko ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... klientów… Tylko działania z zakresu marketingu internetowego zwiększają szanse trafiania na naszą stronę. Niestety, Internet potrafi być trudnym narzędziem, co wynika głównie z jego permanentnego rozwoju. Pracownik odpowiedzialny za marketing w firmie nie zawsze ma czas, by na bieżąco śledzić aktualne trendy i zgłębiać tajniki potencjalnych ...
-
Markowe wydarzenia
... - reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis na etapie zapowiedzi, rekrutacji, zapisów, - wpisy ... , s.12 4 Fahy, John and Alan Smithee, Strategic Marketing and the Resource Based View of the Firm, Academy of Marketing Science Review [Online] 1999 (10) 5 McEnally, Martha ...
Tematy: -
PR w nowych mediach
... jako źródła ciekawych informacji. WPŁYW ROZWOJU MEDIÓW NA MARKETING Problem malejącego znaczenia reklamy i rosnącego znaczenia public relations w kształtowaniu komunikacji ... . Interaktywność, rozumiana jako dialogowość, realizowana jest nie tylko poprzez internet, ale także poprzez telewizję interaktywną i telefonię komórkową, postrzeganą jako nowe ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... zysk dla firmy. E-sprzedawca powinien zatem utrzymywać więź z klientami i przypominać im o swoim sklepie i jego ofercie. Może to robić poprzez e-mail marketing – skuteczny sposób promocji e-sklepu. Priorytetowe jest przy tym zbudowanie bazy mailingowej, zawierającej adresy potencjalnych lub obecnych klientów i informowanie ich w starannie ...
-
Jest praca w e-commerce
... też z rosnącym udziałem e-Commerce w handlu detalicznym. Według ostatniego raportu sporządzonego przez Internet Standard w 2009 roku wzrost wynosił już około 2,2 proc. a przychody wyniosły 13,4 mld ... giełdy pracy infoPraca.pl. - SEM (Search Engine Marketing) to w skrócie marketing wyszukiwarek internetowych. Są to działania promocyjne, które ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... rezultaty najnowszego raportu Attention Marketing Research - organizacji będącej połączeniem wiedzy i doświadczenia PMR Consulting & Research oraz Attention Marketing. Opracowanie dowodzi istotnej ... rozdarci między brakiem zaufania do mediów, a świadomością, że internet pełen jest zarówno prawdy, jak i kłamstw, których najczęściej nie weryfikują ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... okres konwergencji mediów tradycyjnych i Internetu, a także wzrost zainteresowania użytkowników stronami stworzonymi zgodnie z ideą Web 2.0. Raport „Internet 2006” składa się z ośmiu działów: Internauci, Marketing, E-commerce, Reklama, Media, Web 2.0 oraz Komunikacja. Celem opracowania, przygotowanego w oparciu o wyniki badań firmy Gemius, jest ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... automatyczny. Dopiero po potwierdzeniu uczestnik może wziąć udział w konkursie. Rankingi uczestników Internet pozwala również na automatyczną obsługę punktacji. Każde pytanie, pod warunkiem ... o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak rzeczywistość bywa różna. Marketing oparty na bazach danych stosują tak naprawdę nieliczne firmy, większość ma ...
Tematy: -
E-klient - zachowania nabywców
... dane w nieuczciwy sposób [7, str. 4, por. też 8, str. 10]. Mówiąc o sprzedaży przez Internet należy zdawać sobie sprawę z barier utrudniających ekspansję handlu elektronicznego, jakie ... interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w Internecie to przede wszystkim szereg działań mających na celu ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online. Jak twierdzi Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet SA „ACR budować będzie przewagę konkurencyjną m.in. na bazie połączenia doświadczenia mediaplanerskiego Jolanty ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... do 2007 r. Wydatki na reklamę Po raz pierwszy Internet Standard zapytał polskie sklepy internetowe o ich wydatki na marketing. Roczny budżet marketingowy 80% badanych sklepów ... respondentów przede wszystkim obniżka marż, redukcja zapasów i zmniejszenie wydatków na marketing. Jak wynika z raportu, recesja daje się we znaki sklepom komputerowym, ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... opiera się dokładnie na tych samych narzędziach, jak każda inna reklama. Najskuteczniejsze są różne działania przeprowadzane równolegle. Marketing internetowy ma ogromne znaczenie, ponieważ internet jest kanałem komunikacji, dzięki któremu możemy bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. E-mailing, social media, w których zamieszczamy ...
-
4 najlepsze chatboty w marketingu
... lubią rozmawiać z markami, a naturalnym miejscem takiej komunikacji jest internet. Dlatego Chatboty są dzisiaj nieodłącznym elementem marketingu konwersacyjnego. ... dzisiaj zaczynają decydować o sile marketingu w dużych korporacjach i małych firmach. Chatbot i marketing – doskonałe połączenie? Chatbot to w skrócie jedno z nowych narzędzi digital ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on realizowany przeważnie na zamówienie i skrojony na ... bardzo istotnym medium uczestniczącym w rozprzestrzenianiu się buzz marketingu jest Internet. Ludzie polecają sobie produkty na forach, portalach społecznościowych ...
-
Ciemne strony internetu
... rozwojem internetu dostęp do informacji stał się łatwy, jak nigdy dotąd. Klienci górą! Internet przyczynia się do rozwoju ery informacji. Coraz łatwiejszy dostęp do niej ... odwiedzających anty site’y z pewnością przekazy te oddziałują tak, jak zamierzyli ich autorzy. „Marketing nie jest walką na wyroby. Jest walką na percepcje” – twierdzą Al Ries ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... prostu zgubne. e-Wizerunek Podobnie jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. ... portalach informacyjnych. Podobnie jak prasa, ulotka reklamowa czy telewizja Internet był medium jednostronnym. Rozwój Internetu oraz pojawienie się Web 2.0, forów ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
... . Content marketing i AdBlock zwiastują śmierć reklamy display Mit. Reklama display wkrótce przestanie być używana – zastąpi ją content marketing. Fakt. – Content marketing jest dobrym narzędziem, ... . nowych blogów, to tyle samo… przestaje istnieć. Fakt. Choć internet faktycznie jest przesycony ilością informacji, to jednak wciąż znajdzie się w ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... bydła na pastwiskach czy analizowanie potrzebnej ilości nawozów) przy użyciu Internet of Things (IoT – Internetu rzeczy). Dzięki zarządzaniu dużymi zbiorami danych, przetwarzanymi ... „Portret Polskiego Rolnika. Analiza Rynku” to badanie opracowane przez Agrotime, Attention Marketing i firmę badawczą PMR. Poprzez odpowiedzi na kluczowe pytania ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... środków masowego przekazu wydaje się do końca rozwiązać jakiekolwiek wątpliwości co do charakteru konkursów organizowanych przez Internet. Czy zatem obecnie wszystkie konkursy organizowane przez Internet korzystają z przywileju zwolnienia nagród z opodatkowania? Warto zwrócić tutaj uwagę na treść przywołanej powyżej interpretacji Izby Skarbowej ...
-
Największe błędy w marketingu
... do wykonania reklamy. Aby rozesłać tysiąc listów marketingowych do klientów przez Internet wystarczy kilka godzin, a pierwsze informacje zwrotne mogą już nadejść po ... się na marketing poprzez Internet. Kolejne czynniki przedstawię w następnym artykule, za miesiąc. Ten artykuł został przygotowany na podstawie "Top 10 biggest online & email marketing ...
Tematy: -
e-CRM i e-PR na mojej stronie
... . Głównie ze względu na możliwości, jakie Internet stwarza dla budowy więzi i relacji z klientem. A naprawdę jest okazją by popisać się inwencją i nieschematycznym myśleniem. Wirusem w klienta... Jedną z technik, które dobrze wkomponowują się w ideologie e-CRM jest marketing wirusowy (ang. viral marketing). Wirusowy, ponieważ podobnie do zarazków ...
Tematy: -
Europejski rynek reklamy online rośnie
... JupiterResearch. Internet Retailer szacuje, że ponieważ Internet staje się wiodącym nurtem na kontynencie, europejscy marketerzy do 2011 roku wydadzą 83 miliardy euro na reklamę internetową, co stanowi 8,3 proc. wszystkich europejskich wydatków na reklamę. Ten wzrost w dużej mierze został spowodowany przez marketing internetowy w wyszukiwarkach ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... najważniejsze, niskimi nakładami finansowymi można ją powiększyć stosując na przykład marketing wirusowy (viral marketing), którego istota polega na tym, aby odbiorca listu ... mailingowej Literatura: [EW07] Encyklopedia Wikipedia, E-mail marketing, http://pl.wikipedia.org/wiki/E-mail_marketing, 2007 [HM03] Harper M., Interspire.com, 15 Email-Marketing ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... (spadek o 9%). Najwięcej, bo aż 44% ankietowanych zaznaczyło, że wydatki na marketing stanowiły od 5 do 10% zaplanowanego budżetu. Zmniejszeniu budżetów marketingowych ... wieku od 25-34 lat. Kwota przeznaczona na jednorazowe e-zakupy dokonywane przez internet jest dość wysoka w porównaniu do codziennych zakupów w tradycyjnych sklepach i mieści ...
-
Wyzwania CMO 2014
... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ...
-
BIT EVIL S.A. debiutuje na NewConnect
... aktywności Spółki jest świadczenie kompleksowych usług marketingu internetowego (content marketing), obejmującego takie usługi jak: pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, social media marketing, influencer marketing, projektowanie serwisów internetowych oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań informatycznych, wykorzystywanych ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... pewnie tracisz. Warto zobaczyć, jakie możliwości, również sprzedażowe, oferuje nam Internet. Po drodze jednak mogą pojawić się pułapki, których istnienia lepiej ... dzisiejszego świata zachodniego jest dostrzegalny już niemal na każdej płaszczyźnie przesyt. Marketing online nie jest od tym względem żadnym wyjątkiem. W pewnym momencie znajdujemy się ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... porównawcza analiza mediów W wyniku zaobserwowanych zmian udział wydatków na internet w całkowitym torcie reklamowym przekroczył 43%, w porównaniu do telewizji, która ... wielkości był marketing w wyszukiwarkach, który pochłonął jedną trzecią inwestycji (32,7%). Swoją pozycję umocniły ogłoszenia online (17,1% udziału), a e-mail marketing zanotował ...
-
Promocja w segmencie B2B
... (np. paradoks) mogą ośmieszyć naszą ofertę i odnieść efekt odwrotny do zamierzonego. Marketing bezpośredni jest więc doskonałym narzędziem docierania do aktywnych grup motywacyjnych ... świata. Udowadniają, że marki znają i rozumieją odbiorcę i jego zwyczaje. INTERNET W MEDIA-MIXIE SEGMENTU B2B W internecie również są obecne kampanie skierowane do ...