-
eSperto - marketing i zabawa
... marketingowym archiwum i nie jest natrętny - jak się nim nie interesujemy, grzecznie... zasypia. Mówimy o nowym narzędziu marketingu desktopowego, udostępnionym przez Wydawnictwo Marketing w Praktyce na stronach portalu firmowego portalu. Postać eSperto stworzyła Agencja Interaktywna Adv.pl. Aplikacje typu screen mate, popularne w krajach, gdzie ...
-
Email marketing: aspekty prawne
93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...
-
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
... uwagę również na to, że nie zawsze odbiorca klika w wiadomość, żeby wejść na stronę e-sklepu i zrobić zakupy. Dlatego właśnie e-mail marketing odgrywa ważną role w budowaniu świadomości marki i relacji z klientami. Agata Lejman, ekspert
-
Internet Media Services S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
... na główny parkiet warszawskiej giełdy. IMS świadczy usługi z zakresu marketingu sensorycznego. O spółce INTERNET MEDIA SERVICES S.A. Spółka została założona w roku 2000, w 2005 otrzymuje ... usług z zakresu Marketingu Sensorycznego w Polsce. O emitencie Nazwa spółki: Internet Media Services S.A. Spółka na rynku regulowanym: 465 Debiut w 2014 r.: 21 (9 ...
-
Inxmail w K2 Internet
... i monitorowanie przebiegu kampanii. Jako Advanced Business Partner firmy Inxnet, K2 Internet stała się pierwszym w Polsce dostawcą Inxmail. Agencja otrzymała prawo sprzedaży ... swoim klientom zarówno jako samodzielnej technologii, jak i na zasadzie ASP. K2 Internet będzie również adaptować i integrować system na potrzeby klientów oraz zapewniać ...
Tematy: k2 internet, inxnet -
Menedżerowie szukają pracy przez Internet
... osoby z krótkim stażem zawodowym, nie przekraczającym 2 lat (25 proc.). Ponad jedna trzecia menedżerów i specjalistów uznaje internet (36 proc.) oraz sieć znajomych (35 proc.) za najefektywniejsze sposoby poszukiwania pracy. ... pracownikami specjalizującymi się w następujących sektorach: IT i inżyniera, finanse i bankowość, sprzedaż i marketing ...
-
GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet
... możliwości świadczenia usług w nowym dla Emitenta obszarze mobile marketing. Spółka K2 Internet SA została zawiązana w dniu 8 czerwca 2000 r. Historia Emitenta sięga 1997 roku, kiedy to Michał Lach (wraz z wspólnikami) założył spółkę cywilną K2 Internet Provider, zajmującą się przede wszystkim dostarczaniem internetu małym i średnim ...
-
Konsulting e-marketingowy K2 Internet
... i projektowych ukierunkowanych na maksymalizację skuteczności oraz zapewnienie pełnej mierzalności działań e-marketingowych. Efektem tych przygotowań jest również uruchomienie Bazy Wiedzy K2 Internet. To oparte na agencyjnym intranecie archiwum zapewnia wykorzystanie na potrzeby nowych projektów całej wiedzy zgromadzonej w K2. Obecnie Baza zawiera ...
Tematy: k2 internet -
Badanie "Internet w pracy"
... dużych korporacji. Badanie ma na celu ustalenie w jakim zakresie wykorzystywany jest Internet w pracy oraz jaki wywiera to wpływ na działalność firmy zarówno ... na potrzeby poradnika praktycznego, który zostanie opublikowany w październikowym wydaniu Magazynu Internet. Dodatkowo każdy respondent będzie mógł otrzymać wyniki liczbowe tych obserwacji ...
-
Polacy a Internet w telefonie
... Internetu na komputerach odnotowano w Polsce w 2002. – mówi Jarosław Rzepecki, Mobile Marketing Manager w Isobar Mobile Polska – Dynamika wzrostu dla Internetu w komórkach ... pobierało aplikacje), nieco z tyłu są użytkownicy Androida (63% Internet i 22% aplikacje) oraz mobilnych wersji systemu Windows (69% internet i 16% aplikacje). Jakiego rodzaju ...
-
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
... podstawie wcześniej przeglądanych stron automatycznie wychwytuje treści, do których dopasowuje produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia automatyczne dopasowanie wyświetlanej oferty do wyborów, których dokonał klient za ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży. Maja Wiśniewska, Head of Marketing w SMSAPI, platformy do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS, VMS i RCS Wymagające standardy obsługi klienta Giganci rynku e-commerce, tacy jak Allegro ...
-
W a2mobile więcej GB, nielimitowany Internet 5G i bonusy
... , a w niej: więcej GB w pakietach "Niewyczerpalne Wszystko", 31 dni darmowego pakietu dla nowych klientów, 999 GB ekstra do odebrania w aplikacji, nielimitowany Internet (5G) już od 34,90 zł miesięcznie dla subskrybentów oraz 999 GB za wyrażenie zgody marketingowej. NIEWYCZERPALNE WSZYSTKO w a2mobile - jeszcze ...
-
Internet a ochrona prywatności dziecka
... prowadzenie rozmów z dzieckiem i ustalenie zasad dotyczących czasu spędzanego przez nie w Internecie, a także zwracanie uwagi na to, co robi ono w sieci. Internet to doskonałe narzędzie do zdobywania wiedzy, poznawania świata, kontaktowania się z innymi osobami oraz zawierania znajomości. Pod okiem rodziców dzieci mogą ...
-
Internet a przetwarzanie danych osobowych
... przepisy Ustawy można wskazać, iż celem takim będzie każdy cel mający oparcie w przepisach prawa. W szczególności, jak podaje ustawodawca, będzie to marketing bezpośredni własnych produktów lub usług administratora danych, czy dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. W tym miejscu trzeba zwrócić uwagę, że ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... Podróży, których praca została oceniona przez klientów na 4,5 pkt. Katalog, a realia Podobnie ważnym elementem budującym zaufanie do marki staje się marketing ofertowy. Nie warto tworzyć rzeczywistości opisowej innej niż to co klient de facto odnajdzie na miejscu swojego wypoczynku. Raz zrażony ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
... danych i ich analiz reklamodawcy nie mogą w pełni wykorzystać możliwości reklamy mobilnej” – mówi Jon Mew, dyrektor ds. komunikacji mobilnej i operacji w firmie Internet Advertising Bureau (IAB). „W miarę rozwoju branży coraz ważniejsza będzie integracja reklamy mobilnej z innymi formatami. Dane dotyczące zwyczajów klientów, takie jak ...
-
Globalne ocieplenie: internet gorszy dla klimatu od samolotów
... w sieci . To odkrycie obrazuje poważny problem. Istotnym czynnikiem przyczyniającym się do globalnego ocieplenia okazuje się być Internet. Sieć odpowiada rocznie za emisję 830 mld ton dwutlenku węgla, co stanowi 2 proc. globalnej jego ... tylko zmniejszają wpływ na klimat, ale także zwiększają społeczną świadomość. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... „wciśnięcie” mu produktu; w związku z tym ludzie przestali wierzyć reklamom. Jeżeli w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w tym momencie, w którym nabywca ich potrzebuje. Przed nadejściem ery ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... marketing szeptany a zaczyna spam?”. Spam nie jest marketingiem szeptanym - Każde działanie niejawne o charakterze reklamowym jest spamem. Internet w swej naturze jest nieugięty, nie ma czegoś takiego jak mniejsze zło – stwierdza Bartłomiej Juszczyk, CEO w Grupie Adweb. Idąc dalej tym tropem, marketing ...
-
Po co ci marketing conversion?
... miliony e-maili. Szacunki Cloud Technologies wskazują, że w 2015 roku w ciągu kwadransa internet zyskiwał około 20 biliardów nowych danych. Wspomniane 60 sekund ... należy znaleźć się w czołówce wyszukiwań. A marketing conversion może w tym pomóc. Marketing conversion - publikuj i sprzedawaj Marketing conversion pozwala zwiększyć konwersję nawet o ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... hotel wcześniej, zawsze dziwiło mnie, że właściciel obiektu zapewniał szybki, bezprzewodowy internet zupełnie bezpłatnie w całym budynku. Darmowe Wi-Fi to piękny gest. ... z najbardziej prominentnych serwisów marketingowych, Marketing Sherpa, co roku w porozumieniu z firmą Marketing Experiments przyznaje międzynarodowe nagrody za najskuteczniejsze ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... nie jest nowe i było opisywane już w latach 70., to dopiero internet dał prosumentom narzędzia do bardzo skutecznego docierania ze swoją opinią do ... proc. konsumentów ufa samym sobie, czyli innym konsumentom (prosumentom). Tym samym marketing szeptany jest postrzegany w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście ...
-
Cross marketing wabi panie
... także niemal dwukrotnie (w grudniu 2008 r. wynosiła ponad 3000). Badania PEW Internet & American Life Project pokazują, że dla kobiet najważniejsze w sieci są trzy rzeczy: ... , porady dotyczące aranżacji wnętrz oraz porady architektów, specjalistów i stylistów. Cross marketing wabi panie Skoro wiadomo, że 80 proc. decyzji zakupowych podejmowanych ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... Tylko 2% drobnych przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nasza Klasa). Marketing szeptany bardziej skuteczny Wykorzystywanie Internetu do zdobywania klientów ... to na większą skalę, łącząc posiadanie swojej witryny z innymi działaniami. Internet może być też miejscem bardziej zaawansowanych działań marketingowych, ale ...
-
Internet w 2003 r.
... większości prognoz wynika, że w 2003 r. wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła listę dających nadzieję na wzrost w rozpoczętym właśnie roku ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... raz. Równocześnie prawie 43 proc. badanych stwierdziło, iż Internet PR jest medium wczesnego ostrzegania przed sytuacją kryzysową, zaś około 21 proc. wskazało Internet PR jako najlepszy środek pomocny w rozwiązaniu już zaistniałego ... prowadzona, przedsiębiorstwo może ponieść surowe konsekwencje. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał się wpływowi wywieranemu przez marketing sensoryczny na konsumentów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Badanie dowiodło m.in., że aż 78 proc. globalnych klientów za kluczowy czynnik wyboru sklepu ...
-
Internet a dostarczanie informacji
... lub odradzający zakup. Nie wiadomo, jakie znaczenie miałby dziś internet, gdyby nie pojawiły się strony www. Jego popularyzacja wydaje się być ... nie sposób internet opuści wysłużoną przeglądarkę, środowisko, w którym rezydował przez ostatnie dwadzieścia lat. Przez lodówkę. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... jaki sposób korzystają z produktów, • jakie są źródła informacji klienta (gazety, czasopisma branżowe, Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W ... grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. ...
-
Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
Niewystarczająca wiarygodność autora podkopuje działania z zakresu marketingu treści. Na ten element muszą zwrócić uwagę również osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron, które coraz częściej zajmują się tworzeniem i promocją treści internetowych. Użytkownicy praktycznie nigdy nie dzielą się treścią o niskiej wiarygodności – to w końcu miałoby ...
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ...
-
Czarny marketing? Jak chronić swoje dobra osobiste w Internecie?
Wraz z rozwojem Internetu i otaczającej go kultury, sposoby na przejmowanie i podszywanie się pod inne osoby czy marki stają się również ewoluują oraz stają się powszechną praktyką internetowych przestępców. Nie oznacza to jednak, że trzeba się obawiać o nasze prawa, bo prawne regulacje nie pozostają w tyle, jeśli chodzi o ochronę i ...
-
Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008
... przejmowania przez konsumentów kontroli nad mediami i współtworzenie ich zawartości jak np. fora czy blogi. Trend ten już teraz wychodzi poza internet i zaczyna dominować także w audycjach radiowych czy telewizyjnych, gdzie to widzowie decydują o przebiegu programu. MCommerce ma się tymczasem rozwijać dwutorowo w obszarze ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... .). W naszej ocenie winę za taki stan rzeczy ponosi zdecydowanie sama Tunezja, która nie potrafiła skorzystać z szansy, jaką daje dobry PR, marketing i rzetelna promocja turystyczna. Niskie ceny to jednak nie wszystko. Do naszych rodaków nie dotarły w wystarczającej ilości pozytywne przekazy o uspokojeniu nastrojów ...