-
Marketing zintegrowany w Polsce
... Zintegrowanego w planowaniu strategii mediowej. Przedstawione wskaźniki wyraźnie potwierdzają, że kanały marketingu zintegrowanego powinny być uwzględniane podczas planowania kampanii komunikacji marketingowej na równi z innymi mediami. Prezentowane wyniki Polskich Badań Marketingu Zintegrowanego pochodzą z badań TGI oraz NetTrack z czerwca 2009 ...
-
GPW wprowadziła RESPECT Index
... . Dzisiejsze uruchomienie RESPECT Indexu to początek wielkiej przygody, wielkie wyzwanie, które stoi przed nami" – powiedziała Eliza Durka, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej GPW. RESPECT Index służy ocenie koniunktury wśród spółek uznanych w badaniu za odpowiedzialne społecznie. Jest indeksem dochodowym, uwzględniającym dochody z tytułu ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... bowiem w góralskiej gwarze wulgaryzm, oznaczający: niegodziwy, przeklęty, diabelski. Po protestach m.in. Związku Podhalan i starosty powiatu tatrzańskiego hasło przestało być używane w komunikacji marketingowej piwa. Cepr na górala pozować może, ale nigdy nim nie będzie. Tak jak copywriter dąży do realizacji celów postawionych w briefie ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... deklaracje badanych, jednak to badanie daje pierwszy obraz polskiego konsumenta względem działań gender marketingowych” – mówi Agnieszka Strzałka, Psycholog, Badacz komunikacji Marketingowej. Trzecia część badania poświęcona marketingowi ukierunkowanemu na płeć i marketingowi kobiecemu, dowodzi, że w Polsce konsumenci nie mają jeszcze świadomości ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... duże znaczenie, zatrudnia się często pracowników wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach e-marketingu - dodaje. Coraz więcej firm w Polsce rozumie, jak ważnym elementem komunikacji marketingowej jest obecność marki w serwisach społecznościowych. Pracodawcy zaczynają rozglądać się za specjalistami ds. social media. Tendencja ta dotyczy nie tylko ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... takie elementy, jak cena, jakość vs cena, promocja, podejście sprzedawcy. To właśnie obsługa w miejscu sprzedaży jest oczkiem uwagi w całym procesie komunikacji marketingowej. Kultura osobista wielu sprzedawców pozostawia sporo do życzenia, ale tylko dlatego, że nie są za to ani nagradzani ani karani ...
-
Polskie firmy i praktyki CSR
... związki. Nestle podkreśla społeczną odpowiedzialność swoich działań na każdym etapie produkcji i sprzedaży. Wspiera wiedzą ekspercką rolników i dostawców, a równocześnie w komunikacji marketingowej z klientami promuje zasady zdrowego żywienia. Nestle wspiera także organizacje pozarządowe i akcje społeczne takie jak „Cała Polska czyta dzieciom ...
-
Google Plus goni Facebooka
... jednogłośnie wskazują, że przewaga Google Plus nie będzie rewolucyjnym aktem, ale powolnym procesem. Powszechnie uważa się, że dwa główne kanały komunikacji marketingowej w Internecie (wyszukiwarka i portal społecznościowy) będą się przenikały. W tym aspekcie Google Plus jest na wygranej pozycji.
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... . Coś, gdzieś zawiodło. Katalog, a realia Innym, równie ważnym elementem wpływającym na zakupowe decyzje klientów jest rzetelna polityka informacyjna w komunikacji marketingowej. O tym jak ważny jest uczciwy przekaz zamieszczony w internetowych, drukowanych, fotograficznych czy filmowych materiałach promocyjnych danych hoteli przekonali się niemal ...
-
EURO 2012 a zakupy Polaków
... . Taką sytuację obserwujemy np. wśród produktów piwowarskich, gdzie umiarkowanie silne powiązanie marki z kibicowaniem polskim piłkarzom przetrwało zakończenie komunikacji marketingowej związanej ze sponsoringiem reprezentacji narodowej. To wynik konsekwentnych działań komunikacyjnych, które prowadzono w latach 2005 – 2009” – wyjaśnia Marcin ...
-
Urządzenia przenośne a ataki hakerskie
... już teraz stanowią nowy, znaczący trend w dziedzinie bezpieczeństwa IT użytkowników końcowych” – wyjaśnia Aleksander Jerofiejew, szef marketingu strategicznego i komunikacji marketingowej, Kaspersky Lab. „Jeżeli posiadasz kilka urządzeń, zakup zintegrowanego rozwiązania jest korzystniejszy cenowo niż zabezpieczenie każdego urządzenia osobno, a poza ...
-
Personalizacja w Internecie
... nakładzie pracy. Internet spośród innych mediów, w tym względzie daje największe możliwości techniczne. Wydaje się, że w innych mediach skuteczność komunikacji marketingowej w tym aspekcie osiągnęła pewien punkt graniczny (niektóre media odnotowują nawet spadek skuteczności). Internet pozwala w najlepszy sposób poznać zainteresowania internautów ...
-
Debiut AdMassive SA na NewConnect
... przychodów Emitenta stanowił segment dużych sieciowych firm polskich i zagranicznych, w ramach którego którym Emitent dostarcza rozwiązania w ramach zintegrowanej komunikacji marketingowej (rozwiązania e-commerce, pozycjonowanie, kampanie reklamowe, obsługa mediów społecznościowych). Drugim segmentem działalności generującym ok. 20% przychodów jest ...
-
Polacy sami płacą rachunki telefoniczne
... . Operatorzy podczas konstruowania taryf powinni brać pod uwagę, że znacząca większość ich klientów samodzielnie reguluje rachunki” – zaznaczają Katarzyna Pąk-dyrektor Dzialu Komunikacji Marketingowej polskiego Ericssona.
-
Idealny operator komórkowy według Polaków
... , że przedstawiciele 'wielkiej czwórki' mają trudność lub wprost nie zamierzają wyróżniać się na tle konkurentów” - mówi Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. Badacze Ericssona sprawdzili także, jak postrzeganie operatorów zmieniło się w ciągu dwóch lat. Największe zmiany takich wartości jak „ekscytujący ...
-
Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa
... motywacją do oglądania telewizji jest możliwość zapoznania się z tematami, które wciąż stanowią podstawę codziennych rozmów – powiedziała Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. – Obecnie produkty telewizji są dyskutowane nie tylko podczas rozmów face-to-face, ale również w mediach społecznościowych i na forach ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... i delfiny. Co ich różni: poziom wiedzy na temat możliwości jakie oferuje Internet, wiarygodności informacji i różnorodnych programów oraz aplikacji, stosunek do komunikacji marketingowej w Internecie oraz przede wszystkim oczekiwania względem Internetu i nowinek technicznych. Wieloryby, to ok. 27 proc. internautów, osoby w średnim wieku i starsi ...
-
Tethering to duże zużycie danych
... . – Tethering pokazuje, jak duże jest zainteresowanie konsumentów korzystaniem z internetu mobilnego na wielu urządzeniach – powiedziała Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson.– Przewidujemy, że w 2016 roku ponad 25 proc. światowej populacji będzie posiadało conajmniej dwa urządzenia mobilne. Przed operatorami ...
-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... wspomnianych wcześniej portali ogłoszeniowych. Własnej strony WWW nie można nie mieć, ale traktować ja trzeba jako wspierające, a nie podstawowe narzędzie komunikacji marketingowej firmy. Z ankiety portalu domy.pl wynika, że najmniejszym uznaniem wśród pośredników cieszą się targi nieruchomości. Tylko co dwusetny uznał je ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... cyfrowej – nazywana często „koniem pociągowym” rynku reklamowego – tym razem, pomimo kolejnego dwucyfrowego wzrostu (10%), nie pociągnęła za sobą całości sektora komunikacji marketingowej. Aby rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy cyfrowej jest w Polsce ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... sieci społecznościowe (79%), nowoczesny marketing mobilny (79%) oraz reklamy internetowe (70%) w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Co więcej, nowoczesne kanały komunikacji marketingowej są stawiane na czele listy priorytetów inwestycyjnych – pierwszych siedem kanałów marketingowych, których dotyczyć mają planowane inwestycje, to kanały cyfrowe. Na ...
-
Możesz podarować dzieciom szczęśliwe dzieciństwo i rodzinne święta
... lub drogą mailową sklep@wioskisos.org. Dostępne są też animowane i statyczne kartki elektroniczne. Partnerami akcji są: BRIEF, Radio PIN, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR), Termedia, eGospodarka.pl, Business Centre Club oraz Wydawnictwo Elamed.
Tematy: SOS Wioski Dziecięce -
Local SEO - strategia dla lokalnych przedsiębiorców
... lokalnych. Z wieloletniej praktyki wynika, że wiele firm z ogromnym doświadczeniem, dysponujących zaawansowanym technicznie warsztatem, które zaniedbały Internet, jako kanał komunikacji marketingowej (szczególnie promocję w wyszukiwarkach), musiało pogodzić się, może nie z bankructwem, ale z poważnym ograniczeniem liczby klientów. Zaś nowe firmy ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... narzędzi marketingowych, które będą skuteczne w tej sytuacji. Ostatnimi czasy głośno zrobiło się o reklamie natywnej, która wpisuje się w modny ostatnio trend w komunikacji marketingowej, czyli Content Marketing. Reklama natywna to komunikat reklamowy, który nie nosi znamion klasycznej reklamy. Reklama natywna ma być przyjazna dla ...
-
Rusza 6 edycja konkursu TELEMARKETER ROKU
... oraz rozmowy indywidualne. Po raz trzeci w ramach konkursu będzie przyznawana Złota Słuchawka 2014, do której mogą być zgłaszane projekty z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon (kampanie telemarketingowe skierowane do klientów) oraz projekty wewnętrzne związane z optymalizacją sposobu działania call center ...
Tematy: Telemarketer Roku -
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... telefonicznego lub telewizyjnego. Większość respondentów (59%) przyznaje, że w ostatnim czasie spotkała się z reklamami sprzedawców energii elektrycznej. Głównymi celami w komunikacji marketingowej, z którą respondenci się spotkali były: zachęcenie do zmiany sprzedawcy energii (57%) i popularyzacja marki (50%). „Od pewnego czasu media informują ...
-
Przedsiębiorczość Polaków: snujemy marzenia czy realizujemy?
... woli działać niż narzekać na swój los. W ślad za tymi deklaracjami nie idą jednak czyny – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim. Ponad dwie trzecie (71%) Polaków przyznaje, że zdarza im się odkładać realizację ważnych dla nich rzeczy na ...
-
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
... rozwój internetowych oraz mobilnych kanałów sprzedaży. Zatrudnienie profesjonalistów zarządzających budową wizerunku i zwiększaniem świadomości marek on-line oraz wzmacnianiem komunikacji marketingowej z klientami w tym kanale staje się więc kluczowe – dodaje Paweł Woźniak z Michael Page. Trend digitalizacji spowodował zainteresowanie pracodawców ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking IX 2014
... się do 2,5 – 3 proc. Aby utrzymać nowe normy płynnościowe wchodzące od nowego roku, banki będą zmuszone pozyskiwać klientów i ich środki – dlatego w komunikacji marketingowej ciągle będziemy świadkami ofert na 3,5-4 proc. Towarzyszyć im jednak będą warunki takie jak: niska maksymalna kwota, konieczność wpłaty nowych ...
-
Badanie Oszczędności Polaków II 2015
... . Proponowane przez banki oprocentowanie lokat i kont oszczędnościowych jest na rekordowo niskim poziomie i od dłuższego czasu sukcesywnie spada. Nie tak dawno w komunikacji marketingowej spotykaliśmy oferty 5 proc., później 4,5 proc.. Aktualnie, aby znaleźć ofertę na 4 proc. należy się sporo natrudzić i dodatkowo spełnić wiele warunków. Właśnie ...
-
7 rad dla planujących przygodę ze start-upem
... . Ważne, by w nich aktywnie uczestniczyć, zaznaczać swoją obecność w branży, do której aspirujemy. Jak zaznacza Piotr Bucki, coach biznesowy, ekspert od komunikacji marketingowej i wystąpień publicznych, liczy się to, by pozyskać wiedzę, a tę najlepiej czerpać od mądrzejszych. Przy budowaniu koncepcji biznesowej nie warto oglądać ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... dzięki coraz popularniejszemu modelowi programmatic. Wszystkie te działania: stworzenie przyjaznej platformy e-commerce, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz personalizacji komunikacji marketingowej składają się na budowanie pozytywnego doświadczenia konsumenta, który tym chętniej zmieni się w lojalnego klienta. 4. Wielokanałowość kluczowa dla ...
-
Książka (e-book) PO CO CI LOGO?
... całą komunikację marketingową”, czyli cały marketing to zbudowanie logo? A z drugiej strony patrząc – nie da się w jednym małym znaku zawrzeć całej komunikacji marketingowej. Jest to niewykonalne. Kolejny passus – „opowiada historię” (logo dla przypomnienia) – a to my z tego opowiadania w logo nie wyrośliśmy aby już w XX ...
Tematy: -
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... wybranych firm odpowiadali na pytania dotyczące między innymi historii ich marek, sytuacji w danym segmencie rynku, barier ograniczających rozwój, kanałów komunikacji marketingowej, charakterystyki klientów oraz roli rynków zagranicznych. Raport obejmuje także prezentację wiodących polskich marek premium i luksusowych, która została poprzedzona ...
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. ...