-
Rusza sprzedaż inwestycji Staw Płaszowski II w Krakowie
... 28 do 79 m², co pozwoli na dopasowanie oferty do potrzeb zarówno singli, jak i rodzin – mówi Monika Kudełko, Dyrektor ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej Mieszkania na parterze dostępne są z ogródkami. Lokale na wyższych kondygnacjach posiadają przeszklone balkony. Lokalizacja przy Stawie Płaszowskim i Zalewie Bagry Inwestycja ...
-
Polacy zmęczeni dyskusją o zmianach klimatu?
... , że powinno to być zadanie ważne, ale nie priorytetowe. Opinie związane ze zmianami klimatycznymi mają przełożenie na podejście do komunikacji marketingowej firm pozycjonujących swoje produktu w związku z ekologią, niskomemisyjnością itp. Respondenci byli pytani o wpływ poszczególnych czynników związanych z produkcją i cechami produktów na ...
-
Greenwashing w polskim biznesie
... na jej reputację i może przyciągnąć uwagę mediów. Mimo to, dotychczas UOKiK prowadził niewiele postępowań wyjaśniających dotyczących potencjalnego greenwashingu w komunikacji marketingowej firm w obszarze ESG. Dochodzenia objęły przedsiębiorstwa z branży odzieżowej i kosmetycznej oraz platformę handlową. Na poziomie Unii Europejskiej kluczową rolę ...
-
DougFaberFamily dla Crowley
... była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie strategicznego planowania komunikacji marketingowej. Obecnie rozpoczynają się prace przygotowawcze do kampanii reklamowej. "Agencję wybraliśmy przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w branży ...
Tematy: crowley data poland, crowley -
Jak pisać informacje prasowe?
... w świecie public relations. Informacja prasowa jest podstawowym środkiem komunikacji organizacji z mediami. Dziennikarze, wydawcy i producenci codziennie potrzebują ... lub usługa, innowacja technologiczna, zmiana trendu w gospodarce, zmiana strategii marketingowej, rotacja na wysokim stanowisku, sukces lub porażka w interesach, działalność ...
Tematy: -
Trendy na polskim rynku GSM
... to, że klienci nie koncentrują się na technologii, lecz na skutecznych i prostych zastosowaniach. Dlatego technologia nie powinna być kluczowym elementem komunikacji marketingowej, co potwierdza porażka WAP. 2. Współpraca z MVNOs (wirtualnymi operatorami sieci komórkowych) jest nieunikniona. Skorzystają na niej ci operatorzy, którzy pierwsi ...
Tematy: rynek gsm, telekomunikacja -
Internet Banking B2C w Polsce
... . Bankom pozostaje pokonać ostatnią przeszkodę - nieuświadomienie potrzeby korzystania z tego typu usług" - czytamy w raporcie. Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej 45 proc. badanych internautów, którzy nie korzystają z bankowości internetowej, wskazało jako cel odwiedzin serwisu internetowego własnego banku zapoznanie się ...
-
Kolej na Ad-verto
... Firma Begimo jako pierwsza w Polsce wprowadza na rynek Ad-verto - nowy nośnik reklamowy - kopertę na bilet kolejowy, która stanowi skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej. "Ad-verto to doskonały instrument dla firm mających w swych grupach docelowych konsumentów aktywnych i często podróżujących" - mówi Izabela Petru, marketing manager spółki ...
-
Konsulting e-marketingowy K2 Internet
... Kurowski, Dyrektor Marketingu K2, dysponujący 8-letnią praktyką w zarządzaniu marketingiem dużych firm oraz na najwyższych stanowiskach kierowniczych w agencjach komunikacji marketingowej. Przygotowania do uruchomienia działalności doradczej trwały w agencji od kilku miesięcy. Na podstawie wieloletnich doświadczeń K2 Internet opracowano zestaw ...
Tematy: k2 internet -
Nagrody za lojalność
... prowadzonych działań jest wyodrębnienie najbardziej zyskownych klientów i zaproponowanie im szczególnych korzyści i przywilejów. Program ma służyć również poprawie jakości komunikacji marketingowej z klientem. Pozyskanie dokładnych danych dotyczących nabywców oraz historii ich zakupów jest również ważnym elementem przedsięwzięcia." – mówi Dyrektor ...
Tematy: bron.pl -
Ale wizytówka!
... rzutnika. Działa na lądzie, na wodzie i w powietrzu o każdej porze dnia i nocy. I to jak działa! Wizytówka to Twoje podstawowe i najtańsze narzędzie w komunikacji marketingowej. To właśnie wizytówki są źródłem pierwszego kontaktu. To one są odpowiedzialne za pierwsze wrażenie. Dlatego poświęć ich przygotowaniu tyle czasu ...
Tematy: -
Co odróżnia PR od reklamy
... funkcją jest wzmocnienie przekazu public relations. Public relations powinno być świeże i różnorodne. Teraz czas na własne wnioski. I kilka zmian w planie komunikacji marketingowej na ten rok?
Tematy: -
K2 dla motoryzacji
... Internet większości swoich działań internetowych w Polsce nie objętych międzynarodową centralizacją. Na mocy tej decyzji, agencja rozpoczęła przejmowanie obsługi komunikacji marketingowej w internecie marek produktowych: Michelin, Kleber, BF Goodrich i Kormoran oraz partnerskich serwisów dealerów. Zacieśnienie współpracy pomiędzy Michelin a K2 jest ...
-
Max Weber jedzie do Cannes
... odnośniki powodują, że nie chce się jej opuszczać!". Festiwal w Cannes jest najbardziej prestiżowym festiwalem skupiającym międzynarodowe grono przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej. Jury tworzą uznani profesjonaliści międzynarodowego rynku reklamy i mediów. Firma Max Weber powstała w 2000 roku, obszarem jej działalności są media ...
-
Ukryta reklama w mediach
... skali występowania problemu. Składało się z dwóch części: w jednej o opinie pytano mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia, w a drugiej specjalistów z branży mediów, komunikacji marketingowej i PR. Pytani o opinie Polacy powyżej 15 roku życia nie akceptują praktyki płacenia przez firmę dziennikarzowi lub redakcji za opublikowanie pozytywnego ...
-
Marka dla Polski
... , z nieukształtowaną gospodarką rynkową i z zanieczyszczonym środowiskiem. Rzeczywistość jest jednak lepsza niż taki negatywny odbiór, niezbędne jest więc budowanie koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej w celu promowania Polski nie tylko od strony eksportu, gospodarki, ale również od strony kultury i turystyki. Polska zdaniem Wally'ego ...
-
SHELL ma sieć reklamy POS TV
... wyłącznym sprzedawcą powierzchni reklamowej sieci monitorów LCD zlokalizowanych na stacjach benzynowych SHELL. Sieć monitorów LCD to nowoczesny system komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży detalicznej określany mianem POS TV. Wykorzystując 7 calowe monitory ciekłokrystaliczne, system umożliwia emisję spotów reklamowych o cyfrowej jakości ...
-
Kampania reklamowa Onet.pl
... do czytelników każdego z tytułów, wykorzystywanych w kampanii. Każdy layout zostanie wykorzystany tylko do jednej emisji. Tradycyjnie kampanię zaplanował, przygotował i zakupił dział komunikacji marketingowej Onet.pl, bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. W planowaniu telewizji pomógł dział planowania TVN.
-
Przegląd wydarzeń PR
Epr.pl - wortal public relations i komunikacji marketingowej oraz eprasa.com - agencja monitoringu mediów rozpoczynają współpracę. Raz w tygodniu, w oparciu o wyniki monitorowania mediów przygotowane przez eprasa.com, prezentowane będą ...
-
Składowe powodzenia produktu
... konkurencji. Niezwykle ważne jest, więc takie zdefiniowanie produktów, aby uwzględnić sposób definicji analogicznych cech u konkurencji. Jeśli z jakichkolwiek względów, np. komunikacji marketingowej, pewne atrybuty noszą inne nazwy, a w rzeczywistości odnoszą się do tej samej funkcjonalności, konieczne jest zunifikowanie języka. Tutaj dużą rolę ...
-
Skype i Motorola razem
... współpracy marketingowej, celem której ma być rozszerzenie opcji komunikacyjnych dla użytkowników Skype i uzyskanie dostępu ... Motoroli w zaawansowanych technologiach mobilnych, a także wykorzystując bazę użytkowników Skype’a i narzędzia komunikacji głosowej oraz tekstowej. Początkowo współpraca będzie dotyczyć marketingu nowych produktów Motoroli – ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
Epr.pl - wortal public relations i komunikacji marketingowej oraz Telefoniczna Agencja Informacyjna - specjalizująca się w monitoringu mediów inaugurują "Ranking wyborczy". Na stronach Epr.pl codziennie przez czas trwania prezydenckiej ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... formułą stanie się dialog, a raczej rzeczywista konwersacja między przedsiębiorstwem a klientem. Efekty tej konwersacji znajdą odzwierciedlenie nie tylko w komunikacji marketingowej, ale w większości działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo, sprawiając, że konsument rzeczywiście stanie się integralną częścią całego procesu twórczego – od ...
-
Telepraca nasza powszednia
... , jak i koszty wyposażenia stanowiska pracy. W Polsce istnieją firmy gdzie ta forma pracy jest wdrażana - głównie z branży IT, finansowej oraz medialnej i marketingowej.
-
K2 tworzy dom mediowy
... głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A., a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe ... funkcjonuje. Różne się jednak sposoby i intensywność zastosowania elektronicznej komunikacji w codziennym życiu przedsiębiorstw i organizacji. Działania mające na celu ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w ...
-
POS TV w ARBOmedia
... POS TV to sieć monitorów na których emitowane są wizualne materiały reklamowe - plansze, animacje oraz spoty. Sieć monitorów tworzy system komunikacji marketingowej, a swym zasięgiem obejmuje takie punkty sprzedaży jak stacje benzynowe, hipermarkety, apteki, kluby, salony prasowe oraz taksówki. Jest to nowy i cieszący ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... obiektem pożądania wielu marketerów. Bo któż by nie chciał kampanii marketingowej, która rozprzestrzenia się sama, i to nakładem niewielkich kosztów? Mechanizm ... której opiera się marketing wirusowy. FENOMEN MARKETINGU WIRUSOWEGO Powszechność medium komunikacji, jakim jest internet, doprowadziło do sytuacji, gdy trafienie z przekazem marketingowym ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Rynek mediów i reklamy VII 2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu ...
-
Jak stworzyć modny produkt
... sformułowanie), a przedsiębiorstwo chce tworzyć swój wizerunek, jako firmy na czasie, opiniotwórczej, wytyczającej nowe trendy, to siłą rzeczy wykorzystuje nowinki w swojej komunikacji marketingowej. Moda może powstawać spontanicznie i być podchwytywana przez firmy, być kreowana od samego początku lub też dalej się rozwijać. Ubrania noszone ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... , że przekazanie 1% podatku, to jedyna możliwość pomocy organizacjom charytatywnym, bez wyjmowania pieniędzy z własnej kieszeni." Sylwia Szmalec, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Gemius SA - "Wrażliwość społeczna internautów bywa niedoceniania, tymczasem wyniki badania wskazują na potencjał, jaki kryją w sobie działania fundacji ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... wspomniana technologia odgrywa kluczową rolę. Pisząc o konsumencie, nie możemy pominąć próby określenia, kim w tych czasach jest także producent. Mowa przecież o komunikacji marketingowej, a nie jednostronnym monologu. Znaczące marki świadomie rezygnują ze strategii push, a zaczynają dostrzegać, że inicjatywa coraz częściej pojawia się po stronie ...
-
Czy leasing traci popularność?
... utrzymywała się także w kwietniu. Nastąpiło odwrócenie dynamiki i tempa wzrostu, jakie branża notowała w minionych kilku latach - mówi Tomasz Wilk, specjalista ds. komunikacji marketingowej Deutsche Leasing. Jeszcze w 2007 roku polski leasing bił rekordy Europy - liczba zawartych umów leasingu samochodów osobowych wzrosła wtedy aż o 85 ...
-
Fundusze unijne: banki wsparciem w absorpcji
... znaczne środki zagraniczne, mogą wykorzystać ten atut do uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku unijnym - podsumowują eksperci. Autor: Iwona Polok Dyrektor Komunikacji Marketingowej i PR Management & Consulting Group