-
Wynagrodzenia specjalistów: które branże i zawody gwarantują wysokie zarobki?
Dynamicznie rosnące w ostatnim czasie ceny popychają Polaków do rozglądania się za pracą, która zagwarantuje im wyższe wynagrodzenie. Najnowsze doniesienia PageGroup Polska wskazują, że obecnie najbardziej dynamiczne, sięgające nawet 20 proc. rdr wzrosty dotyczą zarobków na stanowisku specjalisty. Zatrudnienia warto poszukiwać w najszybciej ...
-
Magazyny w Polsce: rekordowa podaż i puste powierzchnie
BNP Paribas Real Estate Poland podsumował trzy pierwsze miesiące bieżącego roku na rynku magazynowym. Okazuje się, że były one okresem rekordowej podaży, za sprawą której całkowite zasoby magazynów w naszym kraju osiągnęły blisko 30 mln mkw. Realizowanych projektów oraz podpisanych umów było jednak mniej niż w 2021 i 2022 roku. Siłą napędową rynku ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
Intensywny rozwój handlu internetowego sprawił, że naprawdę trudno jest się oprzeć słuszności stwierdzenia „jeśli nie ma Cię w e-commerce, to nie istniejesz”. Potwierdzeniem tego mogą być najnowsze badania e-izby, które dowodzą, że w tym roku już 100 proc. internautów zadeklarowało, że na zakupy przez Internet zdecydowało się chociażby raz. To ...
-
5 pomysłów na szybkie zwroty w e-commerce
Budowanie silnego brandu oraz zaufania wśród klientów czy też lojalizacja konsumentów – to tylko kilka korzyści, które płyną z łatwych i szybkich zwrotów w e-commerce. Jak je prowadzić, żeby korzystali z nich zarówno kupujący, jak i sprzedawcy? Oto pięć propozycji eksperta IdoSell. Możliwość prostych i przejrzystych zwrotów towarów to jeden z ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
Jak największe marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u? Sprawdzili to eksperci z firmy Semcore, a wyniki analizy opublikowali w ramach raportu "Raport SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce". "Raport SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce" bada, jak największe brandy kosmetyczne wykorzystują SEO oraz UX do generowania ruchu ...
-
Q-commerce oceniane pozytywnie przez blisko połowę Polaków
Blisko połowa Polaków pozytywnie ocenia ideę szybkich zakupów - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję mediową Mindshare. Szacuje się, że do 2030 roku wartość europejskiego rynku q-commerce wyniesie 13 mld euro. Średni koszt zamówienia wzrósł z 64,2 zł w 2021 roku do 74,8 zł w roku 2022. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak Polacy ...
-
960 największych inwestycji budowlanych w Polsce wartych jest już 865 mld zł
Kontynuacja ambitnych programów inwestycyjnych w zakresie budownictwa drogowego i kolejowego, transformacja energetyczna polskiej gospodarki, rozwój rynku e-commerce, przyspieszający trend nearshoringu i friendshoringu oraz ożywienie w budownictwie militarnym powodują, że potencjał polskiego rynku budowlanego w perspektywie do 2028 r. pozostaje ...
-
Powstanie Panattoni Park Bieruń
Panattoni nabyło 4,2 ha gruntu i ruszy z realizacją Panattoni Park Bieruń. Inwestycja o powierzchni ponad 18 000 m kw. powstanie w pobliżu fabryki Stellantis. Jest dedykowana dla poddostawców branży automotive, ale sprawdzi się również w obsłudze e-commerce, logistyki czy przemysłu. Panattoni jest już gotowe do rozpoczęcia realizacji kolejnego ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... Adobe Shop (Magento), będący liderem wśród platform e-commerce dostępnych na rynku dla marek B2B i B2C. Wdrożenie sklepu na Magento w wersji Commerce z pełnym zakresem funkcjonalności pozwala wykorzystać szereg unikalnych funkcji segmentacji po to, by personalizować doświadczenia klientów i różnicować działania marketingowe względem każdego ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ...
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
Choć rynek e-commerce rośnie od lat, a w czasie pandemii miał miejsce prawdziwy boom w sprzedaży internetowej, to z danych GUS za ten rok wynika, że udział e-handlu w ogólnej sprzedaży detalicznej jest sporo niższy, niż w analogicznym okresie dwóch poprzednich lat. Przeterminowane zadłużenie sklepów internetowych na koniec sierpnia przekroczyło ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
Polscy internauci wydają podczas zakupów w sieci średnio 573 zł miesięcznie. Najwięcej wydajemy na artykuły spożywcze - 405 zł, a najmniej na kulturę - wynika z tegorocznej edycji raportu "E-commerce w Polsce". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile polscy internauci wydają w sieci? Na co wydajemy online najwięcej? Jak płacimy za zakupy internetowe? ...
-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
Dbałość o coraz wyższy współczynnik konwersji to niewątpliwie jeden z kluczowych kroków do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Na tym oczywiście nie koniec - warto też zainwestować w dobre opisy produktów, atrakcyjne grafiki czy poprawę nawigacji na stronach. Co jednak, gdy po podjęciu tych wszystkich starań klienci nadal nie finalizują zakupów ...
-
Black Friday w cieniu dyrektywy Omnibus
W Polsce pod hasłem Black Friday kryje się wstęp do najgorętszego dla handlu okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same Święta, ale i Black Friday. Z punktu widzenia marketingu w większości przypadków pod hasłem Black Friday kryją się klasyczne zabiegi związane z promocją ...
Tematy: Black Friday, Omnibus, zakupy, zakupy świąteczne, promocje, promocje cenowe, akcje promocyjne, ceny, cena, promocja, obniżki cen, rabaty, e-commerce -
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
Zakupy online cieszą się ogromną popularnością. Również te, przy których wykorzystujemy aplikacje mobilne sklepów. Opracowany przez Santander Consumer Bank raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023" dowodzi, że co 5. Polak korzysta z "apek" kilka razy w tygodniu. Co sprawia, że wybieramy taką właśnie formę dokonywania zakupów w ...
-
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
Santander Consumer Bank przedstawił kolejną porcję wyników najnowszego raportu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Ostatnie doniesienia rzucają światło na podejście polskich konsumentów do zakupów online w metaverse oraz ich stosunek do kwestii personalizacji oraz ekologii. Oto, czego się dowiadujemy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
-
2/3 Polaków ma subskrypcje
35 proc. Polaków nie korzysta z wirtualnych usług subskrypcyjnych - wynika z ostatniej odsłony opracowanego przez Santander Consumer Banku raportu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Po przeciwnej stronie barykady znajdują się aktywni użytkownicy subskrypcji, którzy nie wahają się sięgnąć po portfel, aby zagwarantować sobie stały ...
-
Jak wybrać bramkę płatniczą do sklepu internetowego?
Wybór odpowiedniej bramki płatniczej dla swojego sklepu internetowego to kluczowy krok w budowaniu udanego biznesu e-commerce. W dzisiejszym dynamicznym świecie online, w którym klienci oczekują wygody, bezpieczeństwa i zróżnicowanych opcji płatności, decyzja ta może wpłynąć na doświadczenie zakupowe klientów i efektywność operacyjną inwestycji. ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
Mijający rok dla sektora e-commerce rozpoczął się wiadomością o zakończeniu działalności przez platformę Shopee. Dla wielu na informacja okazała się dość zaskakująca, ponieważ rynkowy staż tej platformy był naprawdę skromny. W minionych 12 miesiącach nie zabrakło jednak i debiutów, spośród których wymienić można chociażby trzy duże platformy ...
-
Spowolnienie gospodarcze uderza w Szwecję. Co to oznacza dla polskich eksporterów?
... uda się obniżyć w 2024 r. (3,6 proc. wobec 6,9 proc. w 2023 r.) i wówczas Szwecja powróci też na ścieżkę wzrostu gospodarczego (+0,6 proc.). Swedish-Polish Chamber of Commerce regularnie otrzymuje pytania od polskich podmiotów zainteresowanych wejściem na szwedzki rynek. To nie tylko producenci dobrze już rozpoznawanych w Szwecji produktów ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
Admitad prezentuje wyniki najnowszego badania poświęconego decyzjom zakupowym Polaków korzystających z e-commerce. Okazuje się, że pomimo niełaskawych dla naszych kieszeni zawirowań gospodarczych polscy konsumenci nie tylko nie tracą zainteresowania zakupami w internecie, ale w przypadku niektórych platform wręcz je intensyfikują. Na brak ...
-
Oto najlepsze blogi e-commerce w kategorii "Dom i ogród"
Agencja Elephate opublikowała „Ranking blogów w e-commerce”, w którym przygląda się m.in. blogosferze e-sprzedawców z kategorii „Dom i ogród”. Sklepy internetowe z tej branży mają na swoich blogach 1254 opublikowane artykuły, za sprawą których są w stanie wygenerować około 219 tys. odwiedzin miesięcznie. Kto jest z liderem? Kto zasługuje na ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
Cross-border e-commerce, czyli transgraniczny handel elektroniczny to droga, którą wybiera coraz większa rzesza polskich e-sprzedawców. Prowadzenie sprzedaży na rynkach zagranicznych deklaruje już 60%, a co piąty zamierza rozpocząć taką działalność w ciągu nadchodzących trzech lat - wynika z najnowszych doniesień Izby Gospodarki Elektronicznej. Z ...
-
Rynek pracy w transporcie i logistyce 2023. Prognozy na I kw. 2024
... umiejętności wśród kandydatów – mówi Małgorzata Hornig, Dyrektor HR w spółce ID Logistics Polska, świadczącej kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe, obsługę e commerce oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w 18 krajach. Na strategiczne znaczenie zasobów ludzkich uwagę zwraca również platforma Transporeon. W badaniu z kwietnia 2023 ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
Inteligentne wyszukiwarki, silniki rekomendacji, optymalizacja cen, wirtualni asystenci - to tylko kilka funkcjonalności, które dzięki wykorzystaniu AI będą jeszcze skuteczniej wspierać e-commerce w 2024 roku. Z jakich nowoczesnych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję będą jeszcze korzystać e-sprzedawcy? Zdradzają eksperci IdoSell. Sztuczna ...
-
Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?
Przed nami najświeższa dawka wyników opracowanego przez Grafton Recruitment "Raportu wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach". Tym razem dostajemy porcję danych o pracy w obsłudze klienta e-commerce. Czy jest to miejsce dla osób liczących na dynamiczne podwyżki wynagrodzenia oraz bezstresowe środowisko? Niekoniecznie. Z tego tekstu dowiesz się ...
-
Audio marketing w świecie online
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk. Dźwięk pełni kluczową rolę w ...
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich podmiotów, które najmocniej odczuwają presję konkurencji, ale także wydaje im się, że mają najmniej do stracenia. Jednak Polacy to widzą i na potęgę kontrolują. Według ...
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
Pod koniec lutego w życie weszło ostatecznie rozporządzenie Unii Europejskiej, znane powszechnie jako "akt o usługach cyfrowych" (DSA - Digital Services Act). Nowe regulacje mają znaczący wpływ na e-sklepy, platformy internetowe oraz wyszukiwarki. Jakie zmiany dla e-commerce niosą nowe przepisy? Oto opinia eksperta IdoSell. Akt o usługach ...
-
Startuje inwestycja LemonTree w Zabrzu
LemonTree we współpracy z firmą Commercecon rozpoczyna realizację swojej najnowszej inwestycji, BOOSTER Zabrze. Na placu budowy został już wmurowany kamień węgielny. Kompleks usługowo-logistyczny zaoferuje docelowo ponad 100 tys. mkw. powierzchni usługowo-logistycznej i biurowej. Wokół kompleksu zostanie starannie zaaranżowana, ogólnodostępna ...
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
Agencja Elephate ogłosiła premierę najnowszego raportu dotyczącego świata e-handlu: "Ranking blogów w e-commerce", edycja 2024. Tym razem eksperci poddali analizie aż 524 sklepy internetowe z 32 branż. Głównym celem zestawienia jest wyróżnienie sklepów online, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content marketingowe, by skalować swój ...
-
Jak przesłać dane wrażliwe i zadbać o bezpieczeństwo?
Szybki rozwój internetu, nowych technologii, aplikacji i e-commerce sprawiają, że w sieci krąży gigantycznie dużo informacji o naszych zwyczajach, zdrowiu czy finansach. To łakomy kąsek dla różnej maści cyberprzestępców. Jednocześnie jednak trudno jest sobie wyobrazić, że w trosce o bezpieczeństwo powrócimy do analogowych rozwiązań. Istnieją ...
-
Millennium PAY - bramka płatnicza dla e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla klientów z branży e-commerce bramkę płatniczą Millennium PAY. Umożliwia ona przyjmowanie w sklepach internetowych płatności w formie elektronicznej. Początkowo będą to szybkie przelewy, płatności kartami i BLIK. W przyszłości usługa ma być rozszerzona o płatności ratalne i odroczone. Nowa usługa Banku Millennium ...
-
Jak sztuczna inteligencja wpływa na nasze życie?
Żyjemy w czasach, w których dynamicznie postępujące zmiany w technologiach są pewnikiem. Zrealizowane przez Autopay badanie „Finanse w czasach niepewności” potwierdza, że Polacy zdołali się już z tym faktem pogodzić. Na uwagę zasługuje jednak spadający odsetek osób deklarujących chętne korzystanie z nowinek przy jednoczesnym wzroście udziału osób ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2024
... na zmieniające się zachowania konsumentów zapewniły doskonałe wyniki markom takim jak Lowe’s, Aldi czy TJ Maxx oraz regionalnym gigantom branży e commerce: Pinduoduo i Mercado Libre.
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki, rok 2024, Apple, Google, Amazon, Microsoft