-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... czy też fair trade. Włączenie zrównoważonego rozwoju do modelu biznesowego pomoże dotrzeć do nowego segmentu klientów. Zakupy w Social Media Social commerce to odnoga e-handlu, która coraz szybciej zdobywa popularność. Wielu konsumentów decyzje zakupowe podejmuje podczas przeglądania mediów społecznościowych. Część z nich kupuje ...
-
E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku
... (dark story) realizując szybkie dostawy w danym zasięgu (do 15 minut). Krótki czas dostawy stanowi przewagę konkurencyjną firm działających w segmencie quick commerce. Ta przestrzeń będzie przyciągać kolejnych graczy oraz poszerzać się o mniejsze miejscowości. Zmieniające się nawyki konsumentów, potrzeby, a także rozwój technologii wyraźnie ...
-
E-commerce rozkwita. W 2021 r. sprzedaż w internecie rozpoczęło 120 tys.
... nowych trendów - mówi Rafał Gadomski, CEO Advox Studio - Do najważniejszych należą obecnie quick commerce, czyli zakupy z gwarancją dostawy tego samego dnia, czasem nawet w ciągu kilkunastu minut, live commerce, czyli sprzedaż prowadzona na żywo, czy dropshipping, czyli wysyłka towaru bezpośrednio od dostawcy. Ciągle ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... niż rok wcześniej, jednak na znacznie wyższym i niesłabnącym poziomie utrzymuje się procent zwrotów w e commerce, który sięgnął aż 20,8%. Były to dobra o wartości aż 218 ... Transport Intelligence wynika, że ubiegłoroczny globalny rynek usług logistycznych dla e commerce osiągnął wartość prawie 441,5 mld euro i w ciągu roku urósł o 19,9% z poziomu ...
-
Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
... potrzeb, rozważajmy live shopping. Izba Gospodarki Elektronicznej, Raport: Dekada polskiego e-commerce 2013-2023. Fundacja Kobiety E-biznesu, The power of social & live commerce. Edycja 2022.
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... znaleźć dokładnie to, czego szuka klient w e-sklepie, oferując rekomendacje oparte na jego wcześniejszych zakupach, a następnie finalizują transakcję. Conversational commerce napędzany przez AI ma na celu zrewolucjonizowanie zakupów poprzez zapewnienie spersonalizowanej, wygodnej i bardziej efektywnej obsługi. – powiedział Bartosz Malinowski, Head ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... handel nabiera znaczenia zwiększając potrzebę działań proekologicznych – w zakresie bioróżnorodności, czy ograniczania zużycia zasobów. 7 edycja Raportu Wunderman Thompson Commerce & Technology "Future Shopper" poświęcona jest zachowaniom zakupowym e-konsumenców. Raport został opracowany na podstawie badań zrealizowanych w 18 krajach świata ...
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
... , ale również o wyborze kanału zakupowego, który gwarantuje największe oszczędności. Tym ostatnim wyraźnie sprzyja e-commerce - wynika z z drugiej części raportu e-Izby: (E)mergency Commerce Roku 2023. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co Polacy cenią w e-commerce? Z jakich e-rozwiązań chcą korzystać w dobie kryzysu? Jakie działania podejmują ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... na rozwój handlu internetowego. Mowa tu m.in. o wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości w zakupach, life shopping, zakupach głosowych, social commerce, second hand e-commerce, dbałości o środowisko czy quick commerce. Rok 2024 zostanie zdominowany przez dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb konsumentów. Dużym wsparciem w tym procesie będą ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... być może niewielka ekspansja, ale w połączeniu z rozmiarem i wciąż rosnącym potencjałem tamtejszego sektora e commerce (głównie dzięki USA), Ameryka Płn. już drugi rok z rzędu utrzymała ... w spółce ID Logistics Polska, świadczącej kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe, obsługę e commerce oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w 18 krajach. Skąd ...
-
E-commerce: liczy się cena, a nie ekologia i zrównoważony rozwój?
... zrównoważonego rozwoju? Jakie czynniki w największym stopniu przeszkadzają ideom „green commerce” i „green e-commerce”? Jak często Polacy kupują produkty sezonowe? ... i swoich bliskich. Obecnie inne czynniki wciąż przeszkadzające idei „green commerce” i „green e-commerce”, czy też sprawiające, że konsumenci skupiają się na „tu i teraz” ...
-
Interia rozwija sprzedaż
... bramki SMSowe czy elementy mulimedialne oraz za obsługę przetargów publicznych. W obszarze kompetencji Działu e-Commerce znajduje się tworzenie własnych rozwiązań e?commerce, udostępnianie w INTERIA.PL serwisów partnerów oraz tworzenie w portalu serwisów pośredniczących w sprzedaży produktów i usług partnerów INTERIA.PL. Dyrektorem Działu Sprzedaży ...
-
Rozwój RFID w 2006r.
... - przewidują eksperci Unisys Global Visible Commerce. Przedsiębiorstwa, które dotychczas koncentrowały się na implementacji Radio Frequency Identification, zaczną traktować ... problemy, są w błędzie – powiedział Peter Regen, wiceprezes działu Unisys Global Visible Commerce. – 30 lat temu producenci dóbr konsumpcyjnych twierdzili, że kody kreskowe ...
Tematy: RFID, elektroniczne metki -
Księgarnie internetowe 2006-2010
... , takich jak np. turystyka, (w tym sprzedaż biletów lotniczych), czy pośrednictwo finansowe. Wielkość e-rynku detalicznego szacowanego tą metodą jest nazywana Retail E Commerce Sales i najczęsciej pojawia się w opracowaniach zagranicznych, z których będziemy korzystać przy naszych wyliczeniach. Wartość ta często jest nominowana w euro lub USD ...
-
Kompetencje interpersonalne cenione przez pracodawców
... wchodzących na rynek pracy przeprowadzonego przez SGH, American Chamber of Commerce i firmę doradczą Ernst & Young. Idealny kandydat zdaniem pracodawców musi być ... w maju 2012 roku przez 3 podmioty: Szkołę Główną Handlową w Warszawie, American Chamber of Commerce i Ernst & Young Academy of Business. Badaniem objęto łącznie przedstawicieli ponad 60 ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... lub osobny podfolder dla nowej strony. Wybór konkretnego rozwiązania podyktowany musi być każdorazowo indywidualnymi potrzebami. Budowa sieci linków dla branży e – commerce o zasięgu międzynarodowym Pomimo wielu modyfikacji algorytmu Google, backlinki wciąż stanowią istotny wskaźnik uwzględniany przy ustalaniu pozycji strony w wynikach wyszukiwania ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... firm. Problem zapóźnienia polskiego rynku płatności wpływa nie tylko na sklepy internetowe. Utrudnia też rozwój wielu innowacyjnych usług z zakresu mobile commerce. Nadzieją dla e-przedsiębiorców może być jednak wspólna inicjatywa 6 banków, które w trzecim kwartale 2014 roku mają zaprezentować nową usługę budowaną na ...
-
M-commerce: gdzie najłatwiej robić zakupy mobilne?
... sklepów przystosowanych do korzystania na urządzeniach mobilnych Polska plasuje się na ostatnim miejscu zaraz po Włoszech (50%). Według raportu „Mobile commerce w Polsce 2013” zakupów online za pomocą telefonu komórkowego dokonuje 3% Polaków, zaś zaledwie 1% za pomocą tabletu. Okazuje się bowiem, że przy ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... działania skupią się na zapewnieniu bezproblemowej obsługi omni-channel zyskają lojalnych klientów”. Informacje na temat badania Badanie „Building the B2B Omni-Channel Commerce Platform of the Future”, zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2014, przez Forrester Consulting na zlecenie Accenture i hybris, na 930 klientach B2B ...
-
Nie ma e-commerce bez nowoczesnych płatności online
... do 17 727 596, czyli o 36%, podczas gdy liczba internautów wzrosła w tym okresie o 30%*. Stale zwiększa się zainteresowanie klientów e- commerce. W związku z tym, mechanizmy w obszarach e-handlu, w tym płatności, również ewoluują, co z kolei napędza zainteresowanie klientów zakupami oraz płatnościami internetowymi. Banki wskazują ...
-
Barometr e-commerce 2016
... handlu internetowego i e-sklepów: Marketing 3.0 – predictive marketing, attribution i reklama natywna Handel transgraniczny Dostawa tego samego dnia (Same-Day Delivery) Social commerce Software as a service (SaaS) AdBlock 3) Niskie ciśnienie – stymulatory istotne, jednak w najmniejszym stopniu wpływające na wzrost wartości rynku e-commerce oraz ...
-
Czy jesteś gotowy na omnichannel?
... sklepu w model omnichannel?" Transformacja przedsiębiorstw w kierunku omnichannelu jest procesem złożonym i wieloetapowym - informuje na łamach Poradnika - Marcin Piwowarczyk, Bold Brand Commerce i dodaje - wymaga po pierwsze świadomości głębokich zmian organizacyjnych, jakie towarzyszą procesowi, po drugie – dokładnej analizy aktualnej sytuacji ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... tematyczne są personalizowane i grupowane przy wysyłce zgodnie z zainteresowaniami subskrybentów, a następnie wysyłane w czasie rzeczywistym. Podsumowując, rynek powoli zmierza ku „conversational commerce”. Jednak dopiero najbliższe lata pokażą, czy marketerzy będą wykorzystywać dedykowane aplikacje na masową skalę, a także – czy w ogóle będą mieli ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... wydanego w sklepie stacjonarnym dolara to efekt kontaktu klienta z kanałami cyfrowymi. Przed nami „Global Powers of Retailing 2018. Transformative change, reinvigorated commerce”, czyli corocznie publikowane przez Deloitte zestawienie najbardziej prężnych detalistów na świecie. Jego lektura dowodzi, że w ostatnim roku obrotowym (kończącym się ...
-
Świąteczne zakupy online coraz częściej przez telefon
... kupowania w telefonie. Telefonem płacimy za zakupy online i offline Konsumentom coraz trudniej jest wyobrazić sobie zakupy bez smartfona. Oprócz używania go w e commerce, coraz częściej Polacy wykorzystują go także do płatności zbliżeniowych w sklepach fizycznych. Umożliwiają to popularne portfele cyfrowe, takie jak Google Pay ...
-
Sklepy internetowe zupełnie nieprzygotowane na PSD2
... , jak również biometrię, w tym rozpoznawanie odcisku palca, rysów twarzy, tęczówki oka czy głosu, które zapewniają bezpieczeństwo transakcje online i są rozwiązaniem e commerce przyszłości” – powiedział Milan Gauder, wiceprezes Mastercard Europe ds. usług. Ze względu na niższe wskaźniki akceptacji transakcji i częstsze oszustwa, rozdźwięk pomiędzy ...
-
E-commerce: jak zwiększyć sprzedaż?
... sprzedaży? Jest się nad czym zastanawiać, ponieważ nowe technologie mogą zwiększyć sprzedaż o nawet 30 proc. Co Commplace sądzi o rozwoju rynku e–commerce Granice między światem realnym a wirtualnym zacierają się nie od dziś i w miarę postępowania tego zjawiska inwestycje w e-marketing stają się właściwie czymś ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... z analizą cyfrowych danych -– tłumaczy Tomasz Niebylski. W nieco inny sposób tradycyjne placówki z narzędziami e-commerce łączy Vision Express. Wykorzystując narzędzia SAP Commerce Cloud, sieć umożliwiła klientom umawianie badań wzroku oraz wizyt bez fizycznej obecności w sklepie, a także łatwą lokalizację najbliższych salonów. System umożliwia ...
-
Co czeka rynek magazynowy w kolejnych latach?
... Małaszewiczach będzie w stanie przyjąć blisko 3,3 tys. pociągów rocznie. Kontynuacja wysokiej dynamiki rozwoju rynku magazynowego jest uwarunkowana również wzrostem branży e‑commerce oraz zainteresowaniem wynajmem magazynów ze strony firm logistycznych, stanowiących obecnie jeden z głównych czynników napędzających popyt. Silnie rozwijać będzie się ...
-
5 przewidywań na najbliższe 5 lat e-handlu
... wychodziły im naprzeciw i były tam, gdzie są klienci. A współczesna generacja konsumentów spędza ponad dwie godziny dziennie na portalach społecznościowych. Social commerce to nie tylko ogłoszenia o sprzedaży lub kupnie używanych produktów, ale także możliwość kupowania oryginalnych towarów bezpośrednio z poziomu tych witryn. Czterech ...
-
Nowe technologie w biznesie. Sieć 5G i inne trendy na 2020
... , wynikiem czego ma wzrosnąć konwersja i pozytywne rezultaty firmy. Liderem na rynku będzie niezmiennie Adobe wraz z Magento oraz Sitecore i Sitecore Commerce, a także Salesforce, które wyspecjalizowały się w segmencie klienta średniego i dużego. Właściciele sklepów internetowych będą poszukiwali bardziej modularnych rozwiązań, które same ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... kupujemy z wykorzystaniem asystentów głosowych, jednak ten rok to nie czas na zakupowy boom. Zakupy te są bezpośrednio związane z funkcjonalnością voice commerce – czyli kupowaniem za pomocą głosu. Mówimy np. asystentowi Google produkt, jaki chcemy kupić, a poprzez połączenie karty do usługi – zakupy się ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... kryzysu lub przynajmniej zminimalizowanie jego skutków. Według Salesforce Shopping Index – wskaźnika aktualizowanego na bieżąco w oparciu o dane z systemu Salesforce Commerce Cloud i zachowania milionów konsumentów z całego świata, w pierwszym kwartale 2020 r. w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r. nastąpiły bezprecedensowe zmiany w handlu ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” dowiadujemy się, że już 20 mln Polaków robi zakupy on-line. Choć COVID-19 rzucił rynkowi e–commerce szereg wyzwań związanych m.in. z logistyką, dostawami i dostępnością produktów, to zaufanie do e-zakupów w Polsce rośnie. Pomimo zniesienia obostrzeń, spora część klientów ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... 2021 Q1 Shopping Index pokazuje rzeczywistą historię zakupów poprzez analizę aktywności ponad miliarda kupujących w ponad 40 krajach przy użyciu platformy Commerce Cloud. Następnie stosuje się kilka czynników, aby ekstrapolować prognozy i rzeczywiste dane dla szerszego sektora detalicznego. Aby witryna handlu elektronicznego mogła ...