-
Wynagrodzenia specjalistów i menedżerów - kto stracił, a kto zyskał w czasie pandemii?
... w prawie podatkowym i prawie pracy. Aby spełnić oczekiwania klientów, firmy prawnicze przesuwały całe zespoły do obsługi ... zarządzającej – top menedżerowie odnotowali spadek wynagrodzeń o 13% – średnie wynagrodzenie miesięczne wyniosło w tej grupie 21 ... skłaniała do zmiany – podkreśla Iwo Paliszewski, CEE Marketing & Employer Branding Manager Antal. Duże ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... zwrocie środków przeznaczonych na promocję. Grupa docelowa Najchętniej w konkursach biorą udział średnie segmenty rynku. Klienci ci mają wystarczająco dużo czasu i mało ... Firmy chcą wiedzieć jak najwięcej o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak rzeczywistość bywa różna. Marketing oparty na bazach danych stosują tak naprawdę nieliczne firmy ...
Tematy: -
Skuteczna kampania reklamowa
... przewagi konkurencyjnej. Firmy poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne ... dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym ... . Określenie grupy celowej przy doborze mediów jako „mężczyźni, średnie+, 25 – 55, miasta 50+” jest zbyt ogólne i ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... zintegrowana ze wszystkimi znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service, inne. Tylko 31% firm opiera swoją ... jasno określone. 77% przebadanych firm skupia się na bieżących sprawach funkcjonowania firmy. 25% firm szuka swoich szans w niszy rynkowej, choć managerowie tych przedsiębiorstw uważają ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2015 i prognoza II kw. 2015
... generowaniu wyższego wolumenu sprzedaży, niż podnoszeniu konkurencyjności poprzez zakupy do firmy. Co jednak istotne, spośród wszystkich wymienianych obszarów, w które inwestować ... a nawet w marketing i reklamę) mają aktualnie odczyty niższe, niż w pierwszym kwartale tego roku. Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie ...
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w 2014 roku
... średnie wynagrodzenie brutto wynosi 17 503 PLN. Również sektory Prawo oraz Sprzedaż i Marketing niezmiennie zajmują pozycje liderów – w sektorach tych, mimo wystarczającej liczby odpowiednich kandydatów na rynku pracy, pracownicy mogą liczyć na wysokie wynagrodzenia” – dodaje. Nieznaczne spadki… Mimo iż średnie ... do konkretnej firmy konieczny jest ...
-
Bohaterowie społecznego zaangażowania! Rusza XXIV edycja Konkursu "Dobroczyńca Roku"
... zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji Konkursu o tytuł "Dobroczyńca Roku". Na statuetkę mają szansę małe, średnie i duże firmy, realnie zaangażowane w projekty społeczne - począwszy od ... , Forum Darczyńców. Partnerzy branżowi: portal organizacji pozarządowych ngo.pl, CR Navigator, Marketing przy kawie, eGospodarka.pl, Nowy Marketing ...
Tematy: Dobroczyńca Roku, zaangażowanie społeczne -
Osoby po 50 roku życia - atrakcyjna grupa docelowa
... ) i prawidłowość ta nie zmienia się nawet po przekroczeniu wieku emerytalnego. Średnie wynagrodzenie osób w wieku 55+ wynosi 120 proc. średniego wynagrodzenia w ... bazowej grupy klientów firmy innowacyjne zyskają stabilny udział w rynku, któremu ich naśladowcy nie będą w stanie łatwo zagrozić. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w 2012 roku
... Marketing – 9 800 zł. Na wysoką średnią w tej właśnie branży wpływają wysokie zarobki kadry dyrektorskiej (często powyżej 20 000 zł) oraz wysokie premie, które mogą sięgać nawet 100% rocznego wynagrodzenia. Najniższe średnie ... doświadczenia kandydata, kończąc na sytuacji ekonomicznej firmy” – informuje Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal ...
-
Polska Ekstraklasa 2014
... biznesu”. Publikację tradycyjnie przygotowali eksperci z firmy doradczej EY i spółki Ekstraklasa S.A. ... w poszczególnych kategoriach zajmowała pozycję 5. (finanse), 4. (marketing i medialność) i 5. (sport). W 2013 roku kluby Ekstraklasy ... dzielenia punktów po 30 kolejkach) pomnożonej przez średnie wynagrodzenie za punkt. Dałoby to kwotę rzędu ok ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę na ... Ponad 40% pracodawców planujących rekrutacje daje podstawy sądzić, że firmy te pozytywnie postrzegają swoje perspektywy rozwoju. Jak wskazują konsultanci Antal International, w ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest ... Kaufland jest siecią handlową, która przez lata zdobywała średnie miejscowości w Polsce. Okazało się jednak, że danie w postaci ... stanie dotrzymać kroku Biedronce, Lidlowi czy Auchan. Zarząd firmy w Polsce stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z ...
-
Kim jest polski freelancer?
... to branże, w których freelancerzy pracują najczęściej. Na dalszych pozycjach plasują się: marketing, tłumaczenia oraz fotografia. Polski freelancer pozyskuje zlecenie poprzez ... najczęściej są mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie firmy oraz osoby fizyczne z Polski. Znacznie rzadziej - duże firmy polskie oraz firmy zagraniczne. Czytaj także: - Wolny ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2014 roku
... . Na popularności zyskały również związane z tymi działami terminy: kreowanie wizerunku firmy, dbanie o relacje z klientami itp. Powstały też nowe stanowiska pracy, na ... ruchomych dodatków pieniężnych, takich jak: premie, nagrody i inne. Przydatne linki: - Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku mediana- wartość dzieląca wszystkie dane na ...
-
Zawody poszukiwane na rynku pracy. To warto studiować
... 5 tysięcy zł brutto do około 11 tysięcy zł brutto. Średnie zarobki w tym zawodzie już z doświadczeniem wynoszą około 12-15 tysięcy brutto. Warto ... Business Unit Director Antal, Sales & Marketing. Planowanie płynności finansowej przedsiębiorstwa - kontroler finansowy Kontrolerzy finansowi odpowiadają za zaawansowaną analizę sytuacji finansowej firmy ...
-
Sektor MSP: obecność w Internecie istotna
... średnich firm, które na ogół nie dysponują dużymi budżetami na marketing i promocje. Razem z Google i home.pl będziemy przekonywać polskich przedsiębiorców, że warto zaistnieć w ... biznesowej. Głównym elementem akcji jest promocyjna oferta, dzięki której małe i średnie firmy mogą "przetestować Internet" bez ponoszenia ryzyka finansowego: począwszy od ...
-
Korzystanie z Internetu a sektor MSP
... przez to na myśli polecanie przez znajomych (marketing szeptany - 93% reklamujących się), drukowane książki teleadresowe (69%) i reklamę w internecie (63%). Jednocześnie firmy, które próbowały już reklamy w internecie, uważają internet za najbardziej skuteczną formę reklamy. Małe i średnie firmy uważają już sam fakt posiadania strony internetowej ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... Jak czytamy w raporcie, kryzys finansowy przyniósł cięcia wydatków na marketing i tym samym zmniejszenie ilości zamówień na materiały reklamowe, na ... średnie i duże. Łącznie mikroprzedsiębiorstwa wygenerowały w 2009 roku 34% przychodów branży, podczas gdy małe firmy wypracowały 14% przychodów, a za pozostałą część (52%) odpowiadały średnie ...
-
Wynagrodzenia 2012 w wybranych działach
... Powyżej mediany (4 000 PLN) zarabiali również zatrudnieni w działach marketing (5 205 PLN), badań i rozwoju (4 850 PLN) działach personalnych ... różniej wielkości Przydatne linki: - Sprawdź średnie zarobki na Twoim stanowisku - Kalkulator płac ... . Najmniejsze różnice w zależności od wielkości firmy zaobserwowano w działach obsługi klienta, badań ...
-
Ile zarabia specjalista? – finanse, sprzedaż i centra usług wspólnych
... okazuje się, że nasz rynek pracy powoli się ożywia. Firmy zagraniczne traktują Polskę jako bardzo atrakcyjny rynek oferujący doskonale wykwalifikowaną kadrę ... jak: ubezpieczenie medyczne, karty fitness czy kupony lunchowe. Przydatne linki: - Sprawdź średnie zarobki na Twoim stanowisku - Kalkulator wynagrodzeń - Kalkulator płac (wynagrodzenia) ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... influencer marketing. Praca na ... średnie firmy (35,3 proc. ankietowanych) oraz mikroprzedsiębiorstwa zatrudniające do 10 osób, (wskazało tak 31,5 proc. niezależnych specjalistów). Trzecią pod względem liczebności grupą klientów są osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej – stanowią one 20 proc. zleceniodawców. Natomiast duże firmy ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... co zwiększa szanse na dotarcie do nowych klientów. Marketing to więcej niż jedna kampania Podobnie jak w ... , podkreśla: „każdy rynek zmienia się dynamicznie. Firmy, które nie testują nowych rozwiązań, ryzykują, że zostaną ... (Average Transaction Value), pozwalająca ocenić jakie są średnie przychody z jednej transakcji? czy czas zamknięcia sprzedaży, ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w X 2017
... programowania PHP, Java, C++), Marketing (Marketing internetowy i mobilny), Internet/e-Commerce/Nowe media oraz IT - Administracja. Jobile to nowa usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, której podstawą jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher wykonuje direct search w imieniu firmy oraz przeprowadza selekcję nadesłanych ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2017. Podsumowanie
... Jobile rekruterzy szukali kandydatów z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania, Sprzedaż, Ekonomia/Finanse oraz Marketing. Jobile to usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, w której HR Researcher wykonuje direct search w imieniu firmy oraz przeprowadza selekcję nadesłanych aplikacji. W efekcie pracodawca otrzymuje tylko profile kandydatów ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015
... Małopolska, a największy wzrost zapotrzebowania na pracowników zgłosiły średnie przedsiębiorstwa (od 51 do 250 pracowników). W minionym ... 12,5% wzrost liczby ogłoszeń o pracę oraz marketing, media, reklama z ponad 14% wzrostem. Mocno trzyma się także ... wpływ także na sposób rekrutacji pracowników. Firmy większą uwagę będą przykładały do przyjaznej ...
-
Jak nie przegrać wojny cenowej
... psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, ... musi mieć związek z wysokim wynagrodzeniem. Znamy wysoko opłacane, sfrustrowane i mające średnie wyniki zespoły handlowe. Nie czują się odpowiedzialni za efekty ... zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... z nich ponad 98 tys. firm, w tym ponad 88 tys. to firmy małe i średnie. Łącznie szkoleniami zostało objętych ponad 320 tys. pracowników, z czego 2/3 ... dostarczają wiedzy i umiejętności pozwalającej na wdrażanie innowacyjności i rozwój firmy, (a więc takim tematom, jak np. marketing, promocja, reklama, umiejętności osobiste, czy zarządzanie) to ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... Kondej Marketing większość ocenianych grup poprawiła swoją punktację. Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na ... w poprzednim okresie. W obecnej edycji po raz pierwszy zamieszczono ranking sieci zarządzanych przez firmy z dominującym polskim kapitałem. W tej kategorii liderem jest sieć Piotr i Paweł, która wyprzedza Polomarket (70,03) ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... średnie przedsiębiorstwa, a nasz kraj jest koniem pociągowym branży e-commerce w Europie Środkowej. To dla wielu przedsiębiorców prawdziwa żyła złota. Ale co będzie za 10 lub 20 lat? Zdaniem ekspertów, zwyciężą te firmy ... partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... 34 roku życia. Co więcej aż 80% użytkowników GoldenLine ma wykształcenie średnie lub wyższe, a większość z nich mieszka na terenach wiejskich. Co to oznacza? Ten ... pozwalającą zaprezentować firmę na LinkedIn jest tzw. company page, czyli wizytówka firmy. Profil firmy przede wszystkim służy do tego, aby przekazać najistotniejsze informacje na temat ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2014 i prognoza I kw. 2015
... nastrojów polskiego MSP w obecnym pomiarze nastrojów. SŁABA OCENA SYTUACJI WŁASNEJ FIRMY Słabsze oceny dotyczące własnego biznesu korespondują ze słabą oceną kondycji ... wydatki na marketing, wsparcie sprzedaży, remonty, technologie, maszyny i oprogramowanie. Informacje o badaniu Próba: uczestnicy badania to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, ...
-
Zamknięty rachunek powierniczy a ceny mieszkań
... Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Po wejściu w życie proponowanych zmian z rynku znikną małe i średnie firmy, zostaną tylko giganci. Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska Otwarty ... wzrost o około 200 zł za metr kwadratowy mieszkania. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska W naszym przekonaniu zamknięte rachunki powiernicze nie ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... firmy działające dla lokalnych klientów, którzy nie operują dużymi budżetami. Do Krajowego Rejestru Długów najczęściej trafiają właśnie takie firmy. Branża ma obecnie 140,5 mln zł zaległości. Kwota rozkłada się na 4,1 tys. firm, a średnie ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... decyzji przez Emperię o samodzielnym zarządzaniu tymi supermarketami. Tworzony własny system zaopatrzenia, niezależny od Eurocashu, powinien coraz bardziej sprzyjać wzmacnianiu pozycji firmy pod względem asortymentowym i cenowym. W efekcie, sieć ma duże szanse, by pokazać, że promocyjne hasło "Nowa - jeszcze lepsza Stokrotka" nie jest ...
-
Dotacje unijne - co dalej?
... priorytetu 3. Kapitał dla innowacji. Małe i średnie firmy będą tu mogły przede wszystkim uzyskać dotację na korzystanie z usług doradczych w zakresie tworzenia nowej firmy. Przewiduje się również ... kreowanie i promocja produktów regionalnych i rozpoznawalnych marek, marketing regionalny, rozwój systemowych instrumentów finansowania przedsiębiorstw, ...