-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... wpłynie na poprawę nastrojów konsumenckich i doprowadzi do wzrostu dynamiki sprzedaży w handlu detalicznym, przyciągając kolejnych krajowych najemców, jak i zagraniczne marki. Spodziewanemu w 2014 roku wzrostowi polskiego PKB do poziomu powyżej 2% (po oczekiwanym spadku do 0,8% w 2013 r.), towarzyszyć zapewne będzie wzrost wydatków konsumenckich ...
-
Przemysł motoryzacyjny na Białorusi przechodzi metamorfozę
... spółka BielGee (powołana do życia na początku grudnia 2011 r.) rozpoczęła produkcję samochodów marki Geely. Montaż odbywa się metodą głównie ręczną w dzierżawionych pomieszczeniach zakładów BATE ... Corsy (być może również wytwarzania samochodów marki Chevrolet). Produkcja 4-7 tys. egzemplarzy ma mieć swój początek w 2014 roku. Unison do tej pory ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... lokalizację i jej otoczenie konkurencyjne, jak i uwarunkowania makroekonomiczne miasta, strefę zasięgu oraz perspektywy rozwoju”, dodaje Anna Wysocka. W 2014 r. działalność w Polsce rozpoczęły 24 zagraniczne marki. W IV kw. zadebiutowały m.in. Kipling, JOOP! (meble i artykuły wyposażenia wnętrz), Nuna Lie, Twin-Set, Kiko-Milano, Imaginarium, Avon ...
-
Dobra luksusowe: powolny wzrost napędzany turystyką
... budżecie sięgają po łatwo dostępne towary luksusowe oraz bardziej dostępne marki. Osoby o średnich dochodach (klienci aspirujący) wpływają natomiast na wzrost sprzedaży marek premium oraz na zwiększenie zainteresowania rynkiemużywanych towarów luksusowych (wartym w 2014 r. 16 miliardówEuro). Tańsze kanały sprzedaży, czyli tzw. outlety prawie ...
-
Kupno pierwszego samochodu: na co zwracać uwagę?
... 2014 roku do Polski najczęściej sprowadzano Volkswageny Golfy (ponad 32 tys.) i Passaty (31 tys.) oraz Audi A4 (31 tys.). Jednak w subiektywnym rankingu wcale nie wypadły one najlepiej. Polacy cenią niemieckie marki – z piętnastu najpopularniejszych modeli samochodów sprowadzanych z zagranicy aż 12 to marki ...
-
Ford - najbardziej ekologiczna marka na świecie
... . Nagrodzone marki udowadniają, że rzeczywiste działania połączone z pozytywnym wizerunkiem, mogą przynieść spodziewane rezultaty” – mówi Jacek Kuchenbeker, Starszy Menedżer w Dziale Zarządzania Ryzykiem Deloitte, Lider zespołu świadczącego usługi z obszaru odpowiedzialnego biznesu. Metodyka: Ranking „Best Global Green Brands 2014” opublikowano ...
-
Luksus kocha dzieci
... a nawet produkty FMCG i żywność). W pewnym momencie do tego grona dołączyły luksusowe marki modowe. Choć tak naprawdę po małych klientów wielkie domy mody sięgnęły ... raporcie „Luxury Products for Kids Market: Global Industry Analysis and Opportunity Assessment 2014–2020” wskazuje, że rynek towarów luksusowych składa się z trzech typów konsumentów ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... w tworzeniu unikalnych na rynku słodkości. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, ile reklamodawcy wydali w pierwszym kwartale 2014 roku na płatną promocję swoich czekoladowych produktów i jaki odzew miały poszczególne marki w Internecie. Według danych IMM z monitoringu internetu aMI wynika, że najlepsze rezultaty w kategorii: publikacje ...
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... 2013 r. - 26,5%, w 2014 r. - 29,4%), natomiast mniejszy piwa (w 2013 r. - 37,6%, w 2014 r. - 33,7%). Nastąpił też znaczny wzrost promocji cydru (w 2013 r. 0,2%, 0,9% w 2014 r., co oznacza ... CEDC. Zdecydowanie częściej niż w zeszłym roku promowane były cztery marki należące do tej firmy tj. Żubrówka, Soplica, Absolwent i Żytniówka, dodaje Marcin ...
-
Nie tylko samochody z Niemiec. Motocykle też
... marki jak: Honda, Yamaha i Suzuki. Niekwestionowanym liderem jest Honda z prawie 25% udziałem. Udział Yamahy natomiast maleje z każdym rokiem i tak w 2011 roku udział wśród sprowadzanych motocykli wynosił 30,3% a w 2014 ... Honda (26%), Yamaha (18%), Suzuki (16%), Kawasaki (12%) oraz BMW (5%). Marki takie jak KTM, Harley, Triumph należą do zdecydowanie ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... Obrony (EDA). POLSA powstała na mocy ustawy z dnia 26 września 2014 r. o Polskiej Agencji Kosmicznej (Dz. U. 2014 poz. 1533). 20 maja br. Profesor Marek ... Gospodarka”. Jego głównym założeniem jest budowa autentycznego i trwałego zaufania dla marki POLSKA i Marki Polskiej Gospodarki poprzez przedstawienie Polski jako atrakcyjnego partnera na ...
-
Kamery sportowe koszą konkurencję
... zaczęła następnie konsekwentnie spadać. Największy spadek wynosił 30% i zanotowany został w 2014 roku. W przypadku kamer sportowych obserwowany jest zaś bardzo dynamiczny wzrost popytu, ... godz. 15:00) od 700 do 1 500 zł: GoPro HERO 4 Model HERO 4 marki GoPro charakteryzuje się kompaktowymi rozmiarami, niewielką wagą oraz wszechstronnymi możliwościami ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... internetowy, co wskazuje na znaczny wzrost (na poziomie 9%) zainteresowania względem 2014 roku. Jednocześnie Zalando.pl było najczęściej odwiedzanym internetowym sklepem modowym. W ... , reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością marki w Niemczech, na poziomie niemal 90%. Przekonaliśmy do nas ...
-
Czy zakaz handlu zmieni ulice handlowe w Krakowie?
... ogólnej liczbie wynajmowanych lokali – z 36% w 2014 do 27% w 2018 roku. Równocześnie rośnie liczba najemców z sektora gastronomicznego z( 27% w 2014 do 33% w 2018 roku). Współczynnik ... spełniać wymogi techniczne niezbędne z punktu widzenia prowadzenia działalności handlowej danej marki. Krakowskie ulice handlowe spełniają te warunki, ale blokadą są ...
-
5 nieznanych faktów o koreańskich samochodach
... w 2012 zespołu Hyundai Shell Mobis World Rally Team, który w 2014 r. powrócił do Rajdowych Mistrzostw Świata. A członek tego zespołu, Hayden ... edycji konkursu „iF design” w kategorii „Product Design” nagrodzone zostały aż trzy modele marki KIA: Stinger z nadwoziem w stylu sportowych sedanów, kompaktowy crossover Stonic i miejskie Picanto. ...
-
Najpopularniejsze tablety na Ceneo.pl
... Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Wsparcia Biznesu Ceneo.pl. W samym USA szacuje się, że do 2014 roku liczba osób, które będą korzystać z tabletów, wzrośnie do prawie 90 ... kierunku Asusa, który w 2011 był na trzecim miejscu po tabletach marki Archos. Równocześnie tablety marki Samsung stają się coraz popularniejsze wśród użytkowników Ceneo.pl. ...
-
Jak Polacy czytają e-booki?
... poddana została grupa osób aktywnie czytających. Na przełomie maja i czerwca 2014 r. odbyło się pierwsze ogólnopolskie "Czytnikoliczenie". Była to akcja skierowana do ... .com wynika, że Amerykanie, podobnie jak Polacy, najchętniej czytają e-booki na czytnikach marki Kindle. I to właściwie jedyne podobieństwo. Na kolejnych miejscach pod względem ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... legislacyjnie. Na przykład w 2014 r. Polska, zgodnie z dyrektywami UE, powinna odzyskiwać aż 60 proc. opakowań wprowadzanych na rynek! Oczywiście wpisują się w to producenci i marki, nie ... po wodzie). Rozwija się ekodizajn i moda eko (ecouterre, eco-chick). Marki modowe nie tylko chwalą się odpowiedzialnym wykorzystaniem surowców (np. bawełna ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... przedsiębiorczości są rekordowe wyniki, jakie branża leasingowa zanotowała w pierwszym półroczu 2014 roku w całym roku 2013. Leasing to wciąż główne, obok kredytu, ... edukacyjnym i eksperckim firmy leasingowe mają szansę na rozszerzenie zasięgu komunikacji swojej marki i pozyskanie jej nowych zwolenników. Komentarz – Robert Stalmach, Prezes Newspoint, ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... oraz 69% z segmentu zegarków i biżuterii. W Polsce największą rolę odgrywają marki luksusowej odzieży i dodatków pochodzące z Włoch i Francji, a wśród zegarków i biżuterii te pochodzenia szwajcarskiego. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2014” jest piątą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Celem tegorocznej ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... kupujemy je przez Internet. Z drugiej strony, produkty, dla których lojalność wobec marki jest ważna, a okres ich używania w domu jest długi i przewidywalny (co ... „Nielsen Global E-commerce and the New Retail” zostało przeprowadzone pomiędzy sierpniem a wrześniem 2014 roku. Zostało one zrealizowane na próbie ponad 30.000 użytkowników Internetu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 47/2015
... są USA (z udziałem na poziomie 17 proc.) i Niemcy (z udziałem 10,6 proc.). W 2014 r. na całym świecie przyłączono 51,4 GW nowych farm i jest to rekordowy ... chorobę, która odbiera życie dzieciom” – mówi Mariola Mirek, Menadżer ds. komunikacji marki Pampers. Dodaje: „W kampanii 1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka najbardziej przekonuje mnie ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... do Jeronimo Martins, właściciela dyskontów Biedronka. Roczny przychód sieci dyskontów w 2014 r. wyniósł niecałe 36 mld zł. Na drugim miejscu jest grupa Eurocash ... proc. obrotu całej branży kosmetycznej, kiedy największy polski podmiot – Polbita, właściciel marki Natura, ma jedynie dwuprocentowy udział w branży. Podmioty spoza naszych granic są w ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... rokiem, może to jednak wynikać z wysokich inwestycji związanych z zaangażowaniem marki w EURO2012. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe branży ... w 2013 roku tamtejszy rynek wzrośnie o 4,8% i będzie się umacniał w przyszłych latach, rosnąc o 7,3% w 2014 i o 8,8% w 2015. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach ...
-
Internetowy Samochód Roku 2016
... Passat to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów segmentu D w Europie, jeden z symboli marki z Wolfsburga. W zeszłym roku zarejestrowano 8840 egz. tego modelu w Polsce, ... wygrał w kategorii pojazdów dostawczych do 3,5 t w rankingu Internetowy Samochód Roku 2014. W poprzedniej edycji wypadł poza pierwszą trójkę. Teraz wraca na podium ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... biznesowa. W porównaniu do Węgier albo Czech, gdzie liczba turystów w 2014 roku osiągnęła odpowiednio 9,5 miliona i 8 milionów, nad Wisłą ruch turystyczny ... skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Coraz silniejszą reprezentację ma moda dedykowana mężczyznom. Marki takie jak Bytom, Wólczanka, Vistula, Lavard i Próchnik inwestują nie tylko w ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... kobiet? - Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca ... na klienta. 8. Patrz w przyszłość Microsoft - Girls Do Science Pozytywny wizerunek marki można budować już u najmłodszych odbiorców. Doskonale o tym wie Microsoft, który ...
-
Samochód ciężarowy: odliczenie VAT od paliwa a homologacja N1
... Wnioskodawca na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej zakupił w 2003 r. samochód ciężarowy marki Skoda Fabia. W momencie zakupu spełniał on wymogi pojazdu ciężarowego zgodnie z posiadaną ... ładunkową od pozostałej. Wnioskodawca zadał pytanie, czy od 1 stycznia 2014 r. może odliczać podatek VAT zawarty w cenie kupowanego paliwa służącego ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... wąskiego asortymentu modowego (oferujące ekskluzywną odzież skórzaną, trendy streetwearowe czy marki związane z modą kontrkulturową), a także e-salony z obuwiem czy bielizną. — Cechy, za ... produktom. Obsługa i szybkość realizacji zamówienia — bez zarzutu. (Iwona, maj 2014)* — Słuchanie swoich klientów może być dla sklepów internetowych skutecznym ...
-
Powierzchnie handlowe w rozkwicie
... marki decydują się na wejście do Polski, a te już obecne, prowadzą politykę ekspansji. – Sukcesywnie obserwujemy zainteresowanie polskim rynkiem handlowym ze strony nowych, zagranicznych marek. W 2014 ... centrum miasta. Dostępna powierzchnia biurowa na wynajem w grudniu 2014 roku w Warszawie stanowiła 15,6% wynajmowalnych zasobów stolicy i w ciągu 12 ...
-
Smartfony myPhone FUN, NEXT i DuoSmart
... układy MediaTek, najszybszy transfer danych 3G - HSPA+, wydajne baterie, procesory dźwięku marki YAMAHA, a także szybkie pamięci RAM DDR3, przewyższające osiągami najpopularniejsze ... operatorów sieci komórkowych. Wszystkie modele objęte zostały 24-miesięczną gwarancją producenta. Na 2014 rok myPhone przewiduje kolejne premierowe modele, obsługujące ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2013
... wszystkich najważniejszych miastach, ponieważ międzynarodowe marki nadal rywalizują o najbardziej atrakcyjne powierzchnie przy ulicach handlowych cieszących się największym zainteresowaniem”. Martin Mahmuti, starszy analityk z europejskiego działu badań firmy Cushman & Wakefield, powiedział: „W 2014 r. utrzymają się ryzyka ekonomiczne, ale ...
-
Oferty pracy 2013: liderem branża IT
... z nowymi funduszami europejskimi przeznaczonymi na infrastrukturę, wzrośnie zatrudnienie w budownictwie. Rok 2014 dla przedstawcieli wielu zawodów będzie rokiem pracownika, a to z kolei na pracodawcach wymusi zwiększenie nakładów na budowanie marki pracodawcy oraz rekrutację, a także sięgnięcie po pracowników spoza naszego kraju – podsumowuje ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2013
... , Szef Zespołu Doradców dla Branży Motoryzacyjnej, KPMG w Polsce. W 2013 roku marki popularne stanowiły blisko 91% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (262,8 tys. ... w porównaniu z poprzednim rokiem. Nie należy jednak oczekiwać utrwalenia się trendu wzrostowego w 2014 roku. Nawet biorąc pod uwagę poprawę sytuacji ekonomicznej, trudno ...
-
Firmy kupują więcej samochodów
... pojazdów użytkowych niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W październiku 2014 r. w Polsce zostało zarejestrowanych 6 tys. 386 nowych samochodów dostawczych i ciężarowych, o 9, ... 10 miesięcy na firmy zarejestrowano 3 tys. 679 nowych samochodów dostawczych tej marki, o 37,95 proc. więcej w porównaniu z takim samym okresem 2013 r. Ciężarówki: ...