-
Vendo Park w Łasku
... Trei Real Estate Poland. Wygoda przede wszystkim Trei zazwyczaj buduje parki handlowe w sąsiedztwie marketu spożywczego, dlatego przy Vendo Parku w Łasku powstaje supermarket Lidl. ... sklepu bezpośrednio z poziomu parkingu i nie tracą czasu na poszukiwania wybranej marki, jak dzieje się to w przypadku dużych galerii - mówi Jacek Wesołowski, Dyrektor ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... roku, udział ten wyniesie 46% w skali świata. Głównym motorem wzrostu będą marki operujące w środowisku digitalowym i małe przedsiębiorstwa, które otworzyły się na działania ... napędzane są wysokim poziomem konsumpcji, a zapowiadana recesja czy zaognione stosunki handlowe z Chinami nie mają dotąd negatywnego wpływu na poziom inwestycji. Podczas ...
-
CSR nie tylko dla dużych firm
... proc.) oraz transportowej (76 proc.). Natomiast najrzadziej działania CSR prowadzą firmy handlowe (55 proc.). Po bliższym poznaniu definicji CSR, jego ... lojalność i zaufanie klientów, zwiększają motywację i produktywność pracowników, podnoszą wartość marki – powiedział Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL. Metodologia badania: Badanie „CSR ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2019
... …. lokalizacji, gdzie prezydenci obu mocarstw mieliby podpisać porozumienie handlowe. Myślę, że w coraz większym stopniu na zakończeniu konfliktu zależy obu mocarstwom. ... kontrolować swój plan dnia, czy monitorować swoją dzienną aktywność. Urządzenia marki Fitbit wciąż działać będą zarówno z telefonami z Androidem, jak i iOS-em. Komentarz do wydarzeń ...
-
Masz sklep odzieżowy online? Uważaj na Black Friday!
... sympatię innych krajów, w tym również i Polski. Przypadające w ostatni piątek listopada handlowe święto to dla kupujących okazja na upolowanie zniżki, a dla sprzedających - ... sprawdź adres e-mail nadawcy. Jeśli nie zawiera oficjalnej domeny strony internetowej marki, nie klikaj odsyłacza. Jeśli to możliwe, wybieraj serwisy przetwarzania płatności, ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... wpływa na emocje, funkcje poznawcze i zachowania konsumentów odwiedzających stacjonarne placówki handlowe. Posłużył temu kontrolowany eksperyment, który przeprowadzono na terenie placówek ... korzystny wpływ na emocje klientów, ich sposób postrzegania oferty marki oraz zachowania dotyczące decyzji zakupowych konsumentów. Co może marketing sensoryczny - ...
-
Sztuczna inteligencja i inni. Nowe technologie 2020 - prognozy
... w mediach społecznościowych przez historię interakcji z klientem po zdarzenia handlowe i serwisowe. Samouczące się funkcje sztucznej inteligencji pozwalają oprogramowaniu wchodzić w interakcję z wieloma ludźmi jednocześnie, a przy tym dbać o spójność przekazu marki. Boty mogą kwalifikować potencjalnych klientów i generować dla nich ukierunkowane ...
-
Inwestycje w nieruchomości: jak zrobić to korzystnie i bezpiecznie?
... dziś jeden z najbardziej obiecujących kierunków rozwoju biznesu w sektorze komercyjnym. Sieciowe marki weryfikują obecnie swoje strategie ekspansji i tylko kwestią czasu ... całkowicie wyhamowało finansowanie takich projektów komercyjnych, jak hotele, galerie handlowe i biurowce. Mniejsi deweloperzy, którzy posiadają atrakcyjne działki poszukują ...
-
Zachowania konsumentów: planujemy głównie zakupy żywności i książek
... połowa z nas. Również co drugi polski konsument stara się kupować lokalne marki, a 42 proc. z nas wybiera produkty producentów, których postrzegamy za społecznie ... odzieżowych. – Wiąże się to prawdopodobnie z tym, że sklepy stacjonarne, w tym galerie handlowe zrobiły naprawdę wiele, by na nowo przyciągnąć klientów. Wciąż przeważająca liczba ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... spożywcze oraz fakt, że wielu inwestorów coraz przychylniej patrzy na parki handlowe jako format stosunkowo odporny na pandemię, bardzo pozytywnie oceniamy dalszy rozwój dyskontów FMCG w Polsce ... na stałe funkcjonowanie. Minus takiego rozwiązania to utrata szansy na budowanie marki własnej. Biorąc za przykład Biedronkę, zakupy robimy nie przez ich ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Jak pandemia zmieniła plany inwestycji mieszkaniowych?
... , która wchodzi w trzeci etap realizacji. Aranżacja budynku odzwierciedla nową ideę marki, chęć dawania mieszkańcom otaczającej natury, utworzenia oazy spokoju w centrum ... spełniają wszystkie potrzeby mieszkańców. Sklepy, centra fitness, przedszkola, żłobki, galerie handlowe, restauracje, wszystko, co zapewnia komfortowe życie jest zaledwie o kilka ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
... do zakupów stacjonarnych? Jak oceniane są treści dostarczane konsumentom przez marki? Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce Jak wynika z badania, jeszcze przed ... 35 – 44 lat, co wpłynie na przesunięcie średniego wieku osób odwiedzających centra handlowe. Rolą właścicieli oraz najemców będzie takie przygotowanie oferty, by była ona ...
-
10 szokujących prognoz Saxo Banku na 2022 rok
... jest Snapchat. Nowa nazwa firmy (Facebook nazywa się teraz Meta) i tożsamość marki, aby oddzielić i ochronić Instagram (najcenniejszy obecnie składnik aktywów firmy), a ... ponieważ zabezpieczyłby długoterminowe zobowiązania importowe. Międzyregionalne strefy handlowe zapewnią produkcję i inwestycje „bliżej domu”, w połączeniu z bezpieczeństwem ...
-
Wyprzedaże i e-commerce. Nowe prawa konsumenta wg dyrektywy Omnibus
... rzekomo atrakcyjną zniżkę, to niestety praktyka wykorzystywana przez sieci handlowe. Omnibus wprowadza jednak znaczące zmiany w zakresie informowania przez sprzedawców o obniżkach ... kupili dany produkt lub skorzystali z usługi, czy może jednak copywritera marki. Omnibus zadziała także w tym zakresie. Za nieuczciwą praktykę uznawane będzie wprowadzanie ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2021 roku
... 2021 r. zostały nałożone w dwóch decyzjach dotyczących niedozwolonych porozumień sprzedawców samochodów ciężarowych marki DAF. W pierwszej z nich Prezes UOKiK stwierdził zawarcie zmowy pomiędzy pięcioma ... m.in. raport dotyczący rabatów uzyskiwanych przez duże sieci handlowe od dostawców produktów rolno-spożywczych. 2021 rok przyniósł również zmianę ...
-
10 ważnych kwestii przed zakupem apartamentu hotelowego
... usługowe, biura, magazyny i budynki komercyjne, takie jak - galerie, kina, centra handlowe czy hotele. Polska jest ciągle nielicznym z krajów, gdzie przez ... koszty zarządzania, utrzymania, remontów, ew. zagraniczne licencje np. z tytułu marki hotelowej, ubezpieczenia oraz kwestie podatkowe. Dokładnie zweryfikuj wartości apartamentu — np. czy ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... wartość koszyka, czy też najczęściej wybierane kategorie produktów lub nawet marki. Kiedy mówimy o profilowaniu? Segmentacja klientów może, choć nie musi, pokrywać się z profilowaniem ... do ponownej wizyty w sklepie rabatem na świeże owoce? Obecnie sieci handlowe wykorzystują takie szczegółowe dane jeszcze w dość ograniczonym zakresie, ale z czasem z ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 18% niż rok temu
... Klienci więcej zapłacą także za barszcz, przyprawy, słodycze i napoje gazowane. Sieci handlowe były zmuszone podnieść ceny produktów spożywczych, ale z drugiej strony w ostatnich ... w górę Na szczycie rankingu najtańszych sieci wciąż pozostaje Auchan. W sklepach tej marki średni koszt koszyka zakupowego wyniósł 231,49 zł. To o 7,61 zł, czyli o ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2022 roku
... ze swoimi dystrybutorami ustalał minimalne i sztywne ceny detaliczne urządzeń i systemów czyszczących marki Kärcher. Kara byłaby znacząco wyższa, gdyby spółka nie skorzystała z ... na uwagę zasługuje m.in. raport dotyczący opłat okołosprzedażowych, pobieranych przez sieci handlowe od dostawców za usługi wykonywane na ich rzecz. Wskazano w nim m.in. ...
-
Zachowania konsumentów: jak robimy zakupy podczas wakacji?
... .: Jakie zwyczaje zakupowe towarzyszą nam podczas wakacji? Czy stawiamy na dobrze znane marki czy też wolimy lokalnych sprzedawców? Co wyróżnia typowo wakacyjną ofertę ... . Ponadto, podczas wyjazdów wakacyjnych co czwarty wyjeżdzający odwiedza miejscowe centra handlowe. Te jednak odwiedzamy głównie po to, aby skorzystać z gastronomii lub kupić ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne nabiorą tempa w II połowie roku
... stosunkowo wysokim poziomie, o ponad 2 lata do przodu biorąc pod uwagę trend wzrostowy sprzed pandemii. W handlu stacjonarnym wciąż dominować będą parki handlowe. Pojawią się także nowe zagraniczne marki, które coraz chętniej otwierają w naszym kraju swoje sklepy.
-
Polskie bombki górą. Jesteśmy 3. eksporterem ozdób choinkowych na świecie
... handlowe w przypadku ozdób świątecznych to dowód, że polskie wyroby premium cieszą się uznaniem za granicą, a ich eksport przynosi wymierne korzyści gospodarce. Malejący popyt na chińskie ozdoby choinkowe w Polsce to nie tylko oznaka wzrostu świadomości zakupowej, ale także szansa na dalsze umacnianie marki ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2024 roku
... słuszność naszego orzecznictwa w sprawach nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej przez sieci handlowe. W pionie ochrony konsumentów ważne było wydanie zbioru zaleceń dla dostawców ... KIA Polska oraz dilerami jej samochodów. Zgodnie z założeniami porozumienia nabywcy samochodów marki KIA przez co najmniej osiem lat, od 2013 r. do 2021 r., ...