-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... ubiegłym rokiem, może to jednak wynikać z wysokich inwestycji związanych z zaangażowaniem marki w EURO2012. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe branży ... Europy Centralnej jest w strefie euro, ponadto łączą je silne związki handlowe z krajami Europy Zachodniej. Reklamodawcy w tym regionie zamrażają wydatki reklamowe w oczekiwaniu ...
-
Mercator Medical S.A. na GPW
... 40 krajach oferując ok. 120 produktów własnych oraz produkty czołowej międzynarodowej marki. Produkty Mercator Medical docierają na wszystkie kontynenty, w tym w szczególności ... Mercator Medical są jednostki służby zdrowia, zakłady przemysłowe, sieci handlowe i hurtownie farmaceutyczne. Grupa składa się z podmiotu dominującego Mercator Medical S.A. ...
-
Big Data nie tylko dla dużych
... danych zaczęła prognozować popyt na swoje poszczególne produkty, a także przewidywać sprzedaż nowowprowadzanych towarów na podstawie informacji pochodzących z Internetu. Sieci handlowe, w tym nawet marki luksusowe (m.in. Burberry), dzięki Big Data poznają preferencje klientów i śledzą efektywność łańcuchów dostaw. Niektóre źródła podają, że dzięki ...
-
Handel detaliczny przed wyzwaniami
... wśród klientów uwidacznia, jak ważne jest, aby sprzedawcy wprowadzali cyfrowe narzędzia handlowe we wszystkich aspektach swojej działalności. Pozwoli to im dotrzymać kroku konkurencji, a w ... internetowych, mobilnych i stacjonarnych, a w ostatecznym rozrachunku zwiększyć popularność marki wśród klientów”. „Badanie wskazuje, że liczni sprzedawcy żyją w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 15/2014
... Przewiduje się, że znacznie większe straty poniesie koncern w wyniku obniżki jej marki. W przyszłym tygodniu odbędą się rozmowy między ministrami UE, USA, Ukrainy i ... omówiła "stan negocjacji w sprawie umowy o wolnym handlu (tzw. Transatlantyckie Porozumienie Handlowe i Inwestycyjne - TTIP). Uznano, że jest to bardzo ważny, perspektywiczny problem ...
-
Galeria Dębiec w Poznaniu na finiszu
... 54 lokale handlowo-usługowe o powierzchni od 14 do 1 500 mkw., a wśród nich takie marki jak Biedronka, Hebe, Pepco, biuro podróży Holiday Land, pralnia Nata, czy ... nastawionych głównie na weekendowych klientów.”– dodaje. Galeria Dębiec to jedyne centrum handlowe w tej części Poznania. Charakteryzuje się ono dużym potencjałem demograficznym. Według ...
-
Facebook w Polsce VII 2014
... zmian. Idąc za głosem czytelników, zdecydowaliśmy się podzielić kategorię "Centra handlowe i supermarkety" na dwie mniejsze kategorie o analogicznych nazwach. Dodatkowo usunęliśmy z raportu ... chrupie ponad 592 tys. osób, a najniższe miejsce na podium zajmuje profil marki Winiary z gronem fanów liczącym 381 tys. Na Facebooku w lipcu ranczo, steki ...
-
Krótkoterminowy wynajem samochodów czasem korzystniejszy
... Rentis reprezentuje segment C. W ALD Rent a Car również królują kompakty, w nadwoziu kombi. Marki cieszące się stałym zainteresowaniem to Volkswagen i Škoda. – Coraz ... najlepszej jakości usług, zazwyczaj użytkują pojazdy znacznie krócej niż tradycyjne floty handlowe czy serwisowe. Pracują w ich szeregach specjaliści odpowiedzialni za zakupy, a także ...
-
Biura w Warszawie z potencjałem
... oferował blisko 40 tyś. m kw. nowoczesnej powierzchni biurowej, a oprócz tego powierzchnie handlowe i usługowe – łącznie ponad 88 tyś m kw. Analizując plany deweloperów na ... dla pracowników, które wpływają na motywację i kreowanie wśród nich dobrego wizerunku marki pracodawcy, a przez to przywiązanie ich do firmy (na przykład: zielone rozwiązania ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 8/2015
... tzw. nowym Jedwabnym Szlaku. W rezultacie mają być zrewitalizowane lądowe i morskie szlaki handlowe łączące Chiny z Europą i Australią. Ma to być jeden ze strategicznych ... siebie duże kwoty na chodnik. Komentarz do wydarzeń gospodarczych NAJWYŻEJ WYCENIANE I NAJSILNIEJSZE MARKI NA ŚWIECIE Opublikowany został coroczny ranking Brand Finance Global 500 ...
-
Prężny rynek nieruchomości komercyjnych
... miejsce tradycyjnych sklepów, a online przenika offline Mimo że wciąż największe centra handlowe powstają w dużych aglomeracjach, w dalszym ciągu zainteresowaniem inwestorów cieszą się mniejsze ... stores czyli sklepów otwieranych tylko na pewien czas, oferujących marki znane dotychczas wyłącznie z internetu. – tłumaczy Anna Kicińska. Wzmożona ...
-
Franczyza w Polsce 2014
... okazała się sieć abc, do której należy już 7000 sklepów spożywczych. Firmy handlowe należą do najliczniejszych, ponieważ wielu niezależnych właścicieli sklepów wybiera franczyzę, ... sektora MSP, Duka, Sokółka Okna i drzwi. Poszukiwanie franczyzobiorców rozpoczęły też odzieżowe marki Pawo i Mon Amie. Półśrodki to za mało W 2014 roku 63 franczyzodawców ...
-
Planujesz eksport? Sprawdź przepisy prawne
... Skandynawia czy Niemcy. Do celów diagnozowania zainteresowania współpracą służą organizowane m. in. z naszą współpracą misje handlowe. W ich trakcie testowane jest nie tylko zainteresowanie produktem, ale też gotowość wykorzystania marki polskiej czy może jako private label. Trzeba również założyć, że jest to długofalowy proces ...
-
Yareal buduje Nowogrodzka Square
... sąsiedztwie powstającego budynku zlokalizowane są liczne hotele, banki, lokale gastronomiczne oraz centra handlowe. - Nowogrodzka Square to po Mokotowska Square kolejny wysokiej jakości biurowiec, który ... od strony Al. Jerozolimskich powierzchnię handlową oferującą marki i usługi z grupy premium oraz wewnętrzne patio z zagospodarowaną zielenią. ...
-
Rynek nieruchomości bez urlopu
... mieszkaniowe. Historycznie ceny gruntów mieszkaniowych były niższe od gruntów pod nieruchomości handlowe czy biurowe. Teraz grunty te wyceniane są wyjątkowo wysoko, w szczególności ... pełną odpowiedzialność za wycenę nie tylko ze względu na jakość naszej marki, ale także dosłownie w sensie finansowym. Znane są przypadki szacowania nieruchomości na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 36/2015
... Seata, Bentleya, Porsche, Lamborghini oraz Bugatti, a także Scania i Man. Toyota ma w swoim portfelu marki: Lexus, Scion, Ducato oraz Hino. Prognozy na 2015 rok są ... najlepsze. Mimo to w pierwszym półroczu tego roku o 9 proc. wzrosły obroty handlowe między Polską a Litwą. W porównaniu z pierwszym półroczem ub.r., litewski eksport do Polski wzrósł o ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... ogromną popularnością wśród klientów sklepów stacjonarnych. Miliony Amerykanów szturmują wtedy centra handlowe, koczując przed ich wejściem wiele godzin przez otwarciem i nie pozostawiając na ... producenta. Jak sama nazwa wskazuje, jest to jednak tylko propozycja danej marki dotycząca ewentualnej ceny jej produktów, która służyć ma sklepom jedynie ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... oraz sezonowość sprzedaży wymagająca elastycznej powierzchni magazynowej. Co więcej, sprawna dostawa jest elementem budowania marki, a artykuły zamawiane przez internet to dobra zarówno szybko- jak i wolno zbywalne (sieci handlowe w swoich zasobach muszą mieć obydwie grupy produktów). Dynamiczny rozwój branży e-commerce stawia szereg nowych ...
-
Polski przemysł motoryzacyjny - wiraże i miraże
... Takie negocjacje bowiem zwykle mają tryb poufny, ze względu na tajemnice handlowe przedsiębiorstwa, więc robienie nawet niewinnych aluzji w mediach od razu obniża wiarygodność ... czas pojawiają się sensacyjne doniesienia o negocjacjach FSO w sprawie produkcji kolejnej marki. A to Nissan, a to luksusowe Infiniti, to znowu Tata Motors i Chińczycy – ...
-
Strategią DLP w cyberprzestępcę
... intelektualna czy też plany lub tajemnice handlowe, może się wiązać z ogromnymi stratami finansowymi. Tajne informacje rządowe, które wpadną w niepowołane ręce, mogą zagrozić bezpieczeństwu państwa. Upublicznienie danych klientów może narazić firmy na pozwy sądowe oraz zaszkodzić reputacji marki. Wyciek danych jest sygnałem o podatności ...
-
Kogo potrzebuje branża IT. Poznaj zawody z przyszłością
... się stosować Blockchain do tworzenia takich rozwiązań jak mobilne platformy handlowe, karty identyfikujące bezpieczeństwo transakcji, etc. Kandydaci na to stanowisko powinni ... finansowe, utrata zaufania klientów i spadek rynkowej wartości marki. Popularyzacja funkcji osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie jest efektem ...
-
Zakupy online czy offline? Decyzja niekoniecznie prosta i oczywista
... innowacje, aby dać klientom powód do wizyt, zwiększyć ich skłonność do zakupów w danym sklepie, kategorii lub marki. Oczekujemy, iż po krótkim okresie przerwy, detaliczne punkty handlowe offline staną się istotniejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Po drugie, aby zapewnić sobie sukces w przyszłości, detaliści powinni ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 35/2016
... handlu usługami. Handel w niedzielę wzbudza dyskusje. W Polsce wniosek o wolne handlowe niedziele i święta złożyła Solidarność do Sejmu. A jak to jest w innych ... oczekiwaniom klientów firmy motoryzacyjne co roku wprowadzają nowe, bardziej zaawansowane technologie, marki oraz modele pojazdów. W trend ten wpisuje się nowa strategia Inchcape ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2016
... usług ocenianej firmy, stopień w jakim dana marka wpływa na wybór klienta, siła marki w kształtowaniu wysokiej ceny na rynku. Według eksperckiej firmy IDC w ostatnim kwartale wzrosła ... traciła na wartości, co media przypisały reakcji na opublikowane nad ranem dane handlowe z Chin (spadek eksportu wyrażonego w USD o 10 proc. r/r). W naszej oceni, to ...
-
Rekrutujemy Mikołaja i jego ekipę. Poradnik dla pracodawców
... poszukiwane są osoby wcielające się w postać Mikołaja. Dodatkowych pracowników rekrutują sklepy, centra handlowe, banki, restauracje – wszystkie firmy, które chcą przyciągnąć do siebie klientów ... w gwiazdkowym stroju ma skutecznie zachęcać klientów do kupna produktów danej marki; Czy pracował/a Pan/i pod presją czasu? – cenne pytanie przy naborze ...
-
Karta płatnicza. Jak luksus trafił pod strzechy
... XX w. zaczęły pojawiać się papierowe i metalowe karty wydawane przez największe sieci handlowe, korporacje i stacje benzynowe. Dostępne były jednak tylko dla najbardziej lojalnych ... pierwszą na świecie firmę wydającą karty – Diners Club International. Dynamiczny rozwój marki sprawił, że wkrótce na amerykańskim rynku zaczęły pojawiać się inne ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... 8 rano. Czytaj także: - Komunikacja SMS lubiana przez Polaków - Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS 3. Wartość dodana Klient chętniej zostawi swój nr ... Wysyłanie klientowi wiadomości przydatnych i korzystnych widocznie wpływa na jego lojalność wobec marki. Jeśli klienci oczekują od firmy komunikacji bezpośrednio na komórki warto ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... . Z drugiej, postępujące i nieodwracalne procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. ... na wschód od Wisły. Jej głównym wyróżnikiem jest asortyment skomponowany z produktów marki własnej, wyrobów markowych i regionalnych. W ubiegłym roku firma w wyraźny sposób ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 30/2018
... zakupów w konkurencyjnej niemieckiej firmie – BMW. Wg oświadczenia VW (to właściciel marki AUDI) Duesmann (jest ekspertem ds. rozwoju silników) ma objąć nowe ... opinia, że "istnieje obecnie zbyt dużo nielegalnych subsydiów, stosowane są nielegalne działania handlowe i istnieje potrzeba, by wziąć się za wymuszanie transferu technologii" chociaż w ...
-
Wynajem lokalu w galerii, czyli wysokość czynszu to nie wszystko
... zwiększy jej prestiż. Zdarza się również, że sytuacja wynajmującego podnosi szanse negocjacyjne najemcy, w tym również takich mniej rozpoznawalnych niż światowe marki. Dzieje się tak np. w sytuacji, gdy właściciel szykuje obiekt do sprzedaży i pilnie potrzebuje zapełnić niewynajęte powierzchnie. Podczas negocjacji warto wysłuchać ...
-
Boże Narodzenie tuż tuż. TOP 7 trendów dla marketerów
... to jednak z czysto marketingowego punktu widzenia jest to najwyższy czas aby sprzedawcy i marki pomyśleli o tym, co czeka ich u schyłku tego roku. Świadectwem tego, ... szukać ofert świątecznych już na początku października, powinni oni przygotować strategie marketingowe i handlowe już teraz, w okresie wakacji, aby móc odpowiedzieć na potrzeby swoich ...
-
Oto, co wyróżnia najlepsze biurowce w Polsce
... opłacalne przedsięwzięcie. Takie położenie to zdecydowanie wartość dodana i świetny sposób na promocję marki najemców biurowca. I wprawdzie wysoką jakość powierzchni biurowej oferują dziś ... zewnątrz. Mieszczą się w nich ekskluzywne restauracje, tarasy widokowe, czy pasaże handlowe. W ten sposób, jak żywe organizmy miejskie wtapiają się w strukturę ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 44/2018
... 250 mld USD rocznie, by ukarać Pekin za nieuczciwe praktyki handlowe (w tym kradzież amerykańskiej technologii i brak wzajemności w barierach rynkowych), natomiast Chiny ... może być jeszcze większe, do czego wydatnie może się przyczynić obecne działanie z wykorzystaniem marki ZUS. Pod względem bezpieczeństwa znajdujemy się na 7. miejscu w Europie. ...
-
Elastyczne powierzchnie biurowe, czyli o flex dominacji Warszawy
... powierzchni do pracy nie pozostaje bez wpływu również na nieruchomości handlowe, które coraz częściej oferują przestrzeń zaadaptowaną z myślą o takich biurach. Z naszych prognoz ... w stolicy pojawiają się nowi operatorzy. W 2018 swoje podwoje otworzyły tutaj takie marki, jak BeYOURSeLF, Solutions.Rent, Spaces, the Nest, WeWork i Workin. „Trzech ...
-
Leonarda 8. Nowe mieszkania w Poznaniu
... punkty usługowo-handlowe (pobliskie galerie handlowe Pestka i Plaza) oraz zaplecze edukacyjne (przedszkola, szkoły i uczelnie). – Leonarda 8 stanowi idealną lokalizację dla osób, które cenią miejskie udogodnienia, a jednocześnie oczekują, że w miejscu swojego zamieszkania odnajdą spokój – podkreśla Michał Wawrzyniak z marki DRN Concept Deweloper ...