-
Klient złapany w sieć
... Oczywiście można w ten sposób precyzować grupę docelową czy to produktu, czy też marki i nikt nie twierdzi, że taka reklama nie jest skuteczna. Możemy jednak ... bez problemu monitorować zachowanie w sieci takiej osoby i podsyłać mu odpowiednie informacje handlowe. Jedynym problemem jest jednak to, że ilość osób korzystających z darmowych programów ...
-
Jak założyć firmę w UE
... główną działalność (jednak jeśli dane przedsiębiorstwo ma tylko biuro, np. handlowe, musi udowodnić powiązania z naszym rynkiem). Co oznacza spółka-córka, oddział i ... na rynku niemieckim, aż do działań specjalistycznych takich jak ochrona marki polskiego producenta. Możesz również otworzyć w Niemczech oddział lub przedstawicielstwo swojej firmy, ...
-
Google nie chce słowa "google"
Niedawna decyzja o umieszczeniu słowa "google" w słowniku języka angielskiego, wywołała sprzeciw internetowego giganta, który jest mocno zaniepokojony o przyszłość swojej marki i nazwy handlowej. Popularność największej wyszukiwarki spowodowała, że jej nazwa jest wykorzystywana jako synonim czynności, polegającej na przeglądaniu stron internetowych ...
-
Wycieki danych w firmach w 2006r.
... wyciekami. Tego typu incydenty poważnie szkodzą reputacji firmy i dobremu imieniu marki. Na konkurencyjnym rynku klienci łatwo mogą zwrócić się do bardziej wiarygodnego ... niż inny typ informacji (zobacz diagram 2). Chociaż własność intelektualna, tajemnice handlowe i przemysłowe są bez wątpienia bardzo cenne, największe znaczenie mają informacje ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... wyposażony w oprogramowanie magazynowe i mechanizm drukujący niezbędne dokumenty handlowe. Palmtop jest zasilany wewnętrznym akumulatorem doładowywanym z gniazda zapalniczki samochodowej ... asertywnością. To w dużej mierze od pracy presellerów zależy poziom zaufania do marki wśród detalistów. W związku z tym jest to praca niezwykle odpowiedzialna, a ...
-
Jakość obsługi klienta w marketach
... (8,3%). Zastrzeżeń natomiast nie wzbudziła czystość miejsc, w których prezentowano foldery handlowe i plakaty reklamowe (100% odpowiedzi pozytywnych). Z kolei klienci supermarketów ... – oceniała starania pracowników w kierunku budowania lojalności i przywiązania do marki. Dostępność ulotek promocyjnych i innych informacji o produktach utrzymana była ...
-
AIG Bank Polska wprowadza nowe produkty
... Direct+ (wkład minimalny wynosi 5000 zł). Marka AIG Bank Polska Finanse dla Domu zastąpi dotychczasowe marki: AIGO pożyczki gotówkowe oraz AIG Sprzedaż na raty. AIG Bank Polska realizuje strategię instytucji wyspecjalizowanej ... , zlokalizowane w miejscowościach do ok. 30 000 mieszkańców. Drugi ważny kanał dystrybucji to sklepy lub punkty handlowe ...
-
Zmowa cenowa na rynku farb i lakierów
... z góry marżę minimalną. Porozumienie obejmowało trzy marki wytwarzane przez spółkę – Polifarb Dębica, Beckers oraz Tikkurila. Tego typu praktyki są jednym z najcięższych naruszeń prawa konkurencji. Zakazane jest bowiem ustalanie cen oraz takich ich elementów jak marże handlowe, mających wpływ na ostateczny poziom opłat ...
-
Rynek kosmetyczny kwitnie
... towary, w przypadku których bardzo dużą rolę odgrywa reklama, wykreowany wizerunek marki oraz przywiązanie do danego produktu i raz osiągniętego standardu, z którego ciężko ... na 2009 rok otwarć niektórych centrów handlowych, w których sieci drogeryjne wynajęły powierzchnie handlowe (np. Galeria Malta w Poznaniu, Bonarka w Krakowie, Galeria Jurajska w ...
-
Fuzja firm EasyGo.pl i Wakacje.pl
... i dwa w polskiej e-turystyce połączyły swoje siły. Właściciele obu konkurujących ze sobą spółek podpisali umowę o partnerskiej fuzji. Dotychczasowe marki pozostaną na rynku jako znaki handlowe zarządzane przez ten sam Management. EasyGo.pl zajmuje się doradztwem, konsultacją i pośrednictwem w sprzedaży zintegrowanych pakietów turystycznych. Firma ...
-
Silna pozycja branży mięsnej
... sąsiadów - wyjaśnia prezes SRW RP. Ostatnio również sieci handlowe zwiększają zainteresowanie współpracą z dostawcami produktów regionalnych, tradycyjnych i ekologicznych. ... będzie konsumowana W Polsce jest ok. 300 zakładów, które utożsamiaj ą swoj e marki z regionami, w których funkcjonują. Oczywiście są wśród nich zarówno firmy działające ...
-
Galeria Sandecja w Nowym Sączu
... pierwszym, a zarazem największym centrum handlowo-usługowym na terenie Nowego Sącza. Dwupoziomowe centrum handlowe o łącznej powierzchni 40 tys. m2 pomieści 100 sklepów oraz punkty usługowe ... hipermarket Carrefour, oraz sklep Euro RTV AGD. Innymi najemcami są wiodące marki, takie jak: H&M, Nike, Adidas, Reserved, Orsay, House, 5.10.15, New Yorker ...
-
Tydzień 46/2009 (09-15.11.2009)
... Insight po pierwszych trzech kwartałach roku grupa VW-Porsche (obejmującej także marki Audi, Skodę i Seata) znajduje się na czele rankingu światowych producentów ... zmiany, powstają i kształtują się instytucje, standardy i zawierane są umowy handlowe, coraz częściej z pominięciem Stanów Zjednoczonych. Przykładem jest chociażby informacja, że Chiny ...
-
Galeria Kaskada w Szczecinie
... planowane jest na jesień 2011 roku. Galeria Kaskada została pomyślana jako handlowe centrum miasta, w którym odwiedzający znajdzie najszerszy w regionie wybór modnych marek, ... międzynarodowych i polskich sklepów sieciowych, butików franszyzowych, reprezentujących ekskluzywne marki, oraz sklepów przedsiębiorców lokalnych. Wśród kluczowych najemców ...
-
ARSS: sieci sklepów spożywczych w 2009r.
... sieci bez silnego zaplecza dystrybucji i magazynowania towarów, zapewniających atrakcyjne warunki handlowe i skuteczne konkurowanie na rynku praktycznie się skończył – mówi Adam ... sprzedaży do sieci handlowych, a także wyrobienia sobie znanej wśród konsumentów marki. Rzadko mamy do czynienia z sieciami o zasięgu ogólnokrajowym, najczęściej są ...
-
CEDC sprzeda dystrybucję na rzecz Eurocash
... kluczowe postanowienia dotyczące minimalnego poziomu zapasów, określa warunki handlowe, w tym dotyczące cen i rabatów, oraz innych programów promocyjnych. Zamknięcie transakcji ... . CEDC jest największym producentem wódki na świecie. W Polsce i Rosji produkuje takie marki jak m.in.: BOLS, Absolwent, Żubrówka, Soplica, Green Mark, Zhuravli i Parliament ...
-
Agros Nova zmienia właściciela
... ponad 300), których odbiorcami są między innymi wszystkie działające w Polsce sieci handlowe. Do Agros Nova należy dziewięć marek: Łowicz, Krakus, Kotlin, Elbro, Włocławek ... lub trzecim miejscu w tych wszystkich segmentach rynku spożywczego, w których rywalizują nasze marki”, mówi Robert Niewiadomski, Prezes Zarządu Agros Nova. „To właśnie ambitna ...
-
Handel w Europie czekają zmiany
... Internetowa Gorączka Złota Część trzecia raportu analizuje obecny paradoks rynkowy: firmy handlowe nie posiadające wcześniejszego doświadczenia wchodzą na rynek i nagle w ciągu ... decydować na otwarcie tradycyjnego sklepu w celu budowania świadomość swojej marki – dodaje. W raporcie Retail 2020, którego kolejne rozdziały będą sukcesywnie publikowane ...
-
Debiut na giełdzie: plusy i minusy
... taniego kapitału, rośnie jej prestiż, a wraz z tym wiarygodność i rozpoznawalność marki. Z coraz większej ilości debiutów, można wywnioskować, że polskie przedsiębiorstwa są ... oczach kontrahentów. Dzięki wejściu firmy na giełdę, zmniejsza się jej ryzyko handlowe czy też kredytowe, a w praktyce skutkuje to wzrostem zaufania do takiego przedsiębiorstwa. ...
-
Producenci alkoholi konkurują smakami
... niedawna także 0,2 l. W ciągu zaledwie pięciu miesięcy (debiut Krupnik Premium Vodka miał miejsce w marcu 2010 r.) sprzedaż ilościowa marki Krupnik wzrosła aż o 508 procent. Sprzedaż osiągnęła 3,3 procent ... alkoholowy posiada ją w swojej ofercie. - Szacujemy, że nasze wysiłki handlowe i marketingowe sprawią, że jeszcze przed końcem trzeciego kwartału ...
-
Carrefour stawia na małe sklepy
... głównie Biedronka oraz Carrefour. Francuska sieć jeszcze kilka lat temu stawiała na handlowe molochy. Teraz zmienia pomysł na biznes. Chce powalczyć z Portugalczykami, panującymi w ... między dwiema potęgami. Elementem strategii powiązanym z rozbudową sieci jest rozwój marki własnej. W tej chwili Carrefour oferuje 5,5 tysiąca produktów ze swoim ...
-
"Deptak" w centrum Poznania
... inwestycji podkreślano znaczenie ulicy Półwiejskiej, wokół której skoncentrowane są ważne obiekty handlowe, biurowe i rozrywkowe Poznania (Stary Browar, Kupiec Poznański, Andersja, Multikino) oraz praktycznie ... centrach miast. Sprawdzają się one doskonale pod względem handlowym, a także wzmacniają wizerunek marki znacznie lepiej niż lokalizacja ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... remonty torów). Z uwagi na osiągane przychody jest zobowiązany prowadzić księgi handlowe. W celach reklamowych firmy zostały przygotowane zestawy reklamowe zapakowane w torbę ... należy znak handlowy o charakterze graficznym, używany przez daną firmę do identyfikowania marki swojego produktu lub oferowanych usług oraz odróżniania ich od innych (por. J. ...
-
Rozbudowa Gemini Park Bielsko-Biała
... oferty modowej. W centrum pojawi się ciekawa oferta sektora wyposażenia wnętrz, a także wprowadzone zostaną znane marki odzieżowe, z których część po raz pierwszy otworzy swoje sklepy w tym regionie Polski ... głównych tras prowadzących w stronę granic z Czechami i Słowacją (autostrada S1 i droga ekspresowa S69) Najlepsze Centrum Handlowe w Polsce roku ...
-
Debiut GRAPHIC SA na NewConnect
... Firma specjalizuje się w realizacji reklam zewnętrznych, systemach identyfikacji wizualnej, promocji marki i wizerunku. Na strukturę przychodów Spółki składają się: druk wielkoformatowy (do ... do druku Z oferty Spółki korzystają duże podmioty gospodarcze (galerie handlowe, banki) i drobni odbiorcy (restauracje, piekarnie). Środki z prywatnej emisji ...
-
Wydatki na kontrahentów a koszty podatkowe
... smyczy, notesów, kubków, kalendarzy, pen-drivów). One bowiem przede wszystkim mają na celu rozpowszechnianie marki. Spełniają zatem przesłanki do uznania ich za wydatki reklamowe podlegające ... przedsiębiorcy jest taki sam, należy liczyć się z tym, że jeżeli rozmowy handlowe będą prowadzone w kawiarni lub restauracji, to wydatek na zakup kawy lub ...
-
Świąteczne promocje bankowe
... gwiazdkowych intensyfikuje działania promocyjne na tym polu, bądź wprowadza dodatkowe punkty handlowe objęte programem. Wykorzystując Przelew 24 lub dowolną kartą BZ WBK zyskuje ... 2011 roku bank nagrodzi uczestników kartami rabatowymi m.in. na wydawnictwa PWN, produkty marki Bosch czy zniżkami w sieci sklepów Planet Outdoor. Im więcej tym lepiej ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... dysponowali swoim budżetem. Coraz więcej wydają na zakupy w dyskontach oraz na marki własne detalistów. Jednak jak wynika z naszych badań, w swoich wyborach klienci ... rozwiniętych rynków europejskich, wyzwala i umożliwia dalsze zmiany w sektorze. Największe grupy handlowe na polskim rynku kontynuują proces przejęć. Niedawno do polskich graczy ...
-
Rynek pracy specjalistów 2011
... na pracowników w branży telekomunikacyjnej, dla której 2011 rok był rokiem wielu zmian - przede wszystkim konsolidacji świata telekomunikacji i mediów oraz zmiany marki u jednego z czołowych operatorów telefonii komórkowej. O dobrej kondycji polskiej gospodarki w ubiegłym roku świadczy też wzrost zapotrzebowania na pracowników w przemyśle ciężkim ...
-
Sektor samochodowy: kryzys w Europie pomoże Polsce?
... czy to np. Włoch czy Francji istotne jest, aby ich flagowe marki motoryzacyjne utrzymały produkcję samochodów w rodzimych krajach. Wywierają więc naciski na producentów, ... Należności w Euler Hermes Collections z Grupy Allianz, firmy dostarczającej raporty handlowe oraz odzyskującej należności. – Widzimy inne niebezpieczeństwo, a nawet realne już ...
-
RSA Distributed Credential Protection
... serwery haseł, które każdego roku spotykają klientów oraz portale handlowe i finansowe narażając na ryzyko miliony właścicieli haseł i danych uwierzytelniających ... mogą być przyczyną kosztownych napraw i procesów sądowych oraz powodować utratę reputacji marki, zakłócenia w działalności biznesowej i zniechęcenie klientów. Dzięki szyfrowaniu losowemu i ...
-
Upadłości firm w Polsce 2012 r.
... budowlane takie, jak: Hydrobudowa, PBG, Poldim, czy Dolnośląskie Surowce Skalne oraz firmy handlowe takie, jak np. BOMI, Dystrybucja Integrator, czy Rabat Service. Warto dodać, że ... bankrutów to firmy, które powstały przed 1989 rokiem. Wśród tych najstarszych znalazły się takie marki jak Huta Kościuszko, Drukarnia Narodowa, Hartwig Warszawa, ...
-
Debiut Immofinanz AG na GPW
... w Katowicach aktualnie trwa realizacja trzeciego etapu inwestycji mieszkaniowej Dębowe Tarasy. IMMOFINANZ Group planuje również rozwój w Polsce swojej marki z segmentu nieruchomości handlowych – STOP.SHOP. Te parki handlowe są lokalizowane w pobliżu skupisk ludności obejmujących od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców. Dzięki temu najemcy ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... na zebranie informacji o produkcie, który chcą zakupić. Są również mniej lojalne wobec marki. Konsumenci mają wciąż zbyt małą świadomość, że produkt i usługi ... uważa, że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w procesie dokonywania zakupów i ...
-
Polscy internauci a smartfony
... się z rodzicami za pomocą maili, z fiskusem rozliczamy się on-line a obroty handlowe w sieci odnotowują rokrocznie dwucyfrowy wzrost. Urządzenia takie jak tablety czy ... smartfona nie jest już luksusem, o tym świadczy dopiero posiadanie określonej marki czy modelu telefonu. Facebook powszechny nałóg? W porównaniu z rokiem 2012 użytkowanie smartfonów ...