-
Dojrzałe powierzchnie handlowe przyciągają zagraniczne marki
... urozmaicony rynek. Dostarczone w ostatnich latach obiekty zaspokoiły popyt na nowoczesną powierzchnię handlową. Centra handlowe są zróżnicowane i dopasowane do lokalnych potrzeb. W najbliższych latach inwestorzy skupią się na ... i przewidywalny. Dlatego jest tylko kwestią czasu, gdy nad Wisłą zaczną pojawiać się nowe zagraniczne marki. Szymon Łukasik ...
-
Centrum Handlowe Łacina w Poznaniu
... ” – mówi Maciej Wróblewski, wiceprezes i dyrektor działu rozwoju Apsys Polska. Nowe centrum handlowe zostanie wybudowane w strategicznej części Poznania, na prawym brzegu Warty, ... Aleja Mody skupiająca na obszarze o powierzchni 25 tys. m2 znane marki odzieżowe. Część restauracyjna pomieści 25 restauracji i punktów gastronomicznych. W Łacinie znajdą ...
-
Międzynarodowe sieci handlowe ciągną do Polski
... go w lokalizacji, którą uznają za niedostatecznie dopasowaną do wizerunku ich marki” – powiedziała Magdalena Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w CBRE w Polsce. W obliczu wzrostu popularności i znaczenia handlu internetowego, CBRE zapytało też sieci handlowe o plany zwiększenia swojej obecności w tym kanale dystrybucji. Międzynarodowi ...
-
Najczęściej odwiedzane ulice handlowe w Europie
... czy Lizbona. Przepływ osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej zwiększają także nowe projekty handlowe, które mogą stać się popularniejsze od dotychczasowych, jak ma to miejsce w ... adresowanego do masowego odbiorcy domu towarowego Wars Sawa Junior, w którym znajdziemy marki takie jak TK Maxx, H&M, Zara, Home&You, Carrefour, Mango, Empik oraz ...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... Rynkowych, najbardziej popularnymi markami odzieżowymi wśród młodych ludzi są marki sportowe. W rankingu popularności marek odzieżowych (Brand Popularity Index), powstałym ... kupuje ubrania przynajmniej raz w miesiącu. Na zakupy młodzi Polacy wybierają najczęściej centra handlowe oraz znajdujące się poza nimi sklepy firmowe. Na zakup ubrań w ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2009
... ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami ... marki własne stanowią znaczną część ich zakupów. Podczas badania zadano także między innymi pytanie o sklep, w którym respondenci najczęściej dokonują zakupów. Cztery wyraźnie najpopularniejsze sieci handlowe ...
-
Ochrona prawa własności i prawa do ochrony marki
... Wedlowi® do promocji i budowania relacji z konsumentami, stała się miejscem krytyki marki. Przestraszona firma, na łamach mediów, przeprosiła oficjalnie i blogerkę i ... w wielu wypadkach jest nielegalny, bo nieopodatkowany. Wieloletnie przyzwyczajenie i nawyki handlowe polskiego small business'u było trudno urzędnikom wyplenić. Na nic zdawały ...
-
Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?
... („przyjęto zgłoszenie”). Model jest następujący: jeżeli internauta chce czegoś konkretnego od marki, pisze posta na jej fanpage i czeka na odpowiedź. Tyle tylko, że w CRM ... się, jakie słowa wyróżniają komentarze na Facebooku, na które marki odpowiadają najszybciej. Okazało się, że szybszej reakcji doczekują się komentarze, które zawierają emocjonalne ...
-
Top Marki w mediach
... i wartości ekwiwalentu reklamowego, w rezultacie zaś wyraźnie wyprzedzając ich w ogólnej punktacji. Pierwsze lokaty, w porównaniu z czwartą edycją badania, zachowały również marki: Tesco (sieci handlowe), RMF (radio), Plus (telekomunikacja), iPhone (telefony GSM) oraz PZU (ubezpieczenia). Wśród producentów IT na prowadzenie wysunął się Asus, który ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... się firma sprzedaje produkty innej firmy i z tego tytułu może używać jej marki. Podobnie sytuacja wygląda obecnie w Polsce – sklep internetowy oferujący produkty X czy Y może o ... . Profilaktyka mile widziana Firmom, które posiadają cenne, czyli znane i popularne znaki handlowe, radzimy zabezpieczyć się przed sytuacjami, w których ktoś inny mógłby je ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-IX 2010
... nowych projektów możemy oczekiwać dopiero w kolejnych latach. Największe projekty handlowe, których ukończenie planowane jest na 2011 rok, to Millenium Hall w ... otwarcie pierwszej części odremontowanych Domów Towarowych w Warszawie, gdzie znalazł się pierwszy sklep marki TK Maxx w stolicy. W październiku miało miejsce otwarcie drugiej części obiektu ...
-
Centra handlowe: światowe trendy
... zjawiska jest rosnąca liczba projektów specjalistycznych, takich jak parki handlowe (czyli zespoły sklepów specjalistycznych, np. meblowych i budowlanych), centra wyprzedażowe (tzw ... odbiór zakupów często wolą udać się do sklepu osobiście. Jednak globalne marki nieubłaganie przekształcają swoje sieci – 63% ankietowanych przewiduje, że za dwa lata ...
-
Powierzchnie handlowe w rozkwicie
... wdrażają nowe koncepty, woląc inwestować w powiększone salony w dobrze znanych lokalizacjach. Pozytywną dynamikę można zaobserwować również w innych obszarach rynku najemców – kolejne marki decydują się na wejście do Polski, a te już obecne, prowadzą politykę ekspansji. – Sukcesywnie obserwujemy zainteresowanie polskim rynkiem handlowym ze strony ...
-
Powierzchnie handlowe rosną w małych miastach
... mld zł, można się spodziewać kolejnych zmian w istniejącej infrastrukturze handlowej i wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych, zarówno przez deweloperów i zarządców, jak i same marki. Wśród innowacji należy wymienić sieć dyskontową Lidl, która w I kw. 2019 roku wprowadziła na rynek aplikację mobilną i otworzyła sklep internetowy. Na ...
-
Marki własne sieci handlowych rosną w siłę
... lokalne firmy, jak i czołowi gracze w poszczególnych branżach. Wszystkie większe sieci handlowe obecne w Polsce mają w ofercie produkty pod marką własną. Francuski Carrefour współpracuje w ... markami producenta. Z badań Nielsena wynika, że większość ankietowanych jest przekonana, iż marki własne reprezentują niższą jakość niż producenckie. Dlatego ...
-
Nowe sieci handlowe coraz bliżej Polski, droga prowadzi przez Warszawę
... ReDI to Talk. „W ubiegłym roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci, a tych zainteresowanych rozwojem nad ... Centrów Handlowych jako stowarzyszenie działające na rzecz branży aktywnie zabiega o to, aby nowe marki interesowały się naszym krajem, a firmy działające na naszym rynku miały szansę spotkać ...
Tematy: Retail Destination Initiative -
Europa Środkowa: sieci handlowe 2008
... 10,5% całkowitych przychodów koncernu. Nasz region przysparza także jednej dziesiątej przychodów grupom Rewe i Schwarz. Rankingi zdominowane przez międzynarodowe sieci Globalne marki zdominowały rynki detaliczne w krajach Europy Środkowej (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry) i w Rumunii. Według PMR, pięć największych pod względem obrotów detalistów ...
-
Sieci handlowe preferują tańsze produkty
... artykułów pod markami własnymi. Są one ok. 20 proc. tańsze od markowych. W Polsce jest jeszcze dużo miejsca na rynku na marki własne. Mają one około 9,1 procent udziałów w sprzedaży, podczas gdy np. w Szwajcarii czy Wielkiej Brytanii ich udziały dochodzą do 50 proc ...
-
Zagraniczne sieci handlowe odejdą z Polski?
... wyjść z Polski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska. Obecnie w Polsce jest ponad 10 dużych sieci: trzy francuskie marki E.Leclerc, Carrefour i Auchan, jedna sieć niemiecka i jedna brytyjską czyli Real i Tesco. Są też sklepy dyskontowe takie jak Lidl, Biedronka, Netto ...
-
Najdroższe ulice handlowe Europy
... schematu zaczynają rozwijać się Budapeszt i Warszawa. W Warszawie główna śródmiejska destylacja handlowa skoncentrowana jest na krótkim odcinku ulicy Marszałkowskiej, natomiast drogie marki wybrały dla swoich butików dyskretne i eleganckie okolice Placu Trzech Krzyży oraz ulicę Moliera, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego, gdzie Valentino oraz Ferragamo ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... najczęściej poleciłyby Biedronkę, Auchan, Carrefour, Lidl, Real czy Tesco. Bezapelacyjnie jednak wygrała tania i o dyskontowym wizerunku Biedronka, która zebrała najwięcej poleceń. Marki z wyższej półki, na przykład Piotr i Paweł jako najlepsze wskazało w grupie z wyższym wykształceniem 20% badanych, delikatesy Alma natomiast otrzymały zaledwie ...
-
Centra Handlowe M1 w rozbudowie
... obiektu handlowego M1 w Krakowie o 8, 5 tysiąca metrów kwadratowych. Nowa część zostanie oddana do użytku już w listopadzie. Krakowskie M1 wzbogaci się o takie marki jak McArthur, Swiss, Jacqueline Riu, Lavard czy salon Denique. Flagowym najemcą będzie tak jak w przypadku Zabrza, TK Maxx, który swoją ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... poproszeni o wskazanie produktów najczęściej wybieranych i kupowanych w 2011 roku. Ankieta zawierała 60 kategorii branżowych, które podzielono na 8 grup: Kulinaria, Medycyna, Sieci Handlowe, Produkty dla Dzieci, Uroda i Higiena, Ty i Dom, Finanse oraz Czystość. W ramach każdej z kategorii aniektowani mogli wskazać tylko jedną markę. O zwycięstwie ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... 7,4 proc., czyli ponad dwa razy więcej niż w całym TOP250. Co ciekawe, to właśnie w tym sektorze doszło do dużych zmian w Polsce. Marki lokalne należące do np. CCC coraz częściej wygrywają z sieciami zagranicznymi. W ub. roku sklepy zamknęła międzynarodowa sieć obuwnicza Nine West, a do ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... i Biedronka to w pierwszym kwartale bieżącego roku czołówka najbardziej medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę najwięcej, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że Lidl wydał na promocję niemal dwa razy więcej niż drugi ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
... znaleźć informacje na temat Lidla (14 proc.) i Biedronki (12 proc.). Tesco było też najpopularniejszą siecią handlową w mediach społecznościowych. Na temat marki ukazało się 282,5 tys. wpisów i komentarzy, z czego 60,5 proc. na Facebooku, a 31,5 proc. na Twitterze. Biedronka była nieco mniej popularna ...
-
Outlety przed transformacją. Będą przypominać centra handlowe
BNP Paribas Real Estate Poland opublikował raport „Always in. The Outlet Centre Market in Poland”. Autorzy tego opracowania pochylili się nad zagadnieniami związanymi z polskim rynkiem centrów wyprzedażowych. Z ich analizy wynika m.in., że w ciągu najbliższych dwóch lat przybędą w naszym kraju 22 tysiące metrów kwadratowych powierzchni ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, o którym jako jedynym publikowano głównie w witrynach ogólnopolskich – 62 proc. przekazu - o profilu specjalistycznym. Pozostałe marki pojawiały się przede wszystkim w serwisach regionalnych. Biedronka to sieć, o której najczęściej pisano na blogach. W serwisach społecznościowych doszło do poważnych ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... aby sprostać konkurencji ze strony przyjaznych w obsłudze sklepów online, które mogą zaoferować ogromny asortyment, zasadniczą rolę odgrywa doświadczenie klienta i zaangażowanie marki. Dlatego ważne jest tworzenie unikalnych, wyselekcjonowanych ofert oraz przyjemna atmosfera i oferowanie klientom usług typu concierge. Na przykład sieć amerykańskich ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... Widać również, że handel dość chętnie inwestuje w reklamę radiową. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Na pierwszym miejscu kwietniowego zestawienia najbardziej ... oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych W kwietniu nie zmieniły się marki (ani ich kolejność) w zestawieniu największych wydatków ...
-
Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia
... dziesiątce wysokie pozycje zajmują marki handlowe pokazując, że dla Polaków wciąż ważne są potrzeby funkcjonalne. 60% contentu produkowanego przez marki ginie w szumie Tegoroczna fala Meaningful Brand zestawiła również korzyści oferowane przez marki z jakością contentu, który dostarcza odbiorcom. Treści dostarczane przez marki są tak mało skuteczne ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... imię firmy (takim przykładem było pozycjonowanie stron erotycznych na popularne marki handlowe), dokumenty są usuwane z indeksu. Co do zasady jednak, stoimy na stanowisku, że stronami w takim sporze są właściciel znaku towarowego oraz marki". Regulaminy wyszukiwarek i wytyczne branży Problem wykorzystania znaków handlowych został poruszony ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... mkw. w ramach takich formatów jak: centra handlowe – 9,28 miliona mkw. (71%), parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe – 3,52 miliona mkw. (27%) oraz centra wyprzedażowe ... , których obecność wpłynie pozytywnie na odświeżenie i zróżnicowanie oferty handlowej. Oprócz marki Tallinder (nowy projekt LPP), w 2016 r. możemy oczekiwać wejścia popularnej ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2016
... ., z czego na centra handlowe przypada 9,29 mln mkw., na parki handlowe - 1,45 mln mkw., na wolnostojące obiekty handlowe 2,07 mln mkw., a na centra wyprzedażowe ... Ekspansja ta jest najbardziej widoczna w przypadku LPP – grupa planuje otwarcie sklepu marki Reserved na Oxford Street w Londynie”, wymienia Edyta Potera. Czynsze i wskaźnik powierzchni ...
-
Po 15 latach w UE mamy dojrzały rynek powierzchni handlowych
... handlową. Dojrzewający rynek to również konsolidacje – silne marki, chcąc zwiększyć swoje zyski i udział w rynku, wykupują marki konkurencyjne lub takie, które uzupełniają ich dotychczasową ... dominującym formatem na naszym rynku są centra handlowe (10,7 mln mkw. GLA, 434 obiekty). Parki handlowe (84 obiekty) oferują w sumie ponad 1,1 mln mkw. GLA ...
Tematy: powierzchnie handlowe, centra handlowe