-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... się z kanapy - wynika z najnowszych statystyk Nokaut.pl. Polskie konsumentki wyszukują modowe perełki w internecie tym chętniej, że z łatwością mogą porównać ... ma ją zawsze pod ręką. To znacznie ułatwia zakupy i wyszukanie produktu ulubionej marki w najlepszej cenie - tłumaczy Stefan Nowak, doradca zarządu Grupy Nokaut ds. strategii i rozwoju. ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu domeną wielkich?
... wartość, jaką niesie za sobą uczestniczenie w działalności społecznej i wspieranie inicjatyw lokalnych. Nie tylko znane marki są jednak aktywne na tym polu. Coraz więcej przedsiębiorstw z sektora MŚP angażuje się w podobne ... dołączają do strategii działania z obszaru CSR. Czy w najbliższych czasie pójdą w jej ślady także inne polskie przedsiębiorstwa ...
-
Dochody TP nadal spadają. Nju mobile pomoże operatorowi?
... niej obcym. Poprzez swoją nową markę, nju mobile, operator zamierza wejść na rynek niskokosztowych usług mobilnych, opanowany dotychczas przez takie marki jak Play, Heyah czy niektórych operatorów wirtualnych. Pod tą marką operator zamierza oferować tylko karty SIM, bez aparatów telefonicznych. Zapowiada ...
-
Płatności zbliżeniowe: Polska na czele
... marki Polcard prezentuje pierwsze w 2013 r. zestawienie dynamiki rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w ... miesiącach nowego roku zanotowano 3,5 razy więcej transakcji niż w kwartale poprzednim. Wśród nowości wprowadzanych przez polskie banki możliwość korzystania z karty zbliżeniowej to dziś najbardziej pożądana usługa przez klientów. Jak wynika ...
-
Korporacje a podróże służbowe
... snu (56%). Najcześciej podawanym argumentem wyboru obiektów Grupy Hotelowej Orbis i jej partnera strategicznego Accor jest gwarantowany standard (63%), a także rozpoznawalność marki na rynku (41%). Jaka będzie przyszłość turystyki biznesowej? Turystyka biznesowa będzie się rozwijać w kierunku spersonalizowanych usług dla biznesu, przykładem mogą ...
-
Polscy konsumenci a hipermarkety
... decydując o hipermarkecie pierwszego wyboru kierują się kilkoma czynnikami: cena: wysokość cen, jakość produktów odpowiadająca ich cenie, niskie ceny produktów marki własnej, atrakcyjne promocje, ceny zgodne z oczekiwaniami klienta (brak efektu zaskoczenia) transparentność: dobrze wyeksponowane ceny, dostępność produktów oferowanych w promocji ...
-
Zakupy przez Internet w USA: na co uważać?
... gadżetu znanej marki jest zdecydowanie tańszy niż w naszym kraju. Niestety, na kupujących czekają również utrudnienia. Konieczność zapłaty cła, długi czas dostawy oraz niepewna gwarancja, to tylko niektóre z nich. Czarny Piątek to coroczne święto zakupów w USA. Tę tradycję powoli przejmują również polskie sklepy ...
-
Nieruchomości handlowe i logistyczne 2013
... handlowym „doświadczeń zakupowych”. Oprócz zakupów odzieży, elektroniki czy artykułów spożywczych chcą także zjeść obiad, zrelaksować się, czy obejrzeć film. Nowe marki wchodzące na polski rynek często realizują politykę otwierania sklepów w prestiżowych lokalizacjach. Jednak dla tych, którzy za cel obrali Warszawę, wybór ...
-
Smartfon myPhone NEXT-S
... kontrolą systemu Android 4.2, posiada również system automatycznej aktualizacji oprogramowania FOTA. Co jeszcze znajdziemy w nowym smartfonie? NEXT-S wyposażony został w kamerę cyfrową marki Samsung S5K4E1 z matrycą 5 megapikseli, autofocusem, HDR, funkcją wykrywania twarzy, panoramą, nagrywającą filmy HD. Jak na myPhone przystało, NEXT-S obsługuje ...
-
Kia Carens 1.6 GDI L - ciekawa propozycja dla biznesu
... rozmiarze. W 2013 roku na polskie drogi wjechała IV generacja tego auta. Nowy Carens jest przestronny, nieźle wyposażony i ma atrakcyjny ... kanapie wynosi 1650 litrów. Technologia Testowane auto napędzał znany już z innych modeli tej marki 1,6-litrowy motor z bezpośrednim wtryskiem paliwa – GDI. Według katalogu powinniśmy rozpędzić auto do 185 ...
-
HR-Day - Ogólnopolski Dzień Pracowników HR
... na ten temat. Mamy nadzieje, że nasza inicjatywa zaangażuje i zintegruje całe środowisko HR.– wyjaśnia Aleksandra Gierybo-Paprota z Grupy Pracuj SA, właściciel marki Pracuj.pl. Inicjatywa serwisu Pracuj.pl ma na celu przede wszystkim podkreślenie coraz większej roli HR-owców w firmach. Zatrudnianie najlepszych pracowników ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 29/2014
... na marce Ferrari. Mówi się, że Fiat Chrysler chce niemal całkowicie wycofać się z branży samochodowej. Volkswagena interesują należące do Fiata marki Alfa Romeo i Ferrari. Mówi się też, że na obecnym etapie niemiecki koncern chce przejąć Chryslera. Według analityków rozbicie malezyjskiego boeinga ...
-
Zakup samochodu osobowego w innym kraju UE a akcyza
Polskie firmy nierzadko decydują się na zakup samochodu od kontrahenta z innego państwa członkowskiego, ... na terytorium kraju, zobowiązany będzie do zapłaty akcyzy. Przykład: Spółka A kupiła od kontrahenta z Czech samochód marki Renault Megane, zarejestrowany na terytorium Czech, który został przetransportowany do Polski. Nabyty przez Spółkę A pojazd ...
-
Praktyki i staże studenckie = wyzysk + brak wynagrodzenia?
... ? Okazuje się, że nie - około 70 procent studentów, przebadanych przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK) na potrzeby badania realizowanego w ramach kampanii ... , ale również, coraz częściej, płatne - mówi Maciej Hassa, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy z PZU - firmy również odznaczonej przez PSZK Znakiem Jakości. Ocena jakości staży ...
-
Jak działają centra handlowe w Polsce?
... polskie centra handlowe? Która z branż najmocniej zaznacza swoją obecność w strukturze najemców? ... handlowe jest położone. Pomimo zróżnicowania w typie powierzchni oraz oferowanych czynszach, wciąż głównymi najemcami pozostają marki z branży odzieżowej, których lokale stanowią 32% powierzchni w obiektach handlowych.” Beata Kokeli, Senior Director w ...
-
Prężny rynek nieruchomości komercyjnych
... przenikanie się rynku zakupów internetowych z tradycyjnym, powstaje coraz więcej tzw. pop-up stores czyli sklepów otwieranych tylko na pewien czas, oferujących marki znane dotychczas wyłącznie z internetu. – tłumaczy Anna Kicińska. Wzmożona aktywność deweloperów biurowych W ubiegłym roku oddano do użytku 600 tys. m2 powierzchni ...
-
PKO BP po fuzji z Nordea w dobrej kondycji
... poprawa jakości portfela kredytowego. W kwietniu zakończyła się integracja PKO Banku Polskiego z Nordea Bank Polska. Fuzja polegała przede wszystkim na zmianie marki oraz migracji danych ponad 300 tys. klientów na nowoczesną platformę operacyjną PKO BP. Obecnie wszyscy klienci Banku mają zapewniony jednakowy ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... jak największej grupy konsumentów – to wciąż popularny błąd marketerów. O tym jak duże znaczenie ma personalizacja przekazów reklamowych wiedzą już największe marki – wystarczy podać przykład Coca Coli czy od niedawna Nutelli, które tworzą spersonalizowane etykiety z imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient ...
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
... Polska, której część postulatów zamieszczono na stronie prowadzonej przez „polskiego Edwarda Snowdena” Gazety Stonoga. Odpowiednia czujność dotycząca popularności danej osoby, marki czy usługi w social mediach także może zyskać podobny potencjał jeśli zainteresowanie internautów zostanie wychwycone we właściwym momencie. Czy Stonoga zapewni ...
-
e-Commerce Polska awards 2015
... Design Roku – nowość - nagroda przyznawana jest dla najbardziej estetycznej i wygodnej w obsłudze strony bądź aplikacji obsługiwanej na urządzeniach mobilnych Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży – nowość - nagroda przyznawana jest za ujednoliconą strategię wizerunkową brandu w różnych kanałach sprzedażowych (sklepy stacjonarne i sklep ...
Tematy: e-Commerce Polska awards -
Przedsiębiorco - chroń nazwę firmy
... związane z podszywaniem się jednych firm pod inne, wykorzystywaniem ich dobrej opinii i marki jako swojej, używaniem takiej samej lub podobnej nazwy w celu wykorzystania nieswojego dorobku ... samym co nazwa firmy. Ochrona nazwy firmy Na gruncie kodeksu cywilnego Polskie prawo przewiduje ochronę samej firmy, jak i jej nazwy (czyli tym samym nazwy ...
-
Upadłości firm w Polsce I-III kw. 2015 r.
... polskie sądy wydały postanowienia o upadłości 566 polskich przedsiębiorstw. Trend spadkowy znowu stał się faktem - ... . Z kolei niedawny skandal związany z zaniżaniem emisji spalin w silnikach grupy Volkswagena zachwiał stabilnością marki „made in Germany”, która w procesie wytwarzania finalnych produktów jest istotnym odbiorcą towarów i usług ...
-
Zapraszamy do udziału w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015
... , spotkania z przedsiębiorcami, konferencje i wykłady, indywidualne konsultacje pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów czy własnej marki. Wstęp na wszystkie wydarzenia jest bezpłatny.
-
Opony zimowe: nowe czy używane?
... coraz większe zainteresowanie oponami zimowymi dobrej jakości ze strony kierowców średnich i małych aut. Zaczynamy doceniać komfort i bezpieczeństwo, a to właśnie duże marki inwestują w najlepsze technologie i mieszanki, udoskonalają produkty, testując je na najlepszych torach świata – mówi Artur Posłuszny z ITR CEE., autoryzowanego dystrybutora ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 20/2016
... amerykańskiego koncernu biznes telefonów komórkowych wcześniej kupiony przez Amerykanów od Nokii. Firma HDM będzie miała wyłączność na sprzedawanie telefonów i tabletów marki Nokia przez 10 lat. Telefony będą produkowane przez chińską firmę technologiczną Foxconn, a w ramach tej umowy 4.500 pracowników zatrudnianych obecnie przez ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
Polskie firmy zdają sobie najwyraźniej sprawę, jak ważne jest nowoczesne podejście do ... zyskiwać na znaczeniu w działaniach marketingowych. Głównymi sprawcami takiego trendu są… sami klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: boimy się o prawo do reklamacji
... kwestii związanych z ewentualną reklamacją zakupionego towaru. Tymczasem Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) zapewnia, że ochrona konsumentów kupujących bezpośrednio ... gwarancje stuprocentowej satysfakcji na większość swoich produktów (w tym na kosmetyki marki Artistry i suplementów diety Nutrilite). Polega ona na tym, że produkt ...
-
Lexus LC - polska premiera
... można zobaczyć we wszystkich salonach Lexusa w Polsce. Nowe coupé to nowy model flagowy firmy, którego zadaniem jest budowanie silnego obrazu marki jako dostawcy samochodów, które zapewniają maksimum komfortu, niezawodności i bezpieczeństwa, a przy tym oferują niezrównaną przyjemność jazdy i imponują wyjątkowym stylem. Model LC ...
-
Hotelarstwo w Polsce. Intensywny rozwój, którego wielu nie wytrzymuje
... sobą przesadę w skali inwestycji - czytamy w opracowanym przez KRD raporcie pt. "Polskie hotelarstwo dynamicznie rośnie, ale nie wszyscy wytrzymują tempo – sytuacja finansowa w ... z niej nie ma specjalnego wpływu – ogólna koniunktura gospodarcza, pozycja i wizerunek marki narodowej lub lokalnej, pogoda, czy też kalendarz różnych wydarzeń biznesowych ...
-
Najczęściej odwiedzane ulice handlowe w Europie
... arterii. Przepływ odwiedzających jest wysoki ze względu na obecność adresowanego do masowego odbiorcy domu towarowego Wars Sawa Junior, w którym znajdziemy marki takie jak TK Maxx, H&M, Zara, Home&You, Carrefour, Mango, Empik oraz C&A. Nowy Świat odnotowuje drugą, co do wielkości liczbę ...
-
Usługi chmurowe oczami MŚP
... się przy wyborze samodzielną analizą dostępnych ofert (45 proc.) oraz niezależnymi testami wybranych rozwiązań (36 proc. wskazań). Zaufanie do wybranej marki dostawcy usług chmurowych ma wpływ na decyzję niemal jednej czwartej ankietowanych. ,,Pomimo, że firmy w Polsce nadal opierają swoją infrastrukturę informatyczną ...
-
Nowa strategia PZU. Wywiad z prezesem Pawłem Surówką
... będą to np. firmy, których rozwój będzie wspomagał Alior Bank, czy sami ich będziecie szukać? No i czy będą to rozwiązania polskie? Faktycznie, mało osób o tym wie, że w Polsce funkcjonują start-upy, które świadczą usługi dla całego świata związane ze sztuczną inteligencją. Tam ...
-
Multiwyzwania, czyli jak wygląda polski e-handel?
... stoi dobra koniunktura w branży e-commerce. Mimo to, nie spoczywają na laurach. Większość z nich zainwestowała w rozwój oferty produktowej, reklamę i budowę własnej marki. To pokazuje, że polski e-commerce to miejsce dla ambitnych graczy - zauważa Jacek Zientkiewicz, Brand Manager w Shoper. Wiele dróg do sukcesu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2019
... , inwestor, twórca i CEO funduszu Berkshire Hathaway - 82,5 mld USD; Bernard Arnault z rodziną, prezes i właściciel udziałów w grupie LVMH, skupiającej największe luksusowe marki świata - 76 mld USD; Carlos Slim Helu z rodziną, potentat branży telekomunikacyjnej w Meksyku - 64 mld USD; Amancio Ortega, twórca imperium odzieżowego ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki Orlen
... lat nieprzerwanie uznawaną za najcenniejszą polską markę. Jako jedyne polskie przedsiębiorstwo znajduje się w zestawieniu największych firm świata magazynu „Fortune ... sprzedaż, dywidendy, poprawa zysków, przejęcia mniejszych podmiotów, niskie zadłużenie, świetna kreacja marki w Polsce i na świecie (chociażby sponsorowanie Roberta Kubicy), to wszystko ...