-
Marki w social media
... jednorodna. Jacy są użytkownicy spędzający czas na portalach social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? ... użytkowników - odmiennych pod względem sposobu korzystania i zaangażowania w social media. Aktywność w serwisach społecznościowych stała się standardowym elementem planowania kampanii ...
-
Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?
Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak i Dominika Chorosińska to najcenniejsi medialnie członkowie ustępującego rządu - wynika z analizy Instytutu Przywództwa. Wartość przekazu medialnego premiera wyniosła 79,5 mln zł, ministra obrony narodowej 16,5 mln zł, a minister kultury i dziedzictwa narodowego 14,7 mln zł. Pierwsze i drugie miejsce nie jest ...
-
Media a polska prezydencja w UE
Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki. Przeciętnie w lipcu 2011 roku statystyczny Polak miał szansę zetknąć się z informacją na temat prezydencji aż 821 razy - podała agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
Kim są użytkownicy mediów społecznościowych? To zależy których. Z najnowszego badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku 25-34 lata. Z kolei Instagram szczególną popularnością cieszy się wśród najmłodszych - ...
-
Fake news nie tylko w social media
Kłamliwe i nierzetelne treści to problem, z którym jako użytkownicy Internetu borykamy się nie od dziś. Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Okazuje się jednak, że zjawisko fake news to nie tylko problem social mediów. Ostatnio głośno było również o możliwości tworzenia ...
-
Amphion Media Works w AB
AB rozpoczyna sprzedaż produktów debiutującej na polskim rynku firmy Amphion Media Works (AMW). W wyniku podpisanej umowy dystrybucyjnej wyłącznie AB będzie oferowała polskim klientom szeroką gamę produktów tego amerykańskiego producenta. Pod marką ...
-
Media w WP
Ruszył nowy serwis Wirtualnej Polski. MEDIA to kompilacja publikacji z dzienników ogólnopolskich, regionalnych, tygodników, miesięczników, magazynów i pism specjalistycznych. Witryna zawiera także materiały multimedialne: filmowe i dźwiękowe, których źródłami ...
-
Najbardziej wiarygodne media wg Polaków
Jak wynika z sondażu TNS OBOP dotyczącego źródeł informacji Polaków, rodacy największym zaufaniem obdarzają telewizję. Badanie pokazuje również, że media elektroniczne cieszą się w Polsce większym zaufaniem społecznym niż prasa. Badanie pokazuje, że na przekonanie o wiarygodności programów telewizyjnych wpływa poziom wykształcenia ...
-
Media Center PC firmy Phillips
Koncern Phillips poinformował o zamiarze wprodzenia na rynek nowego komputera typu Media Center PC o nazwie LX1000, który będzie wyróżniał się niewielkimi rozmiarami oraz elegancką obudową. Sercem nowego produktu będzie 1,8-gigahercowy procesor Turion ...
-
Media online o branży PR V-X 2007
NewsPoint sprawdził jak specjaliści od wizerunku w ciągu ostatniego półrocza zadbali o własny wizerunek w Internecie. Ranking uwzględnia 28 agencji PR, o których najczęściej pisano w polskich mediach online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Najpopularniejsze tematy to nowe kontrakty, raporty rynkowe przygotowywane przez agencje, zmiany ...
-
Największe miasta Polski a media online
Wspólny raport NewsPoint i info-PR to zestawienie ilości wzmianek na temat dziesięciu największych miast Polski w mediach internetowych w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do analizy wybrano miasta z grupy tych liczących powyżej 300 tys. mieszkańców. Raport obejmuje publikacje na temat 10 największych miast polskich, w których liczba mieszkańców ...
-
Faktura za media z opóźnieniem a odliczenie VAT
... zakupowych nie wcześniej, niż za okres, w którym je otrzymał. Od tej reguły istnieją jednak pewne wyjątki, w tym dotyczące faktur dokumentujących media. Rozpatrzmy następującą sytuację: Przedsiębiorca (podatnik VAT) wykonujący wyłącznie czynności opodatkowane otrzymał fakturę za prąd w czerwcu 2009 r. Termin jej płatności przypadał ...
-
Polscy internauci a firmy w social media
Serwisy społecznościowe to już nie tylko miejsce nawiązywania i podtrzymywania kontaktów ze znajomymi - to również istotny kanał komunikacji firmy z klientami. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Gemius SA na potrzeby raportu SocialmediaStandard 2010, co trzeci użytkownik serwisów społecznościowych w Polsce skorzystał z opcji ...
-
Najpopularniejsze sporty w social media
... czasach, gdy media społecznościowe zdobywają coraz większą popularność, wydawać by się mogło, że sport i aktywność fizyczna odchodzą w niełaskę. Nic bardziej mylnego. To właśnie ...
-
Internet Media Services SA na NewConnect
... środę, 4 stycznia 2012 roku, do grona emitentów alternatywnego parkietu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych dołączyła spółka Internet Media Services SA. To 2 tegoroczny debiut oraz 351 spółka, którą zanotowano na NewConnect. O emitencie: Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na ...
-
Polacy a Sylwester w social media
... z internetu. Większość z nas jest jednak tradycjonalistami i sylwestrowa noc w gronie „facebook’owych przyjaciół”, niekoniecznie jest tym, co chcielibyśmy robić. Mimo, że media społecznościowe pochłaniają wiele naszego czasu, tak ważne kulturowo wydarzenia, jak Nowy Rok nadal wolimy celebrować w świecie rzeczywistym, z ludźmi dla nas ...
-
Marketing behawioralny w social media
Czy wiesz jak bardzo pozytywnie może na interakcję z odbiorcami wpłynąć wykorzystanie zdjęć i wideo wzbudzających emocje? Chcesz wiedzieć jak nawiązać kontakt na poziomie emocjonalnym aby kształtować zachowania potencjalnych klientów? Nasze umysły podejmują decyzje głównie w oparciu o emocje związane z daną sytuacją. W tym artykule, przedstawimy ...
-
Niefrasobliwi użytkownicy social media
... Lab wraz z B2B International uważa, że znajduje się poza zainteresowaniem cyberprzestępców. Tymczasem sytuacja wygląda zgoła odmiennie - zainteresowanie hakerów social media absolutnie nie gaśnie. Badanie Kaspersky Lab pokazuje, że komunikacja za pośrednictwem portali społecznościowych jest jedną z najpopularniejszych aktywności w internecie ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
Media społecznościowe stanowią ważny kanał komunikacji między reklamodawcami a klientami. Dlatego też informacje dotyczące ich użytkowników stanowią wartościową wskazówkę przy podejmowaniu decyzji ...
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
Jakie wymagania, potrzeby i preferencje charakteryzują polskich konsumentów przekazów medialnych? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy raportu zatytułowanego „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Oto wyniki ich analizy. Sprawdź, czy należysz do Uppies, czy też do Oldschoolowców. W opracowanym przez platformę upday ...
-
Podatek obrotowy w social media
Jak dotąd 62% zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od hipermarketów" – wynika z analizy IMM prowadzonej od lutego do kwietnia. W prasie ogólnopolskiej i regionalnej nastroje są podobne: 60% artykułów jest krytycznych, a 40% – ...
-
Social media pełne wirusów
Media społecznościowe zadomowiły się w naszym życiu na dobre. Zapewne większość z nas posiada konta na przynajmniej jednym z nich. Niestety to nie tylko ...
-
Szczyt NATO w social media
Andrzej Duda, Barack Obama i Antoni Macierewicz – to najczęściej wymieniane nazwiska w internetowych komentarzach na temat szczytu NATO w Warszawie. W mediach społecznościowych liczbowo dominują pozytywne oceny działań polskich polityków w związku z trwającym szczytem – wynika z analizy IMM. Jak wynika z analizy dyskusji w sieci, Polacy w ...
-
Wybory w USA. Jak reagowały social media?
... do ostatnich chwil wierzyli sondażom wskazującym na zwycięstwo Clinton. Wybory w USA poruszyły cały świat. Jak zareagowały na nie polskie social media? Oto wyniki analizy zrealizowanej przez IRCenter. IRCenter wzięło pod lupę najbardziej gorący okres, a więc 8 i 9 listopada, czyli dzień samych wyborów oraz ...
-
Płatności cyfrowe. O tym mówią social media
Przed nami szósta już edycja badania Mastercard Digital Payments Study. Opracowanie zrealizowane we współpracy z PRIME Research, wzięło pod lupę 3,3 miliona rozmów, które toczyły się w minionym roku w social mediach, w tym na Twitterze, Facebooku i Instagramie. Czego dowiodło? Okazuje się m.in., że cyfrowy i mobilny styl życia internautów coraz ...
-
Najaktywniejszy z hakerów za kratami. Wpadł przez social media
Blisko 5000 zhakowanych stron z przeszło 40 zakątków świata. Kradzieże tysięcy numerów kart kredytowych oraz poufnych danych setek tysięcy osób. To dorobek jednego z nabardziej obecnie aktywnych hakerów. Póki co jego portfolio nie będzie się jednak poszerzać – przestępcę znanego jako „VandaTheGod” namierzyli i złapali eksperci firmy Check Point. ...
-
Media społecznościowe: prowadzenie profili zwolnione z VAT
Usługi marketingowe polegające na prowadzeniu na rzecz klientów profili na mediach społecznościowych, audytowanie poprawności prowadzenia profili pod kątem marketingowym oraz prowadzeniem szkoleń z tej tematyki - może korzystać ze zwolnienia podmiotowego w podatku VAT – uznał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji indywidualnej z ...
-
Świąteczne zakupy przez media społecznościowe. Na co uważać?
Media społecznościowe coraz częściej kuszą nas ofertami zakupów. Wszystko wydaje się proste - klikamy w zdjęcie, które nas zainteresowało i jesteśmy przenoszeni na stronę ...
-
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
SentiOne sprawdza, które media społecznościowe cieszą się wśród Polaków największą popularnością. Nie jest zaskoczeniem, że liderem jest Facebook. Tuż za nim plasują się Twitter ...
-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
Od kiedy portale społecznościowe zyskały status naczelnej siły marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social mediach. Brak szczególnych rozwiązań w polskim prawie nie oznacza jednak, że zagadnienia te wymykają się spod zakresu obowiązujących od wielu lat w naszym porządku prawnym ustaw, ...
-
Senat monitoruje media
Niedawno pisaliśmy o kontrakcie na monitorowanie mediów podpisanym pomiędzy poznańską firmą Press-service a Sądem Najwyższym. Okazuje się, że nie tylko SN jest zainteresowany tym, co piszą o nim w prasie. Przetarg na obsługę w zakresie monitoringu prasy ogłosiła również Kancelaria Senatu RP. Przetarg ten wygrała Telefoniczna Agencja Informacyjna ...
Tematy: monitoring prasy -
Media, technologie i telekomunikacja 2010
Tablety sieciowe zagrożeniem dla netbooków i notebooków, wzrost popularności serwisów muzycznych i telewizji 3D oraz rozwój technologii VoIP i umacnianie pozycji smartfonów - to główne przewidywania dla sektora TMT w 2010 r. Dział Technologii, Mediów i Telekomunikacji (TMT) firmy doradczej Deloitte opublikował doroczne prognozy na najbliższy rok - ...
-
Bankowość i finanse w social media
Banki nie wykorzystują w pełni potencjału internetowych mediów społecznościowych - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez agencję kreatywną SoInteractive oraz agencję badawczą IRCenter. Internauci, korzystający z mediów społecznościowych oraz bankowości elektronicznej, to w większości przedstawiciele obu płci, w wieku 25–¬39 lat, będący ...
-
Kto porzucił media dla PR?
W zeszłym roku portal PRoto.pl 17 razy informował o dziennikarzach, którzy zdecydowali się na przejście do PR-u. Najczęściej porzucali oni prasę. Biorąc jednak pod uwagę poszczególne redakcje, największa liczba dziennikarzy odeszła z TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, ...