-
Ochrona danych osobowych w social media
Coraz częściej „zwykły” użytkownik mediów społecznościowych zaczyna dostrzegać pewną niepokojącą dla siebie korelację. "Zagrałem w jakąś grę na Facebooku, a potem zacząłem dostawać dziwne maile. Jak to się stało? Przecież ja się na nic takiego nie zapisywałem." Z perspektywy osób zajmujących się administrowaniem profili, takie reakcje fanów nie są ...
-
Paweł Kukiz i Ryszard Petru podbili marcowe media
Jak wynika z badania „Scena Polityczna”, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w marcu najpopularniejszym politykiem niezmiennie pozostawał Jarosław Kaczyński. Na uwagę zasługują jednak Paweł Kukiz i Ryszard Petru, w odniesieniu do których wzrost publikacji wyniósł odpowiednio 209 proc. i 137 proc. Liderem zestawienia po raz ...
-
Monitoring mediów - aspekty prawne
... Zgodnie z ogólnymi zasadami, prawa autorskie przysługują twórcy utworu, a korzystanie z niego wymaga zgody autora. Jeżeli chodzi o materiały przygotowane przez firmy monitorujące media pod postacią różnego rodzaju analiz, raportów, statystyk przedstawiających zestawienia informacji zamówionych przez klienta, to tego typu dzieła (jako całość) mogą ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... sieci hipermarketów: Tesco, Auchan, Real, Carrefour i E.Leclerc; dyskontów: Lidl, Biedronka i Kaufland oraz sieci oferujących artykuły elektroniczne – AGD, RTV: Media Markt, Euro RTV AGD, Media Expert, Komputronik, Saturn, Avans, Neonet, Mix Electronics. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie stanowiły przekazów promocyjnych. Pod ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... ponad 160 takich propozycji. Poszukiwani są specjaliści ds. social media, social media marketerzy, social media managerowie, community managerowie czy specjaliści ds. ePR. Wolne etaty ... . Jak pokazują badania wykonane przez firmę ORIAQ we współpracy z IAB Polska, media społecznościowe w Polsce to wciąż rozwijająca się dziedzina. Dziś marketingowcy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... Media Outlook 2013-2017". Wprawdzie przez najbliższe pięć lat nadal dominować będą wydatki na media tradycyjne, ale zdecydowanie wzrosną wydatki na media ... Polsce dopiero po zakończeniu okresu objętego prognozą PwC (po 2017 r.). Wydatki na cyfrową rozrywkę i media, którym sprzyja upowszechnienie inteligentnych urządzeń elektronicznych, do 2017 r. ...
-
Deregulacje w mediach klasycznych i społecznościowych
... 19% w porównaniu do całego ubiegłego roku. Temat zainteresował najbardziej opiniotwórcze media, co przełożyło się na przekaz o dużej wartości medialnej – zasięg badanych przekazów ... deregulacji średnio 20 razy. Temat deregulacji w gospodarce niewątpliwie zdominował media klasyczne. Ponadto, liczba wpisów w social mediach wskazuje, że kwestia ta była ...
-
Outdoor zyskuje, telewizja traci
... okresu w roku ubiegłym, przyniosło niemalże 28 procentowy wartościowy wzrost wydatków na media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). W tym samym czasie wydatki na telewizję ... kategorie mediów: PRO – 49 proc., TV – 51 proc. Oznacza to, że media PRO kosztem telewizji zyskały 8 punktów procentowych w badanym okresie względem pierwszego półrocza ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... – taką wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek w analizowanym okresie będzie rósł ...
-
MediaContacts w Europie
... stwierdza: "Bardzo doceniamy rozpoczęcie działalności przez Media Contacts w Niemczech. Dobra reputacja, wiedza i narzędzia używane przez sieć Media Contacts na skalę międzynarodową będą ... na rynku mediów". Maria Luisa Francoli, CEO w Media Contacts stwierdza: "Bardzo cieszymy się z otwarcia biura Media Contacts w Niemczech. Fakt, że możemy to ...
Tematy: media contacts, media planning group -
Branża PR w mediach 2007
... . Układ ten wyglądał podobnie rok wcześniej: 59% materiałów w 2006 roku miało wydźwięk neutralny, 21% - negatywny, a 20% - pozytywny. Najczęściej poruszany przez media w 2007 roku temat PR-u Polski przedstawiany był przeważnie w kontekście neutralnym. Najwięcej przekazów o wydźwięku pozytywnym dotyczyło zagadnień CSR-u, natomiast PR polityczny ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... tys. wzmianek we wszystkich mediach (prasa, radio, TV, internet i social media, co stanowiło jakieś 13,7% wszystkich wzmianek na temat polskiej reprezentacji). Srebrny ... zakończeniu meczu trwają okrzyki radości lub zawodu, podsumowania i analizy w social media. Popularność piłkarzy w mediach społecznościowych jest budowana przede wszystkim przez ich ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... roku do roku. Za nim uplasowała się Żabka i Agata (salony meblowe). Media W media miksie wydatków sektora handel na reklamę w 2016 największy udział ma telewizja ... część budżetu reklamowego przeznaczył na promocję w telewizji – aż 45%.Na dwóch kolejnych miejscach w media miksie jego wydatków na reklamę znalazły się radio (25%) i internet (24%). ...
-
Koronawirus w mediach. Rządzi panika i fake news?
... Sutryka. Poza tematyką materiałów stricte dotyczących ochrony zdrowia bardzo duży obszar debaty zajmują zagadnienia związane z gospodarką. Podejmują je nie tylko media ekonomiczne, ale również ogólnoinformacyjne i serwisowe, wskazując w bardzo wielu materiałach na negatywne skutki pandemii dla wielu branż i na spowolnienie gospodarcze – mówi ...
-
Kopalnia Turów: jakie echa sporu w mediach?
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: W który momencie czeskie media zaczęły regularnie omawiać temat kopalni w Turowie? Jak kształtowały się opinie ... . wypowiedzi), minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka (812) Kopalnia a środowisko Czeskie media podkreślały negatywny wpływ wydobycia w Turowie na środowisko, a dokładniej utratę wód gruntowych oraz ...
-
W mediach coraz ciszej o szczepieniach przeciwko COVID-19?
... publikacji na temat szczepień przeciwko COVID-19 ukazało się ostatnio w mediach? Czy pod względem ilości publikacji dominują media tradycyjne czy społecznościowe? Jak istotnym źródłem informacji o szczepieniach są media regionalne? W czwartym kwartale ub.r. w przestrzeni medialnej pojawiło się łącznie ponad 2 mln informacji na temat szczepień ...
-
Pomoc dla Ukrainy. 900 tys. postów w mediach społecznościowych w 6 dni
... portali podejmujących temat wsparcia uchodźców znalazły się onet.pl, eska.pl i rmf24.pl. Media społecznościowe w kontekście konfliktu w Ukrainie pokazały po raz kolejny „inną ... typu fake newsy są powielane przez internautów, a nawet opiniotwórcze zagraniczne media. Dlatego tak ważne jest dzisiaj świadome korzystanie z mediów – weryfikowanie źródeł ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... się jednakową popularnością. Jak donosi najnowsza odsłona raportu Kantar "Media Reactions 2024", w ostatnim czasie spadku zaufania marketingowców doświadcza m.in. platforma X ... z kanałów reklamowych są najlepsze w odbiorze konsumentów i marketerów? Raport Kantar „Media Reactions 2024” opiera się na wynikach corocznego badania poświęconego zmianom ...
-
Wybory prezydenckie 2015: Bronisław Komorowski najbardziej medialny
... . Na jego temat opublikowano 6,9 tys. wzmianek. Wyprzedził on Andrzeja Dudę (5,5 tys.) oraz Janusza Korwin-Mikkego (4,3 tys.) Media najprzychylniej o Dudzie Z analizy wydźwięku publikacji wynika, że media w pierwszym okresie kampanii wyborczej były dosyć neutralne w stosunku do kandydatów. Dziennikarze pozytywnie wypowiadali się o Andrzeju Dudzie ...
-
Politycy w mediach w 2021 roku: liderami Morawiecki, Duda i Dworczyk
... Morawiecki w 2021 roku wypowiedział się (w tym był dalej cytowany przez różne media) 165 tys. razy, a więc średnio aż 454 razy dziennie. Najwięcej materiałów z udziałem ... komunikat ministra średnio raz na dwa tygodnie. Klub Prawa i Sprawiedliwości zdominował media Wśród 20 najczęściej pojawiających się polityków w polskich mediach znalazło się aż 10 ...
-
Ukryta reklama w mediach
... przy współpracy dziennikarzy, wydawców, przedsiębiorców i PR-owców, tak, jak robimy to w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w mediach (48 proc.), niż w nie nie wierzy (22 proc.). Jak ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... bada to jakie spoty reklamowe najbardziej lubią Polacy. Najnowszy ranking z cyklu Spot Liga by Lowe Media dotyczy telewizyjnych reklam, które pokazywały telewizje w październiku. Ulubione reklamy Lowe Media podzieliło na dwa podsumowania. Spot Liga – 10 najbardziej lubianych reklam z najpopularniejszych kategorii produktowych W pierwszej części ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... . Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, dlatego Instytut Monitorowania Mediów wybrał programy ...
-
JOW-y w mediach
... jest jak jest, po prostu…” Zdania przed wyborami jak zawsze podzielone, analizowane media, szczególnie internet i portale społecznościowe, skłaniają się jednak bardziej „ZA” niż „PRZECIW”. ... udostępnień na Facebooku między 25.07 a 26.08.2015) , czy „O tym media nie mówią...TAK DLA JOW” (w odniesieniu do akcji informacyjnych przeprowadzonych przez ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... .pl, Msn.com., Motoryzacja.interia.pl, Najnowsze-wiadomosci.eu oraz Spiderweb.pl. W social media zdecydowanie dominowały wzmianki na Facebooku - 4,2 mln. Miejsce 6. w branży samochodów premium ... XII edycji raportu „Top Marka” badaniem objęto materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku ...
-
Co się stało z Naszą Klasą, czyli jak zmienił się świat social mediów w Polsce?
... polskie social media? Które serwisy społecznościowe cieszą się obecnie w Polsce największą popularnością? Analizie poddano media społecznościowe w interwałach półrocznych ( ... krótkim czasie dokonując na nim rewolucji, działały na nim już rodzime media społecznościowe. Niektóre z nich do dziś wspominamy z nostalgią, o innych niewielu pamięta. Polskie ...
-
Odtwarzacz multimediów D-Link
... do komputera. Bazując na wskazanych katalogach organizuje również pokazy slajdów. Media Lounge umożliwia również wykorzystanie multimedialnych zalet Internetu – tak dźwięk, jak i ... plików multimedialnych. Z drugiej strony Media Lounge należy połączyć z telewizorem, wzmacniaczem czy z dowolnym innym urządzeniem audio lub wideo. Media Lounge wyposażono ...
-
Firmy europejskie i marketing
... w Europie zyskuje na popularności, lecz zakres jego stosowania jest nadal bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
... Mając na uwadze korzystne perspektywy średnioterminowe polskiej gospodarki oraz czynniki strukturalne eksperci CR Media Consulting prognozują w latach 2007 – 2009 średnią dynamikę wzrostu wartości rynku reklamy na poziomie 8,5% - 9,5% rocznie. CR Media Consulting prognozuje, że w latach 2007 – 2009 stale wzrastać będzie udział Internetu w wydatkach ...
-
Kto pobiera multimedia na komórki
... Odpowiedź na to i inne pytania daje nowy raport opracowany przez Telecom Media na podstawie danych obejmujących okres styczeń 2006 - marzec 2007, w tym analizy zachowań i preferencji kilku milionów klientów firmy. Raport opracowany został przez firmę Telecom Media w marcu br. na podstawie reprezentatywnej próby 10 mln pobrań multimediów na komórki, ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... w prasie i internecie W lutym 2013 roku w mediach najwięcej było informacji na temat sieci Media Markt, na drugim miejscu znalazł się Saturn. Trzecie miejsce znalazł się ... Real, Netto i Tesco oraz sieci oferujących artykuły RTV i AGD: Euro RTV AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet i Saturn. Analiza przekazów mediowych obejmuje materiały, które nie ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
... jurorom „Must Be The Music” – Korze, Elżbiecie Zapendowskiej, Paulinie Sykut, Adamowi Sztabie, Wojciechowi Łozowskiemu i Maciejowi Rockowi. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w 2013 roku. W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie premiery i powtórki ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... , tym bardziej, że wiele wpisuje się w bieżące problemy podnoszone przez media i działania real-time marketing, nierzadko wykorzystuje się wiedzę naukową czy ekspertów ... inne wątpliwości Polacy próbują rozstrzygnąć w mediach społecznościowych. Co zrobić, żeby być chorym? Media zmieniają się, lecz niektóre obyczaje pozostaną takie same. Osobliwą, ale ...
-
Chicago Bulls i Cinkciarz.pl w mediach
... serwisów społecznościowych dotarła do ponad 7 mln osób - wynika z monitoringu social media w IMM. Najbardziej aktywnym źródłem dyskusji o sprawie w dniach 5–6 października był Twitter, ... i raczej nie będą to miłe wspomnienia: w opiniach wyrażanych w social media przeważa ostra krytyka, a często pojawia się nawet rozczarowanie „trwonieniem” ...
-
Pies dla dziecka pod choinkę? Dobry pomysł?
... promują także adopcje innych psów. Pies na prezent? Z monitoringu wzmianek w social media wynika, że dyskusje o adopcji bądź zakupie psa nasiliły się w okresie ... ze starym, grubiutkim, bezzębnym kundlem” - zaznaczają Julia i Ola . Zdaniem wolontariuszek, social media są bardzo pomocne w realizowaniu takich postulatów. „Im więcej osób obserwuje nas ...