-
Politycy i partie w mediach II 2016
... (7,1 tys.). Ostatnie miejsce zajęła Mniejszość Niemiecka. Biorąc pod uwagę ostatnie miesiące, media coraz mniej piszą także o liderach partii politycznych. Jednak ... w mediach tradycyjnych zajął czwartą lokatę, jednak znacznie lepiej radził sobie w social media – w lutym zdołał wyprzedzić liderów Prawa i Sprawiedliwości oraz Nowoczesnej. Na jego ...
-
PKO Bank Polski liderem mediów w II kw. 2016
... Angeli Merkel, która odmówiła wsparcia ze strony państwa dla Deutsche Bank. Social media wypełniły się wówczas wątpliwościami - na ile ta sytuacja wpłynie na ich ... z najbardziej lubianych wpisów została bowiem satyryczna wzmianka na profilu Rady Etyki Social Media w odniesieniu do reklamy mBanku z treścią: „Zasady kredytu gotówkowego są proste jak ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... mln zł, co stanowi 48% inwestycji w reklamę całej kategorii sklepy internetowe. Media Najczęściej wybieranym medium przez reklamodawców z branży e-commerce w okresie od ... (12%), a na trzecim magazyny (9%). Oba zmniejszyły swoje udziały w media miksie, odpowiednio o 8 i 3 punkty procentowe w porównaniu rok do roku. Kolejne pozycje zajęły: radio (5%), ...
-
IMM przejął MediaTrust
... lat. Spółka MediaTrust powstała w 1999 roku i jest jedyną rumuńską spółką należącą do organizacji FIBEP – międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego 91 firm, monitorujących media z 41 krajów świata. Zatrudnia prawie 40 osób. W stałym monitoringu MediaTrust znajdują się: 143 tytuły prasowe, 9 stacji telewizyjnych, 6 rozgłośni radiowych oraz ...
-
Kampania wyborcza w social mediach
... internautów i tysiące komentarzy w sieci wywołane jego słynnym transferem do Platformy Obywatelskiej. Biorąc pod lupę natomiast działalność samych partii politycznych w social media nie można nie wspomnieć o oficjalnej stronie na Facebooku Platformy Obywatelskiej, którą obserwuje ponad 16 tysięcy użytkowników. Co ważne, działania najpopularniejszej ...
-
Marketerzy a reklama online
... których użytkownicy wchodzili intencjonalnie w interakcje z reklamą (najechanie kursorem, kliknięcię, uruchomienie filmu, pauza itp.) w stosunku do wszystkich emisji. Obydwie kreacje Rich Media zastosowane w kampanii ‘Stars of America’ cechowały się wysokim współczynnikiem Dwell Rate. W przypadku kreacji bez wideo wynosił on 13,46%, a w przypadku ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... L’Oreal. W analizowanym okresie wrosły również wydatki reklamodawców z branży turystycznej oraz z segmentu media i książki. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe sieci ... o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne ...
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... , na kogo głosować. Sondaże wskazują coraz dokładniejsze prognozy, a media komentują każdy krok kandydatów na prezydenta Polski. Główni bohaterowie natomiast wykorzystują ostatnie ... występuje Pan w #TVPinfo na żywo”. Co nie oznacza, że social media zupełnie powstrzymują się od opinii pozytywnych: „Takich ludzi potrzeba Polsce! Wyważony, młody ale z ...
-
Top Marka w mediach 2015
... Info. Ta ostatnia jeszcze lepszą pozycję zdobyła w podsumowaniu social media, gdzie zajęła 3. miejsce – za TVN24 i TVN. Telekomunikacja W porównaniu do ... informacji internetowych, 326 tys. prasowych oraz 10 mln wzmianek w social media. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 10 branż, które najczęściej występowały w ...
-
Netflix w mediach: popularność większa niż myślisz
... temat serwisu. Szczytowe okresy popularności i deklarowanego entuzjazmu przypadają na daty premier serialowych i filmowych. Blisko 3/4 komentarzy na temat Netfliksa w social media ma pozytywny wydźwięk. Tak duży entuzjazm, wraz z rosnącą ofertą filmową i mocnym zakorzenieniem w popkulturze, jest dobrą prognozą dla rozwoju Netfliksa w Polsce ...
-
Najem nieruchomości: refakturowanie mediów w podatku dochodowym
... kosztem ujmowanym na podstawie faktury otrzymanej od dostawcy danego media. Powstaje jednak pytanie – powyższe traktować jako koszty bezpośrednio związane z przychodami, ... stanu faktycznego, należy uznać, że koszty refakturowanych opłat za media, o których mowa we wniosku stanowią koszty bezpośrednio związane z przychodami Wnioskodawcy, gdyż dotyczą ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... - 52,21%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (5,8 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 7,6%) oraz Leisure Time (4,6 ... – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w czerwcu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,2 mld kontaktów reklamowych online, docierając do 78, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie ... reklamowych). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w styczniu 2025 była ponownie marka Media Expert - wygenerowała ona 2,72 mld kontaktów reklamowych, docierając do 86 ...
-
Nowy wizerunek ORFE S.A. w sieci
... nowy serwis internetowy firmy ORFE S.A. - jednego z największych dystrybutorów leków i preparatów medycznych w Polsce. Jest to kolejny projekt internetowy Super Media wykonany dla branży farmaceutycznej. Pod adresem można znaleźć szereg użytecznych informacji dotyczących samej firmy, jak również szerokiej oferty produktowej. Zaletą ...
-
Serwis dla dbających o linię
... Media Express - wydawcy dziennika "Super Express" i miesięcznika "Super Linia" agencja interaktywna OS3 ... czerń, szarość oraz czerwień stanowiące wyraźny podkład dla wykorzystanych na stronie sylwetek ludzi - czytelników tytułów Media Express. Drugim serwisem jest wortal tematyczny, tworzony przez zespół miesięcznika "Super Linia". Grupą docelową ...
-
Kino domowe i multimedia przez Wi-Fi
... sprzętu komputerowego. Teraz D-Link chce umocnić swoją pozycję wśród miłośników najnowszych technologii. W Polsce pojawił się pierwszy produkt z serii Media Lounge – Wireless Media Player, czyli bezprzewodowy odtwarzacz multimediów, który umożliwia – i to bez kabli – komunikację między komputerem, a domowym zestawem audio-video. To pierwszy ...
-
Branża PR w mediach II 2005
... 19 pojedynczych publikacji (wykres 1). Gazeta Prawna została również medium najczęściej publikującym materiały o PR w ostatnim półroczu (wrzesień 2004 – luty 2005). Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Prawie wszystkie lutowe przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 94%; w badanym okresie nie odnotowano żadnej publikacji negatywnie ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... dotarcie do konsumenta. Marketingowcy coraz częściej sięgają po niestandardowe media, których celem jest co najmniej uzupełnienie komunikacji w mediach klasycznych. ... o zasięgi każdego z kanałów komunikacji, pozwoli nie tylko zdecydowanie bardziej precyzyjnie planować media, ale przede wszystkim jest czynnikiem inspirującym do poszukiwań jeszcze ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... jeszcze wiele niespodziewanych zwrotów akcji, niemniej autorzy raportu “Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016” wskazują na pewne elementy, które niewątpliwie ... „bycie pierwszym w wyborze klienta” w rozwiązaniach gdzie ten ostatni ma pełnię kontroli. Media cyfrowe stworzyły nowe role biznesowe, np. agregatorów treści, których wartość ...
-
Ulubione sklepy Polaków
... - wynika z analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Jeszcze inaczej sytuacja wygląda w social media, gdzie sami decydujemy, o czym piszemy i czym dzielimy się ze znajomymi. Według ... ze specyfiki poszczególnych branż. Na przykład zasięg marki Allegro w social media może bezpośrednio wpływać na jego wyniki sprzedażowe, natomiast w przypadku sieci ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... o sobie przed zbliżającym się weekendem i sprawić, że na grillowe zakupy wybierzemy się do sklepu tej, a nie innej sieci? Tendencja „wypoczynkowa” w media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05.2014, czyli w okresie długiego weekendu, sieci handlowe z TOP10 przeznaczyły ...
-
Robert Lewandowski kontra Artur Szpilka: nokaut
... Który z nich mógł liczyć na większą liczbę publikacji i zainteresowanie użytkowników social media? Różnica w liczbie publikacji między sportowcami wynosi nieco ponad 2 tys. ... Szpilce Polskatimes.pl, Gs24.pl i Ringpolska.pl. Buzz wokół RL9 w social media Znacznie częściej internauci komentowali działania Roberta Lewandowskiego. W styczniu na jego temat ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... którego Aflofarm wydał o ponad 100% więcej w porównaniu roku do roku. Media Sektor produktów farmaceutycznych w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. zdecydowanie najwięcej wydał ... aby skutecznie zaplanować kampanie w telewizji – komentuje Robert Stępniewski Digital Media Buying Director. Największy reklamodawca Aflofarm na reklamę w telewizji ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... wzrósł z 37% do blisko 53% SOS (+4,37 mln zł). Media W media miksie wydatków sektora Podróże i Turystyka w pierwszym kwartale 2017 roku ... noclegowych preferowali internet i magazyny (81% SOS). Powodem takich różnic w rozłożeniu wydatków reklamowych na media w poszczególnych branżach jest przede wszystkim specyfika różnych grup docelowych i ...
-
Wynagrodzenia w województwie małopolskim w 2023 roku
... PLN) oraz energetyka (8 300 PLN). Do najniżej wynagradzanych branż, z zarobkami poniżej 7 500 PLN, w tym rejonie należały: budownictwo, transport i logistyka, media i reklama oraz handel. Wynagrodzenia na różnych szczeblach organizacji Na wykresie nr. 3 zaprezentowano mediany wynagrodzeń całkowitych na różnych szczeblach organizacji. W Małopolsce ...
-
PR w nowych mediach
... dialogu. W miejsce jednostronnych przekazów perswazyjnych pojawiają się formy dialogowe, np. public relations. Reklama to skrótowy komunikat, PR pogłębia wiedzę Nowe media porzucają strukturę tekstową dla otwartej konstrukcji hipertekstu. Prowadzi to do zastąpienia linearnego sposobu lektury swobodną nawigacją i wędrówką po sieci4. Zastosowanie ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... działań kierowanych do społeczności online. Dane z opublikowanego właśnie raportu Social Media Brand Index 2010 wskazują, że pod względem pomiaru skuteczności marketingu ... marketerów bariery to m.in. nieznajomość wszystkich możliwości marketingu w social media (37 proc. wskazań), brak wyodrębnionego budżetu na działania w mediach społecznościowych ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... Polaków z informacjami o obcokrajowcach, żeby ich godnie przyjąć. Jak doniosły media: „Trudno jednak nie odnieść wrażenia, że informacje zawarte w poradniku są ... związane z organizowaniem przez Polskę mistrzostw piłkarskich Euro 2012” – bezlitośnie poinformowały media. Jednocześnie szeroko dyskutowany był temat wynajmu mieszkań i pokoi dla kibiców ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... firmy IT nie mają się czego wstydzić jeśli chodzi o jakość świadczonych usług i poziom komunikacji - mówi Marcin Wieczorek, Design Manager w Lizard Media. W wielu mniejszych firmach istnieje lęk przed pierwszym kontaktem i projektem z zagranicznym klientem, ale w większości przypadków zupełnie niepotrzebnie - tłumaczy Marcin Wieczorek. Pomysłodawcy ...
-
Jak smog rozprzestrzenił się w Internecie?
... fala ponadprzeciętnego stężenia smogu trwała dotychczas 5 dni. W internecie ten temat angażował 6 dni. Od początku to media społecznościowe przyczyniły się do rozwoju informacji o wysokim stężeniu. Duże komercyjne media niekoniecznie zdały egzamin. To, jak temat smogu rozprzestrzenia się w internecie, pokazuje: jakie są kanały rozprzestrzeniania ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... także chętni do ich słuchania i dyskutowania z nimi. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE BORYKAJĄ SIĘ Z KŁOPOTAMI WIZERUNKOWYMI I TESTUJĄ NOWOŚCI. Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się ...
-
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
... ma konta w takich portalach, jak facebook czy Instagram, to aż 22% zapewnia, że media społecznościowe są im zupełnie obce. Gdy odniesiemy ten odsetek to liczby 13 tys. ... w pracy pośrednika. Ciężka praca Agentom nie brakuje więc wiary w to, że social media są użytecznym narzędziem pracy, mają jednak problem z ich wykorzystaniem. Posty są wrzucane zbyt ...
-
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
... polecają sobie produkty, a specjaliści dostarczają rzetelnych recenzji. O tyle, o ile polecenia najmocniej wpływają na najmłodszych konsumentów, tak zakupy bezpośrednio przez social media są najpopularniejsze wśród Polaków w wieku 40-49 lat. Zadeklarowało tak aż 36 proc. respondentów z tej grupy wiekowej. Wpływ platform społecznościowych na ...
-
Nowość w reklamie internetowej
... strona projektu, za które odpowiada Szortal Media Technologies. "Film kodowany jest do Windows Media Video, bazując na dostarczanej kasecie BETA lub dowolnym materiale ... jest technicznie przygotowana na VIDEOstitial" - powiedział Adam Warzyszyński z Szortal Media Technologies. "Innowacyjna na polskim rynku online forma reklamy zaproponowana przez ...
-
Kampania na rzecz dzieci
... do kampanii przygotowała opiekująca się stale projektem Wiosek SOS agencja reklamowa NoS/BBDO. Akcja informacyjna wspierana była również przez media off-line: prasę, radio i telewizję. Wszystkie media uczestniczyły w akcji na zasadach non-profit. Patronat nad programem tworzenia Wiosek Dziecięcych SOS objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski ...