-
Reklama mobilna przyszłością branży
... są w odwrocie, więc agencje reklamowe szukają bardziej kreatywnych i innowacyjnych sposobów na promowanie marek swoich klientów” – twierdzi Nick Lane z Informa Telecoms & Media – „Telefon komórkowy to bezpośredni kanał prowadzący do konsumenta, przewyższający nawet kanały internetowe, ale osiągnie znaczący sukces tylko wtedy, jeśli zostanie ...
-
Internauci a ACTA, SOPA i PIPA
... przyłączyły się media i korporacje. Na temat protestu przeciwko ustawom SOPA i PIPA pisały również polskie media i polscy internauci, co zbadał Kompas Social Media. ... i PIPA – wynika z badania zrealizowanego w ramach projektu Kompas Social Media. Najczęściej publikowano informacje w serwisach społecznościowych. Najwięcej informacji ukazało się na ...
-
Banki i produkty bankowe w mediach
... się we wrześniu br. Blisko 90 proc. publikowanych jest w internecie i social media. Pod lupę wzięto brandy, które znalazły się w sierpniowym rankingu kredytów ... podobną sytuacją mamy do czynienia w przypadku ING Banku, mBanku i EuroBanku. Publikacje w social media stanowią blisko połowę przekazu na temat BZ WBK, zajmującego trzecią pozycję w tym ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę ... . Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo ...
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... ponad 200 komentarzy, które stanowiły połowę wszystkich publikacji w social media na ten temat. Skarżymy się przeważnie w poniedziałek lub wtorek. Część ... przełożony. Jak można się domyślać, dyrektor został zwolniony. Nasza aktywność w social media może być skrupulatnie monitorowana przez pracodawców, którym zależy na budowaniu wizerunku pracodawcy ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... zestawienia benchmarkowego. Od stycznia do marca 2016 roku o marce IKEA wszystkie media łącznie informowały prawie 12 tys. razy, co zapewniło sieci ponad 83% udział w ... Odpukać w niemalowane? Skupmy się zatem na potrzebie bieżącej interakcji z odbiorcami w social media. Nie wystarczy, według ludowej zasady odpukać w niemalowane drewno, by nasze ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
... skupiają się na informacji, a nie publicystyce. Facebook w blasku fleszy W social media najłatwiej trafić na wzmiankę o portalu Marka Zuckerberga ale to autorzy ... 83% wartościujących tekstów, Google - w 78%, a Microsoftu - w 75%. Angażujący humor Najwięcej interakcji w social media wywołują wpisy i komentarze na temat Facebooka, Apple i Google, choć ...
Tematy: technologie, marki technologiczne, social media, media społecznościowe, Facebook, Apple, IBM, Samsung -
Najbardziej medialne linie lotnicze. O kim było głośno?
... , jak i falę emocjonalnych komentarzy w mediach społecznościowych. Część wypowiedzi w social media odnosiła się do kwestii religijnych. „Laicka Europa Zachodnia, co za schizofrenia: z ... ponad 50%) oraz na forach internetowych (prawie 30%). Dzięki social media podróżnicy mogą szybko skontaktować się z przedstawicielami linii lotniczych. Mogą także ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... w wydatkach były firmy ubezpieczeniowe, których budżety stopniały o niemal połowę. W media miksie tradycyjnie dominowała telewizja. Kategorie Analiza Codemedia pokazuje, ... prym wiodły: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, AXA Direct i PZU. Media W media miksie wydatków sektora finanse zdecydowanie dominuje telewizja, na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... Avon, w której przypadku sprawdziło się słynne powiedzenie, że „kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. – Na Facebooku pojawił się post kobiety, która opisała historię ... Rakowi Piersi". Avon nie zdążył szybko zareagować. Na negatywne komentarze w social media i nawołania do bojkotu konsumenckiego marka odpowiadała formułką: „Nie jesteśmy ...
-
Kadra zarządzająca w mediach II 2005
... Mimo poważnych zmian związanych z Zarządem PTC oraz doniesień o działalności Elektrimu, Piotr Nurowski, zwycięzca lutowego rankingu bossów, był najczęściej opisywany przez media w kontekście wyboru na prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Łącznie o Nurowskim ukazało się 118 publikacji, w tym: 90 neutralnych i 28 pozytywnych. Dotychczasowy lider ...
-
Branża PR w mediach V 2008
... marketingu politycznego jak zachodni politycy, a jego PR-owcy czerpią inspiracje z wizerunku takich polityków jak Nicolas Sarkozy, Angela Merkel czy Bill Clinton. Media są nadal zainteresowane zagadnieniami dotyczącymi ogólnie branży public relations. W maju dużo miejsca poświęciły debiutom na NewConnect agencji PR-owskich. W tym kontekście ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... mediów i rozrywki możemy oczekiwać w 2010 r. a wartość rynku do 2013 r. osiągnie 1,6 biliona USD - to główne wnioski z najnowszego raportu pt. Global Entertainment & Media Outlook 2009-2013 ("Perspektywy dla branży rozrywki i mediów 2009-2013 na świecie"), opracowanego przez PricewaterhouseCoopers. PwC podaje, iż obecny kryzys gospodarczy, który ...
-
Multimedialny Clarion NX700E z GPS
... 30 stacji (18FM, 12AM) Odtwarzacz CD/DVD; MP3/WMA/AAC/DivX; ID3-Tag/CD Text - Oficjalny certyfikat DivX®; odtwarza wszystkie wersje DivX® video według standardu DivX® Media Tylne wejście USB; MP3 / WMA / AAC; ID3-Tag 6-kanałowe 2V wyjście RCA 1 wejście RCA dla kamery CCD 1 wejście RCA Audio / Video ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów - dowiadujemy się z raportu "Najbogatsi Polacy" przygotowanego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często ...
-
Polscy internauci a podróż ze zwierzętami domowymi
... to pytania szukał Instytutu Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Instytut Monitorowania Mediów zbadał przekazy internetowe, które pojawiły się między 1 ... na forach internetowych. Podróżowanie ze zwierzęciem nie zawsze jest bezstresowe: w styczniu media informowały o kocie, który opóźnił lot samolotu linii Air Canada do Toronto ...
-
Polska prasa i Internet a gaz łupkowy
... opinie. Przeanalizował to Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Łupki są tematem popularnym w mediach – według analizy Instytutu ... z korupcją przy udzielaniu koncesji na wydobycie gazu łupkowego. Sporo miejsca media poświeciły w tym czasie także sprawie Bułgarii, która zrezygnowała z poparcia dla eksploatacji ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012
... . przekazu na temat Jan Kulczyka i blisko 93 proc. o Grażynie Kulczyk należało do mediów mainstreamowych. Michałem Sołowowem zdecydowanie częściej interesowały się media biznesowe (74 proc. przekazu), podobnie jak Rodziną Karkosików (blisko 95 proc.). Właściciel Telewizji Polsat w podobnym stopniu był obecny w obu typach ...
-
Polski Internet a premiery filmowe
... - wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Licencja na przyciąganie uwagi i kolejny przebój z wampirami „Skyfall” nie ... stwierdzić można z pewnością, że dyskusja internautów trwa, skutecznie podkręcana przez media. Między 14 a 21 listopada napisano o „Pokłosiu” ponad tysiąc razy, od ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... dalsze ożywienie kategorii po zmianach ustawowych i uwolnieniu cen energii dla klientów indywidualnych. Z analiz Equinox Polska, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media wynika, iż wydatki sektora branży energetycznej rosną systematycznie od kilku lat. Pomimo, iż nie są to duże wzrosty +6 % w 2011r oraz ...
-
Polski Internet a festiwale muzyczne 2013
... , o których informacje zebrał IMM, wspominano w internecie łącznie ponad 35 tysięcy razy. Szczególnie głośno o imprezach było w mediach społecznościowych. Publikacje festiwalowiczów w social media stanowią blisko 60 proc. wszystkich materiałów na temat festiwali w badanym okresie. W internecie król jest jeden. Heineken Open'er Festival - firmowany ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... – dwucyfrowy spadek odnotowały wydatki na display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na reklamę w prasie, radiu i w kinach. Wpływy z reklam ...
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
... też o poprawności słowa? Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media sprawdził, jakie błędy językowe Polacy popełniają w internecie i mediach społecznościowych. Na ... a tym samym są najbardziej widoczne. Aż trzy serwisy z pierwszej piątki to media adresowane do młodych użytkowników sieci: photoblog.pl, ask.fm oraz zapytaj. ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... prawie 323 mln złotych. Najczęściej Stoch pojawiał się w TVP Info, Eurosport.pl i PolskieRadio.pl., przy czym 57 proc. informacji dostarczały media ogólnopolskich. Za plecami lidera znaleźli się Robert Lewandowski (46 tys. wzmianek) oraz Justyna Kowalczyk (38 tys. wzmianek). Publikacje na temat ...
-
Polscy blogerzy - TOP 10
... liderką rankingu ponownie została Julia Kuczyńska – Maffashion. Dziennikarze trzy razy częściej używają w materiałach jej pseudonimu niż imienia i nazwiska. W ubiegłym roku media opublikowały o niej 3,2 tys. informacji – dwa razy więcej niż w 2013 r. Tą liczbą Kuczyńska pozostawiła innych blogerów znacząco w tyle. Na drugim miejscu ...
-
Masz sklep na Facebooku? Nie łam prawa!
... ostatnio badania wskazują, że znakomita większość e-sprzedawców (86 proc.) wykorzystuje media społecznościowe do promowania swoich produktów. Czy jest to opłacalne? Zdecydowanie ... z RzetelnyRegulamin.pl. Diabeł tkwi w szczegółach… prawnych Sprzedając w social media zgodnie z literą prawa, należy spełnić określone wymogi prawne dotyczące e-sklepów, w ...
-
Wybory prezydenckie 2015: kandydaci w mediach
Wygrywający w sondażach wyborczych Bronisław Komorowski króluje również w przekazach medialnych. Jak wynika z analizy zrealizowanej przez Instytut Monitorowania Mediów, to właśnie jemu poświęca się najwięcej czasu w Internecie i mediach społecznościowych. Na drugim miejscu Andrzej Duda, na trzecim Janusz Korwin-Mikke. Urzędującemu prezydentowi ...
-
Medialny Paweł Kukiz
... zgromadził 27,9 tys. materiałów (996 doniesień dziennie). Największy udział w tym wyniku miały kanały społecznościowe – 72 proc. W badanym okresie użytkownicy social media wspomnieli o polityku w blisko 20 tys. wpisów i komentarzy. Wyraźny skok miał miejsce 24 czerwca – tego dnia odnotowano ponad 1,4 tys. takich informacji ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
... radziły sobie „Kuchenne rewolucje”. Przeprowadzona analiza domu mediowego Lowe Media sprawdza przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych ... . informacji. Za nią uplasował się Robert Janowski z wynikiem 1,3 tys. materiałów. Media ogólnopolskie i regionalne Na największe wsparcie mediów ogólnopolskich mogła liczyć Katarzyna ...
-
Top Marka: motoryzacja najbardziej medialną branżą
Branża motoryzacyjna okazała się najbardziej lubianą przez media – wynika z badania Top Marka, przeprowadzonego przez magazyn „Press” i i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W prasie i Internecie pod względem liczby publikacji zwyciężył Volkswagen, jednak w ...
Tematy: Top Marka, motoryzacja, branża motoryzacyjna, monitoring mediów, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, BMW -
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... . Drugie miejsce zajęła strona Jemerced z wynikiem 15 informacji, a następnie Maffashion – 13. W mediach społecznościowych dominuje Maffashion We wrześniu użytkownicy social media wspomnieli o wybranych blogerkach blisko 4 tys. razy. Ponad połowa przekazu należała do Julii Kuczyńskiej (2 tys. wzmianek). Najczęściej internauci pisali o szafiarkach ...
-
Robert Lewandowski rządzi w mediach
... temat piłkarza – w październiku wyniósł on 115 mln złotych. Publikacje mogły wygenerować dotarcie na poziomie 11 mld kontaktów. Lewandowski wygrywa w social media Fani piłkarza dzielą się jego sukcesami także w mediach społecznościowych. W trakcie analizowanego miesiąca na temat piłkarza pojawiło się aż 415,2 tys ...
-
Politycy i partie w mediach I 2016
... AVE wpływ miała przede wszystkim prasa. Publikacje z tego medium były warte aż 72 mln złotych. Media społecznościowe należą do Petru O liderze Nowoczesnej najgłośniej mówiło się w social media. W nawiązaniu do jego osoby ukazało się 82,8 tys. wzmianek i komentarzy. Pozostali liderzy uzyskali znacznie mniejsze ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... - komentuje sportowiec. Promocja sukien i... samorządów „Ślub od pierwszego wejrzenia” jest w social media okazją do promocji dla firm i marek, które pracowały przy realizacji ... Czytaj także: - Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe? - Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast? Z danych IMM ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm. Co wyróżnia markę w social media? Przede wszystkim grafiki z firmowym logo okraszone śmiesznymi cytatami, np. „ ... marki. W badaniu przeanalizowano ponad 14 tys. polskich portali internetowych, social media, m.in.: Facebook, Twitter, YouTube, Google+, NK, GoldenLine, Instagram, mniejsze platformy ...