-
Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe
... , dostawców, zleceniobiorców, dealerów etc. (28,1%). Ponad 2/3 firm (68,6%) wskazało jako przyczyny sytuacji kryzysowych te bezpośrednio związane z informacjami przekazywanymi przez media. Zaliczają się do nich nieprawidłowe publikacje w mediach (jak wyżej – 42,1%) oraz zarzuty stawiane wobec firm publicznie (26,5%.). „W podobnych badaniach w USA ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Vichy, ... siebie jedną czwartą rynku medialnego. Warto też zwrócić uwagę, kogo media ze szczególną pieczołowitością promowały na okładkach i przy spisach treści. Dominują tu – jak widać ...
-
Blu-ray prześcignął HD DVD
... 795 tys. filmów na HD DVD - wynika z badań Home Media Research, na które powołuje się agencja Reutersa. Home Media Research podało, że do dnia dzisiejszego w Stanach Zjednoczonych ... wypuszczonego na rynek w obu formatach. Promowany przez Sony nośnik - według Home Media Research - może pochwalić się 190 tys. sprzedanych egzemplarzy, a wersja na HD ...
-
Telefon Sony Ericsson K630 z turbo 3G
... menu do odtwarzania muzyki, wideo czy galerii zdjęć. K630 wyposażony jest w aplikację Media Manager, dzięki której można przenosić pliki muzyczne, zdjęcia lub wideo pomiędzy ... od IV kwartału 2007 roku. Funkcje K630: Muzyka: Strumieniowanie audio / wideo; Media Manager Radio FM; Wsparcie formatów audio: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA; DRM: Faza ...
-
Branża PR w mediach IV 2008
... Ewy Sowińskiej. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła Grupa Eskadra PR, która była wzmiankowana 8 razy i wyprzedziła: Agencję KLC, Alert Media Communications, Ciszewski PR i Solski PR, które wymieniano po 5 razy. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ...
-
Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie
... osoby znane i szanowane”. Co zrobić by media chciały informować o naszej firmie, i to w pozytywnym świetle? Po pierwsze, media trzeba czymś zainteresować - oczywiste, a ... też wartość dodana do produktu, która znacznie zwiększy zainteresowanie nim przez media. Dla przykładu, producent opon samochodowych może informować swoich klientów, np ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... w Polsce rozumie, jak ważnym elementem komunikacji marketingowej jest obecność marki w serwisach społecznościowych. Pracodawcy zaczynają rozglądać się za specjalistami ds. social media. Tendencja ta dotyczy nie tylko dużych marek globalnych, mających ogromne budżety marketingowe. Pracowników, którzy będą czuwać nad obecnością firmy w mediach ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... sieci przynajmniej kilka razy w tygodniu jest wśród użytkowników w wieku 7-14 lat ponad 80 procent (Megapanel PBI/Gemius, październik 2010 r.). Badanie At Media i IIBR ujawniło różnice w wykorzystaniu internetu pomiędzy analizowanymi grupami wiekowymi, a także między chłopcami i dziewczynkami. Te ostatnie wcześniej wchodzą w świat społeczności (już ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... i serwisów społecznościowych. Według badania Megapanel z marca 2011 roku, z social media korzystają niemal wszyscy Internauci (aż 99,3%). Spędzają w nich średnio około ... – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, iż nie powinna to być tablica ogłoszeniowa, tylko miejsce ...
-
Potrącenia z wynagrodzenia a świadczenia niepieniężne
... : Moim zdaniem egzekucji nie podlegają świadczenia niepieniężne, jakimi są świadczenia ponoszone za pracownika (czynsz za wynajem lokalu oraz opłaty za media). Wynagrodzenie pieniężne, stanowiące podstawę do dokonywania potrąceń komorniczych, netto należy pomniejszyć o podatek dochodowy i składki ZUS naliczone od świadczeń niepieniężnych i od ...
-
Polacy a Internet w telefonie
... Consumer Connection System (CCS) przeprowadzonego przez Isobar Mobile Polska i Aegis Media Polska odpowiadają na te pytania i określają, kim są użytkownicy Internetu w ... rodziną czy znajomymi. Na zlecenie Aegis Media Polska ankiety w badaniu zostały przeprowadzone przez instytuty badań Ipsos (2010) i Kantar Media (2012), w obu przypadkach na grupie ...
-
Polski Internet a matura 2013
... nowych „lajków”. Chwytając się każdego i - jak zbadał Kompas Social Media – nawet najdziwniejszego sposobu wspomożenia szczęścia, lub też chcąc okazać współuczestnictwo w ... "Rzygam słowem "matura"). Po przeszukaniu maturalnych zakątków Facebooka Kompas Social Media informuje ponadto, że "gdyby istniała matura z melanżu", rodzice nie musieliby gonić ...
-
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym dziennikiem w 2013 roku
... trzecim Newsweek Polska. Zapraszamy do zapoznania się z Rankingiem Cytowań i Informacji NEWTON Media, w którym przedstawiamy które dzienniki, które tygodniki i które teksty były ... Polski (213), a trzecie Polska Głos Wielkopolski (178). Zwycięzcą Rankingu NEWTON Media wśród najczęściej cytowanych tygodników ogólnopolskich zostało Wprost (1145). Na łamy ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... raportu. Zwiększona dynamika wydatków największych reklamodawców Jak wynika z danych Kantar Media, niekwestionowanym liderem branży oraz rynku reklamowego w sektorze farmaceutyków pozostaje Aflofarm ... wydatków kategorii farmaceutycznej jest telewizja (+22%) oraz radio (+20%). Te media są od wielu lat wiodącymi i sprawdzonymi kanałami komunikacji dla ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... handlowych – w czołówce reklamodawców tego segmentu utrzymują się Lidl, Jeronimo Martins i Media Expert, znacząco wzrosły wydatki reklamowe sieci Żabka. Mniej niż w ... będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... #suprise #schowek #toyoty #naprawdę #znakomita #omnomnom” instagram.com Z analizy wpisów na forach i w social media przeprowadzonej przez IMM wynika, że wysokie noty marce Wedel zapewniły ... fm, facebook.com, bangla.pl, photoblog.pl. Na forach i stronach social media użytkownicy chętnie dzielili się zdjęciami ulubionych czekolad lub chwalili, na którą ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... potencjale, który nie jest w pełni wykorzystywany przez polskie sklepy internetowe przy docieraniu do ich klientów za pośrednictwem Social Media. Asortyment ogólny i elektronika najsilniejsze w Social Media Spojrzenie na wyniki badań idealo według poszczególnych zanalizowanych branży potwierdza fakt, że w Polsce to Facebook jest najczęściej ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... kwestie są priorytetowe dla współczesnego marketingu? Marketerzy przebadani na potrzeby badania firmy SalesForce nie pozostawiają wątpliwości, że są to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of Marketing 2015” powstała w oparciu o opinie i przewidywania ponad 5000 ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... jednocześnie „dandysem” (45. miejsce na liście słów zapomnianych). Wydaje się, że dzisiejsze media społecznościowe zwróciłyby się do tej osoby per „hipster”. Czy abszyfikant ... analiz kontekstu wypowiedzi w IMM, poprzez używanie słów nieoczywistych internauci w social media chcą wykazać się elokwencją, nadać wypowiedzi żartobliwy bądź przesadnie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, GG-Network, ... IDG, IDM Net, Infor Ekspert (szac.), Interia.pl, Iplex (szac.), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl ...
-
VOD rośnie w siłę. Czy przegoni tradycyjną telewizję?
... przez ponad trzy godziny dziennie Tegoroczna edycja Ericsson ConsumerLab TV & Media Repor przedstawia poglądy i zwyczaje grupy liczącej sobie 680 konsumentów, co ... funkcjonuje jako centralne miejsce „domowego ogniska”. Wnioski z raportu Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2015, opartego o wywiady z ponad 22 500 osobami, przedstawiają zachowania ...
-
Pieniądze lubią ciszę, czyli najbogatsi ludzie i rozmowy o finansach
... Indie) nadal podkreślanie różnić pomiędzy poszczególnymi klasami nie przynosi nikomu ujmy. Media zmieniły milionerów Co jednak wpłynęło na zmianę postaw elit biznesowych i ... oszacowania. Dotyczy to także Polaków. - W rankingach i zestawieniach, publikowanych przez media umieszcza się rynkową lub giełdową wartość należących do nich firm, a ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... Bank Odbudowy i Rozwoju pożyczyły blisko 1 mld dolarów właścicielowi niemieckich sieci handlowych Lidl i Kaufland, w celu agresywnej ekspansji. Informacja ta zelektryzowała również media w Polsce. W tym samym czasie premier RP Ewa Kopacz zachwalała warzywa w Biedronce, a sama sieć walczyła z wybuchającym cydrem. Magdalena Zapaśnik, Ekspert w Dziale ...
-
Wynajem biura: patrz, za co płacisz
... lampy, drzwi, zamków, ale też innych przekazanych w ramach prac aranżacyjnych elementów, które przechodzą czasem na jego własność (dodatkowe klimatyzatory itp.). Media – lepiej osobno, niż razem Najemca powinien sprawdzić zamontowane na jego powierzchni podliczniki, a także weryfikować rozliczenia 1:1. W zielonych budynkach powinno być opomiarowane ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... miesiąca, roku. Do kogo mówimy? Targetujemy odbiorców naszego komunikatu. Tu social media są wyjątkowo wdzięcznym narzędziem, bo choćby na Facebooku jasno możemy ... angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z ...
-
Bankowość mobilna ciągle w niszy?
... elektronicznej do standardów RWD nie jest procesem ani skomplikowanym, ani czasochłonnym, ani też kosztownym – przekonuje Marcin Wieczorek, Design Manager z Lizard Media. – Opieramy się na systemie i zabezpieczeniach, które już funkcjonują w banku i są sprawdzone. Dostosowujemy jedynie sposób wyświetlania treści co poprawia znacznie nawigację ...
-
Robert Lewandowski pokonał w marcu Agnieszkę Radwańską
... w prasie, radiu, TV i internecie odbiła się także walka Polaków z Serbami, która odbyła się na poznańskim stadionie i zakończyła zwycięstwem Polaków. W social media rządzi Lewandowski W mediach społecznościowych zdecydowaną przewagę zyskał RL9, który został wymieniony w ponad 55 tys. wpisów i komentarzy. Ponad czterokrotnie mniejszą popularnością ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... marek, które znalazły się na prowadzeniu. To właśnie tutaj użytkownicy social media dzielą się swoimi opiniami o markach, szukają porad zakupowych czy przekazują sobie ... sprawą wypadku limuzyny prezydenckiej. Temat był szeroko komentowany zarówno przez media tradycyjne, jak i społecznościowe, w których łącznie pojawiło się ponad 5 tys. wzmianek ...
-
Czaty, gry i narkotyki, czyli dzieci w Internecie
... łatwo jednak można wyjaśnić zjawiskiem przenoszenia większości poufnych działań na urządzenia mobilne, które w tym raporcie nie zostały uwzględnione. Kategoria „internetowe media komunikacyjne” była najpopularniejsza w Meksyku (86%), Rosji, Brazylii i we Włoszech (we wszystkich tych państwach jej udział wynosił nieco ponad 70%). Najmniejszą ...
-
mBank zalany falą hejtu
... m.in. publikacje strony TVN24 BiS na Facebooku i Twitterze. Jak zwykle w social media, nawet w trudnych nie zabrakło też satyry. W związku z awarią, mBank podjął działania także ... we frankach szwajcarskich. Wzrost krytyki w social media można było zaobserwować także na początku maja. Wtedy media obiegła informacja o tym, że mBank przegrał sądowy ...
-
Zaskakujące wyniki badań: za zakupy online wolimy płacić gotówką
... pomiędzy stale rosnącą liczbą kupujących w sklepach online, a coraz częściej wybieraną opcją płatności przy odbiorze bardzo zastanawia – mówi Paweł Biliński z Lizard Media. – Z pewnością nie chodzi tu o barierę technologiczną, gdyż nowoczesne sklepy internetowe udostępniają wiele wygodnych opcji płatności online – dodaje Paweł Biliński. Wyniki ...
-
Sukces finansowy okiem pokolenia Y: Porsche czy Dominikana?
... które wyznaczają osiągnięcie sukcesu finansowego. Tymczasem badanie zrealizowane przez Blue Media dowodzi, że pokolenie Y ma zgoła odmienne podejście do tej ... wskazało zaledwie 2 proc. badanych z grupy młodszej. Metodyka badania Satisface dla Blue Media Badanie telefoniczne CATI, czerwiec 2016 r. Zrealizowano łącznie 1004 wywiadów telefonicznych na ...
-
San Escobar istnieje... w mediach
... kolejnej już wpadki ministra spraw zagranicznych i nie znającej granic fantazji internautów. Sprawa zatoczyła jednak tak szeroki krąg, że podchwyciły ją media tradycyjne. I to nie tylko w Polsce. O "przejęzyczeniu" Witolda Waszczykowskiego, nazywanego niekiedy "najbardziej zagubionym ministrem w kraju", nie pominął milczeniem nawet Washington Post ...
-
Po co banki szperają w naszych social mediach?
... płatniczą też nie pozostawiają szerokiego pola do interpretacji bankom - mogą prześledzić nasze zakupy z dokładnością co do jednego pomidora. Jednak social media mają znacznie szerszy zasięg, a lekkomyślne udostępnianie prywatnych danych skutkować może wieloma nieprzyjemnymi konsekwencjami. - Jakie działania w social mediach narażają nasze ...
-
Polacy chcą wybierać metody płatności
... i wygodnie. To tłumaczy deklaracje 16 proc. respondentów zrealizowanego przez Blue Media badania „Jak kupujemy w Internecie 2017”, gotowych zapisać w sklepie dane ... pakiet kanałów, czy zniżkę - podkreśla Krystian Wesołowski z Blue Media. Metodologia badania Satisface dla Blue Media Badanie internetowe CAWI, zrealizowano łącznie 1082 wywiady w czerwcu ...