-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... okresem przedświątecznym. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Najwięcej w promocję w branży handlowej zainwestował Lidl (53 mln zł) oraz Media Expert, a także Media Markt. Wydatki reklamowe największych marek wzrosły w listopadzie zauważalnie. Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej największy budżet został wykorzystany ...
-
Czego najczęściej dotyczy fake news?
... i sportu (6%). Jeżeli chodzi o źródła, z których pochodzą fałszywe informacje, to są to przeważnie: media (54%), politycy i osoby publiczne (41%) oraz celebryci (40%). ... ponad połowa potwierdza, że powinny pojawić się zewnętrzne regulacje i/lub instytucje monitorujące media pod kątem potencjalnie nieprawdziwych informacji. Co druga osoba jest zdania, ...
-
Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski
... komunikacją i jak wiele mamy jeszcze do zrobienia w obszarze walki z fake newsami i edukacji w tym zakresie – dodaje M. Zwolińska. EDELMAN TRUST BAROMETER 2018 – MEDIA I TECHNOLOGIE Komentuje Jakub Chajdak, szef działu Technology w Lighthouse, firmie będącej wyłącznym przedstawicielem sieci Edelman w Polsce. Z raportu Edelman Trust Barometer 2018 ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... proc.), a pozostałe branże, tj. finansowa, motoryzacyjna i telekomunikacyjna, wygenerowały po 9 proc. całości uwzględnionych w analizie wydatków na reklamę. Wydatki reklamowe w podziale na media Jeśli przyjrzeć się ogółowi wydatków wszystkich branż to wyraźnie widać, że największą popularnością wśród reklamodawców cieszy się reklamę telewizyjną, na ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (w przypadku finansów i telekomunikacji ... mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Kaufland oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2018
... regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 czerwca 2018 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita). Każdy artykuł został przeczytany i sklasyfikowany jako ...
-
Pancerne smartfony Doogee
... Talk umożliwiającej komunikację na zasadzie walkie-talkie. Smartfony te dostępne są w sieci Media Expert w kolorze czarnym, srebrnym lub złotym. Model S60 możemy kupić za ... SIM. Doogee S30 dostępny jest w kolorze złotym lub czarnym w sieci Media Expert w cenie 622 złotych. Specyfikacja techniczna Doogee S50: Wyświetlacz: 5,7-cali, 1440 x 720 px, ...
-
Fintech. Czy Polacy są gotowi?
... . To niektóre wnioski, jakie płyną z najnowszej edycji zrealizowanego przez Blue Media badania "Podejście Polaków do fintechu". Przepisy unijnej dyrektywy PSD2 mają wejść w ... jak Google czy Facebook (8 proc.) - wynika z badania spółki technologiczno-finansowej Blue Media. Niebankowe usługi finansowe? Wahamy się Banki wciąż mają w Polsce duży ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez ... tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Biedronka, Media Expert, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio ... zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... kwartałach 2018 r. reklama zewnętrzna odnotowała wzrost przychodów o 14,3 mln zł, czyli o 4,0%. Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w outdoor były handel, media i telekomunikacja. Dobry trzeci kwartał (+9,3%) to głównie zasługa kampanii nowego sklepu internetowego About You oraz marki Meaters, czyli nowego produktu od ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... przewyższały budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W okresie ... zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów ...
-
Poniedziałek, czyli czas na zakupy przez internet
... dokonanych zakupów porównywalny i jednocześnie prowadzi ze względu na wartość zakupów. Poniedziałek powinien być ulubionym dniem e-sprzedawców - mówi Marcin Szczur z Blue Media. Szczyt w poniedziałek, dołek w sobotę Z danych Shopera wynika, że najaktywniejsi na zakupach przez internet jesteśmy w pierwszych dniach nowego tygodnia, a zwłaszcza ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... (60% vs 30%) – komentuje Anna Kuropatwa, Insights and Strategy Director w Havas Media Group. Wyniki Meaningful Brands® 2019 W tym roku markami, które w globalnym badaniu wypadły ... możemy się nią dzielić z naszymi klientami – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group. Oferowanie treści, które są dla ludzi meaningful naprawdę się opłaca ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne ... tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... w istotnym stopniu przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio po 60 proc.), ... zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt, Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród ...
-
Top Marka 2019 - wydawnictwo, prasa, producenci papieru
... Sport.onet.pl, Forsal.pl, Gazetabiznesowa.pl oraz Wiadomości.onet.pl. Przekaz z social media zdominował Facebook – 1 365 252 wpisy i komentarze. 622 476 wzmianek odnotowano ... Marka 2019 W XII edycji raportu „Top Marka” badaniem objęto materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku – ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... dla sprzedaży produktów i usług – dodaje Moore. Metodologia badania: W celu zrozumienia tego, w jaki sposób klienci INTERSPORT reagują na doznania sensoryczne, Mood Media stworzyło dwa środowiska w sklepie. Pierwsze środowisko “wszystkich zmysłów”, w którym aktywowane były wszystkie elementy sensoryczne, w tym muzyka, zapach świeżo skoszonej trawy ...
-
Łukasz Piszczek vs Krystyna Pawłowicz. Kto wygrywa w mediach?
... zarówno materiały prasowe, jak i portale internetowe oraz media społecznościowe. Jak wynika z danych IMM, od 1 do 22 listopada media należały do Krystyny Pawłowicz, o której ... czyli kandydatura do Trybunału Konstytucyjnego i właśnie ten temat rozpalił media społecznościowe do czerwoności. Jeżeli chodzi natomiast o nacechowanie emocjonalne wypowiedzi, ...
Tematy: monitoring mediów, media -
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... ,4 mln zł, dynamika +18,1%), produkty farmaceutyczne (+14,9 mln zł, dynamika +1,9%) oraz media (+13,3 mln zł, przy dynamice +9,4%). W sektorach o najwyższej dynamice duże wzrosty ... oferty premium. Ten typ nośnika szczególnie cenią sobie przedstawiciele sektorów media oraz żywność. W pierwszym przypadku dużo na citylighty wydali dystrybutorzy ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... firmy te prowadzą skuteczną komunikację w mediach ogólnopolskich i regionalnych, własnych kanałach social media oraz poprzez organizacje zrzeszające pacjentów komunikację do organów władzy. Firma ... bieżącej sytuacji. Temat epidemii w pewnym momencie może stać się nużący. Media mogą, więc uznać, że temat koronawirusa w dużej mierze został wyczerpany i ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... po zakończeniu epidemii. To niektóre dane, jakie niesie ze sobą najnowsza, specjalna odsłona badania „Kryzysometr” autorstwa Alert Media Communications. Przed nami rezultaty specjalnej edycji badania Alert Media Communications "Kryzysometr 2020 – komunikacja w czasie pandemii", którego autorzy przyjrzeli się, jak obecną sytuację i związane z nią ...
-
Zachowania konsumentów inne niż przed pandemią. Co się zmieniło?
... pandemii deklarują tylko pozostanie przy częstszym gotowaniu w domu oraz korzystaniu z internetowych usług bankowych. Komentarz Alicji Cybulskiej, Chief Strategy Officer Havas Media Group: Pandemia zastała Polaków w poczuciu bezpieczeństwa, które uznawali za gwarantowane ze względu na wieloletnią stabilizację gospodarczą i nawet kryzys z 2008 roku ...
-
Subskrypcje z rosnącą rzeszą fanów. Jakie usługi najpopularniejsze?
... tradycyjnych usług cyklicznych wybieramy raczej usługi podstawowe i praktyczne, takie jak te związane z naszym zdrowiem czy odżywianiem – zauważa Sylwia Frydel z Blue Media. Wygoda i kuszące dodatki Głównym czynnikiem decydującym o wyborze usług subskrypcyjnych przez Polaków jest ich wygoda, którą deklaruje połowa użytkowników. W dalszej kolejności ...
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
... przewagi konkurencyjnej mówi się nie od dziś. Jak często wspominają o tym media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowszy raport przygotowany przez PSMM Monitoring & ... in.: Jak często w mediach pojawiają się wzmianki dotyczące kwestii związanych z ESG? Jakie media przodują w publikacji doniesień na temat ESG? Co jest powodem niskiej popularności ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... do roku. Wśród liderów wydatków znajdziemy firmę TERG – właściciela sklepów Media Expert, sieć Lidl i Euro-Net Warszawa. Największy spadek wolumenu inwestycji ... Suma powierzchni reklamowej w magazynach skurczyła się o 8,4%. Sektorem o największym wolumenowym spadku był sektor media (mniej o 2,3 mln zł, dynamika -36,3%). Drugi pod względem wolumenu ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... pandemią, poziom przychodów w 2023 r. jest już wyższy aż o 18,6%. W pierwszej piątce sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse, motoryzacja, handel oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżniał się sektor motoryzacja, który zwiększył inwestycje reklamowe ...
-
Komputer zamiast sekretarki
... nim użytkownika. W dzisiejszych czasach, ludzie są zasypywani ogromną ilością maili, wiadomości czy rozmów telefonicznych, najczęściej podczas pracy. Naukowcy z laboratorium Human Media postanowili zaradzić temu problemowi i opracowali urządzenie, które potrafi określić stan skupienia użytkownika i w sytuacji gdy jest on zajęty zachować dla niego ...
Tematy: komputery -
Komunikator Net transakcyjny
... . Partnerem jest polski Tour-operator BP Gryf. Jest to pierwsze tego typu wdrożenie w Polsce. Jak powiedzial Piotr Kluczewski, dyrektor marketingu w AMP Media: "Wprowadzenie możliwości dokonywania transakcji za pomoca messengera to pionierskie rozwiązanie które jest jednym z elementow pomysłu na biznes zwiazany z komunikatorem Net ...
Tematy: komunikatory -
Kanapowy kontroler
... Gyration zaprezentowała urządzenie będące połączeniem pilota i myszy komputerowej. Gadżet powstał z myślą o komputerach pracujących pod kontrolą systemu Windows XP Media Center (WMC). Gyration Media Center Remote ma zastąpić standardowe piloty dostarczane z zestawami WMC, które posiadają blisko 40 przycisków i ze względu na sposób przesyłania ...
-
Wsparcie IT w modelu ASP
... Media Sp. z o.o., firma działająca na rynku outsourcingu IT wprowadziła na rynek polski ... . Umożliwia to nawiązanie sesji z komputerami klientów, bez konieczności uprzednich modyfikacji ich systemów. "Tele Info Media świadczy usługi help-desk z użyciem DesktopStreaming już od kilku miesięcy. Firmy dokonujące u nas zakupów otrzymują wsparcie ...
-
Nagrody za lojalność
... marketingowej z klientem. Pozyskanie dokładnych danych dotyczących nabywców oraz historii ich zakupów jest również ważnym elementem przedsięwzięcia." – mówi Dyrektor Kreatywny w AMP Media Adam Nowak. Program lojalnościowy jest wspierany przez oprogramowanie przygotowane specjalnie na potrzeby Klubu Bron.pl. Autorski system EuroCRM Grupy AMP ...
Tematy: bron.pl -
Europejskie standardy reklamy online
... znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w ... doprowadziło do powstania bardzo wielu formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart ...
-
Microsoft na każdym DVD?
... wersji specyfikacji standardu HD-DVD, oprócz technologii H.264 i MPEG-2, trafiło opatentowane przez Microsoft rozwiązanie VC-9,czyli technologia dekodowania obrazu zintegrowana w Windows Media Video 9. Argumentem, który przesądził o wyborze VC-9, była podobno najwyższa jakość obrazu, dzięki której rozwiązanie pokonało aż 18 konkurentów. Jeśli taka ...
-
Nowa era komputerów?
... swoim domowym salonie – komentują twórcy pomysłu. Zwane z angielskiego „Entertainment PC” lub „Media Center PC” wyglądem nie przypomina komputera – podobne jest bardziej ... procesor Intel® Pentium® D z systemem Windows XP Media Center Edition. Dzięki wbudowanym dwóm tunerom telewizyjnym (i radiowym), Media Ceneter PC pozwala nam nagrywać ...