-
Telewizory LCD kontratakują
... w stosunku do dużych telewizorów plazmowych. Powodem zwiększonej sprzedaży produktów LCD są spadające ceny dużych matryc ciekłokrystalicznych. Zdaniem analityków z firmy Pacific Media Associates popularność urządzeń plazmowych nadal utrzymuje się na wysokim poziomie, jednak niektóre sektory rynku zostaną wkrótce zdominowane przez technologię LCD ...
-
Polskie spółki najlepsze w Europie Środkowej
... z pięciu krajów: Czech, Słowacji, Węgier, Łotwy i Polski. Polska firma Blue Media Sp. z o.o., integrator technologii informatycznych na styku telekomunikacji i usług finansowych została ... 000 Euro - mówi Jiri Polak, Regional Managing Partner for Technology, Media and Telecommunications w Deloitte Central Europe. Spółka nominowana w tej kategorii nie ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Zadaniem specjalistów do spraw PR jest sprawić, żeby do klientów - głównie poprzez media - docierały informacje tworzące pożądany wizerunek firmy. Specjaliści od PR zwykle wąsko ... bądź osoby. Monitoring mediów pozwala ocenić, jak dany temat przedstawiany jest przez media oraz jak skuteczne są działania public relations podejmowane przez firmę czy ...
-
Wyjazdy wakacyjne z internetu
... planowaniem wakacji w 2007 r. będą dokonywać przez internet - wynika z raportu Burst Media. W sondażu przeprowadzonym przez Burst Media wzięło udział 2 100 użytkowników internetu powyżej 18. roku życia, planujących podróż w nadchodzącym kwartale. Wynika z niego, ... niż przez internet i nawet nie potrafiliby tego zrobić inaczej - informuje Burst Media ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
... . Podsumowanie zostało przygotowane przy wykorzystaniu usługi monitorowania Internetu NewsPoint. Organizacja EURO 2012 i związana z tym perspektywa promocji Polski zelektryzowała wszystkie media. Pojawiło się na ten temat więcej publikacji (3764) niż o premierze Jarosławie Kaczyńskim, który jest najczęściej wymienianym w kwietniu politykiem (3564 ...
-
Reklama w telewizji I-VI 2007
... wpływy reklamowe i tym samym wyprzedziła Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w pierwszym półroczu 2007 roku na reklamach 1,05 mld zł, czyli o 12 ... a TV Puls – 32,31 mln zł (spadek o 6,75 proc.). Anna Kiljan, senior media planner & buyer w PRO Media House tłumaczy nam, że wyniki zdają się potwierdzić tezę, iż wydatki na ...
-
Księgarnie internetowe 2006-2010
... 590 mln zł - wynika z analizy przeprowadzonej przez Olafa Kostarczyka z wydawnictwa Media Lazar. Z racji moich obowiązków zawodowych, poszukiwałem prognozy polskiego e-commerce dotyczącej sprzedaży ... jego firmy (jak rozumiem, chodziło tu o przychody całej grupy Empik Media & Fashion). Gdyby miało to nastąpić do roku 2010 oznaczałoby, że Empik ...
-
Branża PR w mediach III 2008
... względem liczby publikacji. Co ciekawe, znacznie wyprzedziła drugi z najczęściej poruszanych przez media tematów - branżę PR, stanowiąc ponad 56 proc. wszystkich materiałów. Liderowi marcowego ... poświęcono aż 127 publikacji w mediach. Zagadnienie to było omawiane głównie przez media lokalne, co sprawiło, że właśnie one opublikowały znacznie więcej, ...
-
Mały notebook Samsung NC10
... NC10. Nowy model został wyposażony m.in. w kartę graficzną Intel Graphics Media Accelerator 950 oraz procesor Intel Atom. Samsung NC10, dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: czarnym ... 80 do 160GB. Nowy model posiada także kartę graficzną Intel Graphics Media Accelerator 950. Wnętrze urządzenia chroni obudowa Protect-o-Edge o grubości 1,19 cm. ...
-
Notebook Acer Aspire 5735
... nową serię notebooków Aspire 5735. Nowy model został wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 15,6 cala i formacie 16:9 oraz układ graficzny Intel Graphics Media Accelerator 4500MHD. Notebook Aspire 5735 został wyposażony w przyciski multimedialne zapewniające dostęp do często używanych funkcji i kontrolę nad multimediami. Ponadto, w notebooku ...
-
Polityka w Internecie a jego wiarygodność
... samych wartości i zadań, nie czyni ani nie pomaga czynić z tych uczestników obywateli. Zamiast tego tworzy konsumentów. Media nie prezentują informacji nieskażonych ideologiami czy interesami. Media informują, pouczają, perorują, celebrują — unikają natomiast rzeczowej i uczciwej prezentacji reakcji zwrotnej odbiorców. Związek między informacją ...
-
Branża PR w mediach I 2009
... osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji dotyczących branży PR. W styczniu ekspertem najczęściej proszonym przez media ogólnopolskie o komentarz PR-owski był Wojciech Jabłoński (12). Drugie miejsce zajął Piotr Tymochowicz (11). Obaj komentowali zazwyczaj, z perspektywy public relations, bieżące ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... firm konkurencyjnych. W ramach raportów NewsPoint można również zbadać sposób, w jaki media opisują poszczególne zagadnienia, na przykład „kryzys na rynku nieruchomości”. ... lub osoby. Odpowiada na pytanie, w jaki sposób są postrzegane i przedstawiane przez media. Raport może zawierać analizę za wybrany okres lub porównanie wizerunku w dwóch okresach ...
-
Empik sprzedał udziały w polskiej Sephorze
... w otwieraniu salonów drogeryjnych w centrach handlowych w Polsce. Udziałowcy i zarząd Empiku zdecydowali się odsprzedać swoje udziały w Sephorze Polska, o czym poinformował NFI Empik Media & Fashion w komunikacie. Transakcja jest realizacją umowy zawartej w roku 2003 r. Sephora SA była zobowiązana do zapłaty za udziały w Sephora Polska kwoty ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... crossmediowej. W wyniku tych wszystkich działań o kampanii mówiono wszędzie. Powtarzano zarówno informacje inspirowane przez twórców filmu, jak również tworzone przez same media i fanów. Na poszczególnych etapach kampanii w różnych miejscach do akcji włączało się coraz więcej ludzi, a napięcie wciąż rosło. W sumie w spektakularnych działaniach ...
-
Smartfon BlackBerry Bold 9700
... , obrazów i muzyki (do 38 godzin) oraz wsparcie dla BlackBerry® Desktop Managera dla PC-ów i Mac-ów, BlackBerry Media Sync dla prostej synchronizacji z iTunes® i Windows Media® Player 3,5 milimetrowe gniazdo stereofonicznych słuchawek, umieszczone w górnej części smartfonu oraz dedykowane przyciski kontrolujące natężenie dźwięku, umożliwiające ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... jedynego, medium trafiło 109 spośród 183 ofert. Interesujące jest także to, że media elektroniczne stały się właściwie jedynym kanałem publikacji ogłoszeń dla tej branży ... w mediach elektronicznych nie były brane pod uwagę w analizie). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 98 ofert pracy, z czego większość pochodziła z agencji ...
-
Podatek zryczałtowany od najmu: przychód a opłaty
... ). Natomiast otrzymane przez wynajmującego od najemcy należności z tytułu opłat za media, wodę, energię elektryczną, gaz - skoro do ich ponoszenia zobowiązany jest najemca - ... ). Natomiast otrzymane przez wynajmującego od najemcy należności z tytułu opłat za media, wodę, energię elektryczną, gaz - skoro do ich ponoszenia zobowiązany jest najemca - ...
-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... HD. „Z naszych badań wynika, że wkraczamy w nową erę telewizji. Internet, media społecznościowe i smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumenci w każdym wieku odbierają treści ... wpływ na decyzje zakupowe rodziców w zakresie usług telewizyjnych. Jednak z badania „European Media Engagement Barometer 2010” wynika, że rodzice mają wpływ na decyzje w ...
-
Galeria Victoria: otwarcie w X 2010 r.
... handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 m2) oraz punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 ... , Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, KappAhl, Komputronik, MARHABA, Martes Sport, Media Expert, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, Oxide&Snazee, ...
-
Nowe notebooki Toshiba Satellite
... z siecią i wymianę danych z innymi urządzeniami. Za pomocą oprogramowania Toshiba Media Controller można przesyłać zdjęcia, muzykę oraz filmy w sposób bardzo intuicyjny. ... urządzeniom cyfrowym łączenie się z siecią i wymianę danych z innymi urządzeniami. Oprogramowanie Toshiba Media Controller pozwala na swobodny przepływ plików wideo np. z portalu ...
-
Zakup działki: dostęp do mediów
... rozwiązań, pozwalających zarówno kupującym jak i sprzedającym realizować bezpieczne transakcje. Media na mapie to nie wszystko Kupując działkę nabywca zażądał mapy zasadniczej ... ) nachylenie i ekspozycja (najlepiej kupić działkę płaską zlokalizowaną nieco powyżej drogi) media czyli prąd, gaz, woda, kanalizacja, telefon (również zasięg komórki) ...
-
Stary samochód w firmie obniży podatek?
... którym prowadzona jest działalność gospodarcza oraz amortyzacja takiego lokalu, a także wprowadzenie do ewidencji środków trwałych prywatnego samochodu. Część wydatków na media i czynsz zaliczysz do kosztów Prowadzenie działalności gospodarczej we własnym mieszkaniu umożliwia podatnikowi zaliczenie do kosztów podatkowych części wydatków związanych ...
-
Polskie górnictwo w mediach
... Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, firmy będącej współautorem raportu. Najwięcej uwagi branży górniczej poświęcały media regionalne, a przodowały w tym obszarze media śląskie (1683 publikacje). Poza Śląskiem najwięcej o górnictwie pisano w województwach małopolskim i mazowieckim, jednak były to wielkości o rząd ...
-
Usługi teleinformatyczne - trendy 2012
... sieciowe stały się równie ważne co drogi i energia elektryczna oraz że media społecznościowe kształtują nowe sposoby podawania wiadomości. Badania ConsumerLab dowodzą ... , zarówno firmom, jak i konsumentom. Media społecznościowe kształtują nowe sposoby podawania wiadomości. Media społecznościowe zwiększają skalę wykorzystywania zdjęć, wideoklipów ...
-
Trendy w branży IT w 2012r.
... lub wyciekiem kluczowych dokumentów. Wirtualizacja, chmura czy media społecznościowe z pewnością dają polskim firmom wyjątkowe możliwości rozwoju biznesu, ... działania przewidział na wypadek utraty danych i w jakim czasie dane mogą być odzyskane. Media społecznościowe – zwiększająca się z miesiąca na miesiąc popularność portali takich jak Facebook ...
-
Marki piwa w Internecie
... jednocześnie. Dlatego ważna jest przemyślana, wyróżniająca się strategia obecności w social media, którą marka będzie wyróżniać się od innych. Każdy brand, nawet z ... właśnie do niej powinien przede wszystkim komunikować – mówi Magdalena Górnicka, Social Media Manager. Informacje o raporcie Raport przedstawia analizę opinii internautów w oparciu o ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... sektorze wynikają bardziej ze zjawisk krótkookresowych niż długofalowych tendencji - ocenia prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. ... zwiększyła branża finansowa (skok o 3,8 mln zł, tj. 92 proc.), następnie branża „media i książki” (2,4 mln zł, 25,5 proc.) oraz handel (wzrost 1,6 mln zł, ...
-
Wydatki na reklamę radiową 2011
... w całym 2011 roku wyniosły 561,3 mln zł. Udział radia w torcie reklamowym wyniósł 7,5 proc. (w 2010 – 7,2 proc.). Według danych cennikowych Kantar Media, najwięcej w radiu wydali producenci produktów farmaceutycznych i leków, których wydatki wzrosły w ujęciu rocznym blisko dwukrotnie. Kolejnymi sektorami z największymi wydatkami reklamowymi w radiu ...
-
Finanse domowe powodem kłótni Polaków
... już nieco poniżej średniej europejskiej. Co wyjątkowe, źródłem wiedzy Polaków są głównie media i Internet. Aż 70 proc. polskich par z dłuższym stażem, ma za sobą ... jedynie co trzeci badany. Media głównym źródłem wiedzy o finansach Ankieta ING pokazała, że w Polsce w kształtowaniu świadomości finansowej wyjątkową rolę pełnią media i internet. Ponad ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po dobrym pierwszym kwartale, łączny wzrost w pierwszym półroczu ... analizach są gromadzone w sposób ciągły przez sieć monitorującą należącą do CAM Media. Osoby prowadzące monitoring raportują fakty każdej ekspozycji wielkoformatowej w siedmiu największych ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 ... udział outdoor, który w pierwszej fazie rozwoju sieci był podstawowym medium. Pozostałe media mają marginalny udział w torcie, chociaż warto zauważyć, ze w tym półroczu 2% ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia dialogu ... które liczyły, że na Euro zarobią, chyba wszystkie się rozczarowały. Media należą do nich bezsprzecznie - potwierdza Bierzyński. Podczas rozgrywek piłkarskich wielu reklamodawców ( ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 6,6% - podaje raport CAM Media. Decydujący wpływ na wartość sprzedaży po trzech kwartałach miał wynik osiągnięty w ... – do 200 m2; średnia – 200-500 m2; duża – powyżej 500 m2. Informacje o badaniu Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z nim analizy zostały sporządzone ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... a nie tylko rozmową o innych narracjach. Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco: „Przewidujemy, że rok ... – każdy potencjalny punkt kontaktu jest zintegrowany ze wszystkimi pozostałymi. To właśnie media cyfrowe staną się areną zmian – coraz więcej marek będzie ...