-
Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
... i punktach sprzedaży (49%), jak również z ulotek (44%). Biorąc pod uwagę główne media, poza-internetowe źródła wiedzy są wskazywane przez badanych rzadziej – programy telewizyjne i ... danych o osobach decydujących o wyborze operatora telefonu komórkowego z badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres kwiecień – wrzesień 2010 roku. Grupa ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2010
... Z zestawienia wypadła witryna download.net.pl. Na 20 miejscu znalazła się Grupa TRO Media. PRACA W kategorii „Praca” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym, z trzeciego, Grupa Wirtualna Polska. ... 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2011
... 14. Kolejną nowością jest witryna speedtest.pl na pozycji 18. Z zestawienia wypadły Grupa TRO Media i witryna sourceforge.net. PRACA W kategorii „Praca” na podium ponowne zmiany. Na miejscu ... N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... marki „nawiązywały relacje” z klientami, a nie tylko „kierowały ofertę do grupy docelowej”. Media cyfrowe umożliwiły markom luksusowym szerszą obecność i interaktywny udział w życiu konsumentów. ... Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2011
... oraz Grupa Money.pl. Na miejscu 18 pojawiła się, nie notowana w lutym Grupa Media Regionalne. Kolejnymi nowościami są witryna vw-passat.pl (17), witryna fordclubpolska.org (19) oraz Grupa ... : N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2011
... eu – z 15 na 20. Na miejscu 18 pojawiła się nienotowana w marcu Grupa TRO Media. PRACA W kategorii „Praca” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym, z trzeciego Grupa Wirtualna Polska - Orange. ... N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2011
... z 10. Grupa Brameczka spadła na miejsce 17 z 13. Awans natomiast odnotowała Grupa TRO Media – z pozycji 18 na 14. Na miejscu 16 znalazła witryna cnet.com (spadek z 11). Z zestawienia ... : N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2011
... Axel Springer i Grupą Netstel. Na miejscu 9 pojawiła się nienotowana w czerwcu witryna instalki.pl. Grupa Tro Media spadła na pozycję 13 z 11. Grupa Catalist.pl awansowała na pozycję 15 z ... N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2011
... zmiany pojawiają się na miejscu 9, na które z pozycji 11 wskoczyła Grupa Mobile. Grupa Media Regionalne wskoczyła na miejsce 15 z 16. O dwa oczka w górę powędrowała również Grupa Blomedia (z ... : N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2011
... miała miejsce na pozycjach 9 i 10, pomiędzy Grupą V10.pl i Grupą Mobile oraz Grupą Media Regionalne (14) i witryną motonews.pl (15). Z zestawienia wypadły Grupa Money.pl i motoforum.pl. ... : N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2011
... największy spadek zestawienia. Na miejscu 20 uplasowała się nienotowana w październiku Grupa KRN Media. E-COMERCE W kategorii „E-commerce” w listopadowym zestawieniu pierwsze miejsce należy do Grupy Allegro. ... 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2012
... spadek dotyczy Grupy Projektosop.pl ( z miejsca 13 na 19). Tabelę zamyka Grupa Media Regionalne – spadek z miejsca 17. E-COMERCE W kategorii „E-commerce” w styczniowym zestawieniu pierwsze miejsce ... N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Najlepsze marki świata a kryzys
... będą i tak ograniczać zakupy i wybierać wyłącznie niską cenę!” Joanna Seddon, CEO Millward Brown Optimor, w swym wprowadzeniu do piątej edycji raportu prezentującego 100 najbardziej ... nowe możliwości Żyjemy w czasach równie dramatycznych zmian technologicznych. Technologia cyfrowa, media społeczne, platformy mobilne to dla marki nowe możliwości ...
-
Sytuacja finansowa młodych Polaków cz. 3
... - niespłaconych pożyczek, kredytów, ale też niezapłaconych rachunków za czynsz i media. Łącznie młodzi mają przeterminowane należności na niemal 4 mld złotych. Najbardziej ... badaniu Badanie „Finansowy portret młodych” zostało zrealizowane przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej ...
-
Megapanel V 2015
... PC pierwsze miejsce nadal zajmuje Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 15 nowość – Dysk Google. W ... próby: N=9 485. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... tym 90 minut korzystając ze smartfonów i 61 minut przy tabletach (badanie Millward Brown „AdReaction 2014”). Jednymi z najczęściej instalowanych aplikacji na smartfonach są gry. Z ... do ich zainteresowań (53 proc. ankietowanych w badaniu IPG Media Lab/Sharethrough). Dlatego w webowo-mobilnych grach scenariuszowych przekaz reklamowy stanowi jeden ...
-
Płacą czynsz, a kredyty muszą poczekać. Zobacz, jak seniorzy regulują zobowiązania
... wyłącznie o nieopłaconych przez co najmniej 60 dni od terminu rachunkach za: media, telefon, telewizję, czynsz, alimenty, pożyczki gotówkowe z firm pozabankowych, ... płatniczej pokazują też badania „Zachowania Polaków związane z opłacaniem rachunków” przeprowadzone Millward Brown na zlecenie BIG InfoMonitor. Wynika z nich, że wśród najstarszych osób ...
-
Działalność gospodarcza najtrudniejsza a Kielcach i Lublinie
... . polskich firm. Firmy przekazują problemy dalej Wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie BIG InfoMonitor pokazują jak znaczące problemy z uzyskiwaniem płatności, ... . wskazań. Na koniec odkładają także płatność za czynsz i wynajem oraz media (po 11 proc. wskazań). Informacje o badaniu * W badaniu przeprowadzonym we wrześniu 2015 ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... Ponad połowa badanych chciałaby mieć możliwość komunikowania się z operatorem poprzez media społecznościowe. Kim jest konsument cyfrowy? W opracowaniach tworzonych przez KPMG konsument ... próbie polskich konsumentów cyfrowych, we współpracy z Millward Brown. Na potrzeby badania konsumentów cyfrowych zdefiniowano jako osoby, które codziennie ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... konsumentów w nieco starszym wieku. Konsumenci stają się coraz mniej lojalni wobec marek, a media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę w ich wyborach. W tym kontekście marki ... Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Kantar Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, ...
-
Pracownicy z Ukrainy już deficytowi?
... serwisy z ogłoszeniami o pracę na Ukrainie (23%), Urzędy Pracy na Ukrainie (15%) oraz media społecznościowe (10%). - Ciekawy jest dosyć niski odsetek firm, które zgłaszają ... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Personnel Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracodawców – badanie ...
-
Koszty życia w Polsce coraz wyższe. Długi też
... Jego podstawą były badania, które Krajowy Rejestr Długów zlecił firmie Kantar Millward Brown. Czego dowodzi? M.in. sporego wzrostu comiesięcznych zobowiązań. Przeciętne miesięczne ... odczuwają na swoich portfelach, że dzisiaj o wiele więcej płacą za media. Rachunki za gaz, w ich odczuciu, wzrosły o 73%. Podobnie zresztą z rachunkami za prąd (wzrost ...