-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... oraz… na torpedowanie reklam konkurencji! W ubiegłym roku w swoich prognozach firma Millward Brown przewidywała, że meshing (równoległe oglądanie powiązanych ze sobą przekazów ... cyfrowa marki Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media buyerów jest to ekscytujący czas zmian, a prawdziwe skutki tej metody ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Media społecznościowe a zachowania konsumentów
... ”, dodaje Rob Hernandez, Global Brand Director w firmie Firefly Millward Brown. „Nie mają zahamowań, żeby opowiadać światu o swoich nawet najbardziej prywatnych przemyśleniach, ale stawiają granicę i nie podają numeru telefonu czy innych danych ułatwiających identyfikację. W efekcie media społecznościowe znajdują się pod coraz większą presją, aby ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... żeby wzmocnić znajomość marek, zmienić ich postrzeganie czy też nakłonić konsumentów do działania” – powiedziała Jane Ostler, Managing Director, Media & Digital w Kantar Millward Brown. „Wpływ oddziaływań komunikacyjnych i poziom zwrotu z inwestycji można bezpośrednio porównać z innymi wskaźnikami dla marki i miarami behawioralnymi, ale marki muszą ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... (czyli urządzenia noszone na ciele użytkownika), minimalistyczny projekt graficzny, meshing, stacking, shifting to według raportu opracowanego przez Millward Brown główne trendy, z jakimi spotkają się w bieżącym roku media tradycyjne i cyfrowe. 1. UNIEZALEŻNIENIE SIĘ OD TYPU EKRANU – MATERIAŁY WIDEO JAKO „PŁYNNY” ŚRODEK WYRAZU W roku 2014 stracą ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... się coraz ważniejszym elementem w planowaniu kampanii w mediach elektronicznych. Dzięki łatwiejszej dostępności pomiarów tego typu przekazów (np. viral potential pre-test firmy Millward Brown czy Kantar Videos) marketerzy mogą lepiej planować, monitorować i dostosowywać swoje działania do potrzeb. Marketing wirusowy nie jest już postrzegany jako ...
-
Media cyfrowe - trendy na 2012 rok
... technologii będzie silniej ukierunkowany na przyjemność i rozrywkę”. Poniżej prezentujemy trzy prognozy Millward Brown dla świata mediów cyfrowych na rok 2012. Gamification – duże marki chcą ... . W nadchodzącym roku wpływ tych zmian będzie odczuwalny w całej branży. Media buyerzy będą inwestować znaczne środki w platformy popytowe i przyzwyczajać się ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
... odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown. – Przewidujemy, że w roku 2016 reklamodawcy będą nakładać konteksty marketingowe na mapę podróży konsumenta, tworząc zintegrowaną całość, dzięki czemu sprzedaż i treści budujące wizerunek marek będą się wzajemnie uzupełniały zamiast ze sobą konkurować. Instytut Millward Brown przewiduje także ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2016 -
Najczęściej cytowane media IV 2017
... miejscu trzecim TVPinfo. TVN24 zawdzięcza pierwszą pozycję informacjom z badania Kantar Millward Brown na temat poparcia partii politycznych. Radio Wśród stacji radiowych ... caracali. Na kolejnych miejscach uplasowały się "Puls Biznesu" oraz "Forbes". Media regionalne Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w kwietniu uplasowało się ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... Procter & Gamble oraz autor książki GROW. „Na partnerów wybrałem Millward Brown oraz zespół Millward Brown Optimor, nie tylko dlatego, że dysponują ogromną, największą ... Coca-Cola (napoje bezalkoholowe) Diesel (moda młodzieżowa i dodatki) Discovery Communications (media) Dove (kosmetyki) Emirates (linie lotnicze) FedEx (usługi kurierskie) Google ( ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... wiek dojrzały i sama stanie się elementem narracji, a nie tylko rozmową o innych narracjach. Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za media cyfrowe w Millward Brown, skomentował te wyniki następująco: „Przewidujemy, że rok 2013 będzie kolejnym okresem dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych i mobilnych oraz treści wizualnych ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... przez firmę Millward Brown. Wspomniane ogólnoświatowe badanie zrealizowane we współpracy z firmą Firefly (oddziałem badań jakościowych w Millward Brown), ... dopasowane do odbiorców docelowych oraz do kontekstu, w którym są najczęściej odbierane. Engagement (zaangażowanie): Media mobilne dają szansę na pogłębienie komunikacji, gdy konsumenci mają ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... budować autentyczną i trwałą wartość dla akcjonariuszy” – stwierdziła Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek. „Dzięki dbałości o własną markę oraz ... wartość, odwołując się do nowych technologii, na przykład wykorzystując media społecznościowe i związane z nimi aplikacje. Równocześnie obserwujemy, że istniejące w ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... Media & Digital w firmie Kantar Millward Brown. Jak zaangażować pokolenie Z i zbudować z nim trwałą więź. Oto szereg wskazówek wynikających z badania AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z. Nie pomijaj mediów tradycyjnych – Mimo iż konsumpcja mediów w Pokoleniu Z jest zdominowana przez świat cyfrowy, jego członkowie potrafią docenić media tradycyjne ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... działu mediów cyfrowych (Digital) w Millward Brown. „Kiedy dowiadujemy się, ile czasu konsumenci spędzają przed każdym z ekranów – czy to pojedynczo, czy korzystając równolegle z kilku urządzeń – a do tego dodamy informacje o gotowości konsumentów do oglądania reklam, zyskujemy wiedzę niezbędną do zbudowania media planu w dzisiejszym skomplikowanym ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... Millward Brown. Jak już wspomniano we wstępie, mediami In-store nazywamy kanały reklamowe, które zaznaczają swoją obecność w obiektach handlowo-usługowych. Są to: reklama audio – „In-store radio” oraz reklama video – „Mall TV” lub „Digital Signage”. Firma IMS we współpracy z Millward Brown ... badania potwierdzają, że media In-store korzystnie ...
-
Radio internetowe zdobywa popularność
... przez Millward Brown SMG/KRC, 40% internetowych radiosłuchaczy to fani stacji, których próżno szukać na falach eteru. Jak wynika z badań NetTrack, cyklicznie prowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC, radia w sieci ... 10%). Najpopularniejsze odtwarzacze multimediów wykorzystywane do słuchania rozgłośni radiowych to Winamp (43%), Windows Media Player ( ...
-
Sytuacja finansowa młodych Polaków cz. 2
... 758 zł. Jednak niemal co czwarty wynajmujący płaci za mieszkanie i media powyżej tysiąca złotych. Posiadacze własnego „M” wydają średnio 600 zł. Badanie pokazuje, ... o badaniu Badanie „Finansowy portret młodych” zostało zrealizowane przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Zrealizowano ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... wysoko - czytamy w raporcie z badania branży event marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami firmy zajmujące ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... zmiany tej sytuacji. Typowy weekend a długi weekend Przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC w maju 2012 roku reprezentatywne badanie Omnibus dowodzi, że spędzanie czasu wolnego w ... za granicę Więcej kobiet robi karierę zawodową Pojawiły się prywatne media. Grillowanie jest powszechne i lubiane przez wszystkich, ogólnodostępne, nie ma przeciwników ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor BrandZ Top100 Most Valuable Global Brands). W okresie, gdy większość głównych ... mld USD, a za nią Microsoft z wyceną na poziomie 76 mld USD. Media społeczne – twoja twarz na Facebooku: Popularny portal społecznościowy Facebook po raz ...
-
Ukryta reklama w mediach
... ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje ... Millward Brown – Warto jednak potraktować fakt, że 1/5 Polaków mediom nie wierzy jako rodzaj ostrzeżenia. Badanie zostało zrealizowane przez SMG/KRC Millward Brown ...
-
Firmy europejskie i marketing
... Millward Brown ogłosiła wyniki europejskiego badania EuroMedia Trends 2005 na temat ... zakres jego stosowania jest nadal bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... ,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet ... 94,6 proc. Informacje o badaniu Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, wszyscy 15-75 lat, fala VI-VIII 2011Kantar Media, wpływy cennikowe netto, w zestawieniu wzięto pod uwagę ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 21/2013
... Rolna w ramach Unii Europejskiej oraz polityka żywnościowa rządu Stanów Zjednoczonych. Światowe media zwróciły uwagę na ostatnie zmiany na rynkach zbożowych. Raport BrandZ Top 100 prezentuje ranking najcenniejszych marek świata (przygotował go Millward Brown Optimor - firma badawcza, razem z BrandZ - serwisem monitorującym globalne znaki firmowe ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2014
... , że była przetrzymywana i torturowana w Polsce. Przytaczano także wyniki sondażu Millward Brown i Gazety Wyborczej, według którego większość Polaków uważa katastrofę smoleńską ... od 1 do 30 kwietnia 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
... kraju na reklamę trafi do internetu, składając się na sumę 1 mld zł. Warto zwrócić również uwagę na fakt, że wg Millward Brown SMG/KRC aż 53% krajowych firm nie posiada swojej strony www. Jest to znacząca nisza, którą mogą wykorzystać nie tylko webmasterzy ...
-
Finanse Polaków: życie od wypłaty do wypłaty
... służy do opłacenia podstawowych i najczęstszych wydatków u 9 na 10 Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown na zlecenie Grupy KRUK. Większe lub niespodziewane wydatki z oszczędności lub pieniędzy otrzymanych w prezencie ... z motoryzacją, sportem oraz używkami. Nie lubimy wydatków koniecznych – na czynsz, raty, media ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2012
... – spadek z miejsca pierwszego, a na miejscu trzecim Grupa Gazeta.pl. Grupa Media Regionalne (6) i Grupa Interia.pl (5) zamieniły się miejscami. Identyczna zamiana miala ... 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2013
... na miejsce 16 z 18. Na pozycji 18 uplasowała się Grupa Media Regionalne – awans z miejsca 20. Na miejscach 19 i 20 również nienotowane w poprzedniej ... . Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2012
... 10 z 8. O trzy oczka w dół powędrowała Grupa Projektoskop.pl, z 12 na 15. Grupa Media Regionalne awansowała na miejsce 18 z 20. Na miejscu 20 pojawiła się nienotowana ... badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2012
... .pl (5) i witryna autocentrum.pl (6) ponownie zamieniły się miejscami. Grupa Media Regionalne (12) i Grupa Mobile (11) również zamieniły się miejscami. Z ... objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2012
... na miejscu drugim. Na miejscu trzecim Grupa O2.pl. Grupa NextWeb Media awansowała na miejsce 7 z 8. Witryna rossnet.pl spadła na pozycję 17 z 13. ... 13 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2013
... Grupa Onet.pl – spadek z miejsca drugiego Grupa IDG (10) i Grupa NextWeb Media (9) zamieniły się miejscami. Grupa Netstel spadła na pozycję 15 z 12. ... . Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2013
... instalki.pl. Grupa Gazeta.pl znalazła się na pozycji 9 z 7. Grupa NextWeb Media spadła na miejsce 11 z 9. Na miejscu 17 uplasowała się witryna soft4click. ... objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2013
... witryna instalki.pl. Grupa Gazeta.pl znalazła się na pozycji 9 z 7. Grupa NextWeb Media spadła na miejsce 11 z 9. Na miejscu 17 uplasowała się witryna soft4click.com ... badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...