-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2013
... z 8. Witryna blablacar.pl spadła na pozycję 13 z 11. Grupa NextWeb Media awansowała na pozycję 14 z 16. Tabelę zamyka nienotowana w poprzednim zestawieniu ... objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2012
... awansowała na pozycję 9 z 11. Najwyżej notowaną nowością jest Grupa Marquard Media na miejscu 12. Na miejscu pojawiła się Grupa Money.pl – również nienotowana ... objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2012
... pl (8) zamieniły się miejscami. Grupa V10 awansowała na pozycję 10 z 14. Grupa Media Regionalne spadła na pozycję 14 z 12. Na miejscu 17 pojawiła się ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2013
... drugiego. Na miejscu drugim Grupa Onet.pl. Grupa Interia.pl (6) i Grupa Media Regionalne (5) ponownie zamieniły się miejscami. Identyczne przetasowanie miało miejsce pomiędzy ... 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2014
... Onet – RASP z zasięgiem 37,4 proc. Na drugim plasuje się Grupa Polskapresse - Media Regionalne z zasięgiem 35,54 proc. Na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska ... objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2012
... 15 z 17. Na miejscu 19 uplasowała się nienotowana w lutym Grupa Media Regionalne. PUBLICZNE W marcowym zestawieniu kategorii „Publiczne” na podium ponownie zmiany ... badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2012
... się nienotowana w kwietniu witryna praca-online.pl. Tabelę zamyka Grupa Media Regionalne – spadek z miejsca 18. PUBLICZNE W majowym zestawieniu kategorii „Publiczne” ... badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2013
... drugiego. Na miejscu drugim Grupa Onet.pl. Grupa Interia.pl (5) i Grupa Media regionalne (6) zamieniły się miejscami. Identyczne przetasowanie miało miejsce pomiędzy Grupą ... 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2012
... 14 z 10. Witryna scigacz.pl spadła na pozycję 18 z 14. Grupa Media Regionalne awansowała na miejsce 12 z 13. Z zestawienia wypadła witryna etransport.pl. ... . Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2012
... (6) zamieniły się miejscami. Grupa V10 spadła na pozycję 11 z 10. Grupa NextWeb Media awansowała na pozycję 15 z 16. Witryna scigacz.pl wskoczyła na miejsce 18 ... objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2013
... pl, miejsce trzecie należy do Grypy Nokaut.pl. Grupa Empik Media Fasion (4) i Grupa Okazje.info (5) zamieniły się miejscami . Witryna merlin.pl spadła ... 639. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2013
... awans z miejsca piątego, miejsce trzecie należy do Grupy Empik Media Fasion – awans z miejsca siódmego. Grupa Okazje.info spadła na miejsce 5 z 2. Witryna ... Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
... z zasięgiem 39,27 proc. Na drugim plasuje się Grupa Polskapresse - Media Regionalne z zasięgiem 38,93 proc. Na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska, ... . Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel XI 2014
... z piątego awansowała Grupa Allegro – GG. Grupa Polskapresse – Media Regionalne przesunęła się z miejsca 7 na 6, spychając Grupę ZPR Media o pozycję w dół. Reszta zestawienia bez zmian. W kategorii Top5 ... 578. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Agencje PR w Polsce
... . Interesujące dane na temat wykorzystania internetowych społeczności przez branżę PR opublikowała pod koniec 2010 roku firma badawcza Millward Brown SMG/KRC, która na zlecenie ZFPR opracowała raport "Media społecznościowe jako narzędzie PR". Wynika z niego, ze - co nie zaskakuje – zdecydowanym liderem jest Facebook, niemal dwukrotnie ...
-
Megapanel I 2015
... ). Ranking opuściły z kolei: RealPlayer, OpenFM, iTunes, Aplikacja Spotify, AIMP, Komunikator Windows Live Messenger, Media Player Classic, Google Earth i BestPlayer. W rankingu Top10 wydawców stron www, na ... 288. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... tak charakteryzuje siłę rynku influencerów: „W sierpniu 2015 r. LifeTube we współpracy z Millward Brown stworzył wskaźnik InScore, który pozwala mierzyć »siłę« influencerów, w ... Jeden ze specjalistów marketingu, Robert Ziółkowski, stawia daleko idącą tezę: social media zaspokajają wyższe potrzeby człowieka z piramidy Maslowa. Jakie? Potrzebę uznania ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2011
... witryna szybkopraca.pl, a na 20 lokacie znajduje się nienotowana w listopadowym zestawieniu Grupa Media Regionalne. PUBLICZNE W grudniowym zestawieniu kategorii „Publiczne” na podium ponownie zmiany. Na miejscu ... 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel VII 2015
... pierwsze miejsce nadal zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 20 nowość – Ares. Zestawienie opuściła ... próby: N=6 227. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel VIII 2015
... PC zlokalizowanych na terenie Polski), uwzględniono tylko trzy pozycje – zwyciężyła Stream Grupa ZPR Media, na drugim miejscu uplasowała się Stream Grupa Gazeta.pl, a na trzecim Stream ... próby: N=6 559. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... 80 procent (Megapanel PBI/Gemius, październik 2010 r.). Badanie At Media i IIBR ujawniło różnice w wykorzystaniu internetu pomiędzy analizowanymi grupami wiekowymi, a także ... r., we współpracy z GfK Polonia) i "Trzy targety" (2009 r., we współpracy z Millward Brown SMG/KRC). Informacje o badaniu Informacje o najmłodszej grupie dzieci (3-6 lat) IIBR ...
-
Odnawialne źródła energii w mediach
... i nie odczuwają negatywnego wpływu farm wiatrowych na środowisko” - Millward Brown SMG/KRC. OZE w internecie Na temat odnawialnych źródeł energii napisano w internecie 13,3 ... , a następnie poprawiana przez Ministerstwo Gospodarki, została przez media odnotowana, opisana i pod wieloma aspektami skrytykowana. Media informowały, że przeciw niektórym ...
-
Megapanel XII 2014
... na PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skape, a na trzecim – Grupa ... N=11 374. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel III 2015
... facebook.com (79,5%), a trzecią – youtube.com (77,2%). Zestawienie opuściły orange.pl i Grupa NextWeb Media, a pojawiły się w nim bet365.com (19) oraz Grupa Cyfrowy Polsat (20). Grupa Onet - RASP ... : N=9 798. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Polskich internautów portret własny
... br. w pierwszej trójce kategorii tematycznych o największym zasięgu znalazły się również Nowe technologie oraz Informacje, publicystyka, media. Warto podkreślić, że witryny z kategorii Kultura i rozrywka nie tylko przyciągnęły największą liczbę ... 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2009
... zestawienie kategorii tematycznych za styczeń 2009 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z kategorii "Informacje, publicystyka, media" nie nastąpiły żadne zmiany aż do miejsca 8 włącznie w ... N=17410. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy
... przeprowadzenia pierwszej edycji Badania Internetowego Audytorium Radia (BInAR) instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przeprowadził jego drugą edycję. ... Co trzeci (35 proc.) używa playera – najczęściej jest to WinAmp i Windows Media Player. Mniejszą popularnością niż radio online cieszą się w Polsce podcasty – korzysta ...
-
Megapanel VIII 2014
... uruchomionych na PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skype, a na trzecim – Grupa Allegro ... 11 905. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel X 2014
... na PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim – Grupa Allegro ... N=11 543. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel IX 2015
... Microsoft – MSN-Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 19 pojawił się Media Player Classic – Home Cinema, a na 20 ... próby: N=7 257. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2008
... kategorii tematycznych za październik 2008 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z kategorii "Informacje, publicystyka, media" różnica zasięgu między trzema pierwszymi miejscami wynosi około ... 16647. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2008
... kategorii tematycznych za listopad 2008 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z kategorii "Informacje, publicystyka, media" ponownie na pierwszej pozycji uplasował się serwis informacyjny ... 16679. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2008
... kategorii tematycznych za grudzień 2008 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z kategorii "Informacje, publicystyka, media" ponownie na pierwszej pozycji uplasował się serwis informacyjny Onet ... N=17092. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2009
... zestawienie kategorii tematycznych za luty 2009 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z kategorii "Informacje, publicystyka, media" na podium bez zmian. Pierwsze miejsce objął Onet.pl, ... N=18083. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2009
... z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2009 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z kategorii "Informacje, publicystyka, media" bez rewelacji w marcu. Do miejsca 9 włącznie nie ma ... 18 079. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...