-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... Allegro – zdecydowanie więcej niż reszta e-commerców przeznaczyła w 2016 roku na promocję w telewizji, która stanowiła ponad połowę (53%) jej nakładów na media. Wydatki reklamowe w Internecie stanowiły zaledwie jedną trzecią. W poprzednim roku sytuacja wyglądała odwrotnie - udział telewizji wynosił 33%, a Internetu 47%. Przyczyny tak dużej ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... farmaceutyczna – 227 mln zł. Kwoty te znacznie przekracza budżety pozostałych branż, wśród których zanotowaliśmy spadki względem ubiegłego miesiąca. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (około 40 proc. w każdej dziedzinie), natomiast najmniejsze budżety ...
-
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
... ten dotyczy wszystkich formatów reklamowych wykorzystywanych w sieci. Raport prezentuje także dane, obejmujące tradycyjne banery reklamowe typu display (różnej wielkości wyrażanej w pikselach) oraz formaty typu rich media (budujące zaangażowanie, oparte o grywalizację, inicjujące interakcję ze strony odbiorcy, np. wideo, toplayer, XHTML, warstwa ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... tradycyjnie już rzuca światło na kreacje reklamowe pojawiające się w telewizji, internecie i radiu. Tym razem pod lupę wzięto lipcowe działania reklamodawców. Analiza potwierdziła, że w minionym miesiącu wyjątkową aktywnością charakteryzowała się sieć Media Expert, jednak na największe wydatki reklamowe zdecydował się ktoś inny. Z tego tekstu ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3002 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,69% populacji Polaków w wieku od ... mld kontaktów reklamowych). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w listopadzie była ponownie marka Media Expert - wygenerowała ona 2,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 86, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... i mobilne, a głównym kanałem interakcji z treściami oglądanymi w telewizji stają się media społecznościowe. W mijającym roku Twitter TV stał się głównym kanałem telewizji ... na czasie i na bieżąco z trendami. Rakesh Kumar, Singapur 10. BUDŻETY NA FILMY REKLAMOWE NADAL BĘDĄ ODCHODZIĆ OD TELEWIZJI I PRZESUWAĆ SIĘ W STRONĘ REKLAMY WIELOEKRANOWEJ ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... internetowej będzie display – rozumiany jako display tradycyjny (bannery), video online oraz social media - dla którego Zenith prognozuje do 2021 wzrosty rok do roku ... otworzyły się na działania reklamowe, korzystając z możliwości precyzyjnego targetowania i geolokalizacji kampanii online’owych. W USA wydatki reklamowe w sektorze małych i średnich ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... wokół profilu. Platformy social media chcą zarabiać, dlatego sukcesywnie limitują zasięg organiczny. Co to oznacza? Jeśli chcesz dotrzeć do naprawdę dużej grupy, powinieneś wykorzystywać narzędzia reklamowe dostępne w serwisach. Są one bardzo elastyczne i pozwalają tworzyć naprawdę skuteczne kampanie reklamowe. liczba fanów profilu – z uwagi ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2670 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,15% populacji Polaków w wieku od 7 ... kreacji - 51,68%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (5,9 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8%) oraz Clothing and accessories ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... firma Arena Media Comunications. Przedsiębiorstwo zrealizuje zlecenia warte w sumie ponad 36 milionów złotych. Kolejne firmy, które wystawią faktury na najwyższe kwoty to Maxus Sp. z o.o. oraz Mobile MS Michał Stefański. Informacje o badaniu Przeanalizowano prawie 1000 wyników postępowań przetargowych na usługi reklamowe oraz przygotowanie ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... kliknięcie może być… zasługą internetowych botów. Tak wynika z badania GoldSpot Media, zgodnie z którym kliknięcia w masowe banery pochodzące od rzeczywistych internautów, są nie ... kreacjami reklamowymi. Jeśli natomiast reklamodawcy ograniczą lub wyeliminują intruzywne formaty reklamowe, to internauci deklarują, że rozważą wyłączenie adblockerów. Aż ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
... . „Pierwszą piątkę” obrazuje poniższa tabela: Sortując wyniki ze względu na wartość wygranych przetargów na pierwszym miejscu znalazła się firma Arena Media Communications z Płońska. Przedsiębiorstwo zrealizuje zlecenia warte w sumie ponad 36 milionów złotych. Kolejne firmy, w zestawieniu to Polski Związek Piłki Siatkowej Sp ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek. Okazuje się, że nie ... w okresie od 13 sierpnia 2012 do 13 sierpnia 2013 roku. Z kolei wydatki reklamowe firm z branży telefonii komórkowej zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach ...
-
GPW: debiut spółki CAM Media
... roku 2008. Po debiucie spółki CAM Media na warszawskiej giełdzie notowane są 362 firmy. Oferta publiczna obejmowała do 2.000.000 ... Drugą kategorią kampanii jest reklama w punktach sprzedaży, nazywana „reklamą indoorową”. Spółka prowadził kampanie reklamowe dla dużych firm, m.in. Winiary, KNORR, Agora, IKEA, Telewizja Polska, PTC Era, Royal Unibrew, ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... i Krzysztof Kwacz z Get More Social. Co czeka social media w 2014 r.? Rok 2014 to czas większej integracji social media z innymi elementami marketingowego mixu. – Widzę ten ... w paid media – mówi Jakub Prószyński prowadzący Pijaru Koksu Blog. – Facebook już to robi, pytanie tylko kiedy Twitter i Pinterest otworzą swoje biura reklamowe nad Wisłą? ...
-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
... rynkowych. Media społecznościowe są także narzędziem do budowania sieci kontaktów zawodowych. 59,3% respondentów wskazało, że korzysta z tych platform do nawiązywania i utrzymywania relacji z innymi profesjonalistami z branży. Kolejnymi wskazywanymi sposobami wykorzystania mediów społecznościowych są: kampanie reklamowe (46,3%), weryfikacja ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3161 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,02% populacji Polaków w wieku od 7 do ... Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział w ...
-
Boom na social media trwa
... prowadzą działania reklamowe w społecznościówkach nie jest nową tendencją. Okazuje się, że już wkrótce stanowisko social media marketera może stać się jednym z obowiązkowych w przedsiębiorstwach. Jako przykład takich działań należy podać wyżej wymienione korporacje. Warto w tym miejscu powiedzieć o liczbach i o znaczeniu social media. Firma Dell ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... największe zasięgi reklamowe? W których social mediach widoczność reklam jest najlepsza? Które branże najczęściej reklamują się na Facebooku? Raport „Social Media 2023” powstał na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... na efektywnych metodach dotarcia do tej grupy odbiorców stanowić będzie unikatową siłę BizOn media na rynku reklamowym. BizOn media to także pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej. Obecnie portale i sieci reklamowe oferują produkty skierowane do wszystkich grup celowych. Dotychczas brakowało podmiotu specjalizującego się ...
-
Debiut Telecom Media SA na NewConnect
... przejmie 100% udziałów w Optizen Labs Sp. z o.o. Telecom Media S.A. zamierza także zmienić nazwę na Optizen Labs S.A. Zakres oferty produktowej i usługowej Grupy Telecom Media obejmuje następujące aspekty i segmenty rynku: Reklama mobilna, czyli kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o platformy mobilne, począwszy od analizy potrzeb klienta ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
... to marki modowe? „Wykorzystujemy media społecznościowe do sprawnego kontaktu z klientkami” – podkreśla Wioleta Cebulak, specjalistka ds. marketingu we Freeshion. Dodaje, że za pośrednictwem portali społecznościowych butik promuje nowości w ofercie, wydarzenia związane z marką oraz prowadzi kampanie reklamowe. „Nasze klientki zawsze mogą ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... się z tego trendu i nieprzerwanie rośnie - podaje opracowany przez Interaktywnie.com pt. raport "Agencje reklamowe i domy mediowe". Jak pisze Interaktywnie.com w nowym raporcie, do końca roku uda się odrobić reklamowe straty. Niewykluczone jednak, że będziemy świadkami spektakularnych konsolidacji sił. Wartość rynku reklamowego w Polsce ...
-
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej zdominowały media
... się największą zmiennością w czasie – tłumaczy Robert Studziński, analityk mediów „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W rankingu najaktywniejszych źródeł na szczycie zestawienia znalazły się media o sportowym profilu tematycznym. Liderem został portal Sport.pl (682 publikacje). Na drugim miejscu uplasował się Eurosport.onet.pl (558), ale ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu 11,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań Radiowych. Marketerzy z branż tradycyjnie intensywniej reklamujących się w sezonie letnim ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... reklam? Dane w raporcie uporządkowane zostały w trzech rozdziałach: „Charakterystyka użytkowników social media” prezentuje, kim są osoby korzystające z mediów społecznościowych, z uwzględnieniem ich demografii. „Porównanie platform social media” dostarcza pogłębionych informacji na temat najważniejszych graczy na rynku społecznościowym w Polsce ...
-
Adobe Open Source Media Framework
... dla programistów, przedsiębiorstw multimedialnych i wydawców. Narzędzie Open Source Media Framework (OSMF) będące częścią projektu Strobe, umożliwia tworzenie odtwarzaczy ... wideo, buforowanie i dynamiczna transmisja strumieniowa (Dynamic Streaming), można instalować wstawki reklamowe oraz narzędzia do raportowania pomiarów i dostarczania treści. OSMF ...
-
Tradycyjne media zainteresowane Internetem
... . "Reklamodawcy potrzebują pomocy w poszukiwaniu sposobów dotarcia do rosnącej grupy odbiorców treści tworzonych przez użytkowników" - powiedział Aaron Cohen, dyrektor generalny Bolt Media. Interactive Advertising Board będzie proszona o uczestnictwo w spotkaniu. Jednym z tematów, który może być omawiany jest to, czy pewne standardy powinny być ...
-
Private banking: co piszą media?
... a nie na usłudze. Przejawem tego są wystawne siedziby banków, efektowne wizytówki, oferty, foldery reklamowe, karty, „ekskluzywne” dodatki (bilety, sale VIP, eventy). Poważanym minusem jest również brak wykwalifikowanej ... dopiero w 2010 roku nastąpi na tym polu prawdziwa walka. Zarówno polska bankowość, jak i media stoją dopiero u progu rozwoju tego ...
-
Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?
... wyemitowano 19 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych ... lat. W listopadzie i grudniu tego roku wizerunek Mikołaja był najczęściej wykorzystywany w spotach reklamowych z kategorii „Media, książki, CD i DVD” (ponad 6,5 tys. spotów), na kolejnym miejscu uplasowała się branża ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011
... 500 tys. złotych. 15 przetargów to wynik firmy Wiblask Sp. z o.o. z Tuchowa. Trzecie miejsce dzięki 12 wygranym przetargom zajęła firma INTER MEDIA Paweł Kędzierski z Płocka. Dwa pozostałe przedsiębiorstwa z pierwszej piątki wygrały po 8 przetargów. Filtrując wyniki ze względu na wartość wygranych przetargów na ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... razem miejsce pierwsze w podsumowaniu dał jej wynik 30 na łączną kwotę 825 613 zł. 23 przetargi to wynik firmy Inter Media Paweł Kędzierski z Płocka. Trzecie miejsce dzięki 15 wygranym przetargom zajęły Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. o. w Poznaniu. Dwa pozostałe przedsiębiorstwa z pierwszej piątki ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... może nadrobić braki? U mamy, Makłowicza, Okrasy czy Pascala? - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. W lipcu 2012 ruszyła kampania reklamowa Lidla, ciekawie pomyślana jako walka – na dania i uszczypliwości - dwóch popularnych kucharzy- Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... tygodnik Newsweek to ulubione media internautów - wynika z trzeciej fali badania "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" ... łączenia się z internetem. Z tego powodu całkiem uzasadnione wydają się być cross mediowe kampanie reklamowe, których przekaz dociera do odbiorców za pomocą wielu kanałów. Można spodziewać ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... III. Może to wiązać się ze zwiększoną obecnością reklamową w sezonie przedświątecznym oraz zmniejszonymi nakładami na promocję w okresie wakacyjnym. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W 2018 roku udział reklam telewizyjnych w budżetach reklamodawców wyniósł ...