-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede ... Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... (25 proc.), a pozostałe branże, tj. finansowa, motoryzacyjna i telekomunikacyjna, wygenerowały po 9 proc. całości uwzględnionych w analizie wydatków na reklamę. Wydatki reklamowe w podziale na media Jeśli przyjrzeć się ogółowi wydatków wszystkich branż to wyraźnie widać, że największą popularnością wśród reklamodawców cieszy się reklamę telewizyjną ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... analizowanych branżach i znacznie przekroczyło budżety, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (przeszło 50% wszystkich budżetów). Widać również, że handel dość chętnie inwestuje w reklamę radiową ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... jej farmacja. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną ... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede ... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... zł, czyli o około 77 mln zł więcej niż podążająca za nim farmacja. Sumy te istotnie przewyższały budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W okresie przedświątecznym udział reklam telewizyjnych w budżetach reklamodawców jeszcze wzrósł ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... . Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede ... Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede ... w istotnym stopniu przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio po ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... analizowanych branżach i znacznie przekroczyło budżety, jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (przeszło 40% w każdej dziedzinie). Widać również, że handel dość chętnie inwestuje w reklamę radiową ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... przedświątecznym. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Najwięcej w promocję w branży handlowej zainwestował Lidl (53 mln zł) oraz Media Expert, a także Media Markt. Wydatki reklamowe największych marek wzrosły w listopadzie zauważalnie. Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej największy budżet został wykorzystany na ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... . Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie ... zł. Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... Media SA, która realizowała kampanię, skierowaną przede wszystkim do dzieci i matek. W przyszłym roku ma zostać odwiedzonych kolejne 36 miast i 108 szkół podstawowych, nakręcone zostaną dwa nowe spoty reklamowe ... ogólna przynosi korzyść wszystkim producentom, a wspólne działania reklamowe są opłacalne i przyczyniają się do poprawy komunikacji pomiędzy ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... cyfrowa marki Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media buyerów jest to ekscytujący czas zmian, a prawdziwe skutki tej metody ... surfujemy, na odwiedzanych przez nasz stronach pojawiają się banery reklamowe wybranej maszynki do golenia. Dzień później otrzymujemy wiadomość e-mailową z kuponem zniżkowym ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... na ten dylemat. Zwrot z inwestycji (ROI) w media stanie się drogą do celu: W 2018 r. rzeczywisty zwrot z inwestycji w media przekształci się w szybką, iteracyjną podróż, w ramach której kreacje reklamowe (całokształt treści reklamowych, nie tylko pojedyncze realizacje reklamowe) oraz media (współpraca partnerska, a nie tylko składanie zleceń na ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... media społecznościowe dają cały wachlarz możliwości: od promocji całego profilu, po promocję wybranych artykułów czy postów. Wybór należy do nas. Jeżeli posiadamy budżet na działania reklamowe ... tego, z jakich serwisów społecznościowych korzystamy, ustawiając kampanie reklamowe będziemy wskazywać kilka najważniejszych parametrów, które pozwolą ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,5 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,8% populacji Polaków w wieku od 7 do ... „Automotive” (1,2 mld kontaktów). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w kwietniu była marka Media Expert - wygenerowała ona 1,6 mld kontaktów reklamowych, docierając do 81,8% ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... zakupu i produkcji. Warto rozważyć przykład agencji Media Figaro, która nawiązała współpracę z francuskim startupem Vidmizer w ... Media Division firmy Kantar, powiedział: Przewidujemy, że nadchodzący rok przyniesie zarówno wiele wyzwań, jak i szans dla branży mediów. Obserwujemy, że globalny wzrost cen wpływa na wydatki konsumentów i budżety reklamowe ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... ̨ pierś, natomiast w drugim widać półnagie modelki i modeli w miłosnych uściskach - są jedynie w spodniach pro- jektanta. W przypadku tych reklam przez media przetoczył się istny huragan protestów i dyskusji. Jak można się domyślić, równie szybko jak zostały zakazane, tak szybko ...
-
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
Prezes UOKiK przygotował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. Jak w prawidłowy sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... media. Spadły wydatki na reklamę firm z branży telekomunikacyjnej i FMCG. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki branży finansowej i farmaceutycznej. Rosną natomiast inwestycje reklamowe ... Południowa na 9, a Rosja na 10 miejsce. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... . W analizowanym okresie wrosły również wydatki reklamodawców z branży turystycznej oraz z segmentu media i książki. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe sieci handlowych, choć kilku czołowych reklamodawców z tej branży – Lidl, Jeronimo Martins, Media Expert i Żabka – zwiększyło swoje wydatki. Swoje wydatki na reklamę zmniejszyły ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... i leki; higiena i pielęgnacja; media; finanse oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. W branży farmaceutycznej wydatki reklamowe mocno ograniczyły USP Zdrowie oraz Aflofarm. Wśród firm kosmetycznych największe spadki zaobserwowaliśmy w przypadku L’Oreal, Coty oraz Nesperta. W branży finansowej wydatki reklamowe bardzo mocno ograniczyły ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... ,1%). Drugi pod względem wolumenu spadku był sektor media, który zredukował inwestycje reklamowe o ponad 3,4 mln zł (dynamika -27,4%), za nim – ze spadkiem sięgającym prawie 2,1 mln zł – uplasował się sektor produkty farmaceutyczne, leki (dynamika -6,9%). W 2023 r. przychody reklamowe netto w kinach oszacowane zostały na poziomie przeszło ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... reklamowe w Internecie wzrosną o 7,5%. Dynamicznie rosną wydatki na reklamę video, postrzeganą coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych. Wraz z rosnącą liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media ... reklamowe według podziału na media ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... wydatki reklamowe w tym kraju spadną w tym roku o 6,3%. Sytuacja w Egipcie nie miała wpływu na sąsiednie rynki reklamowe, dlatego ZenithOptmedia prognozuje, że wydatki reklamowe w regionie ... Południowa na 8, a Rosja na 10 miejscu. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... rynkiem reklamowym na świecie, natomiast w Rosja, która obecnie zajmuje 12 miejsce w światowej czołówce, w 2015 awansuje na miejsce 7. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest zdecydowanie najszybciej rosnącym medium. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2012 roku wydatki na reklamę w Internecie wzrosną o 15,2%, a w latach ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... o 30,6 mln zł). Porównywalnej redukcji uległy wydatki reklamowe w sektorze napoje i alkohole. Ponadto na reklamę przeznaczyły mniej sektory: higiena i pielęgnacja, czas wolny, produkty do użytku domowego. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem radia. Najszybciej rosły wydatki na reklamę ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... media, finanse, motoryzacja, handel oraz podróże i turystyka, hotele i restauracje. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżniał się sektor finanse, który zwiększył inwestycje reklamowe o ... był handel, który zredukował inwestycje reklamowe o blisko 1 mln zł (dynamika -11,5%). Drugi pod względem wolumenu spadku był sektor media, w przypadku którego redukcje ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... . Suma powierzchni reklamowej w magazynach skurczyła się o 9,1%. Sektorem o największym wolumenowym spadku był sektor media (mniej o 2,6 mln zł, dynamika -30,5%). Drugi pod względem wolumenu spadku był sektor żywność, który zredukował inwestycje reklamowe o ponad 1,3 mln zł (dynamika -35,4%), a na trzecim miejscu – ze spadkiem 1,0 mln. zł ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... USA, wzrośnie o 5,6%, by w 2017 roku odnotować nieco niższy wzrost − o 5,2%. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA ... rynków reklamowych awansowały w tym roku Chiny. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy pozostaje wciąż reklama online. ZenithOptimedia ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest ... reklamowe w sieci stają się coraz bardziej efektywne. Do 2016 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 21,0% oraz 13,6%, zaś dzienniki i magazyny 29,9% i 35,3%. Najsilniejszą ujemną dynamikę zanotowały kina – wydatki reklamowe niższe o 60,3% to efekt decycji ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... i kwiecień nadal pozostają najważniejszymi miesiącami wydatków reklamowych. Ponad to w marcu tego roku nastąpiło silne uderzenie reklamowe marek Minutka i Loyd w wysokości 1,8 m zł. W 2012 roku przy znaczącej inwestycji Unilevera media mix praktycznie ograniczony był do 2 mediów: telewizji z 84% udziałem jako medium wiodącego i magazynów jako ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... w czołówce reklamodawców tego segmentu utrzymują się Lidl, Jeronimo Martins i Media Expert, znacząco wzrosły wydatki reklamowe sieci Żabka. Mniej niż w ubiegłym roku wydaje natomiast ... USD, o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... 2020 roku jedynie budżety reklamowe lokowane w internecie były wyższe w stosunku do 2019 roku o 4,6%, pozostałe media zdecydowanie bardziej odczuły wpływ pandemii. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, zaś dzienniki i magazyny 29,6% i 37,4%. Najsilniejszą ujemną dynamikę zanotowały kina – wydatki reklamowe niższe o 79,2% to efekt ...